Gratulace převeliká, paní Violo. Pokud máte obrázek, který si chcete co ikonku dát, vybraný a v některé složce v počítači uložený, nemůže být žádný problém ho nahrát. nebo třeba z veřejných obrázků. Zkuste znovu, jistě se Vám zadaří.
Děkuji za gratulaci, ale stačí malinká, jde jen o legácku. Tak s tím obrázkem se o to ještě pokusím, na hraní mi nezbývá moc času, tak to bude zas o něco později :-)
Este doplnenie k ZdenekB ohladom spytovania svedomia. Cesko sa uz vyjadrilo, ze ZALOBU za prijatie kvot iba vacsinou, nie na stretnuti sefov (potrebna jednomyslelnost) NEPODA!!! Som zvedavy, ako to zdovodni. Predpokladam ale, ze podobne ako Polsko zradu V4 :-)))).
Jasne, ze Slovensko nema sancu, aj ked ma pravdu, lebo otazky suverenity krajiny sa nemozu riesit vacsinou. A nanutenie exilantov kvotami otazkou suverenity a vnutornych veci krajiny- je. Pretoze vsetci maju maslo na hlave, samozrejme, ze budu robit vsetko preto, aby Slovensko ukazovali ako osamoteneho exota. Ale tu ide o princip!!! A nakoniec. Sud potrva mozno aj viac ako dva roky a len Boh vie, ci bude este mat kto a o com sa sudit:-(.
A ty mor ho! — hoj mor ho! detvo môjho rodu, kto kradmou rukou siahne na tvoju slobodu; a čo i tam dušu dáš v tom boji divokom: Mor ty len, a voľ nebyť, ako byť otrokom.
Precitajte si celu basen, vela inspiracii na dnesne realie, bohuzial.
Pěkně se vybarvují skopčáci. Nejdřív anděla pozve saracény domů do hradu a pak je lifruje poddaným do chýší, potom podvodem zbožňované TD motory se ukázaly jako smraďoši, kteří šíří po světě rakovinu. A ještě si skopčáci otvírají hubu.
Kam se hrabe fotbal. Žádné dělení diváků do sektorů, žádné primadony, herecké scény, křivárny rozhodčího. Všechno čisté a průhledné. Takový sport nemá v ČR šanci.
To: Viola 23.9. 11:34 (k 22.9. 18:54, Krtinec č. 29) "...kde je ta druhá Viola?" Někde bude, pokud nebyla stále jen jedna - ale účel obou možností je mimo rozsah mého chápání. Mou poznámku k vložení ikonky už jste asi četla s gratulací, paní Violko.
Ano, ano Babuško Jaguško, čtu teď od začátku stránky, když se teď vrhám do víru disqusu, tam mám tu pro podzemní činnost méně času, nevíte co je s Quasimodem?
Já se na to díval, ale v diskusi pod videem pár lidí tvrdí, že jde o pár let starou záležitost, protest proti nějaké výstavbě/nevýstavbě/bourání železničního nádraží. To není nic proti lišce... - věřím, že běžný Helmut je silně rozčarovaný. Ale ať při všeobecné nasranosti neztrácíme ostražitost, a neskáčeme na špek s rozběhem... ;o) Už mám na kontě taky několik dobře míněných odkazů, které se pak ukázaly v jiném světle.
Ládik!!!
Ragby jsem minulý týden viděl prvně (tedy souvisleji, kus zápasu - nejen šot)... a docela zajímavé. Ale asi zůstanu u hokeje. Co Bimbo ve škole? Jak se mu u vás líbilo?
Byla jednou přehrada zbyla z ní jen hromada v zahrádce je škoda hlínu vzala voda. V rozvalených ruinách dlí Anděla Kujná natírá trosky je to kůň trojský.
Snad jen, že se zázraky občas dějí, ať takový potká právě ji a popřát jí k tomu hodně vnitřní síly. Ale Vy už jste jistě napsala věty vhodnější, paní Marie. A to já Vám ráno nechtěla kazit náladu poznámkou o svém údivu, že se Vám dobře dívá, jak na někoho pískají (já to ani neumím). Komunikace vždy třeba. Ale vypadá paní Merkelová na fotečkách ustaraně - kdo ví, zda jí více záleží na Německu a celé Evropě či na setrvání ve funkci. Možná má před sebou ještě mnoho let, kdy bude moci o svém nynějším konání dnes a denně dumat. A jak se asi nakonec sjednotí standard pro uprchlíky do Evropy?
V případech, jako tento, se klidně směju utrpení druhého. Však ona moc netrpěla, mlela si svou hodně dlouho. Kdybych věděla, že se jedná o rušení nádraží či co, takovou radost bych z toho pískání neměla. Na druhou stranu - kdyby všichni Evropané, kteří s bezhlavým a nepromyšleným přijímáním přistěhovalců nesouhlasí, pořádně a jednohlasně pískali, možná by dnes všechno bylo jinak. Ale musel by to být tak silný rachot, že by otřásl pohodlnými křesly a pohádkovými platy ojroposlanců. Teď je pozdě bycha honit, žádné dobré řešení podle mě neexistuje. Ani pro jednu stranu.
nejdřív píšu, potom čtu. Inu, Anděla to sice schytala jindy, ale pan Banáš tvrdí tohle: Exdiplomat Jozef Banáš: Ku*vo, křičí Němci na Merkelovou. Brusel je solidarita žumpy. Proti tomuto jsme cinkali klíčema, možná bude třeba je zase vytáhnout... http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Exdiplomat-Jozef-Banas-Ku-vo-krici-Nemci-na-Merkelovou-Brusel-je-solidarita-zumpy-Proti-tomuto-jsme-cinkali-klicema-mozna-bude-treba-je-zase-vytahnout-400606
Byla jsem zablokována jako Marie Kabrhelová. Škoda, že nevím, proč, abych si z toho mohla vzít poučení, třeba jako to z krizového vývoje. Asi jsem porušila kodex Aktuálně? Tam ale nic o zákazu psát pochvalně o komunistické straně není. Jsem z toho celá zmatená. Půjdu se zeptat na ústřední výbor, jestli o tom něco nevědí, tady mi nic neřeknou. P.S. Zlatý Stejskal !!!
:-) Já jsem také objevila, že na a.cz nemají rádi komunisty, vychvalovala jsem Ransdorfa a byla jsem smazána, psala jsem to tu a Marii Kabrhelovou smazali sakumprásk. Jak teď toho biliona najít?
Až v telce bude někdo z politiků kvílet proti kvótám, ťukněte sem a uvidíte, jak kdo hlasoval pro Lisabonskou smlouvu. . http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=48969 .
Stalo se mi takhle včera, že nejsilnější zážitek z koncertu byl tančící dirigent. Fakt. I když všichni hráli skvěle, včetně houslistky černé jak eben, u níž nikdo nechápal, jak může tím svým způsobem udržet smyčec... každému druhému by vypadl, zatímco ona s ním čarovala. Zato mladý český dirigent, sáčko lehce plandavé, což zezadu působilo opravdu půvabně, ale ty skoky a vytančené kubánské rytmy na dirigentském můstku ... to se fakt nevidí. Snad někoho konečně napadne dávat na trubku i dirigenty, zezadu.... :)
Mně vyhovují teploty kolem dvacítky. Vedra nesnáším. Mám ráda brzký podzim. Bývá takový čirý vzduch a krásně barevno. Koukám, jak ten čas letí a tak už jsem začala nakupovat dárky na vánoce. Včera jsme s mužem řešili, kam je budeme schovávat. Vnučka je všetečka a kouká i do krabic, které jsou pod postelí. Do sklepa to proti myším musíme zabezpečit. To společné uskladnění bude mít tu výhodu, že na něco nezapomenu, což se mi stávalo, i když jsem byla mladší :-)
s Mikim jsem ještě vystupoval na portě !!! :-))) já jako soutěžící ( který prohrál) , on jako host ...
tehdy jsem si uvědomil, že bedna od whisky ve zlidovělé verzi ( 4 sloky), postrádá sloku o opilém koni ...
Když jsem štípnul koně a ujel jen pár mil, nechtěl běžet, dokavád se whisky nenapil, zatracená smůla zlá, zatracenej pech, když kůň cucá whisku jak u potoka mech.
Zkoušet autocenzuru cvičně nebudu. Text o odstranění naskočil sám? Já se tu snažím před potvrzováním, že nejsem robot, text znovu přečíst. A stejně nechávám chyby.
Na velblouda řemenem na satana kamenem nad sebou luny půlku v práci samou bulku příbuzných dvě stě v plovací vestě útočí přes moře náboje v komoře své palné zbraně hrrr na ně !!!! na tučné křesťany anděly, orbány allláh je veliký pryč s knedlíky ve vepřové šťávě žrát bezhlavě se nemá hlava bude němá.
Marie, jak tu byla různá zpracování, tak přidám jedno, které Vás asi potěší. Bohužel je nekvalitní zvuk. Moje oblíbená folková skupina Nezmaři a symfonický orchestr ZUŠ Uničov v olomoucké Redutě
https://www.youtube.com/watch?v=JPhgd2cDuyg
a bluegrassové zpracování Ježka - Druhá tráva - Bugatti Step
Anna Vždycky potěší, když se profíci skloní k amatérskému plebsu, třeba žáčkům, a střihnou si něco společně. Obohacení je oboustranné...
Bugatti step v hávu bluegrassu jsem neviděla, jde to. Skladba je snad tisíckrát překabátěná do různých transkripcí. Kdybyste náhodou někdo našel úpravu pro housle, prosím o stopu. Kdysi ji v rádiu hrál Vašek Hudeček, ale je to dávno.
No asi tak jako dnes mezi 14:36-19:38. Na ty společenské dýchánky, se paní Babo Jago, tedy vyloženě těším! To víte, jsem tu služebně nejmladší, skoro nic jsem nezažila, tak to tu letos doufám doženu. Dobrou :)
Se dívám, jak Viola perlila pod Hamplovou... Textil s nepravdivým výrokem nemůže být symbolem české státnosti, to mohou na té žerdi viset i posrané trenky nebo být napíchnuta hlava. I notorický alkoholik, když si plnil svůj cíl, k tomu připsal "a láska", aby se vlichotil masám; a pro blbé přidal ještě informaci, nad čím to vítězí. A stal se voleným obyvatelem sídla králů, zvolili ho komunisti. Já vnímám prapor na hradě jako informaci, že hrad je plný a nikdo další se tam nevejde. Něco jako bílý kouř na konklave, že papež už je. Z kaple se kouří ale jenom chvíli, kdežto na pražském hradě se informuje nonstop. Měl by tam viset černý prapor, jako symbol smrti českého státu. Jako symbol servility jednou té, podruhé oné mocnosti. Vždyť ve francouzských nebo německých trubkách proudí ruská energie nebo česká voda, aby zlaté české ručičky smontovaly cizí zboží za minimální náklady. Národní hrdost v hradním textilu není, ani symbolicky.
Pravda vítězí - nápis na standartě je vyjádřením toho, o co usilujeme, není to jen výrok právě toho, kdo je ve hradu. Dnes říkali, že skoda půjde do 100 tisíců. Měl byste se trochu krotit v některých případech, tu vás nechci mrskat, protože si tu chodíme odfukovat a dávat odkazy, ktré se nedají na disqusu dávat a povídat si mimo téma, což mám ráda. To, že prezident Havel připsal Láska a pravda zvítězí vůbec není špatné, jen pak pod takovým heslem se špatně vládne, když se nenaplňuje, ale to heslo není, jak jsem řekla pro jeden život, je to cesta, kterou máme jít. Snad jste mi rozuměl, rozhodně si nepřejte, aby tam vlál černý prapor jako u těch islamistů.
Pro BabuJagu: Přihlásil jsem se před google (nějaké sledování mi je u ....le), abych nemusel klikat a poznávat čaj od kafe. Funguje mi to ale jenom v pc. Ajfon to nepobral, když píšu z něj, jsem "anonymní URL" bez fotky. V google mám jméno Ládik a příjmení "!!!". Nabízí se tam možnost "smazat příspěvek", což jsem udělal ne proto, že jsem nesouhlasil s jeho obsahem, ale že jsem ho chtěl opravit. Jenže nešlo zmazat řádek, který tam byl 2x, tak jsem to zmáznul celé a bylo to. Můžete ověřit, aspoň budete mít fotku a odpálíte text do krtince jedním klikancem.
Nejde-li opravovat text, tak k googlu zpět nemusím - zde je hledání i bez loga docela snadné. Ujistit se, že nejsem robot a občas se rozhodnout, zda je nutné označit dva či tři obrázky - to jde.
Nakopíroval jsem text o hradním textilu do disvkusu a ihned se u něj objevil nápis "Váš komentář čeká na schválení Blogy Aktuálně.cz. ". Co tam mají za filtr? Nakonec jsem připsal odkaz "vyndáno z krtince č.30" - že by tohle bylo závadné?
Tak jsem se po delší době podíval na krtkoviště a stačí. Nenávist k uprchlíkům z krtkoviště jen sálá. Jakási bývalá učitelka (asi ruštiny?) by je dokonce nejraději vyháněla i za pomocí hudby. Ale co, některý druh žen se uplatnil třeba jako dozorkyně v koncentrácích, možná mezi ně i ona patří.
Precital som si na facebboku: Kto by to bol povedal, že o 70 rokov sa budú ľudia biť o miesta vo vlaku, aby sa dostali do nejakých táborov v Nemecku...
Jestli ze zdejších komentářů cítíte nenávist k uprchlíkům, pak byste se nad svou spiritualitou měl opravdu hluboce zamyslet. Pokud nenávist, tak jedině k těm, kdo toto vše rozpoutali, ať záměrně, nebo jako "vedlejší účinek". A taky k těm, kdo dnes a denně dokazují, že jim na mínění ani osudech obyčejných Evropanů nezáleží o nic víc, než na posmrkaném kapesníku.
Pokud máte nebo najdete partu nebo společenství, které obdivuje a schvaluje chování těch, kterým říkáte uprchlíci, já spíše ekonomičtí přistěhovalci, jistě je Vám s nimi líp než s nějakými blouznivými krtky, které snadno oželíte. Jen bych Vám připomněla, že ti lidé hrnoucí se hlava nehlava do nejbohatších zemí se rozhodně nechovají jako uprchlíci před válkou, ale to Vy víte tak dobře jako my všichni. A to i kdybychom věřili jen desetině toho, co vidíme a slyšíme z médií. Nemám ani jeden malinkatý důvod je vítat se zpěvem a hudbou (pro ně by moje hudba byla stejně urážkou).
O skutečných záměrech lidí se nedozvíte žádným jiným způsobem, než z jejich chování a jednání. To je stejné jako v muzice. Hudebnost projevíte jedině svým hudebním projevem, nikdy to neokecáte.
Jen bych ještě podotkla, že v krtkovišti se nemusíte obávat zákeřností a klidně napsat svůj nick. Zvlášť když si za svými názory stojíte, to my umíme ocenit.
Přečtěte si tohle: Ženy a děti jsou podle aktivistů vystaveny v německých uprchlických táborech znásilňování a sexuálnímu zneužívání. Podle mnohých je tato praxe rozšířena po celé zemi, ale úřady o všem záměrně mlčí. Podobné zkušenosti mají i ženy přebývající v nechvalně proslulém uprchlickém táboře v Calais, kterému se přezdívá Džungle. Více informací o těchto ožehavých záležitostech přináší britský deník Daily Mail. Na parlamentních listech a určitě získáte velké sympatie k těmto utečencům.
Tak ja snad ani nenavist necitim...ale preiznam se ,ze kdyz vidim co se zene do Evropy,tak zacinam mit depku...asi proto,ze neziji jako mama Merkel ve vladni ctvrti...a platim na tyto inzenyry strasne dane ...a vysledky jsou zatim zalostne.
Paní Hamplovou nekomentuji - opravdu nevím, zda je více "vzdělaná" ona či ten, co ho kritizuje. Ale jsem zvědavá, zda kdysi chudý hoch od nás z Moravy pan Mynář, co ke štěstí přišel ještě před stěhováním do Prahy, vydrží na Hradě stejně dlouho jako pan Zeman. V Praze určitě - neodvandruje-li časem do některého daňového ráje. Kdo vyrazí na pouť do Staré Boleslavi? Vidět na vlastní oko nazdobenou lidskou lebku já nemusím.
Jestli jsem četla pozorně, je v textu jakási nadnesenost autorky, ale základ sdělení schvaluju. Prezident a symboly státnosti se prostě neurážejí. I kdyby jím byl někdo jiný. Zeman byl v posledním kole lepší volba, což potvrzuje mnoha činy - pro naše lidi a firmy dělá mnohem víc, než někteří ukecaní sluníčkáři. Mě osobně dvojnásob uráží, že tihle provokatéři si říkají umělci. Umění má desítky funkcí, z nichž ta provokativní je myšlena ne tak primitivně, jak oni předvádějí.
Zkopirovano Pustil jsem si Zemanovo kundování. Ve všech případech jde o kontrolované užití expresivního výrazu. Nejde o slovní vycpávku, nejde o jazykové uklouznutí. "Víte, co je to 'pasy' v angličtině?" ptá se Zeman. „'Pusy'? Myslím, že se to vyslovuje 'pusy',“ opravuje ho Pokorný. „Kunda," vysvětluje Zeman. „Takže s prominutím v textech této skupiny je kunda sem, kunda tam.
Já si na symboly nepotrpím a podle mě by se neměl urážet nikdo, nejen prezident. A pod blog paní Hamplové jsem napsala: "Co mu však upírám a co odsuzuji, je degradace našeho Pražského hradu, znevážení prezidentské standardy, hrubou vulgární urážku hlavy státu, zkrátka upírám mu právo být mladým frackem, který si myslí, že jak jemu se něco nelíbí, může dělat a říkat cokoliv. Nemůže." autorka Nemůže? Může. Proč by nemohl. Nese však za své činy zodpovědnost.
"Jen ven z toho, když nám tady dorůstají podobní lidé typu Petra Žilky, jejichž životním cílem a uměleckým (!!!!) projevem jsou červené trenky namísto prezidentské standardy, klaní se Bílému domu a uráží Pražský hrad, a je jim to tady, asi pro jejich kvality, moc provinční?" autorka O životních cílech lidí typu Petra Žilky, ale i ostatních mladých lidí, nevím, ale odhaduji, že se nebudou moc lišit od životních cílů mladých lidí předcházejících generací, včetně mé. Jsem 57. ročník a nevzpomínám si, že bychom uctívali Pražský hrad. Červené trenky nad Hradem považuji za výstřelek, kterému netřeba věnovat tolik pozornosti.
Anna Pro Vás je absolutní svoboda na prvním místě... Jenže pozor na slova. Když budete říkat lidem na potkání, že mohou všechno, jen prostě ponesou odpovědnost, nestačíte se pak divit, kolik uřezaných hlav (obrazně řečeno) tu všude bude. Leckdo totiž netuší, co je to nést odpovědnost. A už vůbec nevěří, že by ji na něm někdo mohl vymáhat. Filozoficky vzato s Vašimi komentáři souhlasím. Prakticky vzato ne tak docela.
A pro informaci - Cop je česká bluegrassová hudební skupina, která vznikla v roce 1978. Jejím zakladatelem a uměleckým vedoucím je Miroslav "Míša" Leicht. V listopadu 2008 oslavila 30 let svého trvání ve vyprodaném sálu pražské Lucerny.
Mějte se, paní Anno - na vnoučatech je někdy nejlepší, že jdou vrátit. Ale ne - máme je všichni než a bojíme se o ně více než o své děti. Já tedy určitě.
Ano, ale zase to není tak častý jev a prarodiče pak zasluhují podporu ze všech stran a metál k tomu. Překvapil jste mne dnes potvrzením mé věty, že každá baba je jiná - čekala jsem spíše odezvu, že všechny stejné, výměnou si lze i pohoršit. Obdobně platí i pro muže.
Otázka je, co si kdo představuje pod absolutní svobodou. Třeba podle mě absolutní svoboda neexistuje. Další otázka je, co si kdo představuje pod pojmem může. Může - z hlediska schopnosti, může - z hlediska povolení, může - z hlediska příležitosti... Je věcí výchovy, aby každý věděl, co dělat NESMÍ. Kdyby byl vždy okamžitý postih, případně trest za trestné činy, tak by to bylo jen ve prospěch společnosti. V tomto ohledu je to u nás žalostné.
Tak v tom se shodneme. Jenže právě že já vidím neustále důsledky nedostatečné nebo špatné výchovy - na tom, jak se děti chovají, a jak pomýlené úsudky mnohdy mají jejich rodiče. Kdybyste slyšela, čeho jsou schopni studenti gymnázia při soustředění mimo domov, jak musela již první noc dvakrát zasahovat policie a dvakrát záchranka - a to je budoucí výkvět naší inteligence - moc by Vám to na klidu nepřidalo. A jejich rodiče - naprosto odmítají, že by se jejich dítě mohlo nějak nevhodně chovat... kdepak zůstala ta odpovědnost? Ano, vyrostou z toho, částečně, snad... Jen mně prostě vadí přilévat olej do ohně a strkat jim před oči neustále jen špatné příklady a bagatelizovat je. O dobrých snad ani nevím...
mb, s takovými řečmi děte do prčic. Normálně bráníte každej zelenej lísteček, ale lidský zvěrstva jsou podle vás ok? Neděly se vždycky stejně. Tenkrát si každej grázl dával sakra pozor, protože věděl, co se NESMÍ, a že se za přečiny tvrdě trestá. Ne každej měl papínka ve funkci. Mimochodem, máte dceru? Že se vůbec ptám....
A u těch studentů nešlo o tohle, ale rvačka, drogy, otrava alkoholem. Věk 13-14.
já neřikám že je to o.k. ... ( neni ) ,,, jen oponuji tvrzení že dnešní mládež je horší nežli mládež(e) předcházejících generací ... / jó za našich mladých let ... to za nás nebývalo ... /
možná ale máte pravdu, že ´liberální´ výchova nese plody o kterých jste psala ve vaší poslední větě ... autoritativní výchova může zas nést skrytou šikanu aj. ...
zatím zdravím ... / a myslím, že automaticky neznamená že dnešní mládež je horší nežli mládež generací minulých .../
I v tom se shodneme. Mám poměrně dost kamarádek kantorek, jednu i v příbuzenstvu, tak vím, k jakému posunu k horšímu v chování dětí došlo a o téměř bezmoci učitelů s tím něco udělat. Holt v tomhle už jsme téměř na úrovni Ameriky.
to jo, ale v genech, které podmiňují naše vlohy a schopnosti a projevují se v nich, máme jen obecné předpoklady, dispozice k nějakému chování. Pak hodně závisí také na výchově, tedy vnějších vlivech, i "sebevýchově", co s tím kdo udělá. Pokud narážíte na snědší spoluobčany, tak to je asi smutná pravda, v naprosté většině případů je naší výchovou moc neovlivníte. Přijde určitý věk, a krev rodu se projeví.
Přesně to jsem měl na mysli, rasa je důležitá. Když se podívám na smíšené sportovní týmy - třeba anglický fotbalový - černí mají rychlost, výbušnost (..... technická: letí husy k jihu...) - ale jakmile je tréner postaví k rozhodující penaltě, nedají - nemají morál, odpovědnost. U ragbyového týmu černocha téměř není vidět, zejména u týmu z Jižní Afriky. Nehodí se pro pro řešení dlouhodobých cílů, kde je potřeba pevné vůle, nesnese strádání. Totéž platí o arabech - jejich životaschopnost není ve vůli nebo umu, ale v plodnosti. Vlastnosti lidí utvářely přírodní podmínky po stovky a tisíce generací a teď to za 3-4 generace informační věk pomíchá. Před pár lety hodil Nohavica do alba "Tak mě tu máš" píseň "Kupte si hřebeny" (... blíží se všivé časy...). Svobodu si představuje jinak běloch z Itálie a jinak ze Sognefjordu, natož fanatik z pouště.
Hokejista je snad jeden a košíkáři jsou černí všichni. Opět - rozdílné zátěže, hokej na studeném ledě + nebezpečí zranění, basket v teplíčku na menším hřišti.
Z toho bych si moc nedělala - dneska Vás může za rasistu označit kdekdo a téměř za cokoli... stačí se na někoho zamračeně kouknout.
To, že různé lidské rasy a etnika mají specifickou fyziognomii (aby mě amat nenapadl za nevědecký termín, tak to zpřesním na anatomické a neurofyziologické zvláštnosti) a různě se uplatňují v různých oborech lidské činnosti, je vypozorováno myslím že odedávna, ze života. U zpěváků se např. traduje, a ten názor by se jistě dal podložit výzkumy, že nejlepší předpoklady pro zpěv mají Italové, Bulhaři a Španělé. Určitě v tom hraje roli nejen genetika, ale i příznivé klima pro hlasivky (teplo, vlhko), ale i vývoj kostní tkáně - tyto národnosti mají výrazně klenutou lebku, většinou i širší hrudník, a hlavně nos - takový ten "orlí", velký, kde kostní hmota dobře rezonuje. Každá rasa má snad nějakou přednost, tak jakýpak rasismus. Ale jak správně díte - je to i jeden z důvodů, proč je každé rase nejlíp tam, kde se po dlouhé věky vyvíjí a adaptuje.
Nenapadám. Antrópos tedy člověk. Toto slovo řeckého původu bylo použito ve významu antropologie již koncem 16. století a znamenalo zcela konkrétní přírodovědnou disciplínu. Tato biologická specializace se zaobírala především zkoumáním lidské lebky (lebkozpytem alias frenologií) a rovněž popisem jednotlivých ras. Dnes bychom spíše používali termínu etnik. Při použití dnešního názvosloví bychom mohli původní význam antropologie vyjádřit pojmy humánní antropologie a etnologie (národopis) a současně také naukou o rasách (pozor na tendování k pokleslému uvažování). http://patecnici.wbs.cz/Filosoficka_antropologie.pdf
Nejsou ve všech rasách jedinci s nadáním pro různé činnosti a záleží na tom, zda se k nim talenty včas dostanou? Černá krasobruslařka byla mistryní Evropy v krasobruslení a krasobruslí mnohé národnosti ( kde všude), hokejistů asi přemnoho a stejný přehled jako pan Ládik!!! věru nemám. Fyzické předpoklady např. černých sprinterů jsou ale asi nepochybné, možná i u jiných sportů. Prohlédnu si "zpěvné"nosy, lebky i národnosti - můžete také, paní Marie (naskakuje ale pomalu): http://www.metopera.org/Discover/Artists/ - v sobotním přenosu zpívá Manrica v Trubadúrovi Korejec Yonghoon Lee, Ferranda Slovák Štefan Kocán a my se nejvíce těšíme na hraběte Lunu Rusa Dmitrije Hvostorovského (stejnou roli zpívali on i pan Kocán už v přenosu v roce 2011). Pro ženy platí stejná úvaha? Pravděpodobně i u míchání ras záleží, která z nich svými charakteristickými vlastnostmi převládne. Ale to určitě i u jedinců rasy stejné, kdy potomci mohou zdědit od obou rodičů to nejlepší či bohužel i naopak. Nevím, jaký pra-genetický základ mám já - určitě je ve mně více Kelta než holubičí slovanské povahy. Nebo ne?
Babo Jago, Stačí si nechat zhotovit genetický geografický rozbor,třeba u u GEnomacu a budete vědět hned,kde máte kořeny. Je to zajímavé. Když už vás oslovují.Mám televizní program Mezzo,opera je nejméně třikrát týdně ze zaznamu světových operních scén.
S lidskými hlasy je to vůbec zajímavé. V podstatě prý na světě nenajdete dva hlasy stejné barvy (témbr, dán alikvotním spektrem parciálních - souznějících - tónů), podobně jako u otisků prstů. Jsou vyvinuty přístroje (programy) pro spektrální analýzu hlasů, které začínají sloužit - nikoli v umění, ale v kriminalistice, k identifikaci pachatele např...
U ženských hlasů nejde tolik o sílu a bohatost barvy hlasu, jako u mužů. Cení se různé charakteristiky, podle oborů, takže to s tou fyziologií není vždy tak nápadné. Ale když se podíváte na základnu zpěvu, lidové prostředí a autentické lidové zpěváky, zase vynikají Italové a Bulhaři. Viděla jsem kdysi film o fenoménu ženských pěveckých sborů z Bulharska, a nikdo si jejich mimořádnou působivost - zvukovou, emocionální... - nedovedl vysvětlit jinak než právě těmi fyziologickými danostmi. Dnes ovšem jsou v popředí i pěvci z Ukrajiny a Ruska vůbec, takže i tam se nějak daří - já bych tu zpěvnost a prožitkovost (přirozenou, ta se nedá naučit technikou) kladla na vrub hlavně masovosti lidového zpěvu. Vůbec na východ od nás je to velice zřetelné.
Operní pěvci - četnost talentů v daném národě je též daná geneticky, musí tam být i vysoká muzikalita, nejen hlas. Ale jedná se o ojedinělé případy, takže přisuzovat u nich nějak silný vliv přírodnímu prostředí asi není úplně správné. Spíš bych etnické a klimatické podmínky dávala do souvislosti s celkovou zpěvností národa - etnika.
Paní BJ, díky za odkaz, podívám se. Také na to Mezzo snad přes zimu (nebo časem) dojde :)
To: Odvrácená strana měsíce (zajímavý, leč dlouhý nick) No jo, kanál Mezzo nemáme, Skyling ho nenabízí - i když jsem se letos nedívala, neb jsem se rozhodla, že jim za základní programy platit nebudu, když všechny hrají i bez nich. Kabelovka u nás na vsi není. Ale na YouTube je také kde co, jednou za onoho času i v ČT. Občas zajdeme do divadla, na koncert či přenosy z Metropolitky a jiných scén. Tak jako bych nikdy nešla ke kartářce, tak si nenechám ani udělat onen GG rozbor. Obojí je dle mého stejně věrohodné.
To: marie Na tom odkazu jsou jen fotečky. Ale najdete i ukázky z oper. Tuhle jsem Vám našla Bugatti step s houslemi (nikoliv samostatnými, ale v triu) a vypadl nám internet, tak opožděně: https://www.youtube.com/watch?v=_ShwIOjH0Fc No, udělali si radost. Vy si pro potěšení hrajete na housle často? Nebo i s jinými?
Nedžemuji - opravdu jsem letos začala a skončila meruňkami a vlastně ještě broskvemi.
To: ke stěhování národů Každý, kdo se stěhuje či odněkud utíká, by měl vědět, čím sebe a svou rodinu bude v novém působišti živit. Spoléhat se na dobročinnost jiných by se mělo pouze krátkodobě - stejně tak ji i nabízet pouze na dobu určitou. Dojde na budování všelikých "hladových zdí"?
OTCOVSKÁ LINIE je zakódována na mužském pohlavním chromozomu Y, který se dědí výhradně po linii otce, jeho otce, jeho otce, …, až pradávného praotce, skrze desítky generací v téměř nezměněné podobě. Nese tak informaci o historii otcovské linie. (Analýzu lze tedy provádět pouze z mužských vzorků).
MATEŘSKÁ LINIE je analýza tzv. mitochondriální (mtDNA), která se dědí výhradně po linii matky, její matky, její matky, …, až dávné pramáti celé linie. I tato DNA informace zůstává téměř nezměněna po desítky generací a nese tak informaci o historii mateřské. V tomto případě lze test provést z mužských i ženských vzorků. Odvrácená strana genetiky
Taky někdo džemujete? Je taková zima, že se ohřívám nad hrncem s marmeládou, lepší jsou větší kusy, takže džemuju. Momentálně - hruško-kiwi-jabko. Naprosto skvělé, přibrala jsem nabeton, radši se ani nevážím....
Marie: Ještě mi to nedalo, s tou dozorkyní se omlouvám, to mi ujelo, ale jinak nemusím nic měnit. To, že se sem cpe plno ekonomických migrantů nikdo nepopírá. Ale ten, kdo nevidí ty Syřany, nebo se na ně dívá svrchu, jako na kobylky, tak s tím není něco v pořádku. A už dost, nebudu zas dlouho rušit kruhy na krtkovišti.
Nic se nestalo, mě taková věc neurazí, cítím v tom jistou tendenci, chápu, máte jiný názor. Syřany miluju jako Čechy, když to tak řeknu obecně, ve skutečnosti je neznám, ale jsou to lidi jako my. Kdyby se nedělo to, co se děje. S tím prostě nemůžu souhlasit. Kdyby všechno bylo nějak rozumněji řízeno, organizováno, a nešli sem ti, kdo to zřejmě ani moc nepotřebují nebo mají jiné možnosti a cíle atd., fandila bych jim a podporovala je. Takhle nemůžu. Není to vůbec nic proto Syřanům, ani nikomu jinému. A klidně sem vneste jiný názor, je-li libo. Mějte se.
Já myslím, že byste měl/a měnit hodně. Pokud tu z krtkoviště něco sálá (ze mě, ale i z ostatních, jak si troufám odhadovat), tak je to:
1) znechucení nad chováním politiků, kteří kašlou na mínění veřejnosti tak z vysoka, jako málokdy dřív... 2) znechucení nad trapnou nonstop masírkou, která se na nás valí z hlavních médií... Nejsem nijak zvlášť háklivý, ale když ze mě někdo chce dělat pitomce příliš dlouho a průhledně, omrzí to. A když mě chce navíc citově vydírat, nasere to. 3) znechucení nad chováním NĚKTERÝCH (ale mnohých) migrantů. Těch, co odmítají sebemenší součinnost a berou hranice suverénních států útokem, a ohromně se diví, že po nich někdo chce nějakou registraci, když přeci mají přirozený nárok a lidské právo na volnou cestu do Německa.
Proti lidem, co žádají o azyl nemám naprosto nic. Bohužel všechny tři skupiny - nadutí politici, úslužní novináři a vyčůraní migranti způsobí, že se i umírněná veřejnost (jako já :o) ) nakonec postaví proti všem - i těm, co pomoc opravdu potřebují. Což mě štve a je mi líto. Ale tyhle tři úděsné skupiny to zaženou do krajnosti natolik, že bude jen volba A a B.
pokud mohu mluvit za sebe ... tak bych byl moc rád aby sem anonymní přispíval ... již jen kvůli rozhýbání diskuze a na rušení ´monolitu´ ... ( ideálně pod nějakým svým nickem ...)
co štve mě: Němci pérujou Řeky za nedodržování pravidel ... a najednou sami veškerá pravidla ( o imigraci, registraci, právu na azyl, 1. bezpečné zemi aj.) PORUŠUJÍ, ZAŠLAPÁVAJÍ A SUSPENDUJÍ ... navíc to vydávají za ´správné a morálně nadřazené´ a nedosti na tom: JEJICH CHYBY ( = to že si do země pozvou neregulovaný a neregulovatelný proud migrantů) NECHÁVAJÍ VYŽRAT OSTATNÍ OKOLNÍ STÁTY ... KTERÉ SI JE DO SVÝCH VLASTÍ NEPOZVALI !!!
to je prostě faul jako prase ...
dá se to srovnat s vyvražďováním sudetských němců těsně po válce ... kdy pravidla náhle rovněž neplatila, byla potlačena, suspendována ...
jestliže se němci chovají jako anarchisté a hippíci ... NESMÍ TENTO PŘÍSTUP VNUCOVAT OKOLNÍM NEZÚČASTNĚNÝM STÁTŮM ...
To jste mi udělala radost s tím Bugatti stepem - zní to dobře v téhle sestavě, děkuju za odkaz.
S tím stěhováním do cizích krajů - máme na to stejný názor. Mě by zajímalo, jaká propaganda byla těm lidem nalívána do hlav, že je někde čekají pečení holubi... vždyť je to proti vší logice, takové masy lidí. Že by byznys převaděčů byl až tak mocný a dokázal je zblbnout? Vůbec mi celá ta situace a jejich mentalita přijdou nepochopitelné - my bychom se přece ze své země nenechali takhle vyštvat, doufám. Celé to tam prostě nechápu, jaký vývoj v té zemi musel probíhat... a jak to všechno mohlo dojít tak daleko, vždyť je tam všechno rozbořené a v troskách...
Housle i zpívání jsem si nejvíc užívala za mlada ve skupině renesanční hudby, bylo nás jen osm a koncertovali jsme všude možně, na hradech a zámcích, chodili koledovat po známých muzikantech, byla to bezvadná parta, dost jsme toho i natočili pro regionální rozhlas. Po založení rodiny ale na ženské koníčky většinou dojde, takže jsem pak už jen udržovala trochu formu v amatérském orchestru, taky ráda vzpomínám a stále na ně chodím. Pak jsem si ale před pěti lety zlomila s naším milým štěňátkem, které mně na ledě podtrhlo nohy, tak nešikovně levou ruku v zápěstí, že mám dodnes méně ohebné dva krajní prsty. Možná bych to ještě byla rozhýbala do potřebné citlivosti, ale už nebyla taková motivace.... vzala jsem to jako záminku nechat hraní. Stejně radši pěju, to úplně od malička, a v práci si to můžu dopřávat skoro celý den / :) /... Pak už ani tu operu tolik nemusím :) Občas mě k houslím vytáhne dcera, ta bez nich nemůže být, a dáme dueta nebo koledy.
A odkud se bere Váš vztah k muzice? Obdivuju, co všechno znáte a podnikáte, v kultuře.
Neznám mnoho a jsem pouhý konzument toho, co se mi líbí, paní Marie. Základ vztahu? Rodina, škola, kamarádi. Také jsem nějakou dobu fidlala na housle - cvičila jsem čím dál méně a když jsem na koncertě slyšela Igora Oistracha, tak jsem s nimi sekla dočista.
Ještě k uprchlíkům - kdo ví, jak bychom se zachovaly, kdyby se tu válčilo a jinde ne. Já si to představit snad ani nedovedu. A vůbec nikdy asi nepochopím, proč jedni druhým ničí zemi. No, my dvě tohle na netu nevyřešíme a opravdu nevím, jak by to šlo. Už mně tu mnozí napsali, že jsem naivka a zbraně stále dokonalejší vyrábět nutno. Dobrou noc.
Tužka napíše,.....často, když se chci orientovat v daném antropoproblému,....podívám se do sféry přírody,.....jak to řeší v obdobných jevech. Člověk sice dostal vývojový dar, šedou kůru mozkovou,....ale,....někdy je mu ku prospěchu, jindy ku škodě,.....že je jen a pouze, živočišný druh, dokazuje v celém civilizačním vývoji,.....
A taky,....občas mi připadá, že delfíni jsou ve srovnávacích sociotestech na tom o něco lépe. Jedno tvrzení z chytrých knih o delfínech,.... nevytrhávají si navzájem potravu z tlamy a nebylo zaznamenáno, že by na sebe vzájemně útočili, když hladoví a je nedostatek potravy.
amate, Vico psal, že jste byl jako Josef Kopíček a pak Mosilana a já jsem si s oběma psala a teď je ten někdo úplně pryč a já jsem zůstala bez odpovědi, tedy, neže by mě to moc mrzelo,ptala jsem se jen na takovou hloupůstku, ale zajímalo by mě, kdo to vymazal, jestli autor, nebo cenzůra.
Vico30 je takový udavačský typ. Zasloužíte si dozvědět se celou historii mých nicků: jakýsi Darth_Pl.... (už nevím dál) velice vulgárním nechutným a hnusným způsobem napadl i mou matku. Já jsem jeho vstupy nahlásil, cenzoři zasáhli a zabanovali nás oba, třebaže jsem se žádného prohřešku nedopustil. Proto jsem uplatnil svůj další nick, který vulgárním způsobem napadl vico30 a zveřejnil mou identitu. Rozhodl jsem se tedy napodobit jeho nick a protože s ním žádná rozumná domluva není možná, budu v tom pokračovat. V pionýru jsem tedy vico3O.
Zdravím, pane amate - tu mou popolední nabídku na babu Jagu neberte vážně. A asi ani všechny tyhle anonymní diskuse. Já tedy nedumám, kdo, jak a proč se "přenickoval" - pokud to sám nenapíše, tak se to nedozvím. Pokud se mě nelíbí některé reakce vůči mně, až na výjimky nekomentuji, nenapomínám, neupozorňuji. Zveřejnění Vaší identity Vicem30 jsem nezaznamenala, řešit to napodobeninou nicku ale asi není to pravé ořechové - což si najít něco jiného? Proč dávat najevo, že Vás něco osobního najedovalo? Zkuste změnit postup.
Tak jo - pokud se třeba o něco více nevztekáte Vy, pane amate. Lidi baví různé věci. A já pro paní Violu napsala "cnula" a "cvelkéO" hezky pod sebe - no mělo to být na začátku řádku: vico3O vico30
Viola: Myslím, že moje příspěvky poznáte podle jejich vyšší kvality oproti vico30.
Baba Jaga: Dokud mou zásluhou nevešla ve známost moje identita, všechny reakce na příspěvky vico3O byly příznivé, aga si z čaroděje dělala srandu. Poté se to obrátilo v nelibost z pocitu napálení, Brom se vrátil ke svým podrazáckým způsobům, pomluvy mitomiraie jsem musel dát smáznout. :) Na pionýru většina diskutérů bere všechno osobně téměř stejně jako zde, baví mne, jak se lidi psychicky obnažují.
Zdenkub, nevím, jestli smát se před spaním navozuje brzký a klidný spánek. Škoda, že jsme si odkazy neprohodili, já jsem totiž vybrala (asi pod dojmem z páně Burianova blogu) na ráno Gillian Welch - I'm not afraid to die
Tužka napíše,......budu ještě bdít,....dočetla jsem blog pana Procházky,....tomu tedy ta nákaza teutonským syndromem čouhá z jeho vděčných emigrantských bot.
Do roka a do dne,....pak se ukáže,.....to už padne tvrdý na tvrdý,....
Tak jdu číst disqus.....a jaká je tam metamorfóza nicků,.... Aga se drží statečně,....v minulosti jsem pod jedním blogem zachytila, že do ní prali ostodvacet,.....držela,......a tady v NOŘE byla za cukrovou panenku, křehká netýkavka pro pár slov,....vystřelila na disqus,....za většinu jejích názorů tam bych se postavila,.....zdravím Vás, Ago,....určitě sem občas nahlédnete,......zvídavost je matka informací. Držte se na tom disqusu,...nejlepší obranou je tasit meč,.../třeba vlastního jazyka./ To, že nejlepší obrana je tasit meč, měla na svých štítech jedna z Římských légií. Migliore difesa-assalto spada.
To: Ládik!!! To můj jedinec srpeček měsíce viděl - červený nebyl.
Hezký volný Den české státnosti všem, Václavům obzvláště - i těm s hlavou vlasatou, Václavám - Vendulkám taky: https://www.youtube.com/watch?v=UacfWXE0LQA
Přeju všem pěkný sváteční den, JAHAovi díky za mezinárodní gratulaci.
K našemu včerejšímu diskusu s paní BJ připomínám, že Otto napsal pod Procházkou velmi dobrý komentář k vývoji situace v Sýrii. Takové věcné informace bych si v médiích přečetla mnohem raději, než různě překroucené zprávy, které úplně ignorují historii konfliktu. Zřejmě záměrně.
Na příkladu jedné země bych chtěl ukázat, jaké struktury dnes vládnou světu a klid a mír je to poslední, co jim vyhovuje. Několik dat o Sýrii před záměrným vyvoláním občanské války. 1. Sýrie byla vždy otevřená země vůči západu, nejvíce z arabských zemí 2. Sýrie je jediná země se sekulárním systémem, islámské zákony jsou protiústavní 3. Před vypuknutím občanské války v r. 2011 byla Sýrie jediná země bez vnitřních nepokojů 4. Sýrie byla jediná země která přijala uprchlíky z Iráku bez jakékoliv politické, náboženské nebo společenské diskriminace 5. Rodina syrského prezidenta Assada patří k umírněným Alavitům, kteří jsou umírněným křídlem islámu. Je jich cca 12%. 6. 6 papežů bylo původem ze Sýrie, náboženská tolerance je jedním ze základních kamenů 7. Cca 10% obyvatelstva byly křesťané, do začátku občanské války žily všechny náboženské obce v míru. Islámský fundamentalismus byl zakázán. Křesťané mohli kupovat půdu, stavět kostele. V ostatních arabských zemích bylo křesťanů max 1%. 8. V Sýrii se ženy nemusely zahalovat a nosit burku. 9. Syrské žen měli stejná práva na vzdělání a zdravotní pojištění jako muži 10. Sýrie je jediná středomořská země, která vlastní své naftové pole. Všechny jsou majetkem syrského lidu. 11. Zásoby nafty čítají cca 2.500 mil barelů a mohou je těžit pouze syrské firmy 12. Sýrie je jediná země na světě, která nemá dluhy vůči Mezinárodním měnovému fondu. Tak co myslíte, proč asi Sýrie leží v žaludku Západu a USA a musela tam být rozdmýchána občanská válka?!?!
Já se na to ani nemůžu dodívat, je to legální invaze, dobývání bílého kontinentu černými. Ovšem, je to vylitá zlost za příkoří jindy dříve, za kolonizace a drancování jejich území. A jednou je na nás mohou vrhnout i eskymáci, ktří jsou už také kolonizováni a přetvářeni na otroky.
Přečetl jsem si AP i diskusi pod ním a raději zůstanu u práce.
Zkusil jsem po letech zajít na říji v Beskydech. Šoulačka po úbočí Smrčiny směrem k Okrouhlici, čekal jsem troubení z prostoru Jatný + Řehucí... po cestě 1 kaliště, podle stop navštívené před 2 dny, jinak žádné známky probíhající říje, prk jsem vůbec necítil. Špatné místo, teplo (9°C, vítr, neděle..), zato krásné lesy, kde téměř jistě nechodí houbaři, sem tam byl pravák (2ks na Rajčeti 1ladik). Příště jenom Jeseníky, kde to znám o hodně lépe a na jelena jistě narazím.
měsíc jsem pozorovala od 3.30 do 4, pomalu se zatemňoval až byl zetemněný celý a pak se jevil do oranžova až červena, samozřejmě to nebyla rudá, ale spíše jako slabé červánky. Po zatmění měsíce byly krásně vidět hvězdy a krásně svítila asi Venuše, ale na opačné straně.
Konečně, Ahoj Ládíku!!!
OdpovědětVymazatGratulace převeliká, paní Violo.
OdpovědětVymazatPokud máte obrázek, který si chcete co ikonku dát, vybraný a v některé složce v počítači uložený, nemůže být žádný problém ho nahrát. nebo třeba z veřejných obrázků. Zkuste znovu, jistě se Vám zadaří.
Děkuji za gratulaci, ale stačí malinká, jde jen o legácku. Tak s tím obrázkem se o to ještě pokusím, na hraní mi nezbývá moc času, tak to bude zas o něco později :-)
VymazatKonečně!
OdpovědětVymazatjé, já jsem čtvrtá!
OdpovědětVymazatPosílám odkaz na soužku Makrelu. Mají ji moc rádi...
https://www.youtube.com/watch?v=9UNZO5fokeE&feature=youtu.be
Se dívám na skoty, tak nestíhám...
OdpovědětVymazatskot mě také zajímá. Jala bych se jej chovat. Kvůli soběstačnosti. Tak to mám vlastně další úkol, sehnat pištol a krávu...
VymazatEste doplnenie k ZdenekB ohladom spytovania svedomia. Cesko sa uz vyjadrilo, ze ZALOBU za prijatie kvot iba vacsinou, nie na stretnuti sefov (potrebna jednomyslelnost) NEPODA!!! Som zvedavy, ako to zdovodni. Predpokladam ale, ze podobne ako Polsko zradu V4 :-)))).
OdpovědětVymazatse ještě uvidí co vysoudí fico s kaliňákem , fakt je že jsme je měli podpořit ... ale proč do sporu nejdou ještě maďaři jsem se nějak nedočet ...
VymazatJasne, ze Slovensko nema sancu, aj ked ma pravdu, lebo otazky suverenity krajiny sa nemozu riesit vacsinou. A nanutenie exilantov kvotami otazkou suverenity a vnutornych veci krajiny- je. Pretoze vsetci maju maslo na hlave, samozrejme, ze budu robit vsetko preto, aby Slovensko ukazovali ako osamoteneho exota.
VymazatAle tu ide o princip!!!
A nakoniec. Sud potrva mozno aj viac ako dva roky a len Boh vie, ci bude este mat kto a o com sa sudit:-(.
A ty mor ho! — hoj mor ho! detvo môjho rodu,
kto kradmou rukou siahne na tvoju slobodu;
a čo i tam dušu dáš v tom boji divokom:
Mor ty len, a voľ nebyť, ako byť otrokom.
Precitajte si celu basen, vela inspiracii na dnesne realie, bohuzial.
http://zlatyfond.sme.sk/dielo/83/Chalupka_Mor-ho/1#ixzz3maLE6U2y
Protože žaloba nemá význam. Slováci vždy byli blíž furiantství.
Vymazatamat.
Tak skoti roznesli japončíky na kopytech, teď wallabies roznesou fičáky.
OdpovědětVymazatPěkně se vybarvují skopčáci. Nejdřív anděla pozve saracény domů do hradu a pak je lifruje poddaným do chýší, potom podvodem zbožňované TD motory se ukázaly jako smraďoši, kteří šíří po světě rakovinu. A ještě si skopčáci otvírají hubu.
OdpovědětVymazatKam se hrabe fotbal. Žádné dělení diváků do sektorů, žádné primadony, herecké scény, křivárny rozhodčího. Všechno čisté a průhledné. Takový sport nemá v ČR šanci.
OdpovědětVymazatMyslím ragby, samosebou.
VymazatTaky na to koukám, když je čas. Proč v ragby zavedli videa a ve fotbalu se jen hledají záminky, že to nejde...
VymazatEste k mainstreamovymi mediami celeho sveta odignorovanej udalosti.
OdpovědětVymazathttp://tomaskovacik.blog.sme.sk/c/387838/najvacsi-pochod-za-zivot-na-svete-aj-bratislava-a-kosice.html
To: Viola 23.9. 11:34 (k 22.9. 18:54, Krtinec č. 29)
OdpovědětVymazat"...kde je ta druhá Viola?" Někde bude, pokud nebyla stále jen jedna - ale účel obou možností je mimo rozsah mého chápání.
Mou poznámku k vložení ikonky už jste asi četla s gratulací, paní Violko.
Ano, ano Babuško Jaguško, čtu teď od začátku stránky, když se teď vrhám do víru disqusu, tam mám tu pro podzemní činnost méně času, nevíte co je s Quasimodem?
Vymazatbilión se tu ukázal a prý dostal zaracha
VymazatKdo neviděl Merkelovou, odkaz lišky v 16:39, pusťte si. Nejneuvěřitelnější je, že naše veřejnoprávní o těchto věcech prý ani ťuk.
OdpovědětVymazatAle národ se probouzí.
"Správce areálu Macocha potvrdil, že jsou schopni přijmou až 24 tisíc běženců, kapacity na to mají."
http://www.kudyznudy.cz/Aktivity-a-akce/Aktivity/Propast-Macocha-s-vyhlidkovymi-mustky.aspx?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=propast-macocha&utm_campaign=KZN_2015_JIZNI_MORAVA_SE&gclid=Cj0KEQjwm4mwBRCni-ivmePYivkBEiQAdGkklkSs9KeLSAirMRfBNo05zQQwR40CpBJlgZHsQm1Mgr8aAiIo8P8HAQ
marie:
OdpovědětVymazatJá se na to díval, ale v diskusi pod videem pár lidí tvrdí, že jde o pár let starou záležitost, protest proti nějaké výstavbě/nevýstavbě/bourání železničního nádraží. To není nic proti lišce... - věřím, že běžný Helmut je silně rozčarovaný. Ale ať při všeobecné nasranosti neztrácíme ostražitost, a neskáčeme na špek s rozběhem... ;o) Už mám na kontě taky několik dobře míněných odkazů, které se pak ukázaly v jiném světle.
Ládik!!!
Ragby jsem minulý týden viděl prvně (tedy souvisleji, kus zápasu - nejen šot)... a docela zajímavé.
Ale asi zůstanu u hokeje. Co Bimbo ve škole? Jak se mu u vás líbilo?
Info v pondělí, máme střídavku.
Vymazatzdenek
OdpovědětVymazatMožné je všechno, ale stejně se na to dobře dívá :)
ZdenekB ma pravdu. Je to stare a s migrantami to vobec nesuvisi. Ale nechcel som Vam brat radost. No, ale ked to Zdenek nacal...
Vymazathttps://vimeo.com/140074099
OdpovědětVymazatDobré ráno všem,
OdpovědětVymazatpro dnešek Charlie McCoy & Druhá tráva - Wayfaring Stranger
https://www.youtube.com/watch?v=jMh5QCS1FX0
Pochvala - Charlie McCoy je můj oblíbenec už od 60. let.
VymazatByla jednou přehrada
OdpovědětVymazatzbyla z ní jen hromada
v zahrádce je škoda
hlínu vzala voda.
V rozvalených ruinách
dlí Anděla Kujná
natírá trosky
je to kůň trojský.
Napsala mi bývalá žákyně, dnes máma od tří větších dětí, že umírá na rakovinu.
OdpovědětVymazatHned den zčerná.
A teď co jí říct...
Snad jen, že se zázraky občas dějí, ať takový potká právě ji a popřát jí k tomu hodně vnitřní síly. Ale Vy už jste jistě napsala věty vhodnější, paní Marie.
VymazatA to já Vám ráno nechtěla kazit náladu poznámkou o svém údivu, že se Vám dobře dívá, jak na někoho pískají (já to ani neumím). Komunikace vždy třeba.
Ale vypadá paní Merkelová na fotečkách ustaraně - kdo ví, zda jí více záleží na Německu a celé Evropě či na setrvání ve funkci. Možná má před sebou ještě mnoho let, kdy bude moci o svém nynějším konání dnes a denně dumat.
A jak se asi nakonec sjednotí standard pro uprchlíky do Evropy?
Baba Jaga
VymazatNo jo, psala jsem a bulila jak želva.
V případech, jako tento, se klidně směju utrpení druhého. Však ona moc netrpěla, mlela si svou hodně dlouho. Kdybych věděla, že se jedná o rušení nádraží či co, takovou radost bych z toho pískání neměla.
Na druhou stranu - kdyby všichni Evropané, kteří s bezhlavým a nepromyšleným přijímáním přistěhovalců nesouhlasí, pořádně a jednohlasně pískali, možná by dnes všechno bylo jinak. Ale musel by to být tak silný rachot, že by otřásl pohodlnými křesly a pohádkovými platy ojroposlanců. Teď je pozdě bycha honit, žádné dobré řešení podle mě neexistuje. Ani pro jednu stranu.
Na to jdou říct jen slova o duši.
OdpovědětVymazatDneska jsem musel pěšky přes náměstí lidových milicí v ostravě. Dělali tam dlaždiči a mezi nimi jedna ženská... byla to dlaždička?
OdpovědětVymazatpsával kdysi leon, že je Porošenko notor
OdpovědětVymazathttp://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/opileho-porosenka-pry-museli-vynest-z-letu-kyjev-moskva/
a tady něco pro milovníky metalu :-)
https://www.youtube.com/watch?v=4ZQu3p-qWF8
Některý metal mám ráda a spojený s klasikou miluju :-)
Vymazathttps://www.youtube.com/watch?v=6__feJWENeg
nejdřív píšu, potom čtu. Inu, Anděla to sice schytala jindy, ale pan Banáš tvrdí tohle:
OdpovědětVymazatExdiplomat Jozef Banáš: Ku*vo, křičí Němci na Merkelovou. Brusel je solidarita žumpy. Proti tomuto jsme cinkali klíčema, možná bude třeba je zase vytáhnout...
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Exdiplomat-Jozef-Banas-Ku-vo-krici-Nemci-na-Merkelovou-Brusel-je-solidarita-zumpy-Proti-tomuto-jsme-cinkali-klicema-mozna-bude-treba-je-zase-vytahnout-400606
jo, tak bilión je teď Marií Kabrhelovou ;o))
OdpovědětVymazatUž asi ne - z pionýra:
Vymazatpohrobek • před 3 hodinami
Byla jsem zablokována jako Marie Kabrhelová.
Škoda, že nevím, proč, abych si z toho mohla vzít poučení, třeba jako to z krizového vývoje.
Asi jsem porušila kodex Aktuálně? Tam ale nic o zákazu psát pochvalně o komunistické straně není. Jsem z toho celá zmatená. Půjdu se zeptat na ústřední výbor, jestli o tom něco nevědí, tady mi nic neřeknou.
P.S.
Zlatý Stejskal !!!
:-) Já jsem také objevila, že na a.cz nemají rádi komunisty, vychvalovala jsem Ransdorfa a byla jsem smazána, psala jsem to tu a Marii Kabrhelovou smazali sakumprásk. Jak teď toho biliona najít?
VymazatAž v telce bude někdo z politiků kvílet proti kvótám, ťukněte sem a uvidíte, jak kdo hlasoval pro Lisabonskou smlouvu.
OdpovědětVymazat.
http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=48969
.
http://www.rferl.org/contentinfographics/kremlins-military-ventures-since-1945/27267417.html
OdpovědětVymazatzajímavé
Vymazathttp://nazory.aktualne.cz/kresba/r~bffa31f8a92d11e3b3c30025900fea04/r~6b2d9310400611e5b605002590604f2e/
OdpovědětVymazat!!!
Blbé.
Vymazatco je na tom blbé? ...specifikujte, prosím ...
VymazatVšechno.
VymazatTak něco pro lepší náladu...
OdpovědětVymazathttp://kultura.zpravy.idnes.cz/jan-berwid-buquoy-rozhovor-dfz-/literatura.aspx?c=A150924_171055_literatura_ts
zdenekb
OdpovědětVymazatBB na Hradě - to vypadá na další umělecký projekt skupiny Ztohoven. Celé je to takové krásně absurdní... a ideologicky srozumitelné.
Tak nevím. Dnes se mi pořád někdo za něco omlouvá, a já netuším, za co. Asi bych měla zajít k psychologovi. :)
marie:
OdpovědětVymazatTak já se Vám dneska neomluvím. Ať to máte pestřejší...!
Když tu byla klasika převedená na metal, dám opak.
Viky, šikovná klávesnice. Klavíristka. Desítky videí na TyTrubko.
Dobrou všem.
https://www.youtube.com/watch?v=HIJPxxoF7dw
https://www.youtube.com/watch?v=ff8UwvPK0G4
Dobré ráno všem,
OdpovědětVymazatpřidám se ke zdenkovib a dávám metal zpracovaný čelisty. Apocalyptica hrála hodně písniček Metallicy. Tak jedna z nich - One
https://www.youtube.com/watch?v=8JjQGt7WjK0
Zdravím takhle při pátku rovněž všechny a rozšiřuji s Vámi a panem zdenkemb své hudební obzory.
VymazatStalo se mi takhle včera, že nejsilnější zážitek z koncertu byl tančící dirigent. Fakt. I když všichni hráli skvěle, včetně houslistky černé jak eben, u níž nikdo nechápal, jak může tím svým způsobem udržet smyčec... každému druhému by vypadl, zatímco ona s ním čarovala.
VymazatZato mladý český dirigent, sáčko lehce plandavé, což zezadu působilo opravdu půvabně, ale ty skoky a vytančené kubánské rytmy na dirigentském můstku ... to se fakt nevidí. Snad někoho konečně napadne dávat na trubku i dirigenty, zezadu.... :)
https://www.youtube.com/watch?v=7brvjyyypn4
OdpovědětVymazatNa zjemnění metalové smršti takový protipól - Bright Morning Stars, The Wailin' Jennys
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=OmHhWWKEiAs
už vyhánějí i obyvatele z domovů skrze uprchlíky ...
OdpovědětVymazathttp://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/381631-uvolnete-byt-potrebujeme-ho-pro-uprchliky-naridila-radnice-obyvatelce-nieheimu.html
njn co už ... stane se ... :-(
To snad ani není pravda, tomu se nechce věřit.
Vymazat... je to pravda ... :-((
VymazatKdyž už je to tady samý odkaz, tak se přidám - mám rád Břehy mé duše.
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=3jm1p_o43kE
Ládiku,
Vymazatmoc hezký, dík.
Včera jsem Vám neodpověděla - ona je paní věřící, a myslím si, že má duši dobře opatrovanou. Na štěstí.
Ty mám taky ráda. Vůbec mám pro Ryvolovky slabost. Tak ještě jednu lyrickou, tentokrát od Mikiho - Září
Vymazathttps://www.youtube.com/watch?v=ra5MqGek7Jw
Já si to pouštím jako podkres k práci.
VymazatAnno,
Vymazatdík za Září. Ale že nám to léto uteklo, co? Ta letošnívedra asi nechybí nikomu...
Mně vyhovují teploty kolem dvacítky. Vedra nesnáším. Mám ráda brzký podzim. Bývá takový čirý vzduch a krásně barevno. Koukám, jak ten čas letí a tak už jsem začala nakupovat dárky na vánoce. Včera jsme s mužem řešili, kam je budeme schovávat. Vnučka je všetečka a kouká i do krabic, které jsou pod postelí. Do sklepa to proti myším musíme zabezpečit. To společné uskladnění bude mít tu výhodu, že na něco nezapomenu, což se mi stávalo, i když jsem byla mladší :-)
VymazatTaky jsem párkrát dárek pro děti našla v dubnu nebo v červenci. Pokud tomu zatím neurostly, tak to moc nevadilo :)
Vymazats Mikim jsem ještě vystupoval na portě !!! :-))) já jako soutěžící ( který prohrál) , on jako host ...
Vymazattehdy jsem si uvědomil, že bedna od whisky ve zlidovělé verzi ( 4 sloky), postrádá sloku o opilém koni ...
Když jsem štípnul koně a ujel jen pár mil,
nechtěl běžet, dokavád se whisky nenapil,
zatracená smůla zlá, zatracenej pech,
když kůň cucá whisku jak u potoka mech.
... případně i další vložené žertovné sloky ....
hezký den všem ...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
OdpovědětVymazatZkoušet autocenzuru cvičně nebudu. Text o odstranění naskočil sám?
VymazatJá se tu snažím před potvrzováním, že nejsem robot, text znovu přečíst. A stejně nechávám chyby.
Byla tam chyba, nabídlo se "smazat". Text je automatický.
VymazatNa velblouda řemenem
OdpovědětVymazatna satana kamenem
nad sebou luny půlku
v práci samou bulku
příbuzných dvě stě
v plovací vestě
útočí přes moře
náboje v komoře
své palné zbraně
hrrr na ně !!!!
na tučné křesťany
anděly, orbány
allláh je veliký
pryč s knedlíky
ve vepřové šťávě
žrát bezhlavě
se nemá
hlava bude němá.
Marie,
OdpovědětVymazatjak tu byla různá zpracování, tak přidám jedno, které Vás asi potěší. Bohužel je nekvalitní zvuk. Moje oblíbená folková skupina Nezmaři a symfonický orchestr ZUŠ Uničov v olomoucké Redutě
https://www.youtube.com/watch?v=JPhgd2cDuyg
a bluegrassové zpracování Ježka - Druhá tráva - Bugatti Step
https://www.youtube.com/watch?v=Dv4LN3P4RfQ
Anna
VymazatVždycky potěší, když se profíci skloní k amatérskému plebsu, třeba žáčkům, a střihnou si něco společně. Obohacení je oboustranné...
Bugatti step v hávu bluegrassu jsem neviděla, jde to. Skladba je snad tisíckrát překabátěná do různých transkripcí. Kdybyste náhodou někdo našel úpravu pro housle, prosím o stopu. Kdysi ji v rádiu hrál Vašek Hudeček, ale je to dávno.
Krtci, že bychom vyhlásili třídenní prázdniny?
OdpovědětVymazatPřípadně si můžeme dát generálku na zimní spánek...
Za mě ne.
Vymazatmarie
OdpovědětVymazattady prázdniny? To né.
Dobře, lidové referendum splnilo účel. Nebudou ani prázdniny, ani zimní spánek. Tak makejte, já to tu ráno zkontroluju!
OdpovědětVymazatTy prázdniny dle Vás měly vypadat jak, paní Marie? Právě v prázdniny a v zimě je přece mnohem více času na společenské dýchánky.
VymazatNo asi tak jako dnes mezi 14:36-19:38.
OdpovědětVymazatNa ty společenské dýchánky, se paní Babo Jago, tedy vyloženě těším! To víte, jsem tu služebně nejmladší, skoro nic jsem nezažila, tak to tu letos doufám doženu.
Dobrou :)
Zas mi tam skočil google, ten se ale vnucuje...
OdpovědětVymazat14700 kroků ještě před ragby, část po golfáči. Na loukách žampiony.
OdpovědětVymazatSe dívám, jak Viola perlila pod Hamplovou...
OdpovědětVymazatTextil s nepravdivým výrokem nemůže být symbolem české státnosti, to mohou na té žerdi viset i posrané trenky nebo být napíchnuta hlava. I notorický alkoholik, když si plnil svůj cíl, k tomu připsal "a láska", aby se vlichotil masám; a pro blbé přidal ještě informaci, nad čím to vítězí. A stal se voleným obyvatelem sídla králů, zvolili ho komunisti.
Já vnímám prapor na hradě jako informaci, že hrad je plný a nikdo další se tam nevejde. Něco jako bílý kouř na konklave, že papež už je. Z kaple se kouří ale jenom chvíli, kdežto na pražském hradě se informuje nonstop. Měl by tam viset černý prapor, jako symbol smrti českého státu. Jako symbol servility jednou té, podruhé oné mocnosti. Vždyť ve francouzských nebo německých trubkách proudí ruská energie nebo česká voda, aby zlaté české ručičky smontovaly cizí zboží za minimální náklady. Národní hrdost v hradním textilu není, ani symbolicky.
Ládíku!!!
VymazatPravda vítězí - nápis na standartě je vyjádřením toho, o co usilujeme, není to jen výrok právě toho, kdo je ve hradu. Dnes říkali, že skoda půjde do 100 tisíců. Měl byste se trochu krotit v některých případech, tu vás nechci mrskat, protože si tu chodíme odfukovat a dávat odkazy, ktré se nedají na disqusu dávat a povídat si mimo téma, což mám ráda.
To, že prezident Havel připsal Láska a pravda zvítězí vůbec není špatné, jen pak pod takovým heslem se špatně vládne, když se nenaplňuje, ale to heslo není, jak jsem řekla pro jeden život, je to cesta, kterou máme jít.
Snad jste mi rozuměl, rozhodně si nepřejte, aby tam vlál černý prapor jako u těch islamistů.
Pro BabuJagu:
OdpovědětVymazatPřihlásil jsem se před google (nějaké sledování mi je u ....le), abych nemusel klikat a poznávat čaj od kafe. Funguje mi to ale jenom v pc. Ajfon to nepobral, když píšu z něj, jsem "anonymní URL" bez fotky. V google mám jméno Ládik a příjmení "!!!". Nabízí se tam možnost "smazat příspěvek", což jsem udělal ne proto, že jsem nesouhlasil s jeho obsahem, ale že jsem ho chtěl opravit. Jenže nešlo zmazat řádek, který tam byl 2x, tak jsem to zmáznul celé a bylo to. Můžete ověřit, aspoň budete mít fotku a odpálíte text do krtince jedním klikancem.
Nejde-li opravovat text, tak k googlu zpět nemusím - zde je hledání i bez loga docela snadné.
VymazatUjistit se, že nejsem robot a občas se rozhodnout, zda je nutné označit dva či tři obrázky - to jde.
No vida, chyba.... má tam být "přes google" .... nejde to opravit, jedině celé smazat.
OdpovědětVymazat...a ještě "zmazal" místo "smazal" - to vůbec nechápu, jak to tam prsty mohly udělat.. a co s tím teď? Jenom se musím stydět, jaký jsem blbec.
OdpovědětVymazatNakopíroval jsem text o hradním textilu do disvkusu a ihned se u něj objevil nápis "Váš komentář čeká na schválení Blogy Aktuálně.cz. ". Co tam mají za filtr? Nakonec jsem připsal odkaz "vyndáno z krtince č.30" - že by tohle bylo závadné?
OdpovědětVymazatUž to zmizlo.
OdpovědětVymazatDrahy, mily, laskavy putin a jeho metody.
OdpovědětVymazathttp://www.lidovky.cz/rozrezal-jsem-si-bricho-abych-unikl-muceni-lici-ukrajinec-vezneny-v-rusku-1rb-/zpravy-svet.aspx?c=A150923_162759_ln_zahranici_msl
Jo, Viola nebo "Viola" perlí...
OdpovědětVymazatZa disqus jsem ráda. Ne tak v blozích, ale v reakcích je dost zajímavého.
Tak jsem se po delší době podíval na krtkoviště a stačí. Nenávist k uprchlíkům z krtkoviště jen sálá. Jakási bývalá učitelka (asi ruštiny?) by je dokonce nejraději vyháněla i za pomocí hudby. Ale co, některý druh žen se uplatnil třeba jako dozorkyně v koncentrácích, možná mezi ně i ona patří.
OdpovědětVymazatPrchají i iráčtí vojáci, do Evropy. Normálně se dezertéři střílí.
VymazatAd: anonymny anonymní:
VymazatPrecital som si na facebboku:
Kto by to bol povedal, že o 70 rokov sa budú ľudia biť o miesta vo vlaku, aby sa dostali do nejakých táborov v Nemecku...
Dost levný přesvědčovací styl...
VymazatJestli ze zdejších komentářů cítíte nenávist k uprchlíkům, pak byste se nad svou spiritualitou měl opravdu hluboce zamyslet. Pokud nenávist, tak jedině k těm, kdo toto vše rozpoutali, ať záměrně, nebo jako "vedlejší účinek". A taky k těm, kdo dnes a denně dokazují, že jim na mínění ani osudech obyčejných Evropanů nezáleží o nic víc, než na posmrkaném kapesníku.
Pokud máte nebo najdete partu nebo společenství, které obdivuje a schvaluje chování těch, kterým říkáte uprchlíci, já spíše ekonomičtí přistěhovalci, jistě je Vám s nimi líp než s nějakými blouznivými krtky, které snadno oželíte. Jen bych Vám připomněla, že ti lidé hrnoucí se hlava nehlava do nejbohatších zemí se rozhodně nechovají jako uprchlíci před válkou, ale to Vy víte tak dobře jako my všichni. A to i kdybychom věřili jen desetině toho, co vidíme a slyšíme z médií. Nemám ani jeden malinkatý důvod je vítat se zpěvem a hudbou (pro ně by moje hudba byla stejně urážkou).
O skutečných záměrech lidí se nedozvíte žádným jiným způsobem, než z jejich chování a jednání. To je stejné jako v muzice. Hudebnost projevíte jedině svým hudebním projevem, nikdy to neokecáte.
Jen bych ještě podotkla, že v krtkovišti se nemusíte obávat zákeřností a klidně napsat svůj nick. Zvlášť když si za svými názory stojíte, to my umíme ocenit.
Přečtěte si tohle:
VymazatŽeny a děti jsou podle aktivistů vystaveny v německých uprchlických táborech znásilňování a sexuálnímu zneužívání. Podle mnohých je tato praxe rozšířena po celé zemi, ale úřady o všem záměrně mlčí. Podobné zkušenosti mají i ženy přebývající v nechvalně proslulém uprchlickém táboře v Calais, kterému se přezdívá Džungle. Více informací o těchto ožehavých záležitostech přináší britský deník Daily Mail.
Na parlamentních listech a určitě získáte velké sympatie k těmto utečencům.
Tak ja snad ani nenavist necitim...ale preiznam se ,ze kdyz vidim co se zene do Evropy,tak zacinam mit depku...asi proto,ze neziji jako mama Merkel ve vladni ctvrti...a platim na tyto inzenyry strasne dane ...a vysledky jsou zatim zalostne.
VymazatDobré ráno všem,
OdpovědětVymazatpro dnešek Hana Hegerová - Když někdo z vás
https://www.youtube.com/watch?v=VM4nFRFrh3k
Já si snad jenom povzdechnu: takových hezkých písniček je, a já je ještě neslyšela.... :)
Vymazatdíky, posílejte dál
Paní Hamplovou nekomentuji - opravdu nevím, zda je více "vzdělaná" ona či ten, co ho kritizuje. Ale jsem zvědavá, zda kdysi chudý hoch od nás z Moravy pan Mynář, co ke štěstí přišel ještě před stěhováním do Prahy, vydrží na Hradě stejně dlouho jako pan Zeman. V Praze určitě - neodvandruje-li časem do některého daňového ráje.
OdpovědětVymazatKdo vyrazí na pouť do Staré Boleslavi? Vidět na vlastní oko nazdobenou lidskou lebku já nemusím.
Podle tohoto obrazu http://orig10.deviantart.net/d232/f/2009/052/1/a/baba_yaga_by_ianllanas.jpg bych usoudil, že k lebkám budete mít kladný vztah...
VymazatKaždá baba jiná (platí i pro Jagy) - to jistě dobře víte.
VymazatNo dobře.
VymazatBlog paní Hamplové by jako parodie na rozhořčení byl dobrý, ale obávám se, že to paní advokátka myslela vážně.
VymazatJestli jsem četla pozorně, je v textu jakási nadnesenost autorky, ale základ sdělení schvaluju. Prezident a symboly státnosti se prostě neurážejí. I kdyby jím byl někdo jiný. Zeman byl v posledním kole lepší volba, což potvrzuje mnoha činy - pro naše lidi a firmy dělá mnohem víc, než někteří ukecaní sluníčkáři.
VymazatMě osobně dvojnásob uráží, že tihle provokatéři si říkají umělci. Umění má desítky funkcí, z nichž ta provokativní je myšlena ne tak primitivně, jak oni předvádějí.
Zkopirovano
VymazatPustil jsem si Zemanovo kundování. Ve všech případech jde o kontrolované užití expresivního výrazu. Nejde o slovní vycpávku, nejde o jazykové uklouznutí.
"Víte, co je to 'pasy' v angličtině?" ptá se Zeman. „'Pusy'? Myslím, že se to vyslovuje 'pusy',“ opravuje ho Pokorný. „Kunda," vysvětluje Zeman. „Takže s prominutím v textech této skupiny je kunda sem, kunda tam.
Já si na symboly nepotrpím a podle mě by se neměl urážet nikdo, nejen prezident. A pod blog paní Hamplové jsem napsala:
Vymazat"Co mu však upírám a co odsuzuji, je degradace našeho Pražského hradu, znevážení prezidentské standardy, hrubou vulgární urážku hlavy státu, zkrátka upírám mu právo být mladým frackem, který si myslí, že jak jemu se něco nelíbí, může dělat a říkat cokoliv. Nemůže."
autorka
Nemůže? Může. Proč by nemohl. Nese však za své činy zodpovědnost.
"Jen ven z toho, když nám tady dorůstají podobní lidé typu Petra Žilky, jejichž životním cílem a uměleckým (!!!!) projevem jsou červené trenky namísto prezidentské standardy, klaní se Bílému domu a uráží Pražský hrad, a je jim to tady, asi pro jejich kvality, moc provinční?"
autorka
O životních cílech lidí typu Petra Žilky, ale i ostatních mladých lidí, nevím, ale odhaduji, že se nebudou moc lišit od životních cílů mladých lidí předcházejících generací, včetně mé. Jsem 57. ročník a nevzpomínám si, že bychom uctívali Pražský hrad.
Červené trenky nad Hradem považuji za výstřelek, kterému netřeba věnovat tolik pozornosti.
Anna
VymazatPro Vás je absolutní svoboda na prvním místě... Jenže pozor na slova. Když budete říkat lidem na potkání, že mohou všechno, jen prostě ponesou odpovědnost, nestačíte se pak divit, kolik uřezaných hlav (obrazně řečeno) tu všude bude. Leckdo totiž netuší, co je to nést odpovědnost. A už vůbec nevěří, že by ji na něm někdo mohl vymáhat.
Filozoficky vzato s Vašimi komentáři souhlasím. Prakticky vzato ne tak docela.
to anna ... ten hamplové blog je zbytečnej, blbej, generační, hloupej, hloupě zobecňující a všestranně špatnej ....
VymazatInženýr Pavel Pavel dává povel povel
OdpovědětVymazatza lana tahat se smí
Thor Hairdal kývá že ví, kývá, že ví ...
https://www.youtube.com/watch?v=tBurLEhpynY
čas 1:51 - 4:53
https://www.youtube.com/watch?v=Sey2rntAiKM
OdpovědětVymazatPoutníci jsou bezva. Přidám Copáky
Vymazathttps://www.youtube.com/watch?v=iuxWmFtEMkc&list=PLJv7FPoacIKPC7_6ujFH_3CowYUgAzmEw&index=12
Cop jsem neznal, dá se... Na videu je krásná krajina; klíč ke vzpomínkám má cenu jen pro max. 2 generace ... stejně je ale pěkné, když k něčemu je.
VymazatTak přidám ještě takovou Copáckou klasiku - Pár minut
Vymazathttps://www.youtube.com/watch?v=ROBgl_2WijE
A pro informaci - Cop je česká bluegrassová hudební skupina, která vznikla v roce 1978. Jejím zakladatelem a uměleckým vedoucím je Miroslav "Míša" Leicht. V listopadu 2008 oslavila 30 let svého trvání ve vyprodaném sálu pražské Lucerny.
VymazatKdyž jsme u bluegrassu tak ještě Druhá tráva
Vymazathttps://www.youtube.com/watch?v=mZsdaIYAahg
a Modrotisk
https://www.youtube.com/watch?v=7mxKvmZ3MFA
Když já furt jen hobousáky, kryla, okudžavu a vysockého..
VymazatTak to já jsem už dávno multihudební :-)
VymazatZítra nemůžu, budeme tu mít mláďata, tak pro zítřek Diana Krall - Cry Me A River
https://www.youtube.com/watch?v=S4hPii_RVHE&list=RDS4hPii_RVHE&index=1
Mějte se, paní Anno - na vnoučatech je někdy nejlepší, že jdou vrátit. Ale ne - máme je všichni než a bojíme se o ně více než o své děti. Já tedy určitě.
VymazatBJ - někdy nejdou vrátit a dokonce samy vrátit nechtějí....
VymazatAno, ale zase to není tak častý jev a prarodiče pak zasluhují podporu ze všech stran a metál
OdpovědětVymazatk tomu.
Překvapil jste mne dnes potvrzením mé věty, že každá baba je jiná - čekala jsem spíše odezvu, že všechny stejné, výměnou si lze i pohoršit. Obdobně platí i pro muže.
marie
OdpovědětVymazatOtázka je, co si kdo představuje pod absolutní svobodou. Třeba podle mě absolutní svoboda neexistuje.
Další otázka je, co si kdo představuje pod pojmem může. Může - z hlediska schopnosti, může - z hlediska povolení, může - z hlediska příležitosti...
Je věcí výchovy, aby každý věděl, co dělat NESMÍ.
Kdyby byl vždy okamžitý postih, případně trest za trestné činy, tak by to bylo jen ve prospěch společnosti. V tomto ohledu je to u nás žalostné.
Tak v tom se shodneme.
OdpovědětVymazatJenže právě že já vidím neustále důsledky nedostatečné nebo špatné výchovy - na tom, jak se děti chovají, a jak pomýlené úsudky mnohdy mají jejich rodiče. Kdybyste slyšela, čeho jsou schopni studenti gymnázia při soustředění mimo domov, jak musela již první noc dvakrát zasahovat policie a dvakrát záchranka - a to je budoucí výkvět naší inteligence - moc by Vám to na klidu nepřidalo. A jejich rodiče - naprosto odmítají, že by se jejich dítě mohlo nějak nevhodně chovat... kdepak zůstala ta odpovědnost?
Ano, vyrostou z toho, částečně, snad... Jen mně prostě vadí přilévat olej do ohně a strkat jim před oči neustále jen špatné příklady a bagatelizovat je. O dobrých snad ani nevím...
je to furt stejný marie ... zlatá mládež za komančů taky znásilňovala holky ... takže vo co go ...
Vymazatmb,
Vymazats takovými řečmi děte do prčic. Normálně bráníte každej zelenej lísteček, ale lidský zvěrstva jsou podle vás ok? Neděly se vždycky stejně. Tenkrát si každej grázl dával sakra pozor, protože věděl, co se NESMÍ, a že se za přečiny tvrdě trestá. Ne každej měl papínka ve funkci.
Mimochodem, máte dceru? Že se vůbec ptám....
A u těch studentů nešlo o tohle, ale rvačka, drogy, otrava alkoholem. Věk 13-14.
já neřikám že je to o.k. ... ( neni ) ,,, jen oponuji tvrzení že dnešní mládež je horší nežli mládež(e) předcházejících generací ... / jó za našich mladých let ... to za nás nebývalo ... /
Vymazatmožná ale máte pravdu, že ´liberální´ výchova nese plody o kterých jste psala ve vaší poslední větě ... autoritativní výchova může zas nést skrytou šikanu aj. ...
zatím zdravím ... / a myslím, že automaticky neznamená že dnešní mládež je horší nežli mládež generací minulých .../
Ragby ENG-WAL bylo světové...
OdpovědětVymazatmarie
OdpovědětVymazatI v tom se shodneme. Mám poměrně dost kamarádek kantorek, jednu i v příbuzenstvu, tak vím, k jakému posunu k horšímu v chování dětí došlo a o téměř bezmoci učitelů s tím něco udělat. Holt v tomhle už jsme téměř na úrovni Ameriky.
Morálka a vůle jsou v genech.
OdpovědětVymazatLádiku,
Vymazatto jo, ale v genech, které podmiňují naše vlohy a schopnosti a projevují se v nich, máme jen obecné předpoklady, dispozice k nějakému chování. Pak hodně závisí také na výchově, tedy vnějších vlivech, i "sebevýchově", co s tím kdo udělá. Pokud narážíte na snědší spoluobčany, tak to je asi smutná pravda, v naprosté většině případů je naší výchovou moc neovlivníte. Přijde určitý věk, a krev rodu se projeví.
Přesně to jsem měl na mysli, rasa je důležitá. Když se podívám na smíšené sportovní týmy - třeba anglický fotbalový - černí mají rychlost, výbušnost (..... technická: letí husy k jihu...) - ale jakmile je tréner postaví k rozhodující penaltě, nedají - nemají morál, odpovědnost. U ragbyového týmu černocha téměř není vidět, zejména u týmu z Jižní Afriky. Nehodí se pro pro řešení dlouhodobých cílů, kde je potřeba pevné vůle, nesnese strádání. Totéž platí o arabech - jejich životaschopnost není ve vůli nebo umu, ale v plodnosti. Vlastnosti lidí utvářely přírodní podmínky po stovky a tisíce generací a teď to za 3-4 generace informační věk pomíchá.
OdpovědětVymazatPřed pár lety hodil Nohavica do alba "Tak mě tu máš" píseň "Kupte si hřebeny" (... blíží se všivé časy...). Svobodu si představuje jinak běloch z Itálie a jinak ze Sognefjordu, natož fanatik z pouště.
Kolik je černých hokejistů vs. basketbalistů?
Vymazatamat.
Hokejista je snad jeden a košíkáři jsou černí všichni. Opět - rozdílné zátěže, hokej na studeném ledě + nebezpečí zranění, basket v teplíčku na menším hřišti.
VymazatHokej - týmový sport, sem tam vynikne jednotlivec, basket = sbor exhibicionistů.
VymazatNo právě. To je o té výsledné ne/kompatibilitě... Žádné lickoprávní řeči, a často ani dobrá vůle, ji nezmění.
OdpovědětVymazatNevím, jestli tyto úvahy se náhodou nenazývají rasismus.
VymazatZ toho bych si moc nedělala - dneska Vás může za rasistu označit kdekdo a téměř za cokoli... stačí se na někoho zamračeně kouknout.
VymazatTo, že různé lidské rasy a etnika mají specifickou fyziognomii (aby mě amat nenapadl za nevědecký termín, tak to zpřesním na anatomické a neurofyziologické zvláštnosti) a různě se uplatňují v různých oborech lidské činnosti, je vypozorováno myslím že odedávna, ze života.
U zpěváků se např. traduje, a ten názor by se jistě dal podložit výzkumy, že nejlepší předpoklady pro zpěv mají Italové, Bulhaři a Španělé. Určitě v tom hraje roli nejen genetika, ale i příznivé klima pro hlasivky (teplo, vlhko), ale i vývoj kostní tkáně - tyto národnosti mají výrazně klenutou lebku, většinou i širší hrudník, a hlavně nos - takový ten "orlí", velký, kde kostní hmota dobře rezonuje. Každá rasa má snad nějakou přednost, tak jakýpak rasismus. Ale jak správně díte - je to i jeden z důvodů, proč je každé rase nejlíp tam, kde se po dlouhé věky vyvíjí a adaptuje.
Nenapadám.
VymazatAntrópos tedy člověk. Toto slovo řeckého původu bylo použito ve významu antropologie již koncem
16. století a znamenalo zcela konkrétní přírodovědnou disciplínu. Tato biologická specializace se
zaobírala především zkoumáním lidské lebky (lebkozpytem alias frenologií) a rovněž popisem
jednotlivých ras. Dnes bychom spíše používali termínu etnik. Při použití dnešního názvosloví bychom
mohli původní význam antropologie vyjádřit pojmy humánní antropologie a etnologie (národopis) a
současně také naukou o rasách (pozor na tendování k pokleslému uvažování).
http://patecnici.wbs.cz/Filosoficka_antropologie.pdf
amat.
Nejsou ve všech rasách jedinci s nadáním pro různé činnosti a záleží na tom, zda se k nim talenty včas dostanou? Černá krasobruslařka byla mistryní Evropy v krasobruslení a krasobruslí mnohé národnosti ( kde všude), hokejistů asi přemnoho a stejný přehled jako pan Ládik!!! věru nemám. Fyzické předpoklady např. černých sprinterů jsou ale asi nepochybné, možná i u jiných sportů.
VymazatProhlédnu si "zpěvné"nosy, lebky i národnosti - můžete také, paní Marie (naskakuje ale pomalu):
http://www.metopera.org/Discover/Artists/
- v sobotním přenosu zpívá Manrica v Trubadúrovi Korejec Yonghoon Lee, Ferranda Slovák Štefan Kocán a my se nejvíce těšíme na hraběte Lunu Rusa Dmitrije Hvostorovského (stejnou roli zpívali on i pan Kocán už v přenosu v roce 2011). Pro ženy platí stejná úvaha?
Pravděpodobně i u míchání ras záleží, která z nich svými charakteristickými vlastnostmi převládne. Ale to určitě i u jedinců rasy stejné, kdy potomci mohou zdědit od obou rodičů to nejlepší či bohužel i naopak.
Nevím, jaký pra-genetický základ mám já - určitě je ve mně více Kelta než holubičí slovanské povahy. Nebo ne?
Babo Jago,
VymazatStačí si nechat zhotovit genetický geografický rozbor,třeba u u GEnomacu a budete vědět hned,kde máte kořeny. Je to zajímavé.
Když už vás oslovují.Mám televizní program Mezzo,opera je nejméně třikrát týdně ze zaznamu světových operních scén.
Odvrácená strana měsíce
S lidskými hlasy je to vůbec zajímavé. V podstatě prý na světě nenajdete dva hlasy stejné barvy (témbr, dán alikvotním spektrem parciálních - souznějících - tónů), podobně jako u otisků prstů. Jsou vyvinuty přístroje (programy) pro spektrální analýzu hlasů, které začínají sloužit - nikoli v umění, ale v kriminalistice, k identifikaci pachatele např...
VymazatU ženských hlasů nejde tolik o sílu a bohatost barvy hlasu, jako u mužů. Cení se různé charakteristiky, podle oborů, takže to s tou fyziologií není vždy tak nápadné. Ale když se podíváte na základnu zpěvu, lidové prostředí a autentické lidové zpěváky, zase vynikají Italové a Bulhaři. Viděla jsem kdysi film o fenoménu ženských pěveckých sborů z Bulharska, a nikdo si jejich mimořádnou působivost - zvukovou, emocionální... - nedovedl vysvětlit jinak než právě těmi fyziologickými danostmi. Dnes ovšem jsou v popředí i pěvci z Ukrajiny a Ruska vůbec, takže i tam se nějak daří - já bych tu zpěvnost a prožitkovost (přirozenou, ta se nedá naučit technikou) kladla na vrub hlavně masovosti lidového zpěvu. Vůbec na východ od nás je to velice zřetelné.
Operní pěvci - četnost talentů v daném národě je též daná geneticky, musí tam být i vysoká muzikalita, nejen hlas. Ale jedná se o ojedinělé případy, takže přisuzovat u nich nějak silný vliv přírodnímu prostředí asi není úplně správné. Spíš bych etnické a klimatické podmínky dávala do souvislosti s celkovou zpěvností národa - etnika.
Paní BJ, díky za odkaz, podívám se. Také na to Mezzo snad přes zimu (nebo časem) dojde :)
To: Odvrácená strana měsíce (zajímavý, leč dlouhý nick)
VymazatNo jo, kanál Mezzo nemáme, Skyling ho nenabízí - i když jsem se letos nedívala, neb jsem se rozhodla, že jim za základní programy platit nebudu, když všechny hrají i bez nich. Kabelovka u nás na vsi není. Ale na YouTube je také kde co, jednou za onoho času i v ČT. Občas zajdeme do divadla, na koncert či přenosy z Metropolitky a jiných scén.
Tak jako bych nikdy nešla ke kartářce, tak si nenechám ani udělat onen GG rozbor. Obojí je dle mého stejně věrohodné.
To: marie
Na tom odkazu jsou jen fotečky. Ale najdete i ukázky z oper.
Tuhle jsem Vám našla Bugatti step s houslemi (nikoliv samostatnými, ale v triu) a vypadl nám internet, tak opožděně:
https://www.youtube.com/watch?v=_ShwIOjH0Fc
No, udělali si radost. Vy si pro potěšení hrajete na housle často? Nebo i s jinými?
Nedžemuji - opravdu jsem letos začala a skončila meruňkami a vlastně ještě broskvemi.
To: ke stěhování národů
Každý, kdo se stěhuje či odněkud utíká, by měl vědět, čím sebe a svou rodinu bude v novém působišti živit. Spoléhat se na dobročinnost jiných by se mělo pouze krátkodobě - stejně tak ji i nabízet pouze na dobu určitou.
Dojde na budování všelikých "hladových zdí"?
Geograficky geneticky test-či kartařka
VymazatJak libo.
OTCOVSKÁ LINIE je zakódována na mužském pohlavním chromozomu Y, který se dědí výhradně po linii otce, jeho otce, jeho otce, …, až pradávného praotce, skrze desítky generací v téměř nezměněné podobě. Nese tak informaci o historii otcovské linie. (Analýzu lze tedy provádět pouze z mužských vzorků).
MATEŘSKÁ LINIE je analýza tzv. mitochondriální (mtDNA), která se dědí výhradně po linii matky, její matky, její matky, …, až dávné pramáti celé linie. I tato DNA informace zůstává téměř nezměněna po desítky generací a nese tak informaci o historii mateřské. V tomto případě lze test provést z mužských i ženských vzorků.
Odvrácená strana genetiky
Taky někdo džemujete? Je taková zima, že se ohřívám nad hrncem s marmeládou, lepší jsou větší kusy, takže džemuju. Momentálně - hruško-kiwi-jabko. Naprosto skvělé, přibrala jsem nabeton, radši se ani nevážím....
OdpovědětVymazatZostrih.
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=k4-SwUyq-Fk&sns=fb&app=desktop
Marie:
OdpovědětVymazatJeště mi to nedalo, s tou dozorkyní se omlouvám, to mi ujelo, ale jinak nemusím nic měnit. To, že se sem cpe plno ekonomických migrantů nikdo nepopírá. Ale ten, kdo nevidí ty Syřany, nebo se na ně dívá svrchu, jako na kobylky, tak s tím není něco v pořádku.
A už dost, nebudu zas dlouho rušit kruhy na krtkovišti.
Nic se nestalo, mě taková věc neurazí, cítím v tom jistou tendenci, chápu, máte jiný názor.
VymazatSyřany miluju jako Čechy, když to tak řeknu obecně, ve skutečnosti je neznám, ale jsou to lidi jako my. Kdyby se nedělo to, co se děje. S tím prostě nemůžu souhlasit. Kdyby všechno bylo nějak rozumněji řízeno, organizováno, a nešli sem ti, kdo to zřejmě ani moc nepotřebují nebo mají jiné možnosti a cíle atd., fandila bych jim a podporovala je. Takhle nemůžu. Není to vůbec nic proto Syřanům, ani nikomu jinému. A klidně sem vneste jiný názor, je-li libo. Mějte se.
Já myslím, že byste měl/a měnit hodně. Pokud tu z krtkoviště něco sálá (ze mě, ale i z ostatních, jak si troufám odhadovat), tak je to:
Vymazat1) znechucení nad chováním politiků, kteří kašlou na mínění veřejnosti tak z vysoka, jako málokdy dřív...
2) znechucení nad trapnou nonstop masírkou, která se na nás valí z hlavních médií...
Nejsem nijak zvlášť háklivý, ale když ze mě někdo chce dělat pitomce příliš dlouho a průhledně, omrzí to. A když mě chce navíc citově vydírat, nasere to.
3) znechucení nad chováním NĚKTERÝCH (ale mnohých) migrantů. Těch, co odmítají sebemenší součinnost a berou hranice suverénních států útokem, a ohromně se diví, že po nich někdo chce nějakou registraci, když přeci mají přirozený nárok a lidské právo na volnou cestu do Německa.
Proti lidem, co žádají o azyl nemám naprosto nic.
Bohužel všechny tři skupiny - nadutí politici, úslužní novináři a vyčůraní migranti způsobí, že se i umírněná veřejnost (jako já :o) ) nakonec postaví proti všem - i těm, co pomoc opravdu potřebují. Což mě štve a je mi líto. Ale tyhle tři úděsné skupiny to zaženou do krajnosti natolik, že bude jen volba A a B.
pokud mohu mluvit za sebe ... tak bych byl moc rád aby sem anonymní přispíval ... již jen kvůli rozhýbání diskuze a na rušení ´monolitu´ ... ( ideálně pod nějakým svým nickem ...)
Vymazatco štve mě: Němci pérujou Řeky za nedodržování pravidel ... a najednou sami veškerá pravidla ( o imigraci, registraci, právu na azyl, 1. bezpečné zemi aj.) PORUŠUJÍ, ZAŠLAPÁVAJÍ A SUSPENDUJÍ ... navíc to vydávají za ´správné a morálně nadřazené´ a nedosti na tom: JEJICH CHYBY ( = to že si do země pozvou neregulovaný a neregulovatelný proud migrantů) NECHÁVAJÍ VYŽRAT OSTATNÍ OKOLNÍ STÁTY ... KTERÉ SI JE DO SVÝCH VLASTÍ NEPOZVALI !!!
to je prostě faul jako prase ...
dá se to srovnat s vyvražďováním sudetských němců těsně po válce ... kdy pravidla náhle rovněž neplatila, byla potlačena, suspendována ...
jestliže se němci chovají jako anarchisté a hippíci ... NESMÍ TENTO PŘÍSTUP VNUCOVAT OKOLNÍM NEZÚČASTNĚNÝM STÁTŮM ...
není to fair ....
hezký den anonymnímu aji ostatním ...
Baba Jaga
OdpovědětVymazatTo jste mi udělala radost s tím Bugatti stepem - zní to dobře v téhle sestavě, děkuju za odkaz.
S tím stěhováním do cizích krajů - máme na to stejný názor. Mě by zajímalo, jaká propaganda byla těm lidem nalívána do hlav, že je někde čekají pečení holubi... vždyť je to proti vší logice, takové masy lidí. Že by byznys převaděčů byl až tak mocný a dokázal je zblbnout? Vůbec mi celá ta situace a jejich mentalita přijdou nepochopitelné - my bychom se přece ze své země nenechali takhle vyštvat, doufám. Celé to tam prostě nechápu, jaký vývoj v té zemi musel probíhat... a jak to všechno mohlo dojít tak daleko, vždyť je tam všechno rozbořené a v troskách...
Housle i zpívání jsem si nejvíc užívala za mlada ve skupině renesanční hudby, bylo nás jen osm a koncertovali jsme všude možně, na hradech a zámcích, chodili koledovat po známých muzikantech, byla to bezvadná parta, dost jsme toho i natočili pro regionální rozhlas. Po založení rodiny ale na ženské koníčky většinou dojde, takže jsem pak už jen udržovala trochu formu v amatérském orchestru, taky ráda vzpomínám a stále na ně chodím. Pak jsem si ale před pěti lety zlomila s naším milým štěňátkem, které mně na ledě podtrhlo nohy, tak nešikovně levou ruku v zápěstí, že mám dodnes méně ohebné dva krajní prsty. Možná bych to ještě byla rozhýbala do potřebné citlivosti, ale už nebyla taková motivace.... vzala jsem to jako záminku nechat hraní. Stejně radši pěju, to úplně od malička, a v práci si to můžu dopřávat skoro celý den / :) /... Pak už ani tu operu tolik nemusím :) Občas mě k houslím vytáhne dcera, ta bez nich nemůže být, a dáme dueta nebo koledy.
A odkud se bere Váš vztah k muzice? Obdivuju, co všechno znáte a podnikáte, v kultuře.
Neznám mnoho a jsem pouhý konzument toho, co se mi líbí, paní Marie.
VymazatZáklad vztahu? Rodina, škola, kamarádi. Také jsem nějakou dobu fidlala na housle - cvičila jsem čím dál méně a když jsem na koncertě slyšela Igora Oistracha, tak jsem s nimi sekla dočista.
Ještě k uprchlíkům - kdo ví, jak bychom se zachovaly, kdyby se tu válčilo a jinde ne. Já si to představit snad ani nedovedu. A vůbec nikdy asi nepochopím, proč jedni druhým ničí zemi. No, my dvě tohle na netu nevyřešíme a opravdu nevím, jak by to šlo. Už mně tu mnozí napsali, že jsem naivka a zbraně stále dokonalejší vyrábět nutno.
Dobrou noc.
Tužka napíše,.....často, když se chci orientovat v daném antropoproblému,....podívám se do sféry přírody,.....jak to řeší v obdobných jevech.
OdpovědětVymazatČlověk sice dostal vývojový dar, šedou kůru mozkovou,....ale,....někdy je mu ku prospěchu, jindy ku škodě,.....že je jen a pouze, živočišný druh, dokazuje v celém civilizačním vývoji,.....
A taky,....občas mi připadá, že delfíni jsou ve srovnávacích sociotestech na tom o něco lépe.
Jedno tvrzení z chytrých knih o delfínech,.... nevytrhávají si navzájem potravu z tlamy a nebylo zaznamenáno, že by na sebe vzájemně útočili, když hladoví a je nedostatek potravy.
Tímto zdravím do NORY,.....Tužka.
dobrý večer
OdpovědětVymazatamate, Vico psal, že jste byl jako Josef Kopíček a pak Mosilana a já jsem si s oběma psala a teď je ten někdo úplně pryč a já jsem zůstala bez odpovědi, tedy, neže by mě to moc mrzelo,ptala jsem se jen na takovou hloupůstku, ale zajímalo by mě, kdo to vymazal, jestli autor, nebo cenzůra.
Vico30 je takový udavačský typ. Zasloužíte si dozvědět se celou historii mých nicků: jakýsi Darth_Pl.... (už nevím dál) velice vulgárním nechutným a hnusným způsobem napadl i mou matku. Já jsem jeho vstupy nahlásil, cenzoři zasáhli a zabanovali nás oba, třebaže jsem se žádného prohřešku nedopustil. Proto jsem uplatnil svůj další nick, který vulgárním způsobem napadl vico30 a zveřejnil mou identitu. Rozhodl jsem se tedy napodobit jeho nick a protože s ním žádná rozumná domluva není možná, budu v tom pokračovat. V pionýru jsem tedy vico3O.
Vymazatamat.
Zdravím, pane amate - tu mou popolední nabídku na babu Jagu neberte vážně. A asi ani všechny tyhle anonymní diskuse.
VymazatJá tedy nedumám, kdo, jak a proč se "přenickoval" - pokud to sám nenapíše, tak se to nedozvím. Pokud se mě nelíbí některé reakce vůči mně, až na výjimky nekomentuji, nenapomínám, neupozorňuji. Zveřejnění Vaší identity Vicem30 jsem nezaznamenala, řešit to napodobeninou nicku ale asi není to pravé ořechové - což si najít něco jiného? Proč dávat najevo, že Vás něco osobního najedovalo? Zkuste změnit postup.
amate díky, ale budu muset číst i skutečného Vica30, když si budu chtít přečíst i vás, snad vás odliším :-)
VymazatJe to znatelné (0xO), paní Violo: vico30
Vymazatvico3O
Baba Jaga:
VymazatJe to pravé ořechové, dělá mi velice dobře, jak se vzteká. Z duše nemám rád denuncianty.
amat.
Tak jo - pokud se třeba o něco více nevztekáte Vy, pane amate. Lidi baví různé věci.
VymazatA já pro paní Violu napsala "cnula" a "cvelkéO" hezky pod sebe - no mělo to být na začátku řádku:
vico3O
vico30
Viola:
VymazatMyslím, že moje příspěvky poznáte podle jejich vyšší kvality oproti vico30.
Baba Jaga:
Dokud mou zásluhou nevešla ve známost moje identita, všechny reakce na příspěvky vico3O byly příznivé, aga si z čaroděje dělala srandu. Poté se to obrátilo v nelibost z pocitu napálení, Brom se vrátil ke svým podrazáckým způsobům, pomluvy mitomiraie jsem musel dát smáznout. :)
Na pionýru většina diskutérů bere všechno osobně téměř stejně jako zde, baví mne, jak se lidi psychicky obnažují.
amat.
chudák vico ...
VymazatAno, je to ubohý udavač. Máte k tomu taky náběh.
Vymazatamat.
Fake.
Vymazatamat
Na dobrou noc trocha hudby a tance. I milovníci opery si přijdou na své... :o)
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=koiPh6vVo8w
Já tušila lotrovinu!! :)
VymazatDíky a dobrou všem.
Ať to napravím už vážně... mám nový šišlavý objev!!! Dokonalá pohoda...
Vymazatmalá ukázka:
https://www.youtube.com/watch?v=R2i_-F8JftE
celé album:
https://www.youtube.com/watch?v=38psl7u2yvQ
Milé ukončení dne a našich dnešních debat, pane zdenkub.
VymazatZdenkub, nevím, jestli smát se před spaním navozuje brzký a klidný spánek. Škoda, že jsme si odkazy neprohodili, já jsem totiž vybrala (asi pod dojmem z páně Burianova blogu) na ráno Gillian Welch - I'm not afraid to die
Vymazathttps://www.youtube.com/watch?v=lgaQLaHM6Vw
Dobrou noc všem a příjemný zítřek.
Tužka napíše,......budu ještě bdít,....dočetla jsem blog pana Procházky,....tomu tedy ta nákaza teutonským syndromem čouhá z jeho vděčných emigrantských bot.
OdpovědětVymazatDo roka a do dne,....pak se ukáže,.....to už padne tvrdý na tvrdý,....
Tak jdu číst disqus.....a jaká je tam metamorfóza nicků,....
Aga se drží statečně,....v minulosti jsem pod jedním blogem zachytila, že do ní prali ostodvacet,.....držela,......a tady v NOŘE byla za cukrovou panenku, křehká netýkavka pro pár slov,....vystřelila na disqus,....za většinu jejích názorů tam bych se postavila,.....zdravím Vás, Ago,....určitě sem občas nahlédnete,......zvídavost je matka informací. Držte se na tom disqusu,...nejlepší obranou je tasit meč,.../třeba vlastního jazyka./
To, že nejlepší obrana je tasit meč, měla na svých štítech jedna z Římských légií. Migliore difesa-assalto spada.
Tužka.
Vtedy este taliancina nebola. Optima defensio-impetus gladio?☺.
VymazatVrátil jsem se z říje, červený měsíc si nechám na příště. Report možná zítra.
OdpovědětVymazatMěsíc je za lesem.
OdpovědětVymazatTo: Ládik!!!
OdpovědětVymazatTo můj jedinec srpeček měsíce viděl - červený nebyl.
Hezký volný Den české státnosti všem, Václavům obzvláště - i těm s hlavou vlasatou, Václavám - Vendulkám taky:
https://www.youtube.com/watch?v=UacfWXE0LQA
Gratulujem vam k dnesnemu sviatku. Nech si tu statnost, Vaclava i vaclavky zachovate☺.
OdpovědětVymazatByl sem dnes po dlouhé době v kostele na mši. Nacházím znovu víru v boha.
Vymazatamat
To vypadá na Vica (třicet).
VymazatKaždý se přece může vyvíjet. To je evoluce.
Vymazatamat
Nemá invenci, tak se musí opičit.
VymazatAle něco mu chybí. :)
amat.
Mě vico zklamal, měl jsem o něm kdysi vysoké mínění, třebaže má jiné názory na politiku, než já.
VymazatLádíku!!!
Vymazatty taky nejsi žádná lidská perla.
amat
Ládik!!!
VymazatAno, vyklubal se z něj obyčejný h...l.
amat:
Hlupáčku, ta tečka na konci podpisu ti ušla?
amat.
Přeju všem pěkný sváteční den, JAHAovi díky za mezinárodní gratulaci.
OdpovědětVymazatK našemu včerejšímu diskusu s paní BJ připomínám, že Otto napsal pod Procházkou velmi dobrý komentář k vývoji situace v Sýrii. Takové věcné informace bych si v médiích přečetla mnohem raději, než různě překroucené zprávy, které úplně ignorují historii konfliktu. Zřejmě záměrně.
Otto • před 14 hodinami
OdpovědětVymazatNa příkladu jedné země bych chtěl ukázat, jaké struktury dnes vládnou světu a klid a mír je to poslední, co jim vyhovuje. Několik dat o Sýrii před záměrným vyvoláním občanské války.
1. Sýrie byla vždy otevřená země vůči západu, nejvíce z arabských zemí
2. Sýrie je jediná země se sekulárním systémem, islámské zákony jsou protiústavní
3. Před vypuknutím občanské války v r. 2011 byla Sýrie jediná země bez vnitřních nepokojů
4. Sýrie byla jediná země která přijala uprchlíky z Iráku bez jakékoliv politické, náboženské nebo společenské diskriminace
5. Rodina syrského prezidenta Assada patří k umírněným Alavitům, kteří jsou umírněným křídlem islámu. Je jich cca 12%.
6. 6 papežů bylo původem ze Sýrie, náboženská tolerance je jedním ze základních kamenů
7. Cca 10% obyvatelstva byly křesťané, do začátku občanské války žily všechny náboženské obce v míru. Islámský fundamentalismus byl zakázán. Křesťané mohli kupovat půdu, stavět kostele. V ostatních arabských zemích bylo křesťanů max 1%.
8. V Sýrii se ženy nemusely zahalovat a nosit burku.
9. Syrské žen měli stejná práva na vzdělání a zdravotní pojištění jako muži
10. Sýrie je jediná středomořská země, která vlastní své naftové pole. Všechny jsou majetkem syrského lidu.
11. Zásoby nafty čítají cca 2.500 mil barelů a mohou je těžit pouze syrské firmy
12. Sýrie je jediná země na světě, která nemá dluhy vůči Mezinárodním měnovému fondu.
Tak co myslíte, proč asi Sýrie leží v žaludku Západu a USA a musela tam být rozdmýchána občanská válka?!?!
http://blog.aktualne.cz/blogy/adam-prochazka.php?itemid=26006
baba jaga napsala: Nedžemuji - opravdu jsem letos začala a skončila meruňkami a vlastně ještě broskvemi.
OdpovědětVymazat... já když džemuji, tak maximálně s vlastou redlem ...
https://www.youtube.com/watch?v=oRa0IhetRyA
Dobrý videa pro vítače černochů.
OdpovědětVymazat.
http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/3070-drsne-zabery-z-evropskych-mest-s-uprchliky-to-vam-ceska-televize-neukaze
Já se na to ani nemůžu dodívat, je to legální invaze, dobývání bílého kontinentu černými.
VymazatOvšem, je to vylitá zlost za příkoří jindy dříve, za kolonizace a drancování jejich území.
A jednou je na nás mohou vrhnout i eskymáci, ktří jsou už také kolonizováni a přetvářeni na otroky.
Z hlediska evoluce je to naprosto přirozené. Silnější a dravější druh likviduje slabší. Přesně podle evoluční teorie.
Vymazatamat
Violo,
Vymazatjestlipak rozlišíte mého plagiátora ode mne?
amat.
Violo,
Vymazatjestlipak rozlišíte inteligenci od hlupáka, který se tu za mě vydává.
Na mě nemáš. :)
VymazatPřiznávám nemám.
Vymazatamat
Chci se omluvit Vicovi. Sem jen starý a hloupý zakomplexovaný dědek, kterému občas ujedou nervy.
OdpovědětVymazatamat
Podpis není celý.
VymazatVždycky jsem byl amat, předtím pamětník.
Vymazatamat
Akosi nikto nic☺.
OdpovědětVymazathttp://sport.aktuality.sk/c/193584/nech-sa-paci-peter-sagan-majster-sveta/
http://sport.pravda.sk/cyklistika/clanok/368962-tinkov-dobre-som-pocul-ze-nas-chlapec-je-majstrom-sveta/
Ale to víte, že jo, můj muž si ten záver pouštěl opakovaně a plakal u toho :-)
VymazatPřečetl jsem si AP i diskusi pod ním a raději zůstanu u práce.
OdpovědětVymazatZkusil jsem po letech zajít na říji v Beskydech. Šoulačka po úbočí Smrčiny směrem k Okrouhlici, čekal jsem troubení z prostoru Jatný + Řehucí... po cestě 1 kaliště, podle stop navštívené před 2 dny, jinak žádné známky probíhající říje, prk jsem vůbec necítil. Špatné místo, teplo (9°C, vítr, neděle..), zato krásné lesy, kde téměř jistě nechodí houbaři, sem tam byl pravák (2ks na Rajčeti 1ladik). Příště jenom Jeseníky, kde to znám o hodně lépe a na jelena jistě narazím.
Výborný blog na Aktualne:
OdpovědětVymazathttp://blog.aktualne.cz/blogy/matej-hollan.php?itemid=26007
amat
Ládíku!!! a Babuško Jaguško
OdpovědětVymazatměsíc jsem pozorovala od 3.30 do 4, pomalu se zatemňoval až byl zetemněný celý a pak se jevil do oranžova až červena, samozřejmě to nebyla rudá, ale spíše jako slabé červánky. Po zatmění měsíce byly krásně vidět hvězdy a krásně svítila asi Venuše, ale na opačné straně.
Já si počkám na Halleyovu kometu v roce 2062, protože v 1986 byla blbě vidět. Akorát budu mít problém s věkem a tím možná s očami, to už mi bude 104.
Vymazatlepší se čeká ve dvou , z toho důvodu bych nějakou kometu ulovil již teď ... s pořádnými velkými těmi ... očami ... :-)
Vymazat