Roman se vyučil zedníkem s maturitou, ročník 76. Přímý, bezelstný, s krédem “s poctivostí nejdál dojdeš”. Hned na šachtu, do čelby. Za 16 let ani jedna bulka nebo alkohol, žádná nemocenská, žádný úraz. Jenom asi 62 jizev, zlomený každý prst, jednou i kotník, ale všecko v cajku. Podsaditá postava, nejvíc 125kg, momentálně 116 (tipoval jsem 90). Spořádaná domácnost, byt, auto, chata (2 minuty jízdy autem), mzda 42000. A teď úraz s páteří a stále není Protokol o pracovním úrazu. Něco se v Romanovi zaseklo a říká: bude boj.
Z kohoutku kape tu přehrada Morávka za noc by natekly necky jak pro bravka. Kdybych měl hasák a sadu těsnění ukončil bych ihned té vody běsnění. Tady na to každý zvysoka sere údržbář si klidně prachy bere levá ruka neví, co dělá pravá nemocnice je navenek zdravá.
To Vy asi taky. Dobré ráno Česko, Moravo i Slezsko;o) Dnes ráno poprvé od pátku jedl můj kocourek. Třeba je dnešní den vhodný pro obrat zdravotního stavu směrem k uzdravení.
Nebyl 24 hodin doma a přišel celý zničený, jenom spal a trochu pil vodu. Museli byste jej vidět, je to nádherné stvoření, teď ale vypadá dost uboze. Už se těším, až bude zase ve své kůži.
Jáchym se v minulé jamce kasá,že nebýt tak trochu jeho a mailů,že byste do špitálu nešel. Je to pravda? A Roman ať se nenechá odbýt. A jestli je čelba v podzemí, tak 42 litrů je almužna
Šel bych... mail doktorovi jsem psal v noci, noha už bolela příliš. Doktor mi volal hned ráno, ať přijedu ihned... autem. A pak jsem se nesměl hýbat, ani teď.
ˇJá si taky myslím, že už šlo do tuhého, že vy speciálně byste jen tak zbůhdarma do nemocnice nejel...ještě že tak! Držte se! Doktorku máte moc hezkou.
Zdravím! (Že by to, Gaio, bylo z mé strany zrovna "kasání"?? ..Že by až tak?.. --- Doktor nejspíš ale taky nevěděl, že se jedná o trombózu, což mu nelze mít za zlé. Navíc mu nejspíš nedošlo, že od auta budeš muset ujít několik set metrů po svých. Teď můžeme být chytří, co měl ten, onen či tamten říct či dělat jinak, ale nepřipadá mi to produktivní. -------- Na to píchání protisrážlivých léků do břicha si člověk zvykne,loni po operaci jsem si je měsíc píchal každý den doma sám v koupelně před čištěním zubů, není to žádná věda ani to moc neobtěžuje, jen je dobré to dělat o samotě, protože když se náhodou trefíte do nějakého nervového zakončení, člověk si potřebuje ulevit několika sprostými slovy. Což se ale stává tak v jednom případě z deseti.
Taky je fajn si nějak poznamenat, do kterého místa se člověk píchal minule a nechat to místo nějaký den odpočinout. Jinak to bolí asi jako štípnutí vosou. Ne samotný vpich, ale bezprostřední reakce na vstřikování látky. Mít na břiše připravené faldíky je dobré, naštěstí jsem ve špitále shodil asi osm kilo, (ale část z toho ze mně odřezali a vyhodili).
Ale zažil jsem v životě spoustu přednášek a schůzí, před kterými bych rád dal přednost takovému vlastnoručnímu píchnutí heparinu do břicha...
A lidem, kteří dělají v takovém prostředí firma nemíní dát 100 % nemocenské za pracovní úraz, nemluvě o odškodném za případné následky? Pokud neumí vytěžené uhlí prodat tak, aby na pořádnou výplatu lidem měli, ať jdou od toho,...
Byl jsem na sono srdce. Nepatřičně na můj věk zesílené, zejména mezikomorová přepážka, zrychlený tep z kortikoidů se bude snižovat betablokátory. Doktor: vy jste atlet? Tu anemii máte z dopadů. ... nic nevěděl.
Nevím, jestli něco takového, co by tlumilo negativní účinky kortikoidů existuje. Asi ne, napsala jsem tedy nesmysl. Ale kdysi na udržování mi dávali turinal, protazin (psáno foneticky) a k tomu, prý na ochranu srdce, isoptin,...
Ad:matka V minulom krtinci bola rec o nabijani mobilu susedke. Neviem, ci som dobre rozumel Vasemu prispevku, ale ak chcete dobit kredit, tak mobil nosit netreba, staci operatora, telefonne cislo a sumu, kolko chcete dobit. Mali by to robit hocikde, nielen na poste, i v niektorych stankoch, obchodoch... Teda aspon u nas je to tak.
Ano, dříve jsme to také tak dobíjeli, teď máme paušál. Zítra, než půjdu do města, tak to s ní proberu, číslo si když tak opíšu, peníze vezmu svoje, abych na její nemusela sahat, nebo je desinfikovat,...Asi by to šlo i přes internet, ale s ním to ona nejspíš neumí, to uměl částečně její manžel,...
Jestli neznáte její číslo, ale máte číslo na některého společného známého, zeptekte se ho, zda její číslo zná on. Pak jí na něj zkuste zavolat (snad má její mobil dobitou baterii)a zeptejte se jí na operátora. Jestli ho nezná, pak se zeptejte, zda se jí při volání některých čísel nehlásí fráze "volátemimo značku... (např. T-mobile) . Tato "značka" je onen hledaný operátor. Stačí zajít do trafiky, nahlásit operátora, číslo a částku (minimálně 200,-Kč, trafikantka vše naklepe do své mašinky a sousedka dostane SMS, že její kredit byl navýšen částkou....Kč.
Totéž jde udělat prostřednictvím internetového bankovnictví nebo vašeho bankomatu.
Tužka napíše,...nová Nora,...to to jede,...díky pane zdenkub,...diky,...vrátím se ještě k té minulé...
Pro paní Alenu a Marii...to, co jste napsaly v minulé Noře k hluboké žilní trombóze bylo správně napsáno. Nepotvrdila jsem Vaše vstupy, protože jsem to neměla čím doložit z internetu./ Co není z internetu je nepravda-já jsem tam už našla spoustu blábolú/,.. Jo, tak jsem nic nenapsala,...nééé, že bych se obávala, že budu taky prohlášena za hloupou,...to mi je kdesi. A Vy jste na osočení nereagovaly, což bylo taktické,...tak se muselo přitvrdit,...vytáhly se trollové,...a Vy zase nic,... fajn...správná taktika,...
Včera jem si tedy na internetu zadala....hluboká žilní trombóza,...vyrojilo se spousta nabídek,...ale, zaujala mě nakonec ta na portálu MEDLICKER od doktora Michala Vilímovského. Moc dobře napsáno, bez spousty latiny a doktorských pojmů,...Napsáno pro lid bez medicínského vzdělání,...rozdělené do základních kapitol, příčiny-příznaky-léčení-komplikace.
Píšu to proto, že tam zmińuje i to, co jste psaly Vy,...doufám, že Vás urážky jedince ze spodní příčky společenského chování neodradily od dalších příspěvků do Nory.
A další troll trollí: Pro paní Alenu a Marii...to, co jste napsaly v minulé Noře k hluboké žilní trombóze bylo správně napsáno. Nebylo. Trollovaly o ´křečácích´ (marie), Alena o stahujících punčochách. Tužko, nevěřím, že byste byla tak hloupá a neuměla rozlišit povrchové varixy od hluboké žilní trombózy, Vy prostě drze lžete.
Moje matka byla učitelkou a rovněž pohrdala "lopatami". Když vidím naproti na stavbě, jak "lopaty" různých profesí pracují, nemohu se ubránit obdivu. I když sama jsem při práci na stavbě, na poli, zahradě, kolem dobytka, ve své hlavní profesi i dalších dvou úvazcích na dohodu,...apod. také ledasco zvládala. Asi to bude tím, že jsem vyrostla v partě, která by byla hodnocena pod spodní příčkou společenského chování. Takže výsměch v partě, že su citlivka, výsměch společnosti, čí že su to dcéra,.... To je Vám ti krása, furt hodnotit, také bych to skffffěle uměla,....
Kompresní punčochy Kompresní punčochy slouží jako prevence bolesti lýtek a jejich otékání a současně snižují riziko vzniku vředů v místech, kde proběhla hluboká žilní trombóza. Pomáhají také zabránit vzniku takzvaného post-trombotického syndromu, což je poškození tkáně lýtka v důsledku zvýšeného žilního tlaku. Ten se zvyšuje právě při ucpání žíly krevní sraženinou (trombem), kdy dochází ke zvýšení napětí žilní stěny a k poškození žilních chlopní hlubokého žilního systému dolní končetiny. To vede k „odklonění“ krve do do povrchových žil.... U pacientů s hlubokou žilní trombózou někdy dochází ke vzniku takzvaného post-trombotického syndromu v lýtku postižené končetiny. Tato komplikace se vyskytuje u 20 – 40% pacientů s hlubokou žilní trombózou. https://cs.medlicker.com/943-hluboka-zilni-tromboza#co-je-hluboka-zilni-tromboza
matka: Nic složitého, trolli se houfují. Je však fakt, že o Tužce jsem měl lepší mínění. Je pikantní, že ze všech zdrojů Tužka vybrala lékaře s praxí necelé 3 roky po promoci.
Matyáši, musím se přiznat, že moje mínění o Vás je stabilně ambivalentní.
Přiznejte mi alespoň k dobru,že to coby chronický slušňák nemám lehké. Na to, abych Vás občas zdvořile poslal do prdele potřebuji nejmíň šest řádek - a ještě abych přitom hledal v paměti cizí termity, abych v nezasvěcených očích vypadal jako intelektuál.
No, chcel som zavtipkovat, a odlahcit tu napatu atmosferu a depresiu z toho, co vsetko este neviem a citam v ponauceniach, ale asi ta fesna lekarka ma na Vas nejaky vplyv:-).
Tužka napíše,...tak, pokud jste četl článek pozorně,...tak v kapitole o příčinách, jsou rovněž uvedeny křečové žíly,...kdo chce, může se přesvědčit,...
O mně můžete mít mínění jaké je Vám libo,...jste manipulátor a lhář, který se okamžitě uchýlí k urážkám. Znám Vás příliš dlouiho, abych nevěděla, co mne čeká, pokud se jen slovem přiblížim k Vašemu PIEDESTALU GENIALITY, NA KTERÝ JSTE SE SAMOLIBĚ ROZVALIL.
Nejsou, lžete. Žasnu nad Vaší drzostí, vždyť na rozdíl od Vás jsem uveřejnil zdroj. Přidám konkrétně zdroj o příčinách HTŽ: https://cs.medlicker.com/943-hluboka-zilni-tromboza#priciny-vzniku-hluboke-zilni-trombozy
A navíc lžete věcně: "Tužka napíše,...tak, pokud jste četl článek pozorně,...tak v kapitole o příčinách, jsou rovněž uvedeny křečové žíly,...kdo chce, může se přesvědčit,..." Nejsou.
Ještě k těm zdrojům - když jsem kontrolovala dceři diplomku, neměla jsem ani šajn, že je dané jakési procento, kolik smí citovat a že zdroj musí přesně uvést. Měla s tím problém u bakalářky, když citovala práci jiného člověka a zřejmě neuvedla dobře zdroj, ze kterého čerpala. Pak to složitě napravovala, ale postup, jak se odvolávala, již nevím. Takže při další diplomce již byla velmi opatrná na všechny předpisy a procenta,.....
Mne přivádí k údivu přesvědčení, že si to nikdo neověří. Asi málokdo je zvyklý, že mně stačí název, vytipuji si key words a jedu. :) Taky jsem psal diplomku a dizertačku - tehdy nebyl internet - sháněl tzv. separátky po odborných knihovnách, německé, anglické (francouzsky jsem neovládal) - žádný translator.... a dostudoval jsem. Proto doslova miluji dnešní dobu s jejími možnostmi. A kdosi mi drze lže do očí...marnost nad marnost. :)
ad. ambivalentní vztah - tož teda jsem si to musela vygůglit. Můj první šéf měl "krátkou tužku". Jak já to nesnášela. Až v druhé práci, kdy jsem musela psát škodní, protokoly a vysloužila si pohrdání ředitele, prý: "Ví paní účetní, co je to riziko podnikání, že si dovoluje psát škodní protokoly,...." Že zaměnil v pokynu pro výrobu někdo z jeho tech. oddělení číslo normy,....to byla nepozornost, nedůslednost až blbost konkrétního člověka a v žádném případě to nebylo riziko podnikání. Ekonom to vyřešil šalamounsky, přece jen se to zdůvodnilo rizikem podnikání a statisícové škody se zametly pod stůl,.... No, brzy jsem z firmy raději odešla. A firma šla do pryč....
To jste si dovolila moc, škodní protokoly. :) Klient praktický lékař žádal do nákladů zahrnout pojízdnou sekačku na trávu, manželka vyslala mě to zkorigovat... :) Ještě teď mi občas zavolá, je můj ročník.
jj, klienti zkoušeli mnohé :-) Ale pokud Vám volá, zkorigoval jste to velmi dobře. Sranda je vědět, že některé tržby šly na soukromý účet, nikoliv na účet státního podniku, ale nemoci to s ohledem na bankovní tajemství, dokázat. No, je to již hodně dávno,... Totéž se ovšem děje i v této době, kdy různé živly mají zelenou,.... a bohužel i když se najde žalobce, zamete se to pod koberec.
tím chci říci - doufám, že doktoři kteří pečují o Ládíka, mají též velmi, velmi krátké tužky (nespletou léky, jak se to kdysi dávno stalo sestře, která mi je vydávala) a tak to bude zajisté ku prospěchu jeho zdraví.
Navrhujem vsetkym zainteresovanym stranam v pripade neodvratitelneho nutkania vzajomneho hodnotenia pouzitako navod na vyjadrenie jeden z mala dobrych prispevkov Jachyma z 15:09. Navod na slusny a zaroven do ziveho tnuci "dialog". :-).
P. S. Je fajn, ze sa prebatoril i AH:-).
P. S. 2 Navod na pochopenie: http://www.slanskevrchy.sk/Zempl/Tlumac.html tam vyhadat slovo.
každý má k dispozici jinou tužku, někdo dokonce používá i atramentovou ceruzku a pak si lidé nerozumí. A že nemají v žilách vodu, ale krev, tak vzájemně reagují a hodnotí... přičemž pokud by symboly nebyly sjednoceny, pak by 1 + 1 nemělo jednotný výsledek 2. Je to tedy asi i na dohodě o symbolech. Protože tam vnášet srandu asi nelze. A tak osobně bych nyní byla ráda, aby se naši nemocní doma i zde, uzdravili, nic je nebolelo, mohli se najíst,... dcerka přidala hodně zeleniny, ale ráda má maso. Atd. atd.
Tak jsem se zase vyznamenala. Týden sleduji předpovědi počasí na 3 dny, abych mohla o víkendu máti oznámit, který den jsem si vybrala k návštěvě rodiště a ostříhání její hlavy, jíž by již Indián mohl háro závidět. Všechno hovořilo pro úterý - obloha bude bez mráčku, slunko posvítí na cestu, nálada skvělá... a pak jsem se probudila: do šedé poklopem přikryté oblohy, z níž se nepřetržitě sypala mouka, asi polohrubá. Chvíli jsem bojovala, jestli to vzdát, ale jak mohu věřit další předpovědi?! Obalena několika vrstvami jsem vyrazila, přes půlku města na autobusák. Jelo to celkem dobře, jen na vršku v Tejnských hájích před městem Psohlavců se řidič šoural krokem, neb to na podmrzlých sněhových jazycích silně prokluzovalo... No nic, všechno dopadlo dobře, máma si pokecala a hlavičku má odlehčenou, já už spokojeně doma v teple. A co čert nechtěl, sotva jsem otvírala branku u domu, zasvítilo sluníčko skrz mraky - sv. Petr je opravdu šprýmař!
Paní Tužko, díky za vyjádření souhlasu (totéž i JAHA), potěší, ale pro mě je to prostě neoddiskutovatelná osobní zkušenost, kterou nebudu nikomu dalšímu dokazovat. A byla určena pouze Ládikovi, protože ostatním bych si radit nedovolila a ostatně jsou zdrávi, tak co.
Marie, taky zdravím, vidím to stejně, také to, co jsem já včera psala, bylo určeno Ládikovi v nemocnici. Do konce týdne dostanu Verdiho Maškarní ples s ještě rel. mladým Pavarottim a K. Riciardelliovou, to bude, myslím, taky lahůdka, tak vám to sem dám. :-)
Tady nasněžilo, je tu bílá pohádka. Dnes tu je zase klasika....zdravím Tužku a Jáchyma! Ládik se snad drží, informován je dostatečně od skutečných odporníků, tak já to budu jen z povzdálečí sledovat... :-)
Tužka napíše,...pane Ládíku, doufám, že odpočíváte a hojíte se. Dávají tam ve Vaší nemocnici svačiny,...a co tak bývá, pokud ano. Rozmazlují pacienty dobrotami,...to by měli,...alespoň to dobré jídlo by mělo být útěchou za příkoří nemocničních nepříjemností všeho druhu.
A jak se cítíte,...doufám, že to není nejhorší, když jste měl v minulých hodinách sílu psát do Nory.
Dračí díry si prozatím nechám pro sebe,...to až budete úplně fit a lehkou nohou a plavným krokem je budete překračovat.
Mizí otoky nohou, ale pořád nechodím, cítím se odpočatý a nevyužitý. Denní dávka jídla dnes čítala 7768kJ, dávka k udržení mé váhy je 8830 kJ, tak jsem spokojený. Na zítra mám objednané formanské halušky.
Tak to je zdravotnictvo na tom dobre, ked si este mozete vyberat:-).
P. S. Ja mam otoky od kolien dole, najviac clenky, uz roky, ale to je ine kafe - aby mi tu niekto nevysvetloval. Nosim kompresne podkolienky (aj ked teraz som na nich na dlhsie zabudol), beriem detralex, aescin. Krcove zily ale nemam, no mam poruchu obehu, takze sa mi krv nie celkom dobre vracia z dolnych koncatin do srdca a tie kompresne pancuchy by mali tomu trochu pomoct.
Tak to mate nozku ako princezna:-). Ja mam teraz asi raz take chodidlo a clenok z opuchu. K tradicnemu beznemu opuchu z dovodov, ktore som pisal vyssie, sa mi sem tam pripomenie i dna. No a predvcerom si miesto palca na nohe, ci zapastia na ruke (asi 3 x minuly rok zachvat dny), vybrala klb, kde je patova kost. No teraz mam celu patu a pol chodidla az bordovo cervene, o bolesti ani nehovorim. Kto mal dnu, tak vie o com je rec. No, dufam, ze to nejako vydrzim...
Nemůžu nepoděkovat celé Noře za podporu a starost o mé zdraví. Já se snažím (po zkušenostech) vyhýbat osobním střetům, proto ně tady nechodím. Mám tady oázu nebo zátoku, jako přístav v Gjogvu.
Po dlouhé nemoci... jo, ty si nevybírají. Mně se asi jako nejmilejší z jejích rolí vybaví Anče z Krkonošských pohádek, to byla srdeční záležitost. Ale i mnoho rolí v seriálech a inscenacích, na filmy si nějak nevzpomenu. Skvělá herečka, původem od Olomouce.
Tužka napíše,...pane Ládíku, díky,... to je zcela správný přístup, šetřete síly,...žádné střety, adrenalin by mohl ovlivňovat vnitřní hladinu v krvi, to by nebylo dobré,....v poklidu čekejte až se tromby rozpustí.
Někdy se mi zachce ozvat se, jít do střetu, někdy ne,...nejčastěji na to nemám čas.
Léčivé jsou i představy krásných a šťastných zážitků,...jóga to znala dávno, dnešní moderní věda to dokáže i potvrdit za pomoci vědeckého pokroku. Tak toho můžete taky využít, toho času na snění s přivřenýma očima v běžném životě zas tolik není a nebude....přeji, ať to vykračuje k úplnému uzdravení.
Dneska se pokusím dříve usnout, jsem po včerejšku nějaký utahaný. Takže zdravím všechny (Ládiku, tebe nejvíc!!!). ---- Jít do konfliktu má cenu tehdy, pokud mám představu, co má být jeho skutečným cílem. A zvážit kolaterální ztráty v případě vítězství.
Pravda, může jít jenom o hru, argumentační pinkanou.Potom ale jde nikoliv o vítězství, ale o kvalitu hry - včetně určité minimální kreativity, alespoň na úrovni dětského pískoviště. A nekousat do krve a netlouct nikoho do hlavy kyblíčkem.
Když jsem si to přečetl, uvědomil jsem si, jak strašně málo mi chybějí diskuse z A.cz Tedy ty z posledních pěti let - tam už bylo jen kousání a kyblíčky... tolik času mám navíc! :o)
ad. JÁCHYM26 ledna, 2021 21:42 Jsem tady jen krátce, neznám Vaše zdejší, či starší dějiny Vy se mi nějak pletete s Asfaltovým holubem, Některé další si možná pamatuji z Diskutniků,...neznám Vaše dřívější vztahy. Jít do konfliktu - inu píši tak, jak píši, ale pokud se situace pro mne vyhrotí až tak, že nadávky vůči sobě nezvládám, nakonec odcházím bez toho, abych se zbytečně hájila do nekonečna a pořád dokola. Pokud se něco takového stane ve skutečném životě a někdo mi na veřejnosti hlasitě nadává, následně mne na mém vlastním území nazve XY, no různě, pak blik, cvak, tma a pak mě stačí jedno jediné gesto rukou a jedno jediné slovo: "Vypadni" a odejdu, nebo se alespoň otočím a více tomu člověku nevěnuji pozornost. Většinou se dodatečně prokáže i bez mého přičinění, že člověk, který mne z něčeho nepravdivě osočil, sám se tak zachoval. Zde jsme v Noře hosty a snažím se jednat jak nejlépe umím, jestli se mi to však daří, netuším. A tak pro mnohé je mé jednání "proti srsti". No co už, nic s tím nenadělám. Asi mám chápání nastaveno - eh, syn mi řekl, že ve středověku by mne upálili na hranici. Rozumný člověk si z mýho říkání nebude brát špatnost, ale najde si tam skrytej poklad, nebo to úplně přeskočí, že nemá smysl se tím zabývat. Ale dnes, v této moderní době mne upalovat nikdo nemusí, a tak mne jen občas nazvou čarodějnicí, vědmou apod. Což mi vlastně lichotí.
Mám srst docela krátkou, takže mi proti ní ani nikterak nejdete, matko. S Vašimi povídáními mám jediný problém - vždy marně přemýšlím, co jste vlastně chtěla říci. Je to takové nějaké obecné a stále dokola. Takže pokud byste tu konečně začala nějaké čarovné zaříkání nebo věštění, které jste už několikrát oznámila, tak za mě určitě můžete - já to jen uvítám! :-) Myslím to vážně.
Jako něco tu věštit? To by dotyčný/á postižený/á Atlas neunesl/a. Proto se na takto vznesený požadavek nikdy neptám, nevěštím. A pokud někdo pro pomoc přichází, nejméně 3 x ho vyděsím, pokud to unese, pak mohu "věštit". Osobně poradím - nechtějte pro sebe něco věštit. Mému spolužákovi nechala věštit matka u kartářky, řekla mu výsledek a bylo to pro něj dost zničující, než jsem tak nějak zasáhla. Ale konkrétně něco napsat? Nerozuměla byste rovněž. Ale popřemýšlím, jestli ano, nebo ne, jestli zde někomu až natolik věřit, nebo ne. Tsss, ani sama sobě mnohdy nevěřím.
Já nechci od nikoho nic věštit, jen jsem Vám chtěla dát prostor - když o sobě stále píšete, že jste vědma nebo o tom upalování, o sobě a čarodějnicích... tak to je zřejmě jen taková řeč, dobře, beru. Už se nebudu ptát.
Jo tak mne občas nazývají. A skutečnost? Nač se tím zabývat. Některé věci nepřechlastáš, jsem řekla známému. Stejně tak to, co zde kdo napíše, má více vrstev, a přec se lidé za maskami neskryjí.
Clevece, to s Vami nieco poriadne lomcuje, ked sa Vam odpajaju snimace. Nemal som nahodou pravdu s tou lekarkou:-). Ja ked mam holter s 10 snimacmi, 24 hodin - tak sa mi malokedy odpoji co i len jeden. Pytajte, nech Vam tie dva kusky aspon na noc prelepia. Potom to sice trochu sklbe, ked sa to dava dolu, ale snimac drzi:-).
Smutné dcery matka kdysi dávno za mnou přišla, abych jí pomohla spočítat čísla cash - flow pro podnikatelský privatizační záměr. Vybudovala firmu, onemocněla, léčila se a také jinde pomoc k vyléčení, krásu hledala. Tam, kde i já, hledala, tam jsme se setkávaly. Nyní zdráva je. Potkala "světlo slunečnice". Ten, kdo hledá a nachází třeba i ve fotografiích přírody, zdraví nachází, vítězí.
Odbila čtvrtá hodina vzpomenu Thora, Odina. Pro ty, kterým do bot teče začíná nemocniční péče. V denodenním kolotoči začíná se sběrem moči. Courají první pacoši dělají s berlama sousoší šinou se pomalu k záchodu. Špitál se dal do pochodu.
Inovejtky super. Ale teraz viete, preco som sa cudoval, že v sucasnosti myslite na take veci. Na zaciatku ste pisali, ze zistili zvacsenie myokardu.
Tak Vam to teraz povedali jasne lekari...A nepodcenoval by som to, ani sa nesnazil neriadit sa ich prikazmi, Ak si precitate, co hypertroficka kardiomyopatia sposobuje a komu, tak sa, dufam, prisposobite realite a doma sa budete aj podla toho spravat.
Zacat piankom, potom prechadzky...ziadne velke sportovanie, pravidelne kontroly a zataz, az povolia lekari.
Právě naopak, Matyáši. Opera odezní za dvě-tři hodiny, ale povídá se o tom provedení ještě celá desetiletí. A píše! Mohu poslat milion odkazů, máte zájem?
Děkuji, nemám. Povídá se kdekoliv cokoliv, ale obvykle v úzce zaměřených kolektivech. Opera odezní? Představení, které mne zaujalo, ve mně odezní až s mým koncem.
Příznivci a návštěvníci opery na celém světě nejsou žádný úzce zaměřený kolektiv. Svědčí o tom i široké diskuse na mezinárodní úrovni, v nichž nikdy nečtu tak ubohé napadání diskutérů s jiným názorem, jaké vidím u Vás! Jste extraliga v destrukci.
Záleží na zvoleném měřítku. Příznivci a návštěvníci opery jsou určitě úžeji zaměřený kolektiv než příznivci např. fotbalu, přesto zde nikdo neklábosí o Spartě či Manchester United FC. Nečtete ubohé napadání diskutérů s jiným názorem? Věřím Vám, Vaše vlastní ubohé napadání o otočení si někoho okolo prstu není jiný názor odlišný od Vašeho.
Prostě ten, jehož život skončí, už tady nebude. Před léty jsem na jednom chatu našel rodáka, se kterým jsem vyrůstal. Kecali jsme spolu 2-3 roky, život jsem prožil jinde, tak jsem se vyptával. Najednou zmizel a už přes deset let nikde není. Když jsme po 50 létech skončili setkávání maturitní třídy, těžko jsem se s tím smiřoval. Tak jsem pátral po internetu tak dlouho, až jsem dal dohromady třídu ze základky. Poprvé jsme se setkali po 50 létech po absolvování základky a setkáváme se každý rok. Vzhledem k tomu, že polovina z nás již umřela, je na srazu průměrně čtvrtina z celkového počtu dobrá účast.
Proč hned volit silný kafe - operu? Při tom se ani nedá usnout, v klidu spát. Co takhle zkusit inovovaný indiánský běh? Ze začátku opatrných krůčků pár, pak sednout na el. kolo, či stabilnější el vozejk, čtyřkolku a pak zase chůze, dopravit se do lesa, na louku, či na kopec sednout na pařez a fotit, kreslit, nebo jen sledovat, naslouchat jak roste tráva, ptáci zpívají,...
U Vás rostou borůvky? To by byl tuším i kombajnem dost těžký přivýdělek. Leda byste byl daleko zručnější, než když jsem je kdesi poblíž Novohradských hor sklízela. Leda by byly keříky vysoké a člověk na ně dosáhl kombajnem, či hřebenem, aniž by se zohýbal. Škoda, že ty borůvky u nás ani při sebevětší snaze nevypěstuji. Aj, borůvky, jen se mi sliny sbíhají, byť jen na čaj z jejich lístků zelených,...
Tak žádný Bonaparte. Nosím u sebe parte a vedle něho tužku ať to nedá fušku blízkému okolí. Že prý to nebolí. Uvidíme, říkal slepý jestli to nebyly klepy.
Chtěl jsem nechat vytesat na pomník svoje jméno bez konkrétních údajů vedle manželčina, datum úmrtí by se doplnilo, synovec mi to rozmluvil. Tak to bude jeho starost.
Ja by som zacal najprv s medikamentoznou formou. Kalciove, ci betablokatorove aplikacie. Potom, po case by sa zistilo, ci ucinkuju, ci nie a podla toho dalsi postup. Ale je pravda, ze je potrebne mat dobreho kardiologa. Ten po serii roznych testov a vysetreni urci, co bude najlepsie.
Ad:ZB Nie, len nieco vyse 30 rokov sa liecim na viacere choroby súvisiace so srdcom, obehom,...stitnou zlazou, cukrovkou...a mnoho inych ochoreni, takze zoznam diagnoz je asi tak na pol strany A4. No a kedze som bol byvaly da sa povedat vrcholovy sportovec, tak ma posielali od savla do pavla. Tiez som roky na to kaslal a nechodil na pravidelne kontroly, nebral lieky..., az som sa dostal do stadia, ze som potom (hlavne pre srdce, vysoky tlak, arytmiu, cukor, kyselinu mocovu, zapaly, opuchy, stitnu zlazu a este co chcete tak si doplnte) MUSEL POCTIVO absolvovat desiatky vselijakych vysetreni aj na srdce a s tym suvisiace veci. No a, samozrejme, kedze brat je lekar, tak sa mi jednotlivi odborni lekari venovali i pri vysvetlovani jednotlivych ukazovatelov a udajov zistenych meraniami, pricinami, vysvetlenim, ako to vzniklo, ako to moze prebiehat...
Tak sa trochu pozabavajte, ak Vam to padne na uzitok:-).
Nic sa nedeje. Sem tam sa mi to stane aj inde, ak napr. niekto znamy sa mi postazuje na to, ci ono a ak mu poviem, co si myslim, ze by mal robit ( z vlastnej skusenosti), tak mi odpovie podobne. A mozno som tymto vysvetlenim k Vam predbehol i inych, ktori by mozno mohli mat podobny nazor, takze OK.
Pohárky včera vzbuzené čekaly škvarky, bylo uzené tohle nebyly pravé halušky; hubu si utřu do rúšky? Na to mám tady harmasan a ani nemusím za jasan hajzlík je po rekonquistě navštívím ho brzy, jistě.
Ja tam vidim "nokerle", nie velmi podarene, a hrube rezance, popr. spagety polamane pred varenim na 3-4 casti.:-).
P. S. U nas sa nazov specle nepouziva, ale pozrel som si cesku wiki a tam su specle bez privlastku v podstate "nokerle", po cesky noky, potom su tam nejake bavorske specle a tie vyzeraju, ako hrube rezance, alebo kratke spagety. No a na tom tanieri to vyzera, ze je tam zmes specle normalne a bavorske. Neviem, ako pisem, u nas sa take jedlo, ako je na tanieri, teda spolu jedno i druhe, nerobi.
Doufám, že nebudu vypadat, jako že mluvím z hladu! --- Zdravím, Ládiku, pokusím se nedávat uspěchané rady, nastřelované od boku. Myslím, že je vpořádku si mezi obědem a večeří takříkajíc listovat v prospektech různých cestovních kanceláří dalších životních cest. Ale já bych teď hned ani náhodou nespěchal s konkrétním výběrem kterékoliv z nich (stejně pak objednáš halušky a dostaneš špecle)
Podle mého názoru nebude tvůj další život prostě jiný - to, jestli lepší, horší nebo srovnatelný co do spokojenosti a možností seberealizace se v těchto dnech a týdnech nedá odhadnout.
Myslím, že mě tady málokdo označí za přehnaného optimistu, nicméně kdybych byl dotázán cynickým pojišťovákem před čtrnácti dny a dnes, jaké máš šance se v přiměřeném zdravotním stavu dožít např. mého požehnaného věku sedmdesáti(+) let, můj odhad je v tuto chvíli vyšší než by byl např. minulý týden.Prostě proto, že možná odložíš heslo "Překonej (fyzicky!!) sám sebe".
A dokonce se domnívám, že máš nyní větší šance být i "jen" spokojený po pětašedesátce, což je skutečně pro většinu lidí hranice stáří, která lidi zaskočí - a rozhodí- vinou nečekaných poruch různých tělesných součástek, nefungujících těsnění a úniků provozních kapalin.
Prostě bych se v následujících týdnech spolehl na osvědčenou radu kantora národů - Honzy Komenského: "Všeliké kvatování toliko pro hovada dobré jest".
No a pokud se tady všichni výjimečně na něčem shodneme (stalkera nepočítám, to je ono hovado), pak je to přesvědčení, že Ty v žádném případě mezi zmíněné hospodářské zvířectvo NEPATŘÍŠ!
Překonávat sám sebe je proto možné a reálné i jinak než fyzicky! K čemuž nám dopomáhej Bůh ( nebo alternativně příroda, pokud se Bůh bude zrovna poflakovat nebo ležet v karanténě v jiném paralelním vesmíru.)
To snad není možné, před chvílí jsem kantora Honzu citovala jinde, vracím se sem a je to tu též. Co to má znamenat, netuším, ale asi je ten slogan přeživající staletí, stále k užitku. Jo a ty vesmíry - to je jak otevřít vějíř a dostávat se do jiných, nejen paralerních....
Teď mi zafačovali nohu až nahoru a že mohu chodit. Už jsem chodil i bez, na WC, měli pindy, že mě měli vozit na kriplkáře. Byl jsem tam s Drägerem,.... klidový tep 80, hajzlový max. 120, to se mi nelíbí, vždyť jsem seděl.
Dobrý den a současně dobrou noc.
OdpovědětVymazatPodle přístroje jsem umřel. Ale stačilo přelepit elektrody a naskočil jsem.
OdpovědětVymazatVysmekla se kanyla
OdpovědětVymazatprostěradlo sákne
asi se též zasnila
sestra to ňák zmákne.
http://imgway.cz/s/1ZP4
Hlad je blbý pocit
OdpovědětVymazatfurt mi kručí v břiše
proč jsem, kua, procit
proč je tu tak tiše.
Žral bych, až bych plakal
škvarky nebo jelítka
vůbec bych necákal
zobal bych, jak z krmítka.
Musím dočkat rána
uvidím, s čím přikvačí
zda to bude mana
nebo béčko v lahváči.
Jsem to přivolal... dostal jsem do břicha injekci a mám to.
OdpovědětVymazatRoman se vyučil zedníkem s maturitou, ročník 76. Přímý, bezelstný, s krédem “s poctivostí nejdál dojdeš”. Hned na šachtu, do čelby. Za 16 let ani jedna bulka nebo alkohol, žádná nemocenská, žádný úraz. Jenom asi 62 jizev, zlomený každý prst, jednou i kotník, ale všecko v cajku. Podsaditá postava, nejvíc 125kg, momentálně 116 (tipoval jsem 90). Spořádaná domácnost, byt, auto, chata (2 minuty jízdy autem), mzda 42000. A teď úraz s páteří a stále není Protokol o pracovním úrazu. Něco se v Romanovi zaseklo a říká: bude boj.
OdpovědětVymazatDo Polska už se neprohrabe.
VymazatPíchali do břicha starého Ládika
OdpovědětVymazatještě že si nechal malého faldíka.
Slzy mu padaly jak rúže do hrobu
železná postel zaskřípala.
Bělavé sukénky, pod rouškou tváře
po chodbách svítily svatozáře
z předního pokoje hlasitě úpí
buď je to Margita anebo Druppi.
Z kohoutku kape tu přehrada Morávka
OdpovědětVymazatza noc by natekly necky jak pro bravka.
Kdybych měl hasák a sadu těsnění
ukončil bych ihned té vody běsnění.
Tady na to každý zvysoka sere
údržbář si klidně prachy bere
levá ruka neví, co dělá pravá
nemocnice je navenek zdravá.
To Vy asi taky. Dobré ráno Česko, Moravo i Slezsko;o)
VymazatDnes ráno poprvé od pátku jedl můj kocourek. Třeba je dnešní den vhodný pro obrat zdravotního stavu směrem k uzdravení.
Kocourek stonal? Nějak jsem to minula... anebo se toulal?
VymazatKdo ví,jak je to s dračími dírami?
VymazatNebyl 24 hodin doma a přišel celý zničený, jenom spal a trochu pil vodu. Museli byste jej vidět, je to nádherné stvoření, teď ale vypadá dost uboze. Už se těším, až bude zase ve své kůži.
VymazatTo kocourci dělají,že se někde 3 dny mrouskají a pak se přijdou léčit domů a kvůli tomuhle životnímu stylu žijí tak 2 roky
VymazatMí kocouři mají dožití i deset let. Milují totiž paničku;o)
VymazatTenhle spíš vypadal, že jej někdo přiotrávil, než že byl na tačkách.
Ošetřující lékařka Natalia
OdpovědětVymazathttp://imgway.cz/s/1ZP6
Z videohovoru Romana s matkou: kurva vole, co vaříš? ... měl by ses oholit.
OdpovědětVymazatPojedu na kontrolu srdce, jestli v něm mám dostatek trombů.
OdpovědětVymazatJáchym se v minulé jamce kasá,že nebýt tak trochu jeho a mailů,že byste do špitálu nešel. Je to pravda?
OdpovědětVymazatA Roman ať se nenechá odbýt. A jestli je čelba v podzemí, tak 42 litrů je almužna
Šel bych... mail doktorovi jsem psal v noci, noha už bolela příliš. Doktor mi volal hned ráno, ať přijedu ihned... autem. A pak jsem se nesměl hýbat, ani teď.
VymazatˇJá si taky myslím, že už šlo do tuhého, že vy speciálně byste jen tak zbůhdarma do nemocnice nejel...ještě že tak!
VymazatDržte se! Doktorku máte moc hezkou.
Čelba je samozřejmě v podzemí. :)
VymazatZdravím!
Vymazat(Že by to, Gaio, bylo z mé strany zrovna "kasání"?? ..Že by až tak?..
---
Doktor nejspíš ale taky nevěděl, že se jedná o trombózu, což mu nelze mít za zlé. Navíc mu nejspíš nedošlo, že od auta budeš muset ujít několik set metrů po svých.
Teď můžeme být chytří, co měl ten, onen či tamten říct či dělat jinak, ale nepřipadá mi to produktivní.
--------
Na to píchání protisrážlivých léků do břicha si člověk zvykne,loni po operaci jsem si je měsíc píchal každý den doma sám v koupelně před čištěním zubů, není to žádná věda ani to moc neobtěžuje, jen je dobré to dělat o samotě, protože když se náhodou trefíte do nějakého nervového zakončení, člověk si potřebuje ulevit několika sprostými slovy. Což se ale stává tak v jednom případě z deseti.
Taky je fajn si nějak poznamenat, do kterého místa se člověk píchal minule a nechat to místo nějaký den odpočinout. Jinak to bolí asi jako štípnutí vosou. Ne samotný vpich, ale bezprostřední reakce na vstřikování látky.
Mít na břiše připravené faldíky je dobré, naštěstí jsem ve špitále shodil asi osm kilo, (ale část z toho ze mně odřezali a vyhodili).
Ale zažil jsem v životě spoustu přednášek a schůzí, před kterými bych rád dal přednost takovému vlastnoručnímu píchnutí heparinu do břicha...
Inu, jeví se mi, že jakousi tendenci ovlivňovat ostatní máte, ale dá se s tím žít. :)
VymazatHajcmany váží 120-160kg a nosí je na rameni 1 chlap, po nerovném mokrém terénu, ve vedru, vlhku a prachu, na vzdálenost 20-50m (pažení za kombajnem).
OdpovědětVymazatNeuvěřitelné.
OdpovědětVymazatZdravím.
Dnes má moje dcera svátek, zdržel jsem se gratulací.
Dnes má 70 let Jarmila Kratochvílová.
VymazatRomanův kombajn.
Vymazathttps://m.youtube.com/watch?v=awdVd2iME_A
Práce s ním je hokna, klobouk dolů.
VymazatA lidem, kteří dělají v takovém prostředí firma nemíní dát 100 % nemocenské za pracovní úraz, nemluvě o odškodném za případné následky? Pokud neumí vytěžené uhlí prodat tak, aby na pořádnou výplatu lidem měli, ať jdou od toho,...
VymazatTo mu budou muset uznat,ale to víte ouřadové makají pomalu.
VymazatPoté, co Bakala z OKD vytáhl byty, patří OKD přes společnost Prisko Ministerstvu financí ČR.
VymazatA to musí šetřit. :(
To musí,ale jak se Vám něco stane v práci,musí to řešit,leda že by on sám něco zanedbal
VymazatMá výhřez ploténky, jde na m. resonanci; byl tu neurolog ho proklepnout.
VymazatMožná ho budou operovat?
VymazatByl jsem na sono srdce. Nepatřičně na můj věk zesílené, zejména mezikomorová přepážka, zrychlený tep z kortikoidů se bude snižovat betablokátory. Doktor: vy jste atlet? Tu anemii máte z dopadů. ... nic nevěděl.
OdpovědětVymazatA to Vám nemohli dát dříve protijed při podání kortikoidů?
OdpovědětVymazatHlavně, že srdce máte odolné, zesílené přirozeně v důsledku fyzické námahy.
VymazatInu doktor nestíhal přečíst osobní anamnézu.
Matka: Jaký protijed?
Nevím, jestli něco takového, co by tlumilo negativní účinky kortikoidů existuje. Asi ne, napsala jsem tedy nesmysl.
VymazatAle kdysi na udržování mi dávali turinal, protazin (psáno foneticky) a k tomu, prý na ochranu srdce, isoptin,...
Špica oběd http://imgway.cz/s/1ZPl
OdpovědětVymazatPrsa na smetaně s broskvema,to mi občas vozí z bistra. Dnes mám smažený květák
VymazatNojo, to se tak někdo má.... :-(
VymazatJá měl knedlíky s vejcem.
Sníh v Praze dnes:
OdpovědětVymazathttp://imgway.cz/s/1ZPx
To je nádhera tady nic a vše už roztálo
VymazatJehnědy?
VymazatAni nevím, příležitostně se podívám.
VymazatAd:matka
OdpovědětVymazatV minulom krtinci bola rec o nabijani mobilu susedke. Neviem, ci som dobre rozumel Vasemu prispevku, ale ak chcete dobit kredit, tak mobil nosit netreba, staci operatora, telefonne cislo a sumu, kolko chcete dobit. Mali by to robit hocikde, nielen na poste, i v niektorych stankoch, obchodoch...
Teda aspon u nas je to tak.
A peniaze.
VymazatAno, dříve jsme to také tak dobíjeli, teď máme paušál. Zítra, než půjdu do města, tak to s ní proberu, číslo si když tak opíšu, peníze vezmu svoje, abych na její nemusela sahat, nebo je desinfikovat,...Asi by to šlo i přes internet, ale s ním to ona nejspíš neumí, to uměl částečně její manžel,...
VymazatJestli neznáte její číslo, ale máte číslo na některého společného známého, zeptekte se ho, zda její číslo zná on.
VymazatPak jí na něj zkuste zavolat (snad má její mobil dobitou baterii)a zeptejte se jí na operátora.
Jestli ho nezná, pak se zeptejte, zda se jí při volání některých čísel nehlásí fráze "volátemimo značku... (např. T-mobile) . Tato "značka" je onen hledaný operátor.
Stačí zajít do trafiky, nahlásit operátora, číslo a částku (minimálně 200,-Kč, trafikantka vše naklepe do své mašinky a sousedka dostane SMS, že její kredit byl navýšen částkou....Kč.
Totéž jde udělat prostřednictvím internetového bankovnictví nebo vašeho bankomatu.
Netusil som, ze je potrebne tak podrobne vsetko popisat, myslel som, ze "matka" by pochopila.
VymazatNemate za co:-).
Tužka napíše,...nová Nora,...to to jede,...díky pane zdenkub,...diky,...vrátím se ještě k té minulé...
OdpovědětVymazatPro paní Alenu a Marii...to, co jste napsaly v minulé Noře k hluboké žilní trombóze bylo správně napsáno. Nepotvrdila jsem Vaše vstupy, protože jsem to neměla čím doložit z internetu./ Co není z internetu je nepravda-já jsem tam už našla spoustu blábolú/,..
Jo, tak jsem nic nenapsala,...nééé, že bych se obávala, že budu taky prohlášena za hloupou,...to mi je kdesi. A Vy jste na osočení nereagovaly, což bylo taktické,...tak se muselo přitvrdit,...vytáhly se trollové,...a Vy zase nic,... fajn...správná taktika,...
Včera jem si tedy na internetu zadala....hluboká žilní trombóza,...vyrojilo se spousta nabídek,...ale, zaujala mě nakonec ta na portálu MEDLICKER od doktora Michala Vilímovského. Moc dobře napsáno, bez spousty latiny a doktorských pojmů,...Napsáno pro lid bez medicínského vzdělání,...rozdělené do základních kapitol, příčiny-příznaky-léčení-komplikace.
Píšu to proto, že tam zmińuje i to, co jste psaly Vy,...doufám, že Vás urážky jedince ze spodní příčky společenského chování neodradily od dalších příspěvků do Nory.
Tužka.
A další troll trollí:
VymazatPro paní Alenu a Marii...to, co jste napsaly v minulé Noře k hluboké žilní trombóze bylo správně napsáno.
Nebylo.
Trollovaly o ´křečácích´ (marie), Alena o stahujících punčochách.
Tužko, nevěřím, že byste byla tak hloupá a neuměla rozlišit povrchové varixy od hluboké žilní trombózy, Vy prostě drze lžete.
Moje matka byla učitelkou a rovněž pohrdala "lopatami".
VymazatKdyž vidím naproti na stavbě, jak "lopaty" různých profesí pracují, nemohu se ubránit obdivu.
I když sama jsem při práci na stavbě, na poli, zahradě, kolem dobytka, ve své hlavní profesi i dalších dvou úvazcích na dohodu,...apod. také ledasco zvládala.
Asi to bude tím, že jsem vyrostla v partě, která by byla hodnocena pod spodní příčkou společenského chování. Takže výsměch v partě, že su citlivka, výsměch společnosti, čí že su to dcéra,....
To je Vám ti krása, furt hodnotit, také bych to skffffěle uměla,....
Kompresní punčochy
VymazatKompresní punčochy slouží jako prevence bolesti lýtek a jejich otékání a současně snižují riziko vzniku vředů v místech, kde proběhla hluboká žilní trombóza. Pomáhají také zabránit vzniku takzvaného post-trombotického syndromu, což je poškození tkáně lýtka v důsledku zvýšeného žilního tlaku. Ten se zvyšuje právě při ucpání žíly krevní sraženinou (trombem), kdy dochází ke zvýšení napětí žilní stěny a k poškození žilních chlopní hlubokého žilního systému dolní končetiny. To vede k „odklonění“ krve do do povrchových žil....
U pacientů s hlubokou žilní trombózou někdy dochází ke vzniku takzvaného post-trombotického syndromu v lýtku postižené končetiny. Tato komplikace se vyskytuje u 20 – 40% pacientů s hlubokou žilní trombózou.
https://cs.medlicker.com/943-hluboka-zilni-tromboza#co-je-hluboka-zilni-tromboza
matka:
VymazatNic složitého, trolli se houfují.
Je však fakt, že o Tužce jsem měl lepší mínění.
Je pikantní, že ze všech zdrojů Tužka vybrala lékaře s praxí necelé 3 roky po promoci.
Matyáši,
Vymazatmusím se přiznat, že moje mínění o Vás je stabilně ambivalentní.
Přiznejte mi alespoň k dobru,že to coby chronický slušňák nemám lehké.
Na to, abych Vás občas zdvořile poslal do prdele potřebuji nejmíň šest řádek - a ještě abych přitom hledal v paměti cizí termity, abych v nezasvěcených očích vypadal jako intelektuál.
Doba je asi vazna. Uz dlhsie sa tu nezjavil Asfaltovy holub s jeho typickymi vstupmi. Alebo si dava len pauzu?
OdpovědětVymazatPsal v 10:46
VymazatA 13:07
VymazatJaho, nebojte, Jáchym mi všechno přeposílá!
VymazatSleduji vás! :-)
Ad: Ladik
VymazatNo, chcel som zavtipkovat, a odlahcit tu napatu atmosferu a depresiu z toho, co vsetko este neviem a citam v ponauceniach, ale asi ta fesna lekarka ma na Vas nejaky vplyv:-).
Ze pise Jachym, to som, samozrejme, videl:-).
Vzpomínka na Faery.... nejhezčí vesnicí pro mě byl Gjogv (1995)
OdpovědětVymazathttps://m.youtube.com/watch?v=OHM3AH18smE
Tento komentář byl odstraněn autorem.
VymazatZahlédl jsem celkem 8 ovcí.
VymazatTužka napíše,...tak, pokud jste četl článek pozorně,...tak v kapitole o příčinách, jsou rovněž uvedeny křečové žíly,...kdo chce, může se přesvědčit,...
OdpovědětVymazatO mně můžete mít mínění jaké je Vám libo,...jste manipulátor a lhář, který se okamžitě uchýlí k urážkám. Znám Vás příliš dlouiho, abych nevěděla, co mne čeká, pokud se jen slovem přiblížim k Vašemu PIEDESTALU GENIALITY, NA KTERÝ JSTE SE SAMOLIBĚ ROZVALIL.
Pokračujte,...určitě se budu bavit.
Tužka.
Nejsou, lžete.
VymazatŽasnu nad Vaší drzostí, vždyť na rozdíl od Vás jsem uveřejnil zdroj.
Přidám konkrétně zdroj o příčinách HTŽ:
https://cs.medlicker.com/943-hluboka-zilni-tromboza#priciny-vzniku-hluboke-zilni-trombozy
Viz výše - 15:05..
VymazatHm, já to vůči Vám neučinil.
VymazatSouhlasím s Jáchymem!
Vymazatje sice hloupější mnež já, ale je lepší psycholog!
Souhlasím s Asfaltovým holubem!
Vymazatjsem sice lepší psycholog, ale on je větší magor!
Jedna ruka netleská. :)
VymazatTužka napíše,...13:55 jsem uveřejnila zdroj,...MEDLICKER doktor Michal Vilímovský
OdpovědětVymazatV 15:04 opět manipulujete a lžete.
Tužka.
Zase lžete, uveřejnila jste jenom název. Zdroj se uveřejňuje přesně tak, jak jsem učinil já.
VymazatA navíc lžete o mém údajném lhaní.
Prostě trollíte.
A navíc lžete věcně:
Vymazat"Tužka napíše,...tak, pokud jste četl článek pozorně,...tak v kapitole o příčinách, jsou rovněž uvedeny křečové žíly,...kdo chce, může se přesvědčit,..."
Nejsou.
Ještě k těm zdrojům - když jsem kontrolovala dceři diplomku, neměla jsem ani šajn, že je dané jakési procento, kolik smí citovat a že zdroj musí přesně uvést. Měla s tím problém u bakalářky, když citovala práci jiného člověka a zřejmě neuvedla dobře zdroj, ze kterého čerpala. Pak to složitě napravovala, ale postup, jak se odvolávala, již nevím. Takže při další diplomce již byla velmi opatrná na všechny předpisy a procenta,.....
OdpovědětVymazatMne přivádí k údivu přesvědčení, že si to nikdo neověří.
VymazatAsi málokdo je zvyklý, že mně stačí název, vytipuji si key words a jedu. :)
Taky jsem psal diplomku a dizertačku - tehdy nebyl internet - sháněl tzv. separátky po odborných knihovnách, německé, anglické (francouzsky jsem neovládal) - žádný translator.... a dostudoval jsem. Proto doslova miluji dnešní dobu s jejími možnostmi. A kdosi mi drze lže do očí...marnost nad marnost. :)
Dovolim si, s predpokladom Vasho laskaveho suhlasu, poopravit zaver Vasej poslednej vety takto "...drze lže...marnost..."
VymazatDo oci "nelze lhat" nicku v pisomnej forme komunikacie, teda, myslim si. Či? neviem,
Ja som to prečítal očami.
VymazatPane JAHA, palec nahoru! Díky ;o)
Vymazatad. ambivalentní vztah - tož teda jsem si to musela vygůglit.
OdpovědětVymazatMůj první šéf měl "krátkou tužku". Jak já to nesnášela.
Až v druhé práci, kdy jsem musela psát škodní, protokoly a vysloužila si pohrdání ředitele, prý: "Ví paní účetní, co je to riziko podnikání, že si dovoluje psát škodní protokoly,...."
Že zaměnil v pokynu pro výrobu někdo z jeho tech. oddělení číslo normy,....to byla nepozornost, nedůslednost až blbost konkrétního člověka a v žádném případě to nebylo riziko podnikání.
Ekonom to vyřešil šalamounsky, přece jen se to zdůvodnilo rizikem podnikání a statisícové škody se zametly pod stůl,.... No, brzy jsem z firmy raději odešla. A firma šla do pryč....
To jste si dovolila moc, škodní protokoly. :)
VymazatKlient praktický lékař žádal do nákladů zahrnout pojízdnou sekačku na trávu, manželka vyslala mě to zkorigovat... :)
Ještě teď mi občas zavolá, je můj ročník.
jj, klienti zkoušeli mnohé :-) Ale pokud Vám volá, zkorigoval jste to velmi dobře.
VymazatSranda je vědět, že některé tržby šly na soukromý účet, nikoliv na účet státního podniku, ale nemoci to s ohledem na bankovní tajemství, dokázat. No, je to již hodně dávno,... Totéž se ovšem děje i v této době, kdy různé živly mají zelenou,.... a bohužel i když se najde žalobce, zamete se to pod koberec.
Bral mě jako skorokolegu uvrženého mimo obor. :)
VymazatTeď mi tady zpívá Petr Spálený...
tím chci říci - doufám, že doktoři kteří pečují o Ládíka, mají též velmi, velmi krátké tužky (nespletou léky, jak se to kdysi dávno stalo sestře, která mi je vydávala) a tak to bude zajisté ku prospěchu jeho zdraví.
OdpovědětVymazatVěřím, že nespletou, terapie je v podstatě jednoduchá, to nejhorší má Ládik za sebou, krize je překonána, teď už jen to dotáhnout do konce.
VymazatNavrhujem vsetkym zainteresovanym stranam v pripade neodvratitelneho nutkania vzajomneho hodnotenia pouzitako navod na vyjadrenie jeden z mala dobrych prispevkov Jachyma z 15:09. Navod na slusny a zaroven do ziveho tnuci "dialog". :-).
OdpovědětVymazatP. S. Je fajn, ze sa prebatoril i AH:-).
P. S. 2 Navod na pochopenie: http://www.slanskevrchy.sk/Zempl/Tlumac.html tam vyhadat slovo.
každý má k dispozici jinou tužku, někdo dokonce používá i atramentovou ceruzku
Vymazata pak si lidé nerozumí.
A že nemají v žilách vodu, ale krev, tak vzájemně reagují a hodnotí...
přičemž pokud by symboly nebyly sjednoceny, pak by 1 + 1 nemělo jednotný výsledek 2.
Je to tedy asi i na dohodě o symbolech. Protože tam vnášet srandu asi nelze.
A tak osobně bych nyní byla ráda, aby se naši nemocní doma i zde, uzdravili, nic je nebolelo, mohli se najíst,... dcerka přidala hodně zeleniny, ale ráda má maso. Atd. atd.
Tak jsem se zase vyznamenala. Týden sleduji předpovědi počasí na 3 dny, abych mohla o víkendu máti oznámit, který den jsem si vybrala k návštěvě rodiště a ostříhání její hlavy, jíž by již Indián mohl háro závidět.
OdpovědětVymazatVšechno hovořilo pro úterý - obloha bude bez mráčku, slunko posvítí na cestu, nálada skvělá... a pak jsem se probudila: do šedé poklopem přikryté oblohy, z níž se nepřetržitě sypala mouka, asi polohrubá. Chvíli jsem bojovala, jestli to vzdát, ale jak mohu věřit další předpovědi?!
Obalena několika vrstvami jsem vyrazila, přes půlku města na autobusák. Jelo to celkem dobře, jen na vršku v Tejnských hájích před městem Psohlavců se řidič šoural krokem, neb to na podmrzlých sněhových jazycích silně prokluzovalo...
No nic, všechno dopadlo dobře, máma si pokecala a hlavičku má odlehčenou, já už spokojeně doma v teple. A co čert nechtěl, sotva jsem otvírala branku u domu, zasvítilo sluníčko skrz mraky - sv. Petr je opravdu šprýmař!
Paní Tužko, díky za vyjádření souhlasu (totéž i JAHA), potěší, ale pro mě je to prostě neoddiskutovatelná osobní zkušenost, kterou nebudu nikomu dalšímu dokazovat. A byla určena pouze Ládikovi, protože ostatním bych si radit nedovolila a ostatně jsou zdrávi, tak co.
Marie, taky zdravím, vidím to stejně, také to, co jsem já včera psala, bylo určeno Ládikovi v nemocnici.
VymazatDo konce týdne dostanu Verdiho Maškarní ples s ještě rel. mladým Pavarottim a K. Riciardelliovou, to bude, myslím, taky lahůdka, tak vám to sem dám. :-)
Tady nasněžilo, je tu bílá pohádka.
OdpovědětVymazatDnes tu je zase klasika....zdravím Tužku a Jáchyma!
Ládik se snad drží, informován je dostatečně od skutečných odporníků, tak já to budu jen z povzdálečí sledovat... :-)
Jo, pardon, to byl překlep! :-)
VymazatTužka napíše,...pane Ládíku, doufám, že odpočíváte a hojíte se.
OdpovědětVymazatDávají tam ve Vaší nemocnici svačiny,...a co tak bývá, pokud ano. Rozmazlují pacienty dobrotami,...to by měli,...alespoň to dobré jídlo by mělo být útěchou za příkoří nemocničních nepříjemností všeho druhu.
A jak se cítíte,...doufám, že to není nejhorší, když jste měl v minulých hodinách sílu psát do Nory.
Dračí díry si prozatím nechám pro sebe,...to až budete úplně fit a lehkou nohou a plavným krokem je budete překračovat.
Mějte se fajn,....Tužka.
Mizí otoky nohou, ale pořád nechodím, cítím se odpočatý a nevyužitý. Denní dávka jídla dnes čítala 7768kJ, dávka k udržení mé váhy je 8830 kJ, tak jsem spokojený. Na zítra mám objednané formanské halušky.
VymazatJeště trochu, pak umýt a bude to OK
Vymazathttp://imgway.cz/s/1ZSc
Tak to je zdravotnictvo na tom dobre, ked si este mozete vyberat:-).
VymazatP. S. Ja mam otoky od kolien dole, najviac clenky, uz roky, ale to je ine kafe - aby mi tu niekto nevysvetloval. Nosim kompresne podkolienky (aj ked teraz som na nich na dlhsie zabudol), beriem detralex, aescin. Krcove zily ale nemam, no mam poruchu obehu, takze sa mi krv nie celkom dobre vracia z dolnych koncatin do srdca a tie kompresne pancuchy by mali tomu trochu pomoct.
Tak to mate nozku ako princezna:-). Ja mam teraz asi raz take chodidlo a clenok z opuchu. K tradicnemu beznemu opuchu z dovodov, ktore som pisal vyssie, sa mi sem tam pripomenie i dna. No a predvcerom si miesto palca na nohe, ci zapastia na ruke (asi 3 x minuly rok zachvat dny), vybrala klb, kde je patova kost. No teraz mam celu patu a pol chodidla az bordovo cervene, o bolesti ani nehovorim. Kto mal dnu, tak vie o com je rec. No, dufam, ze to nejako vydrzim...
VymazatNemůžu nepoděkovat celé Noře za podporu a starost o mé zdraví. Já se snažím (po zkušenostech) vyhýbat osobním střetům, proto ně tady nechodím. Mám tady oázu nebo zátoku, jako přístav v Gjogvu.
OdpovědětVymazatTa noha nevypadá nemocně
VymazatTa může běhat... jenže bolí v podkolení, že na ní nelze stát.
VymazatInovejtky tady mám.
VymazatS tymi inovejtkami, dufam, srandujete.
VymazatRáno je vyfotím, teď máme tmu, děda 81 spí.
VymazatCo říkají doktoři, povolili chůzi?
VymazatPovolí zítra.
VymazatTakže obezřetně.
VymazatJsem zvědav, zda ta noha bude bolet i při chůzi.
Umřela Hana Maciuchová, tak nějak mě to vzalo, přišla mi taková svěží, nebo jak to říct. Taková ještě mladá, i když čtu, že už jí bylo 75...
OdpovědětVymazatPo dlouhé nemoci... jo, ty si nevybírají.
VymazatMně se asi jako nejmilejší z jejích rolí vybaví Anče z Krkonošských pohádek, to byla srdeční záležitost. Ale i mnoho rolí v seriálech a inscenacích, na filmy si nějak nevzpomenu. Skvělá herečka, původem od Olomouce.
Tužka napíše,...pane Ládíku, díky,... to je zcela správný přístup, šetřete síly,...žádné střety, adrenalin by mohl ovlivňovat vnitřní hladinu v krvi, to by nebylo dobré,....v poklidu čekejte až se tromby rozpustí.
OdpovědětVymazatNěkdy se mi zachce ozvat se, jít do střetu, někdy ne,...nejčastěji na to nemám čas.
Léčivé jsou i představy krásných a šťastných zážitků,...jóga to znala dávno, dnešní moderní věda to dokáže i potvrdit za pomoci vědeckého pokroku. Tak toho můžete taky využít, toho času na snění s přivřenýma očima v běžném životě zas tolik není a nebude....přeji, ať to vykračuje k úplnému uzdravení.
Tužka.
Dneska se pokusím dříve usnout, jsem po včerejšku nějaký utahaný.
VymazatTakže zdravím všechny (Ládiku, tebe nejvíc!!!).
----
Jít do konfliktu má cenu tehdy, pokud mám představu, co má být jeho skutečným cílem. A zvážit kolaterální ztráty v případě vítězství.
Pravda, může jít jenom o hru, argumentační pinkanou.Potom ale jde nikoliv o vítězství, ale o kvalitu hry - včetně určité minimální kreativity, alespoň na úrovni dětského pískoviště.
A nekousat do krve a netlouct nikoho do hlavy kyblíčkem.
Pokud je cíl jít proti lžím, není možno nejít.
VymazatJáchym:
VymazatKdyž jsem si to přečetl, uvědomil jsem si, jak strašně málo mi chybějí diskuse z A.cz Tedy ty z posledních pěti let - tam už bylo jen kousání a kyblíčky... tolik času mám navíc! :o)
Dobrou noc všem, panu Ládik!!!ovi především...
ad. JÁCHYM26 ledna, 2021 21:42
OdpovědětVymazatJsem tady jen krátce, neznám Vaše zdejší, či starší dějiny Vy se mi nějak pletete s Asfaltovým holubem, Některé další si možná pamatuji z Diskutniků,...neznám Vaše dřívější vztahy.
Jít do konfliktu - inu píši tak, jak píši, ale pokud se situace pro mne vyhrotí až tak, že nadávky vůči sobě nezvládám, nakonec odcházím bez toho, abych se zbytečně hájila do nekonečna a pořád dokola.
Pokud se něco takového stane ve skutečném životě a někdo mi na veřejnosti hlasitě nadává, následně mne na mém vlastním území nazve XY, no různě, pak blik, cvak, tma a pak mě stačí jedno jediné gesto rukou a jedno jediné slovo: "Vypadni" a odejdu, nebo se alespoň otočím a více tomu člověku nevěnuji pozornost.
Většinou se dodatečně prokáže i bez mého přičinění, že člověk, který mne z něčeho nepravdivě osočil, sám se tak zachoval.
Zde jsme v Noře hosty a snažím se jednat jak nejlépe umím, jestli se mi to však daří, netuším. A tak pro mnohé je mé jednání "proti srsti". No co už, nic s tím nenadělám. Asi mám chápání nastaveno - eh, syn mi řekl, že ve středověku by mne upálili na hranici.
Rozumný člověk si z mýho říkání nebude brát špatnost, ale najde si tam skrytej poklad, nebo to úplně přeskočí, že nemá smysl se tím zabývat.
Ale dnes, v této moderní době mne upalovat nikdo nemusí, a tak mne jen občas nazvou čarodějnicí, vědmou apod. Což mi vlastně lichotí.
Mám srst docela krátkou, takže mi proti ní ani nikterak nejdete, matko. S Vašimi povídáními mám jediný problém - vždy marně přemýšlím, co jste vlastně chtěla říci. Je to takové nějaké obecné a stále dokola.
VymazatTakže pokud byste tu konečně začala nějaké čarovné zaříkání nebo věštění, které jste už několikrát oznámila, tak za mě určitě můžete - já to jen uvítám! :-)
Myslím to vážně.
Jako něco tu věštit? To by dotyčný/á postižený/á Atlas neunesl/a. Proto se na takto vznesený požadavek nikdy neptám, nevěštím.
VymazatA pokud někdo pro pomoc přichází, nejméně 3 x ho vyděsím, pokud to unese, pak mohu "věštit".
Osobně poradím - nechtějte pro sebe něco věštit.
Mému spolužákovi nechala věštit matka u kartářky, řekla mu výsledek a bylo to pro něj dost zničující, než jsem tak nějak zasáhla.
Ale konkrétně něco napsat? Nerozuměla byste rovněž. Ale popřemýšlím, jestli ano, nebo ne, jestli zde někomu až natolik věřit, nebo ne. Tsss, ani sama sobě mnohdy nevěřím.
Já nechci od nikoho nic věštit, jen jsem Vám chtěla dát prostor - když o sobě stále píšete, že jste vědma nebo o tom upalování, o sobě a čarodějnicích... tak to je zřejmě jen taková řeč, dobře, beru. Už se nebudu ptát.
VymazatJo tak mne občas nazývají.
VymazatA skutečnost? Nač se tím zabývat.
Některé věci nepřechlastáš, jsem řekla známému.
Stejně tak to, co zde kdo napíše,
má více vrstev, a přec se lidé za maskami neskryjí.
To já nemusím přemýšlet, co marie chce říci, je to pořád to samé. Ale když výjimečně není, tak překvapí.
VymazatJáchym - Asfaltový holub. :)
OdpovědětVymazatZas mi nahodili elektrodu a vrátili na obrazovce mezi živé.
OdpovědětVymazatTo jsou kouzelníci! :-)
VymazatDobře se vyspěte, ať Vás elektrody netlačí.
Člověče, Vy teda v tom špitále řádíte, zas jste jim vyhodil elektrodu :-)))
VymazatJste jak jedna má cérenka, věčně musíme měnit spálené žárovky :-))))
Clevece, to s Vami nieco poriadne lomcuje, ked sa Vam odpajaju snimace. Nemal som nahodou pravdu s tou lekarkou:-).
VymazatJa ked mam holter s 10 snimacmi, 24 hodin - tak sa mi malokedy odpoji co i len jeden. Pytajte, nech Vam tie dva kusky aspon na noc prelepia. Potom to sice trochu sklbe, ked sa to dava dolu, ale snimac drzi:-).
Zaschlé lepidlo.
VymazatUž 4 hodiny spím.
OdpovědětVymazatSmutné dcery matka
OdpovědětVymazatkdysi dávno za mnou přišla,
abych jí pomohla spočítat čísla
cash - flow
pro podnikatelský privatizační záměr.
Vybudovala firmu,
onemocněla,
léčila se
a také jinde pomoc k
vyléčení, krásu hledala.
Tam, kde i já, hledala,
tam jsme se setkávaly.
Nyní zdráva je.
Potkala "světlo slunečnice".
Ten, kdo hledá a nachází
třeba i ve fotografiích přírody,
zdraví nachází, vítězí.
Za mě bingo!
VymazatTeď mi sestřička urvala elektrody i s chlupama a nalepila nové.
OdpovědětVymazatVšak dorostou.
VymazatVed som Vam to písal. Normalne to robia tak, ze to miesto najprv vyholia, aby snimac nebol na chlpoch. Aspom mne to tak davaju.
VymazatOdbila čtvrtá hodina
OdpovědětVymazatvzpomenu Thora, Odina.
Pro ty, kterým do bot teče
začíná nemocniční péče.
V denodenním kolotoči
začíná se sběrem moči.
Courají první pacoši
dělají s berlama sousoší
šinou se pomalu k záchodu.
Špitál se dal do pochodu.
Dali mi na ruku jmenovku
OdpovědětVymazattřetí den, už bylo na čase
měli by nosit čelovku.
Zářivky nevadí, mamlase.
Ty ještě nemůžeš utíkat
bodnu ti do břicha jehlici
bude to fajný delikát
haha, jen počkej, zajíci.
Pacoši s berlama sousoší - nádhera. :)
VymazatSuhlas, podarena versovanka, i mne sa pacila.
VymazatAd - "Sousoší"
OdpovědětVymazatV parku stojí socha
děvčete a hocha
S nebývalou rozkoší
každou noc tu.. sousoší.
(Plíhal, tuším.)
Ano, Plíhal.
VymazatPtám se Magdy: "Magdo,
spáti s tebou má kdo?"
A odpověď Magdy:
"To máš těžký, jak kdy."
Pro pana JAHu inovejtky:
OdpovědětVymazathttp://imgway.cz/s/2pTD
S je to v pr.........
OdpovědětVymazatHypertrofická kardiomyopatie. Striktní zákaz sportu.
https://www.e-coretvasa.cz/pdfs/cor/2012/01/15.pdf
VymazatInovejtky super. Ale teraz viete, preco som sa cudoval, že v sucasnosti myslite na take veci. Na zaciatku ste pisali, ze zistili zvacsenie myokardu.
VymazatTak Vam to teraz povedali jasne lekari...A nepodcenoval by som to, ani sa nesnazil neriadit sa ich prikazmi, Ak si precitate, co hypertroficka kardiomyopatia sposobuje a komu, tak sa, dufam, prisposobite realite a doma sa budete aj podla toho spravat.
Zacat piankom, potom prechadzky...ziadne velke sportovanie, pravidelne kontroly a zataz, az povolia lekari.
A je to.
VymazatVýborný odkaz anonyma.
Není co dodat.
Zákaz sportu a zákaz dřiny. Zvedání stokilových kvádrů je horší než běh.
VymazatLádik!!! je na křižovatce.
VymazatTak si najdete jinou zábavu,třeba zalíbení v opeře,koukněte na marii
VymazatGaio,
VymazatVáš ´žert´ tady asi sotva kdo ocení.
Při opeře bych jim schválně chcípnul v první brázdě.
VymazatOperu??
VymazatLádik je sám opera. Takové drama nevymyslí ani Puccini, co on tu streamuje. Včetně toho harakiri! :-)
Ervin je v cílové rovince s říká, že cíl je daleko.
VymazatOpera je zpěvohra, ne sáhodlouhé tirády o ní.
VymazatPrávě naopak, Matyáši. Opera odezní za dvě-tři hodiny, ale povídá se o tom provedení ještě celá desetiletí. A píše! Mohu poslat milion odkazů, máte zájem?
VymazatDěkuji, nemám.
VymazatPovídá se kdekoliv cokoliv, ale obvykle v úzce zaměřených kolektivech.
Opera odezní? Představení, které mne zaujalo, ve mně odezní až s mým koncem.
Příznivci a návštěvníci opery na celém světě nejsou žádný úzce zaměřený kolektiv. Svědčí o tom i široké diskuse na mezinárodní úrovni, v nichž nikdy nečtu tak ubohé napadání diskutérů s jiným názorem, jaké vidím u Vás!
VymazatJste extraliga v destrukci.
Záleží na zvoleném měřítku. Příznivci a návštěvníci opery jsou určitě úžeji zaměřený kolektiv než příznivci např. fotbalu, přesto zde nikdo neklábosí o Spartě či Manchester United FC.
VymazatNečtete ubohé napadání diskutérů s jiným názorem? Věřím Vám, Vaše vlastní ubohé napadání o otočení si někoho okolo prstu není jiný názor odlišný od Vašeho.
jaxi
OdpovědětVymazatNa běh do kopce to nebude, ale chůzi nezakázali.
Proti každému zákazu postavit, co je dovoleno.
Přesně.
VymazatZemřel Jozef Vengloš.
OdpovědětVymazatNovinky a Blesk to už je jako vyveska pohřební služby
VymazatO nás nebude psát ani Nora.
VymazatTo se nikdo nedozví,odpadnem a bude
VymazatProstě ten, jehož život skončí, už tady nebude.
VymazatPřed léty jsem na jednom chatu našel rodáka, se kterým jsem vyrůstal. Kecali jsme spolu 2-3 roky, život jsem prožil jinde, tak jsem se vyptával. Najednou zmizel a už přes deset let nikde není.
Když jsme po 50 létech skončili setkávání maturitní třídy, těžko jsem se s tím smiřoval. Tak jsem pátral po internetu tak dlouho, až jsem dal dohromady třídu ze základky. Poprvé jsme se setkali po 50 létech po absolvování základky a setkáváme se každý rok. Vzhledem k tomu, že polovina z nás již umřela, je na srazu průměrně čtvrtina z celkového počtu dobrá účast.
Proč hned volit silný kafe - operu?
OdpovědětVymazatPři tom se ani nedá usnout, v klidu spát.
Co takhle zkusit inovovaný indiánský běh?
Ze začátku opatrných krůčků pár,
pak sednout na el. kolo,
či stabilnější el vozejk, čtyřkolku
a pak zase chůze,
dopravit se do lesa,
na louku, či na kopec
sednout na pařez
a fotit, kreslit,
nebo jen sledovat, naslouchat
jak roste tráva, ptáci zpívají,...
Ani indiánský běh, myslím.
VymazatKombajn na borůvky má 30cm.
VymazatAha, inovovaný indiánský běh. Musím číst pozorněji.
VymazatU Vás rostou borůvky?
VymazatTo by byl tuším i kombajnem dost těžký přivýdělek.
Leda byste byl daleko zručnější, než když jsem je kdesi
poblíž Novohradských hor sklízela.
Leda by byly keříky vysoké a člověk na ně dosáhl kombajnem,
či hřebenem,
aniž by se zohýbal.
Škoda, že ty borůvky u nás ani při sebevětší snaze nevypěstuji.
Aj, borůvky, jen se mi sliny sbíhají,
byť jen na čaj z jejich lístků zelených,...
Tak žádný Bonaparte.
OdpovědětVymazatNosím u sebe parte
a vedle něho tužku
ať to nedá fušku
blízkému okolí.
Že prý to nebolí.
Uvidíme, říkal slepý
jestli to nebyly klepy.
Chtěl jsem nechat vytesat na pomník svoje jméno bez konkrétních údajů vedle manželčina, datum úmrtí by se doplnilo, synovec mi to rozmluvil. Tak to bude jeho starost.
VymazatUž jsem poptal kardiologa z Agelu.
OdpovědětVymazatVýborná firma, v Třinci-Podlesí mne operovali.
VymazatVozím tam souseda. A operovali tam “švagra” z JARu, ten čuměl.
VymazatJa by som zacal najprv s medikamentoznou formou. Kalciove, ci betablokatorove aplikacie. Potom, po case by sa zistilo, ci ucinkuju, ci nie a podla toho dalsi postup. Ale je pravda, ze je potrebne mat dobreho kardiologa. Ten po serii roznych testov a vysetreni urci, co bude najlepsie.
VymazatZ nicku JAHA se vyvinul kardiolog specialista. ):-0
VymazatLádik !!!:
VymazatNapadá mi, že to vození lidí autem by se mohlo stát základem Vaší budoucí činnosti, je to víc na hlavu a bez přemíry fyzické zátěže.
Projekty jsou lepší příjem...
VymazatMáte pravdu, som voľako pomýlený. :)
VymazatAd:ZB
VymazatNie, len nieco vyse 30 rokov sa liecim na viacere choroby súvisiace so srdcom, obehom,...stitnou zlazou, cukrovkou...a mnoho inych ochoreni, takze zoznam diagnoz je asi tak na pol strany A4. No a kedze som bol byvaly da sa povedat vrcholovy sportovec, tak ma posielali od savla do pavla. Tiez som roky na to kaslal a nechodil na pravidelne kontroly, nebral lieky..., az som sa dostal do stadia, ze som potom (hlavne pre srdce, vysoky tlak, arytmiu, cukor, kyselinu mocovu, zapaly, opuchy, stitnu zlazu a este co chcete tak si doplnte) MUSEL POCTIVO absolvovat desiatky vselijakych vysetreni aj na srdce a s tym suvisiace veci. No a, samozrejme, kedze brat je lekar, tak sa mi jednotlivi odborni lekari venovali i pri vysvetlovani jednotlivych ukazovatelov a udajov zistenych meraniami, pricinami, vysvetlenim, ako to vzniklo, ako to moze prebiehat...
Tak sa trochu pozabavajte, ak Vam to padne na uzitok:-).
Pardon a ďakujem.
VymazatNic sa nedeje. Sem tam sa mi to stane aj inde, ak napr. niekto znamy sa mi postazuje na to, ci ono a ak mu poviem, co si myslim, ze by mal robit ( z vlastnej skusenosti), tak mi odpovie podobne. A mozno som tymto vysvetlenim k Vam predbehol i inych, ktori by mozno mohli mat podobny nazor, takze OK.
VymazatVýborně
VymazatPohárky včera vzbuzené
OdpovědětVymazatčekaly škvarky, bylo uzené
tohle nebyly pravé halušky;
hubu si utřu do rúšky?
Na to mám tady harmasan
a ani nemusím za jasan
hajzlík je po rekonquistě
navštívím ho brzy, jistě.
http://imgway.cz/s/19R6
To jsou špecle,ne halušky
VymazatVybral jsem z nabídky halušky. Zmetci.
VymazatJsou tam i halušky, je to zapotřebí zvětšit.
VymazatMusia optimalizovat vydavky. Vcera ste mal hojno, dnes...:-).
VymazatAle zjest sa da vsetko.
Ať už jsou to halušky, nebo špecle, jedno je naprosto jisté, v břiše by mi žbluňklo, střeva by se pohla a já bych zavčas nedoběhla.
VymazatJa tam vidim "nokerle", nie velmi podarene, a hrube rezance, popr. spagety polamane pred varenim na 3-4 casti.:-).
VymazatP. S. U nas sa nazov specle nepouziva, ale pozrel som si cesku wiki a tam su specle bez privlastku v podstate "nokerle", po cesky noky, potom su tam nejake bavorske specle a tie vyzeraju, ako hrube rezance, alebo kratke spagety. No a na tom tanieri to vyzera, ze je tam zmes specle normalne a bavorske. Neviem, ako pisem, u nas sa take jedlo, ako je na tanieri, teda spolu jedno i druhe, nerobi.
Byly to halušky s uzeným sýrem.
VymazatJsou tam jak halušky, tak i špecle.
VymazatParte se zde probírá? Jako že po skautsku "Buď připraven?"
OdpovědětVymazatTo abych napsala honem rychle svou závěť...
Tak Vám to řeknu hezky česky, rovnou od huby:
Měj slunce v duši a jaro v těle
a všechny trable u prdele.
No, len aby potom z toho nevznikli hemoroidy :-).
VymazatAle přece jen Memento mori.
VymazatDoufám, že nebudu vypadat, jako že mluvím z hladu!
OdpovědětVymazat---
Zdravím, Ládiku,
pokusím se nedávat uspěchané rady, nastřelované od boku.
Myslím, že je vpořádku si mezi obědem a večeří takříkajíc listovat v prospektech různých cestovních kanceláří dalších životních cest. Ale já bych teď hned ani náhodou nespěchal s konkrétním výběrem kterékoliv z nich (stejně pak objednáš halušky a dostaneš špecle)
Podle mého názoru nebude tvůj další život prostě jiný - to, jestli lepší, horší nebo srovnatelný co do spokojenosti a možností seberealizace se v těchto dnech a týdnech nedá odhadnout.
Myslím, že mě tady málokdo označí za přehnaného optimistu, nicméně kdybych byl dotázán cynickým pojišťovákem před čtrnácti dny a dnes, jaké máš šance se v přiměřeném zdravotním stavu dožít např. mého požehnaného věku sedmdesáti(+) let, můj odhad je v tuto chvíli vyšší než by byl např. minulý týden.Prostě proto, že možná odložíš heslo "Překonej (fyzicky!!) sám sebe".
A dokonce se domnívám, že máš nyní větší šance být i "jen" spokojený po pětašedesátce, což je skutečně pro většinu lidí hranice stáří, která lidi zaskočí - a rozhodí- vinou nečekaných poruch různých tělesných součástek, nefungujících těsnění a úniků provozních kapalin.
Prostě bych se v následujících týdnech spolehl na osvědčenou radu kantora národů - Honzy Komenského:
"Všeliké kvatování toliko pro hovada dobré jest".
No a pokud se tady všichni výjimečně na něčem shodneme (stalkera nepočítám, to je ono hovado), pak je to přesvědčení, že Ty v žádném případě mezi zmíněné hospodářské zvířectvo NEPATŘÍŠ!
Překonávat sám sebe je proto možné a reálné i jinak než fyzicky!
K čemuž nám dopomáhej Bůh ( nebo alternativně příroda, pokud se Bůh bude zrovna poflakovat nebo ležet v karanténě v jiném paralelním vesmíru.)
Já myslím, že budu běhat s měřičem tepu.
VymazatJá myslím, že byste na něco podobného měl navždy zapomenout.
VymazatCo na to kardiolog z Agelu?
Určitě budu dělat na baráku a na zahradě, třeba koupím palírnu. Autovýlety, foto. Dílna ve sklepě.
VymazatJeště nereagoval.
VymazatTo snad není možné, před chvílí jsem kantora Honzu citovala jinde, vracím se sem a je to tu též. Co to má znamenat, netuším, ale asi je ten slogan přeživající staletí, stále k užitku.
OdpovědětVymazatJo a ty vesmíry - to je jak otevřít vějíř a dostávat se do jiných, nejen paralerních....
Teď mi zafačovali nohu až nahoru a že mohu chodit. Už jsem chodil i bez, na WC, měli pindy, že mě měli vozit na kriplkáře. Byl jsem tam s Drägerem,.... klidový tep 80, hajzlový max. 120, to se mi nelíbí, vždyť jsem seděl.
OdpovědětVymazatA tlačil.
VymazatKludovy je vysoky, tak sa necudujte, ze hajzlovy 120. Sice ste sedel, ale "tlacil", no aj tak je to vela. A Vy neprestajne o tom behani...
Vymazat