Děkuji za Váš vzkaz z minulého týdne... a vzkazuji Vám totéž. Pochybuji, že pomluvy a urážky na cti se týkají i internetových přezdívek. Takže, prosím, nezatěžujte policii (pořád tak trochu doufám, že má občas i nějakou důležitou práci), a hlavně sebe. Nestojí to za to. Každý z nás - odhaduji 10-15 účastníků zdejší diskuse - si určitě obrázek a svůj úsudek udělal.
...pro paní Annu:
Díky za Vaše vstupy, že se snažíte usmiřovat - ale asi to někdy nejde...
...pro pana Jáchyma:
Velmi rád bych si Váš příspěvek přečetl, když už jste si dal tu práci. Zvlášť, pokud pobouřil mladého levého liberála... taky jsem to všechno ještě nedávno byl!. (zdenekb@post.cz)
Rozhodl jsem se, že nadále již nebudu omezovat své reakce na opakované osobní napadání od lidí s podprůměrnou úrovní ve znalostech i ve slušnosti. Vulgární prodavačka vína z moravského lontu chrlí sprosté nadávky a vyhrožuje nesmyslnou žalobou pro pomluvu; jiná anonymně plevelí diskuzi a drze napadá ostatní; diskutér s chabými znalostmi zesměšňuje a poučuje akademicky graduovaného odborníka z biologie...atd.... Není tomu tak, liško, Gaio, JÁCHYME, kolemjdoucí a další anonymové? Je mi líto, pane zdenkub, ale nadále již nebudu formálně zachovávat slušnost vůči lidem, kteří mne opakovaně osobně napadají. Jenom na nich bude záležet, jaký tón zde bude převládat.
Zdenkub, moc Vám děkuji za práci, trpělivost a ochotu pomáhat v Noře. Z vlastní zkušenosti v Noře vím a dobře si pamatuji, jak jste mi pomohl, když jsem tu vyšilovala v přímém přenosu. Je mi jasné, že někdy to nejde, ale pokusila jsem se i při vědomí toho, že to bude asi marné - a bylo. Změnit svůj přístup hlavní aktéři zřejmě nemíní, bohužel.
Jak vidno, od zbabělé nyní anonymní Gai lze očekávat největší svinstvo, kterého je schopna se dopustit. Další důvod zjistit, jak taková asociální osoba reálně vypadá.
Když “stalker Dagmar” zde nebo v kydech napadl moji čtvrtku (několikrát), přestalo mě bavit něco někam psát (pod občanským jménem a se známou identitou). A chvíli jsem nepsal... nechal se však “ukecat”, abych psaní obnovil (myslím, že za ta léta to bylo 2x). Překousl jsem v sobě útoky na čtvrtku v zájmu “kontinuity nory”. Což byla, vidím, chyba. Metry jsou různé. Čtvrtky se (k mé lítosti - je to mé druhé já) nikdo nezastal ..... tož ani já se zde nikdy nikoho zastávat nebudu. Útočte si a braňte se podle libosti, já jsem se (po osobních zkušenostech) z této “zábavy” vynechal. Také mám dost reálných přátel a zejména zájmů, které mě naplňují. Proč jsem zde byl rád za nové? To teď nevím. Snad se to vyvrbětí.
Myslím si, že přechodem do osobní roviny ztrácí veřejná anonymní diskuse smysl. Absurdita pokračování je umocněna měněním nicků aktérů, to se potom virtuální osobní střet odehrává navíc v mlze a ve tmě. Je to ještě zábava nebo poučení? Není. Nevím, jestli se mám ještě dál snažit (svou neúčastí v osobních sporech) podporovat existenci tohoto virtuálního prostoru, který tak velkoryse a tolik let obhospodařuje pan zdenekb. Nechci dělat nevratná rozhodnutí, pokud nemusím.
Zdenkův prostor je nepochybně cenný, jinak by mu každý aktér neobětoval kus života (času na tomto světě). Na druhou stranu - říká se - když nejde o život.... Je čas bilancovat? Někteří utekli, někteří se ohlédli, někteří hledí. Za sebe - já jsem získal víc, než ztratil. Abyste to věděli. A není to hmotný statek.
Chtěl bych vyjádřit lítost nad ztrácením tohoto prostoru. Pohybovali jsme se tady ve fázi představ několik let. Po představě obvykle má následovat čin... z činů se stávají zvyky a zvyky utváří charakter. Charaktery jistě všichni máme, jsme dostatečně staří. Asi tady nepůjde opakovat život, ale návrat do říše představ byl krásný. Pro mě určitě.
Včera jsem dostala od dcery knížku Marka Ebena Myšlenky za volantem. Těší mě to dvojnásobně, protože je to velmi příjemné čtení, které na mě působí blahodárně po současném dění v Noře.
Gaio, to mi připadá blbé i na Vás, a to je co říct. Když už nejste schopna užívat svůj nick, rozhodla jste se Noru zničit. Sám jsem zvědavý, jestli se Vám to povede.
Anna by si měla uvědomit,že to,co jste provedl jiným,uděláte i jí. Je to jen otázka času. Mate to v sobě jako v koze.Noru jste zničil vy. Kdo tu teď diskutuje? Vy ,nemocná Anna a matka plus grafoman Ládik,co je závislý na vkládání.
Také děkuji... Co se týče názorů, kterým by se dalo říkat "politické", máme k sobě už od dávných dob c.k. Aktuálněho pod vedením nezapomenutelného Libora Stejskala ze zdejšího osazenstva nejspíš nejblíže. K eseji: Není to žádné veledílo (a má to tuším třináct normostran) Naproti tomu Vám vřele doporučuji objednat si onen sborník "Budoucnost levice bez liberalizmu". A doporučil bych ho i inteligentním a příčetným pravičákům - rozhodně jsou tam myšlenky, ve kterých bychom se shodli. Jsou to pohledy na současnost i možnou budoucnost z mnoha různých úhlů. ----------------------
Teď jsem si přečetla zajímavý článek, podle mě stojí za přečtení celý (je o mravencích).
Kariérní postup doprovází zmenšení mozku V kontextu se samčím pohlavím je pojem „plastický“, spojován s jistým hendikepem. V případě samičího mozku tomu ale tak být nemusí, tvrdí vědci v nejnovějším čísle odborného časopisu Proceedings of the Royal Society.
Tužka napíše pro pana zdenekb,...díky za novou Noru. Chtělobyto, nasadit si vždycky tu svatozář, než sem nahlédnete,...a taky, před každým dalším rozhodnutím, že přecijenom založíte nový prostor pro ródeo,... ródeo pro ty, co pod heslem, .... kdo, s kým a proti komu.
Za sebe napíšu,...jsem divák v těchto osobních hrátkách,...i když, pár prima nahrávek už bylo,...to by byl smeč,...no, nechala jsem si zajít chuť,...nechám kolbiště jiným,....ale jako psychologický a psychiatrický vhled do internetových diskusí je to poučné,...no vlastně,...stále nic nového podsluncem,...už jsem viděla pár zahnojených diskusí i jinde.
Mějte se fajn, venku prosvítá slunce, teplota stoupá, nastal čas dohánět agrotechnické lhůty.
Osobně mi vadí černobílý přístup k lidem: Málokoho (tak jedno procento lidí) můžeme označit v jakémkoliv ohledu za čistě "dobrého" či "špatného".
Ještě víc mě rozesmutní, když lidé se vzájemně nekompatibilním pohledem na svět považují jeden druhého za hlupáky.
A do třetice - domnívám se, že i tomu, kdo je v našich očích třeba největší a nejnesympatičtější gauner pod sluncem je třeba přiznat jeho kladné stránky a ocenit jeho minulé zásluhy, ať už je v našich očích (či objektivně) sebeproblematičtější.
Nepovažuji za přijatelné zpochybňovat zásluhy někoho, kdo se léta staral o invalidní ženu. Považuji za hloupé vážně zpochybňovat znalosti z biochemie u někoho, kdo se oborem zabýval půlstoletí a snažit se mu v tomto ohledu konkurovat. Když někdo v určitém oboru pracuje tak dlouho, prostě MUSÍ nějaké významné znalosti mít ! -----
Osobně nedokážu uznat univerzálnost zásady "na hrubý pytel hrubá záplata" a "jak ty mě- tak já tobě".
Neuznávám, že pokud jsem vulgárně napaden, MUSÍM se bránit stejně vulgárně či vulgárněji. Mimo jiné i proto, že to neúčinné! Stejně jako se člověk dokáže vypracovat za padesát let v biochemii (či třeba luštění křížovek nebo gofu), dokáže se za stejnou dobu zdokonalit v prosté a stereotypní technice:
Několika prostinkými opakovanými tahy vyprovokovat dříve či později téměř každého k "vynucenému faulu", po němž se začne teatrálně svíjet na trávníku a volat k divákům i nebesům o co nejpřísnější potrestání "viníka".
Pokud se přesuneme na fotbalový trávník, pak mohu brutálně a úmyslně zmrzačit protihráče, pak počkat, že mi někdo řekne "Jsi ošklivé černé kačátko" a dosáhnout toho, že dostane zaracha na deset utkání a půjde si na půl roku sednout do vězení za rasizmus - pokud má shodou okolnostímám tu správnou pigmentaci pokožky. A ještě budu sám oslaven jako hrdina, protože jsem se přece preventivně bránil tím, že jsem předem jasnozřivě poprávu zmrzačil spoluhráče hnusného rasisty! ----
Transakční analýzu této podobných "her" si může každý nastudovat v geniální populární knize - E. Berne: Jak si lidé hrají.
Berne byl natolik geniální a nonkonformní psychoanalytik, že byl nejprve vyloučen z amerického psychoanalytického svazu - a členství mu bylo vráceno až tahdy, když se stal nejproslulejším psychoanalytikem v USA!
Ale to jsem se zas zakecal, jdu si namazat pásově opařenou nohu a vypít kafe, páč kofein působí analgeticky.
Byť na mou bolavou duši nad kobercově vybombardovanou Norou by lépe zabrala slivovice, kterou ale nemůžu, páč by to se mnou šlehlo!
To je pravda,pokud se někdo staral o invalidní ženu, tak může myslet,že má právo několika prostinkými opakovanými tahy vyprovokovat dříve či později téměř každého k "vynucenému faulu", po němž se začne teatrálně svíjet na trávníku a volat k divákům i nebesům o co nejpřísnější potrestání "viníka".Vždyť jsem se přeci staral o invalidní ženu.
Anno,vy zažijete velké zklamání,jste moc důvěřivá. A taky pěkný příklad pro to,že když byl někdo 50 let v něčem odborník, pro současný stav je to naprosto irelevantní.( i když pro brabence je těch 50 let moc, OHeSKY zrušili hned po revoluci a on desetiletí strávil jako přicmrdávač k účetní kanceláři své ženy. )
Tak opět přidám můj ženský pohled: NIKDO, opakuji nikdo ze zdejších diskutujících není nebezpečný pro ženy, není sexista, ani nic sexistického nebo sexuálního.
Nejsem zde jediná, kdo zná Brabence i z diskusí na Aktuálně (kde diskutoval řadu let a pokud si dobře pamatuji, psal pod nickem pamětník, amat, omen), ale jsem jediná, kdo si asi rok mailoval s jeho dcerou na základě prosby Brabence - kontaktoval mě tehdy v jedné diskusi na Aktuálně (tehdy psal, jestli se nepletu, pod nickem amat). Brabenec měl po celou tu dobu možnost mě e-mailem jako ženu obtěžovat sexistickými nebo sexuálními vyjádřeními, což ani jednou neudělal.
Ad Tvrdá fakta: Krátce řečeno, jste prolhaný demagog. 1) Vás není nutno provokovat k ´vynucenému faulu´, Vy je prostě vylháváte. O své ženě jsem se zmínil až po opakovaném napadání mé osoby, naposledy marií; 2) OHS zrušili, tak jsem spoluzaložil a vedl soukromou laboratoř lékařské mikrobiologie, která pracuje 27 let dodnes pod vedením již třetí vedoucí; 3) jako ´přicmrdávač´ k účetní kanceláři své ženy jsem pracoval až po utrpěném infarktu, nicméně v mikrobiologické laboratoři jsem pokračoval, ale už ne jako vedoucí. Tady je vidět, jací darebáci mne pomlouvají, každá lež jim je dobrá ve snaze pošpinit někoho, na jehož úroveň se závistí vzhůru vzhlížejí. Doporučuji Vám záměnu nicku, Váš současný je zavádějící a lživý.
Při zpětném pohledu zjišťuji, že zde víceméně není nikdo, kdo si nezaslouží mé poděkování a kdo mi nedal víc než já jemu.
(Nepočítám pochopitelně pravidelné invazory s jednovětými výpady.) Je mi jasné, že můj poněkud potrhlý způsob humoru není ani zdaleka pro každého šálek jeho čaje a že jsem se občas někoho dotknul... nejvíc mě to v poslední době mrzelo třeba u Marie. ---------
Co se týče brabence, toho pochopitelně vynechávám. I když jsem se od něj leccos dozvěděl a i když mu dva mí kamarádi vděčí za cenný příspěvek do svých psychiatrických análů.
Co se týče Gai, není a nikdy nebyla šálkem mého čaje, nicméně její výroky, někdy neomalené, jindy omalené, někdy překvapivě jasnozřivé, jindy ještě překvapivěji (omlouvám se, teď mi nenaskakuje žádné synonymum následujícího slova)- slabomyslné byly pro mne určitou solí Nory. Je škoda, že se rozhodla brabence dohnat a předehnat .... nemá šanci, on je pořád ještě lepší stratég - byť jsou jeho zbraně k pláči primitivní. ------------ Takže opakuji, mám vás až na tyto výjimky rád všechny.
Jako každý zde mám několik favoritů, k nimž pociťuji a budu pociťovat kromě přátelství i loajalitu - a to i v případě, že by se na mě naštvali.
Na prvním místě je pochopitelně Ládik!!! V Noře rozkvetla jeho poezie do nezpochybnitelného mistrovství. Přestože se jeho a moje názory na spoustu věcí velmi liší, máme spolu mnoho společného. Proč - to jsem (jeho zásluhou!) zjistil ve větší míře až poměrně nedávno. Má obrovské životní zkušenosti, kterými se nevytahuje. Osobně si myslím, že jeho IQ je nejvyšší z nás všech...(než moje tedy určitě) zvláště v nonverbální složce.
Mimořádný vztah mám k odedávna k Anně a o něco později i k Tužce.
O Zdeňkovi jsem se už zmínil. ----------- Doufám, že ať už se situace vyvine jakkoliv, Zdeněk tu v rámci možností nechá noru otevřenou a většina z nás si občas statečně obuje gumáky, dá kolík na nos, vstoupí sem a něco napíše.
Ne jako reakci na předchozí příspěvky. Prostě třeba jako jednoduchou úvahu o čemkoliv. Či prostě jen zprávu o tom, na co myslíte, co vaříte, co pijete či jak se máte.... Byla by škoda se vzájemně poztrácet.
Jáchyme, Gaia je podobná mé čtvrtce. To, že někdo raději zemře, než aby žil s někým druhým, řekla x-krát. Je to samozřejmě myšleno v nadsázce. Když vím, kdo to říká, tak vím, jak to myslí. Ale nejsme všichni stejní a tady to dopadlo, jak to dopadlo. Je to vyjádření "přes čáru", to je nepochybné. Podle mě ale takových vyjádření se dopustí každý. Záleží jen na příjemci takové informace, jak s ní naloží. Záleží i na situaci, na momentálním rozpoložení, na .... (slova mého dávného vedoucího)... jak se kdo vysral (pardon).
Já si tady gumáky obouvat nebudu, proběhnu v inovejtkách a třeba udělám pár okruhů, jako právě jedou kolegové (Amstel - https://www.procyclingstats.com/race/amstel-gold-race/2021/startlist)
Patláma jako vždy. Je to takový můj kolega, řekl Orfanik. „Taky jsem se v blázinci sešel s několika profesory. Jeden s nich (…) mně vysvětloval, že uvnitř zeměkoule je ještě jedna mnohem větší než ta vrchní,“ a " dva mí kamarádi vděčí za cenný příspěvek do svých psychiatrických análů." Nezapomeňte na ty jeho dva semestry .
Tužka napíše pro pana Ládíka,...radary v minulých dnech oznamovaly, že dostává Vaše oblast docela slušné dávky sněhu.
Tady to byl sníh s deštěm. Zahrada je plná keříčků podléšek. Tedy správně jaterník trojlaločný-Hepatica nobilis. Léčivka, nikdy jsem neozkoušela,...i když je to širokostopá bylina. Co na ní obdivuji, je její teploměr v květech. Rozkvétá při deseti nad nulou. Může na ni svítit slunce, jakmile nemá vzduch deset stupňů květ doširoka neotevře. Trochu ano, ale nikdy ne úplně.
Takže mi stačí vykouknout z okna na podléšky a vím, zda je pod deset, nebo nad deset.
Modrají se,...vařím bramboračku,...favoritku mezi polévkami,...fajn,...něco přízemního jsem musela napsat,...furt to tady byly samé geniality,...aby byla trochu ta porušená rovnováha ,...řekněme,...no, už to stačilo, neřekneme už nic víc s podléškou jaterníkem.
Tužka....fakt je to blbej nick, měla bych ho taky průběžně měnit,...třeba jako modrá pastelka,...nebo sirčička,...i s tou se dá škrtat.
Lysá hora dostala za 3 dny cca 90cm hutného sněhu (už taje), včera v Karlově Studánce bylo 25cm (+2°C), tady na dvoře (370 m n.m.) zbylo po sněhu půl kýble vody - kvetou plicník, sasanka, petrklíč, fialky a 1 narcis.
Tužka napíše pro pana Jáchyma,....Vy jste psal,...já jsem psala,...oba víme proč, nemusíme si to sdělovat,...
Od dětství jsem mistrem uhýbání flusancům,...to když na mě kluci flusali, strhli mi mašle, a když nebylo poblíž bláto, tak alespoň rychle poflusli a hodili mi je zpět.
Prala jsem se, jak jinak,...cokrát jsem musela opravovat potrhané oblečení, tajně prát bláto, ale duše se to nedotklo,...těžko na cvičišti, lehko v boji, tvrdil Kutuzov.
Držte se, třeba postele,...já se musím taky občas držet, abych si dobrovolně nepřinesla do Nory otep slámy, kůl a provaz, a nebyla pro výstrahu ostatním,....zastrašovací způsoby jsou prý účinné,...no, jak na koho, žééé.
Moc toho o Laosu nevím, jen co jsme se učili ve škole. A to je už dávno. Ale pokud tam Petrova máma vyrůstala a nebyl nějaký válečný konflikt, nebo něco jiného, určitě se jí po domově může stýskat. Záleží na tom, v jaké lokalitě žije zde. I u nás je hezky.
U nás je teď odpoledne o 10 stupňů víc než bylo včera odpoledne. Dokonce na chvíli vykouklo i slunko. Před chvílí jsem se vrátila, byla jsem u dcery na zahradě, hráli jsme s vnoučaty kroket. Vnoučata na mě mají skvělý vliv, vždy mě nabijí pozitivní energií.
Věřím, že to v Noře ustojíme - žádná kaše se nejí tak horká, jak se uvaří. Tady je výhoda, že člověk nemusí "požívat" všechno, může si cokoliv odpustit.
ještě v nás zůstala víra a cit, ještě se umíme za ruce vzít, nezhasnou světýlka, když prostě nebudem chtít,
Jen tak dál - Vojta Kidák Tomáško https://www.youtube.com/watch?v=ZSOr6eZ6dMw
Vtip je i v tom, že osobně su natolik "jinde", že mnohé nepochopím. Jenže s tím nic, vůbec nic nenadělám. Řada lidí zase nechápe mě, mé komentáře, říkání ani kresby. Jde o to, jak elegantně to kdo umí dát najevo, aniž by mne ponížil. Pak to mohu přijmout bez bolesti, dokonce i s úsměvem.
Na Noře je – bylo – krásné a mimořádné to, že tu zůstali jedinci, kteří spolu dokázali vydržet. Za těch několik let jsme se poznali tak dobře, že každý věděl, co od druhého může očekávat: znali jsme své slabší i silné stránky, věděli, co a jak napsat, abychom toho na druhém konci drátu neurazili. Nevadilo povídat si třeba o banalitách, však mít s kým prohodit pár slov není vůbec málo. Ukázalo se, že není nezbytné se přímo milovat, ale umět se za všech okolností vzájemně respektovat. Bez ohledu na to, jaký je kdo odborník a jak vysoké má IQ. Pro soužití lidí a vztahy vůbec je nejdůležitější zvládání citů, emocí: zásadní je, kolik je kdo schopen projevit tolerance, pochopení, laskavosti k druhým. Perfektně je to vidět v posledních norách, kam vedou nezvládnuté nebo podceněné emoce. A co je pak platný veškerý intelekt? Každý fungující vztah je nutné, ba nezbytné dobře opečovávat, starat se o něj a zalévat jej dostatkem vláhy i výživy, jinak chřadne. Může nastat i to, že společnou stavbu někdo bezcitný podupe a zničí, docela záměrně. Stalo se, a v současnosti se nezdá, že by se Fénix chystal v brzké době vzlétnout z popela…
Aby bylo jasno, já Kopíčka/brabence nesoudím, jakož ani nikoho jiného. Třeba to je jeho životní úkol, aby druhým ukazoval, jak se k sobě nemají chovat a co je destrukce. Ale musím se bránit v takovém prostředí žít, protože by mě to ničilo. Jediná cesta je ta, co volím. Tak se mějte co nejlíp, děkovala jsem snad všem už dost. Přeju krásné jaro a hodně zdraví a sil.
Já naopak ukazuji, jak se má žít bez falše, banálnosti, podrazáctví, primitivního mazání medu okolo úst,...atd. Naopak vaše parta odešla s vulgárními nadávkami, ne však všichni.
Marie, vždyť se nemusíte potkávat, reagovat na sebe,... Když mi bylo u Vidláka sděleno, že su trapná, tož jsem požádala, nechť si mne dotyčná osoba nevšímá, že na ni nejsem zvědavá, že chci být i nadále trapná. Historicky se znemožnit má každý sám. Je to jen o rozdílném myšlení, emocích, a nezbývá, než se tolerovat, nebo nereagovat. Protože do Nory jsem přišla skrz hřiboviště, slunečnici,... neznala jsem minulost, tak to vnímám zřejmě poněkud jinak, než Ti, kdo jsou zde déle. Ale přiznávám se, že mé vnímání bych nevyměnila, ač je to možná dar i prokletí....
Ještě jsem zapomněl na vaše pokrytectví a lhaní: já Kopíčka/brabence nesoudím, jakož ani nikoho jiného. Třeba to je jeho životní úkol, aby druhým ukazoval, jak se k sobě nemají chovat a co je destrukce. Nevěřím, že o svém pokrytectví nevíte.
ad. Brabenec18 dubna, 2021 17:14 Kdysi jsem prošla obdobím, kdy jsem se učila odhodit tzv. hračky. což je mnohé z toho, co píšete, včetně sebelítosti, lhaní sama sobě, atd. atd. Ale to je práce na celý život. A jen ten, komu se to podaří, různé vlastní lživé konstrukty rozebrat a odložit hračky, může zjistit, že bez toho je život snazší. Jestli se mi to podařilo? je to celoživotní výuka, chybování, opravy,....ale když se něco podaří, je člověk daleko silnější. Ale nesmí padnout a zůstat ležet a nezkoušet to znova a znova.
Proč asi? No, předpokládat mohu cokoliv u kohokoliv. Nebo třeba jen nečtou Annu Hogenovou, např. https://docplayer.cz/2772926-K-porozumeni-anna-hogenova.html
Protože je nadutá, domnívá se, že my se máme točit tak, jak marie si to představuje. Necítím žádnou potřebu vůči těmto pokrytcům rozebírat vlastní lživé konstrukty - ostatně o žádných nevím - když ony staví celé lživé megastavby.
ad. Brabenec18 dubna, 2021 17:33 Jenže oni to tak nevidí, neví, necítí. A v tom je potíž, jak je lidstvo rozdělené, neochotné se na základě porozumění slušně domluvit. Snadnější je naházet na druhého, jak je trapný apod. Je to boj o energii, přitom je jí všude okolo dost pro každého. No co už, hloupá válka kvůli minulosti pokračuje. Dávno to zde nevidím jako srandu, natož humor. Změnilo se to v nenasytnou snahu ovládnout, ublížit,... leda že by rozmnožení více nicků bylo známkou něčeho jiného, ale to je jen domněnka, konstrukt. Tak jdu od toho.
To: Marie Za poetické nekonfliktní zhodnocení zdejšího prostředí dík. I já se ohlížívám zpět, Maruško - občas si počtu i ve zdejší už "historii". Virtuální vztahy nechávám běžet svým tempem s tím, že si netroufnu tvrdit, že jsem tu někoho poznala až tak dobře, že mě svými názory nikdy nepřekvapil a asi ještě i překvapí. Snad tu přece jen nejste naposledy a ještě se tu potkáme. Když já píšu jen sem a na ozvěny24 (pravda s disqusem). Ať Vám všechno jde a daří se tak, jak chcete.
Děkuji za Váš vstup. Mám (opakovanou) zkušenost, že i lidé s velmi vysokým IQ se mohou potácet na hraně sociální debility. Ještě Fénixe úplně neodepisujte, já mám nízký tlak. Mějte se co nejlépe, a časem zas nakoukněte...
brabenec:
Podle mě poslední dobou nejvíce škodíte vy. Ale jak už jsem přiznal dříve, nejsem objektivní.
Jáchym:
Klidně bych jedním dechem přelouskal i třináct normostran... Ale nechci (ani nemůžu) Vás nijak nutit. ;o)
BRABENČE, POSLECHNĚTE ANNU A NEČTĚTE TO! --------------------------------------- -------------- Díky, Zdeňkube!
Podle mého názoru je naopak Vaše vyjádření k fenoménu Brabenec za hranicí hyperkorektnosti. Kam se na Vás i se svou empatickou umírněností hrabu!
Smutné je, že brabenec vnáší mráčky profesních názorových rozkolů i do řad dvou spřátelených klinických psychologů, kterým jsem dal na naši stránku odkaz.
Snad už teď nenaruším jejich bádání, když prozradím, že jeden z nich je ranař a prosazuje názor, že je brabenec nejspíš čtyřiadvacetikarátový psychopat. Druhý diagnostikuje barvitějšími, leč nestandartizovanými výrazy... Dneska prostě ta pětačtyřicetiletá mládež co do schopnosti zachovat profesní odstup nic nevydrží! Nakonec jsem musel vystupoval jako umírněný zakladatel oboru formikologická psychiatrie a Brabencův obhájce, poukazoval jsem na nutnost trpělivé diferenciální diagnostiky a na to, že existuje mnoho dalších krásných diagnóz, které mohou u seniora základní vrozené asociální sklony nafukovat až do těchto etefantích rozměrů. Prostě jsem ZASE vypadal jako brabenčí advokát a naivní dobrák! Pro dobrotu na žebrotu! Pět minut jsem měl z toho tiky z prodělané kognitivní disonance a musel jsem si po čtrnácti dnech abstinence cvaknout dvoudecky zakázaného rybízového vína. Brabenec je horší než pásový opar, tam stačí namazat si jen nohu!
Jáchyme, všimněte si, prosím, že se Zdenekb vyjádřil na adresu Brabence: "Podle mě poslední dobou nejvíce škodíte vy. Ale jak už jsem přiznal dříve, nejsem objektivní." Takže napsal o tom, co Brabenec podle něj dělá a o sobě, jaký je.
Zatímco Vy jste napsal: "Brabenec je horší než pásový opar, tam stačí namazat si jen nohu!"
Proboha, to fakt musíte psát takto? K čemu je to dobré? Zlepší to nějak současnou situaci v Noře? Osobní napadání, diagnózy... nevedou k pohodovému klábosení. Myslet si každý můžeme o jiných, co chceme, ale nemusíme to tu ventilovat.
Opakuji - na internetových diskusích je výhoda, že člověk nemusí číst všechny příspěvky a může naprosto ignorovat příspěvky někoho, kdo ho rozčiluje, štve, "ničí"... tož prosím, pojďme touto cestou!
Od kognitivní disonance Leona Festingera - Ezopovy lišky - k etefantnímu nafouknutí a formikologické psychiatrii. A nakonec si cvaknout rybízák. Spřátelení kliničtí psychologové - ti museli koukat.
No ale co tady potom bude ke čtení? A vůbec,kde jste se tady najednou vzala vy, coby ohromná obhájkyně toho exota? Před tim jste se tu objevila jednou za čas,postla něco z youtube a zas zmizela a teď? Denně poučujete a obhajujete neobhajitelné,neb základním pravidlem internetové diskuse by měla být slušnost a to je pro toto hmyzí individuum zřejmě sprosté slovo.
Gaio, já jsem se účastnila diskusí v Noře od samého počátku. Do Nory, když byla ještě pod blogy na Aktuálně, mě pozval Zdenekb, tvůrce této Nory, a tehdy mi navrhl, že tam můžu přispívat muzikou.
Nejsem žádná ohromná obhájkyně nikoho, jen tu vyjadřuji, jak to vidím já, a na to mám právo, stejně jako kdokoliv jiný z diskutujících.
Gaio, za ty roky tady jsem si zvykla na tento Váš nick a neuznávám Vaše psaní sem pod jinými nicky, navíc i pod nicky jiných diskutujících (konkrétně matka a Kolemjdoucí).
Samozřejmě, že moje vyjádření ve 20:14 nic nemění na tom, co jste napsala v Ponder18 dubna, 2021 20:02, kde jste se mě zeptala, tak jsem Vám odpověděla.
ad. Anonymní18 dubna, 2021 22:37 "Najednou tu je 30x denně youtube a 30x tu nadává rozvraceč. A matka denně odchází."
Vzhledem k tomu, že jsem zde krátce, netuším, jestli Anonymní je stálý nick, nebo jen zbabělá schovka, napíši - Ano, denodenně odcházím spát, tak píši "No, jdu." a ráno se opět denodenně probouzím. Vy ne? Jo a neprovokujte a nevracejte mne rýpáním zpět. To Vás není nejspíš hodno, rýt jak ona .... no to už jsem psala, že ano.
Marie, na internetových diskusích je výhoda, že člověk nemusí číst všechny příspěvky a může naprosto ignorovat příspěvky někoho, kdo ho rozčiluje, štve, "ničí"... - nechcete zkusit tuto cestu? V každém případě Vám přeji pevné zdraví a pohodu. Renata
Ten Ládik mně taky vrtá hlavou z hlediska psychologie. Já myslela,že se tu náhodou sešli lidé,kteří si sedli a za 6 let měli nějaké virtuální vazby,ale když sem najednou polovina Nory přestala psát, on si každý den něco postnul a bylo mu úplně jedno,kdo na to bude reagovat. A nepochopitelně i hodne osobni věci.Závislost na postnutí je asi taky nějaký psychologický fenomén.
Diskutujeme tu všichni dospělí lidé a nikdo není povinen se vyjadřovat k tomu, co píše někdo jiný.
Podle mě Brabenec vědomě nerozvrátil Noru, ani to neměl v úmyslu, jen se po celou dobu vyjadřoval svým způsobem a když se k tomu Ládik!!! nevyjadřoval, to neznamená, že s tím souhlasil. Na internetových diskusích je výhoda, že člověk nemusí číst všechny příspěvky a může naprosto ignorovat příspěvky někoho, kdo ho rozčiluje, štve, "ničí"...
....Na internetových diskusích je výhoda, že člověk nemusí číst všechny příspěvky..... Co tady ale nakonec bude ke čtení?To si mohou dovolit na idnes nebo seznamu,kde je blogerů na stovky,ale tady? Odpovím. Nic.
Díky za upřesnění, zajímalo mě to vzhledem k tomu, že to bylo hned pod mým příspěvkem. Chápala jsem a byla jsem Vám vděčná za Vaši snahu postnutím vždy něčeho jiného, dalo se tak mluvit o něčem jiném, než tom sporu...
Nic jiného,než přestat chodit nezbývá,to máte pravdu. Ale s kým budete diskutovat vy? S brabencem? Nikdo jiný tu moc nezbyde.Proto mě tak zajímalo,kde jste se tady najednou před kolapsem vzala a trávila tolik času obhajováním neobhajitelneho,když před tim jste jen jednou za čas postnula něco z youtube. Na to jste neodpověděla. Ale je to s vámi marné marné marné.
Gaio, můžu tu diskutovat i s jinými než jen s Brabencem: Ládikem!!!, Jáchymem, Babou Jagou, Tužkou, Zdenkemb, matka.Dea4, jaxi a dalšími, kteří se v diskusi objeví.
Já jsem 1.4. ukončila moji "rebélii", kterou jsem zahájila v r. 2017 jako Monika na Aktuálně (v rámci té jsem psala mé úvahy a dávala je sem pod nickem Monika, když na Aktuálně převedli diskuse na Facebook) a vrátila jsem se sem pod nickem Anna (Noru jsem vždy považovala za mé "domácí" prostředí). Se mnou to už lepší nebude :-)
Vy jste vlastně ani nikdy nediskutovala, jen většinou něco postla,nějaké odkazy. Tak vám to bude stačit. Pro závislé na postnutí tu bude vhodný prostor. Přeji hezké dny.
No, párkrát jsem tu dost živě diskutovala, zvlášť pod mojí zdejší úvahou :-) http://krtek-v-exilu.blogspot.com/2015/06/anna-jaka-kvalita-kritickeho-myslitele.html
Gaio, taky Vám přeji hezké dny, pevné zdraví a pohodu.
Ono už je to jedno,zlaté časy Nory jsou pryč,ale když Jáchym začal s tou psychologií,začalo mě zajímat,jestli nejsme svědky nějakého experimentu a docela dobře se u toho baví.
Na 2. místě JÁCHYM. Možná se mýlím, přesnější bude dělba o 1. dvě místa. Pozn.: namísto nesprávné formy nestandartizovanými výrazy je zapotřebí použít správné nestandardizovanými výrazy Ovšem v poměru k obsahu se jedná o banalitu, s tím už je to o moc horší.
Psát "standarTizovaný" je pravopis naprosto nestandaDní!
Ale můj poradce se prisámboh vyjadřoval výrazy natolik nestandarDizovanými, že to bylo tudíž fakt až nestandarTní....snad bych se odvážil tvrdit,že dokonce až nesDanTarTizovaDelné! :-)
Zaprdění anonymové u rybníka na návsi nevědí, co je globalizace. Přitom dnes jim Asiaté prodávají rohlíky, o hodinkách a tabletech nemluvě. A Rusové s Amíky létají na ISS. :))
Jáchyme, jak jsem tu zmínila moji zdejší úvahu o kritickém myšlení, kterou tu tehdy Zdenekb zveřejnil, tak mě napadlo, že by tu Zdenekb mohl postupně zveřejnit těch Vašich 13 normostran, když mu je pošlete na zdenekb@post.cz. Taky bych si to s chutí přečetla.
Dobrou noc všem :-)
MARIEN | NENÍ SÁM ( CESTOU ZA TEBOU IV.) https://www.youtube.com/watch?v=iY-984bTdRU&list=RDGMEMQ1dJ7wXfLlqCjwV0xfSNbA&index=27
Vážený mistře, prosím, odplašte se. "Nešlo by o nejlepší esej sborníku...ale na druhé straně by bývalo konstruktivně popudilo více" čtenářů, než většina spoluautorů. Ale jak řekla jedna zezelenalá nejmenovaná editorka přímluvci, bývalému eurokomisaři. "A je asi symbolické, že Vy jste si za.... vybral muže, který kdysi patřil k mým nejméně bystrým autorům." Prostě, bezbarvé nicneříkající tlachání upovídaného strýce...no prostě nuda, nuda, šeď, šeď . Není samozřejmě nejmenších pochyb o mimořádných estetických kvalitách tohoto dílka a jeho vytříbené umělecké stylizaci zároveň. Takže, vážený mistře, znovu prosím. Odplašte se.
Ponder18 dubna, 2021 19:01 Je ten brabenec skutečný,nebo je to jen součást nějakého psychologického experimentu ? Jeho příspěvky jsou opravdu neskutečné
Myslim, ze by ste mal zachovat nadalej svoj klud a nadhlad a nevsimat si neustalych provokacii, ze ste sa neozval proti ZM. Myslim, ze anonymni, i so svojimi viacerymi nickami (mozno, ze su to i dve rozne osoby, ktovie) sa Vas len snazia rozvibrovat opakovanym podpichovanim. Ciel je dost priehladny - vyprovokovat k odchodu dalsich. Takze, prosim, nevsimat si. Najmenej tak, ako si Jachym, Anna, Tuzka...nevsimaju mna:-).
Piste dalej Vy, i p. Tuzka, Jachym, BJ...rad si to citam. A ci suhlasim, ci nie, ci sa mi to paci, ci nie, to si vacsinou nechavam pre seba.
Na zdravy usudok brabenca, aby nereagoval na anonymne nicky uz neverim, podla toho, co napriek mojim apelom (myslim, ze to mohol pochopit kazdy, o pieskovisku) v podstate zahlcuje 4/5 priestoru na reakcie, pricom mu musi byt jasne, ze tym nic nedosiahne. Naopak, to co chce by dosiahol ignorovanim anonymov. No, ale co uz...
Pre istotu, ak by to tu niekto celkom vybombardoval, tak nechavam svoj mail, ktory sice vyuzivam malo, ale...Rad by som nestratil s Vami celkom kontakt.
jahapatrik@gmail.com
Pan domaci ma i moj druhy mail, ktory pouzivam denne.
Já si Vás všímám :-) Četla jsem všechny Vaše příspěvky (od té doby, co jsem tu zpátka jako Anna), jen jsem k nim neměla co říct.
Pokud Zdenkovib nerupnou nervy ze současného stavu v Noře, takže ji prostě zavře, je jen na všech diskutujících, jestli se nechají odradit od diskusí zde příspěvky, které lze ignorovat (rolovat bez čtení není těžké).
Sima Martausová & Martin Harich - Spojiť sily https://www.youtube.com/watch?v=rcF5mML06vg
pane Jaho, neozval jsem se úmyslně, už jsem to vysvětloval. Sice to vypadá blbě, ale bylo to s rozmyslem. Docela nedávno tady byla úvaha, že v mírové době se nejdříva zachraňují druzí a až potom člověk myslí na sebe, ve válce je tomu naopak. Já to vyhodnotil jako "válečný" stav, jakkoliv to vypadá směšně; jenže Nora je mi docela drahá, plná spřízněných duší.
Teď jsem si uvědomila, že jsem Vás nezmínila, když jsem vyjmenovávala diskutující mimo Brabence, se kterými si tu můžu diskutovat - to nebyl úmysl, pouze moje skléróza - s Vámi nejen v Noře, ale i pod blogy na Aktuálně jsem diskutovala řadu let. :-)
Ved ja viem. Tie spomenute nicky, medzi nimi i Vas, neberte vazne. Bolo to len take male a neskodne podpichnutie a aj preto tam boli este tri bodky v zmysle - a to by som mohol napisat skoro vsetky nicky:-).
Teď mi moje mamka přečetla z křížovek vyjádření Jiřího Suchého, které ji pobavilo: "Hlad je prý nejlepší kuchař, tak ať mi něco uvaří, když ho mám.".
Já dnes budu k obědu dělat u nás oblíbené z kuřecích prsíček ragú s celerem, dávám víc celeru než je v předpisu, takže k tomu nedávám žádnou přílohu. https://www.recepty.cz/recept/veprove-nebo-drubezi-ragu-s-celerem-19268
Ked ste dali recept, tak skusim i ja. Robil som si to teraz v nedelu - ako mam vo zvyku, vsetko len tak bajocko, ked som zacinal, este som nevedel, ako to bude koncit. Ale chutilo mi to tak, ze som zbastil cely pekac...
Takze - vyssi plech (alebo janske sklo, ja som tentoraz robil na mensom vyssom plechu) nechame v rure rozohriat na 250 stupnov (ziadna mast, ani olej, nic). Ak je to rozohriate, vysypeme na plech zemiaky nakrajane na hrubsie platky, alebo kocky, vlnkovym nozom (nepripalia sa potom), ktore sme predtym v miske trochu osolili a okminovali a premiesali. Nechame piect na 250 stupnoch asi cca 25 min. Vyberieme, do zemiakov vsypeme cca 2 vacsie cibule nakrajane na kolieska, dame TUK (olej...dostatocne mnozstvo), trochu to v pekaci premiesame a dame na cca 10-15 min spat do rury na cca 200 stupnov. Ak sa nam zacinaju zemiaky a cibula trochu farbit do propecena, opat vyberieme a cele zalejeme zmesou, ktoru sme si pripravili.
Zmes - na velke slzy postruhany original nepasterizovany zaudeny ovci syr, bajocko, vajce (ja som dal iba jedno), cca pol litra original nepasterizovanej kyslej zincice, na drobno nasekane listy medvedieho cesnaku (mam v mrazaku, ale dal som cerstve, sestra mi doniesla).
Po zaliati zmesou pekac dame do rury a dopecieme cca 20 min. na 200 stupnoch. Ja som este potom po vypnuti rury pekac zakryl plechom a nechal som cca pol hodinku "dôjsť".
No a ked som pri vareni, peceni - tak ste spominali moj recept na kurca v sacku.
Ruru zohrejeme na 250 stupnov. Kurca oplachneme, ususime, ak chcete, okorenite zvnutra i zvonka (ja davam max. kmin, trochu cervenej papriky, soli morskej, malicko). Do kurcata dame CELE JABLKO, ked su mensie a zmesti sa, i dve. Takto pripravene kurca dame do obycajneho papieroveho sacka (z kauflandu su tensie, tak davam dva), koniec sacka zakrutime a zakruteny koniec dame pod kurca a takto to polozime na pekac. Dame do rury, nechame cca 15 min. na 250 stupnoch, potom znizime na cca 180 a pecieme najmenej 50 min. (podla velkosti kurcata spolu s prvymi 15 min. tak hodinku, hodinku patnast max. Potom pekac vyberieme, sacok prestrihneme, papier opatrne odstranime a dobru chut.
Díky za recepty, někdy zkusím. Taky téměř vždy vařím bajocko. Jen když zkouším nějaký nový recept (v mládí jsem sbírala kuchařské knihy, takže mám z čeho stále ještě zkoušet uvařit něco nového), tak se snažím dodržet uvedené hodnoty.
Já se v posledních letech snažím, abychom u každého jídla nebo v něm měli hodně zeleniny. Jako přílohu k rybám, ale i jinému masu, dělám často celerové hranolky - celer nakrájím na útlé hranolky, okořením (volím koření podle momentální chuti, u nás patří k oblíbeným mletý rozmarýn nebo koupená směs Gyros, Divočina...), promíchám, zaleju trochou oleje, promíchám, rozprostřu na plech pokrytý pečicím papírem a peču v předehřáté troubě na 180 stupňů asi 40 minut.
U nás vídáme srnky téměř každý den, i včera, když můj muž vyrazil s vnoučaty k lesu - koupila jsem vnoučatům knížku Slyšíš, jak mluví stromy? Wohlleben Peter - je skvělá, mj. je tam uvedeno, že pomaže-li se řezná strana březového polínka nějakým saponátem a pak se do polínka foukne z druhé strany, tak se udělají bublinky. Tak jsme to chtěli s vnoučaty vyzkoušet. Na kraji lesa je suchá bříza, byla u ní spadlá jedna větší větev, tak tam vnoučata uřízla pilkou čtyři polínka. Ty pak z jedné strany polili saponátem z bublifuku a pak jsme foukali a jásali, že se druhá strana napěnila.
Vy už budete vědět.19 dubna, 2021 00:33 Teda vnouček od náhradní matky,chuděry z džungle. Tedy tohle už je na mne moc.
Prosím zdeňkab,aby mě zablokoval.
To uz ste v takom stave, ze sa nedokazete ovladat? Preco by Vas mal blokovat, ked jasne x-krat napisal, ze nikoho blokovat nebude. Skusate nieco? Ved ak citite, ze su to nevhodne prispevky, tak ich tu nedavajte a vec je vyriesena. Alebo pred odoslanim sa este zamyslite, ci je prispevok vhodny. Nie, ze to chcete hodit na pana ZdenkaB!
Tužka napíše pro pana JAHA,...jsem přesvědčená, že jsou to takové hrátky,...co kdo vydrží,...kam až se dá zajít v těchto slovních potyčkách.
Kárná slova nepadnou na úrodnou půdu....v hlavě mají temno momentální záští,...a nebo, jen si tak hraje,...jedna strana,...možná,...má čas,...
Zajímalo by mne,...zda za těmi nicky je jen jeden jedinec,...má výdrž, trávit tolik času u klábosnice.
Dál by mne zajímalo,...zda se toho účastnila paní Gaia,...když tak věrohodně tady opakovaně různé nicky tvrdily, že je to ona. Pokud to všechno psala a píše ona,...tak se jí z pohledu desítek minulých Nor ani nedivím, prostě jistý multinic si tak dlouho koledoval a naplnil její trpělivost,...že to vrací v koncentrované podobě.
To, co multinick brabencovitý dělal roky jiným mu bylo sečteno,...kým, kolika nicky,...to je zajímavá otázka,...můžu jenom spekulovat,...názor si nechám prosebe.
Ještě dodám,...ten multinick brabencovitý mi otravoval vstupy na internetové diskuse už od mého začátku na Akt. Takže, tenhle souboj,...ze svého pohledu minulých zkušeností, považuji za odvetu i za bezdůvodné urážky k mému nicku, za urážky k dalším nickům,...je to, jakoby vstoupil blanický rytíř, nebo rytíři, do Nory, a chtěl/i/, tady udělat pořádek,...ať to stojí co to stojí, ať se třeba Nora zhroutí,...doufám, že nezhroutí,....zdravé jádro uvnitř Nory nasadí trámy tolerance,....doufám.
Tužko, k Vašemu "je to, jakoby vstoupil blanický rytíř, nebo rytíři, do Nory, a chtěl/i/, tady udělat pořádek,...ať to stojí co to stojí, ať se třeba Nora zhroutí,"
Podle mě je naprosto nesmyslné dělání pořádku v Noře takovýmto způsobem, jaký poslední dobou probíhá v Noře, stačí ignorovat některých příspěvky, rolovat bez čtení je jednoduché.
Navíc Vy i já nemáme zapotřebí, aby někdo takto bojoval proti Brabencovi jako odvetu i za bezdůvodné urážky k Vašemu nicku, k mému nicku na Aktuálně bylo za ty roky mého působení tam taky dost urážlivých vyjádření od různých diskutujících - jenže mně je jedno, co kdo o mně říká nebo píše - vše, co kdo říká nebo píše, vypovídá o něm samém.
Tužka napíše pro paní Annu, díky,...opakuji to dost často,...od šestnácti a půl věku, jsem neměla nikoho, kdo by se o mne staral, kdo by mi pomáhal, neměla jsem ani střechu nadhlavou. Jsem zvyklá se o sebe postarat,...cokoliv udělám, udělám z vlastního rozhodnutí,...zvážím, co je mi momentálně třeba, není třeba,...a nesu si za to odpovědnost.
Protože zkušenosti jsou nepřenosné,...vyslechnu je, vyslechnu rady,...a udělám si vždycky podle svých zkušeností a podle svého názoru.
Váš život, jak tady píšete, pokud to tak je, je od mého způsobu života vzdálen, obrazně řečeno,... jak Země od mlhoviny v Andromédě,... v životě měřím události jinak.
Tužko, souhlasím s tím, že my dvě máme a měly jsme různý způsob života, přesto i já stejně jako Vy "Jsem zvyklá se o sebe postarat,...cokoliv udělám, udělám z vlastního rozhodnutí,...zvážím, co je mi momentálně třeba, není třeba,...a nesu si za to odpovědnost.".
Nevím, jak měříte v případě odpovědnosti jiných za své činy a vyjádření. Já měřím tak, že jedná-li se o člověka, který nebyl zbavený svéprávnosti, tak je odpovědný za své činy a vyjádření.
Takasi, pokud Vás nepostihne krutý Osud v podobě zbrabencovatění, je přád ještě určitá naděje, že za dvacet - třicet či padesát let mentálně dospějete.
Každý včetně mne má své limity... Já ještě nikdy Annu, Tužku či dokonce Ládika nikdy nepřeroloval. Hodně jsem se na stará kolena naučil od všech třech.
Naproti tomu plně chápu a respektuji, když někdo přeroluje mne. (I kdyby to občas byl někdo ze tří výše zmíněných.)
Jáchyme, z diskusí se známe už řadu let, vždy jsem Vaše příspěvky četla, byly pro mě různým způsobem přínosné, v mnoha případech mi prodloužily život - smála jsem se u nich jako blázen (vlastně ne jako) :-)
Prosím, pošlete těch Vašich 13 normostran Zdenkovib, aby je v Noře mohl postupně zveřejnit, nejen já bych si je ráda přečetla a navíc by to byla asi většinou vítaná změna v Noře. Díky
Bylo jí 19. V ČSR se na zimák nesmí, tak má polskou trenérskou licenci. V Krakowě byly nějaké 2denní větší závody - sama si tam autem zajela, opatřila všech 8 dětí (vlasy...) a včera večer přijela. Pohárů měli několik, přitom Cieszyn byl vždy na chvostu - a teď mají opak. Letos maturuje, má individuálku.
Obvykle dávám novou stránku, až pak čtu předchozí komentáře.
OdpovědětVymazatTak nevím, jestli jsem se neunáhlil...
Dnes dám (na radu pana Jáchyma) svatozář hlouběji pod postel.
Až ke krabicím s triangly.
Dobrou noc všem, kdo jí chtějí mít dobrou.
Uvidíme, jaká bude tato sudá Nora. No, jdu.
OdpovědětVymazatJeště něco:
OdpovědětVymazat...pro paní lišku
Děkuji za Váš vzkaz z minulého týdne... a vzkazuji Vám totéž.
Pochybuji, že pomluvy a urážky na cti se týkají i internetových přezdívek. Takže, prosím, nezatěžujte policii (pořád tak trochu doufám, že má občas i nějakou důležitou práci), a hlavně sebe. Nestojí to za to. Každý z nás - odhaduji 10-15 účastníků zdejší diskuse - si určitě obrázek a svůj úsudek udělal.
...pro paní Annu:
Díky za Vaše vstupy, že se snažíte usmiřovat - ale asi to někdy nejde...
...pro pana Jáchyma:
Velmi rád bych si Váš příspěvek přečetl, když už jste si dal tu práci.
Zvlášť, pokud pobouřil mladého levého liberála... taky jsem to všechno ještě nedávno byl!. (zdenekb@post.cz)
Ja by som si to tiez rad precital. Pojednanie o archanielovi ma navnadilo
VymazatRozhodl jsem se, že nadále již nebudu omezovat své reakce na opakované osobní napadání od lidí s podprůměrnou úrovní ve znalostech i ve slušnosti. Vulgární prodavačka vína z moravského lontu chrlí sprosté nadávky a vyhrožuje nesmyslnou žalobou pro pomluvu; jiná anonymně plevelí diskuzi a drze napadá ostatní; diskutér s chabými znalostmi zesměšňuje a poučuje akademicky graduovaného odborníka z biologie...atd.... Není tomu tak, liško, Gaio, JÁCHYME, kolemjdoucí a další anonymové?
VymazatJe mi líto, pane zdenkub, ale nadále již nebudu formálně zachovávat slušnost vůči lidem, kteří mne opakovaně osobně napadají. Jenom na nich bude záležet, jaký tón zde bude převládat.
Jste nemocný
VymazatZdenkub, moc Vám děkuji za práci, trpělivost a ochotu pomáhat v Noře.
VymazatZ vlastní zkušenosti v Noře vím a dobře si pamatuji, jak jste mi pomohl, když jsem tu vyšilovala v přímém přenosu. Je mi jasné, že někdy to nejde, ale pokusila jsem se i při vědomí toho, že to bude asi marné - a bylo. Změnit svůj přístup hlavní aktéři zřejmě nemíní, bohužel.
Jak vidno, od zbabělé nyní anonymní Gai lze očekávat největší svinstvo, kterého je schopna se dopustit. Další důvod zjistit, jak taková asociální osoba reálně vypadá.
VymazatAd Anna:
VymazatZměnit můj přístup k asociální osobě by bylo na škodu věci.
Jste nemocný
VymazatVy zbabělá.
VymazatCo je horší? :))
Nejhorší pro internetovou diskusi je brabenec.
VymazatKdyž “stalker Dagmar” zde nebo v kydech napadl moji čtvrtku (několikrát), přestalo mě bavit něco někam psát (pod občanským jménem a se známou identitou). A chvíli jsem nepsal... nechal se však “ukecat”, abych psaní obnovil (myslím, že za ta léta to bylo 2x). Překousl jsem v sobě útoky na čtvrtku v zájmu “kontinuity nory”. Což byla, vidím, chyba. Metry jsou různé. Čtvrtky se (k mé lítosti - je to mé druhé já) nikdo nezastal ..... tož ani já se zde nikdy nikoho zastávat nebudu. Útočte si a braňte se podle libosti, já jsem se (po osobních zkušenostech) z této “zábavy” vynechal. Také mám dost reálných přátel a zejména zájmů, které mě naplňují. Proč jsem zde byl rád za nové? To teď nevím. Snad se to vyvrbětí.
OdpovědětVymazatMyslím si, že přechodem do osobní roviny ztrácí veřejná anonymní diskuse smysl. Absurdita pokračování je umocněna měněním nicků aktérů, to se potom virtuální osobní střet odehrává navíc v mlze a ve tmě. Je to ještě zábava nebo poučení? Není. Nevím, jestli se mám ještě dál snažit (svou neúčastí v osobních sporech) podporovat existenci tohoto virtuálního prostoru, který tak velkoryse a tolik let obhospodařuje pan zdenekb. Nechci dělat nevratná rozhodnutí, pokud nemusím.
VymazatZdenkův prostor je nepochybně cenný, jinak by mu každý aktér neobětoval kus života (času na tomto světě). Na druhou stranu - říká se - když nejde o život....
VymazatJe čas bilancovat? Někteří utekli, někteří se ohlédli, někteří hledí. Za sebe - já jsem získal víc, než ztratil. Abyste to věděli. A není to hmotný statek.
Chtěl bych vyjádřit lítost nad ztrácením tohoto prostoru. Pohybovali jsme se tady ve fázi představ několik let. Po představě obvykle má následovat čin... z činů se stávají zvyky a zvyky utváří charakter. Charaktery jistě všichni máme, jsme dostatečně staří. Asi tady nepůjde opakovat život, ale návrat do říše představ byl krásný. Pro mě určitě.
VymazatLádiku!!! moc Vám děkuji teď za tato Vaše vyjádření, mluvil jste mi z duše a tak ušetřil psaní.
VymazatSzidi Tobias - Na hotelu v Olomouci (LIVE 2012)
https://www.youtube.com/watch?v=6R5USQDC1aI
Stalkera krmíte sám kopírováním rodinných fotek do nory, koledujete si.
VymazatLádiku!!!
VymazatZnovu Vám děkuji, v mém případě jste byl jediným spravedlivým zde.
Anonymní stalkere, Vám rodinné fotky chutnají?
VymazatNa Ládika mám stejný názor,jako liška včera ve 23:28. Velké zklamání.
VymazatTakže chutnají.
VymazatJako člověk jste ubohá.
Anonymní a Tvrdá fakta není jedna a ta samá osoba
VymazatPro blbce po lopatě:
VymazatTo je přece jedno, anonym jako anonym, vždy zbabělec.
Jen se předvádějte,čím víc,tím líp.
VymazatTo říká ten pravý. Kopíček/Matyáš/brabenec tu anonymně otravoval celé roky, teď sám brojí proti anonymům?
VymazatMísto zdraví Vrbětice
OdpovědětVymazatmísto míru válka -
politická investice.
To zas bude pálka.
Bureš opět cuk
je to maňásek
já čumím jak puk
ejhle mamlásek!
je předsedou vlády!
A jaký je mladý!
A jaký je krásný!
raději zhasni
ať to není vidět
jak se musím stydět
za takého hňupa,
to je ale grupa!
Díky za krtince, Zdenkub.
OdpovědětVymazatKatie Melua - If You Were A Sailboat
https://www.youtube.com/watch?v=8hOwLap5Je8
Radůza/22. Čutora
https://www.youtube.com/watch?v=hwRM54iJBVE
Včera jsem dostala od dcery knížku Marka Ebena Myšlenky za volantem. Těší mě to dvojnásobně, protože je to velmi příjemné čtení, které na mě působí blahodárně po současném dění v Noře.
OdpovědětVymazatRadši si čtěte,tady pro vás nebezpečno.Pro většinu žen. Řádí tady nenávistný úchyl s kyselinou mravenčí.
VymazatGaio, to mi připadá blbé i na Vás, a to je co říct.
VymazatKdyž už nejste schopna užívat svůj nick, rozhodla jste se Noru zničit. Sám jsem zvědavý, jestli se Vám to povede.
Anna by si měla uvědomit,že to,co jste provedl jiným,uděláte i jí. Je to jen otázka času. Mate to v sobě jako v koze.Noru jste zničil vy. Kdo tu teď diskutuje? Vy ,nemocná Anna a matka plus grafoman Ládik,co je závislý na vkládání.
VymazatTo by bylo dobré, jenomže do toho kecáte Vy, asociální amorální parazit. Takže zmizte a bude pokoj!
VymazatBrabenče,pište víc. Snad se Anna rozhodne správně.
VymazatNo dokud tady budete špinit, asi budu muset.
VymazatJen se předvádějte.
VymazatTo děláte jenom Vy, špindíro.
VymazatJen se předvádějte,čím víc,tím líp.
VymazatZdravím, Zdeňku!
OdpovědětVymazatTaké děkuji...
Co se týče názorů, kterým by se dalo říkat "politické", máme k sobě už od dávných dob c.k. Aktuálněho pod vedením nezapomenutelného Libora Stejskala ze zdejšího osazenstva nejspíš nejblíže.
K eseji:
Není to žádné veledílo (a má to tuším třináct normostran) Naproti tomu Vám vřele doporučuji objednat si onen sborník "Budoucnost levice bez liberalizmu". A doporučil bych ho i inteligentním a příčetným pravičákům - rozhodně jsou tam myšlenky, ve kterých bychom se shodli. Jsou to pohledy na současnost i možnou budoucnost z mnoha různých úhlů.
----------------------
Teď jsem si přečetla zajímavý článek, podle mě stojí za přečtení celý (je o mravencích).
OdpovědětVymazatKariérní postup doprovází zmenšení mozku
V kontextu se samčím pohlavím je pojem „plastický“, spojován s jistým hendikepem. V případě samičího mozku tomu ale tak být nemusí, tvrdí vědci v nejnovějším čísle odborného časopisu Proceedings of the Royal Society.
https://www.osel.cz/11699-karierni-postup-doprovazi-zmenseni-mozku-a-zvetseni-vajecniku.html
Doufám,že se poučíte. Nestačí jen číst,ale o přečteném i přemýšlet.A brabenec prý dělal vedoucího,to by leccos vysvětlovalo,to zmenšení mozku.
VymazatBožebože, ´Tvrdá fakta´ je ale velký hňup. Vždyť ten mozek se zmenšuje samičkám!
VymazatJen se předvádějte,čím víc,tim lip.A pozor na zvětšení vaječníků.
Vymazatjaxi
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=opJnZqI1KNE
Všimli jste si? Je neděle.
ŘIDIČ TVRDEJ CHLEBA MÁ - Ladislav Vodička
Vymazathttps://www.youtube.com/watch?v=uWw96xVH99g
KLÍČ: Nový den
https://www.youtube.com/watch?v=1AIpAFDZqC0
Sima Martausová & Martin Harich - Spojiť sily
https://www.youtube.com/watch?v=rcF5mML06vg
Klíč - Omnia vincit amor
https://www.youtube.com/watch?v=xj_f8Soafrc
Přátelství
https://www.youtube.com/watch?v=ablIo_j_9W0
Tužka napíše pro pana zdenekb,...díky za novou Noru. Chtělobyto, nasadit si vždycky tu svatozář, než sem nahlédnete,...a taky, před každým dalším rozhodnutím, že přecijenom založíte nový prostor pro ródeo,... ródeo pro ty, co pod heslem, .... kdo, s kým a proti komu.
OdpovědětVymazatZa sebe napíšu,...jsem divák v těchto osobních hrátkách,...i když, pár prima nahrávek už bylo,...to by byl smeč,...no, nechala jsem si zajít chuť,...nechám kolbiště jiným,....ale jako psychologický a psychiatrický vhled do internetových diskusí je to poučné,...no vlastně,...stále nic nového podsluncem,...už jsem viděla pár zahnojených diskusí i jinde.
Mějte se fajn, venku prosvítá slunce, teplota stoupá, nastal čas dohánět agrotechnické lhůty.
Tužka.
Tužko, podle mě založený "nový prostor pro ródeo,... ródeo pro ty, co pod heslem, .... kdo, s kým a proti komu" by nevyužívali.
VymazatTaky se mějte :-)
Osobně mi vadí černobílý přístup k lidem:
OdpovědětVymazatMálokoho (tak jedno procento lidí) můžeme označit v jakémkoliv ohledu za čistě "dobrého" či "špatného".
Ještě víc mě rozesmutní, když lidé se vzájemně nekompatibilním pohledem na svět považují jeden druhého za hlupáky.
A do třetice - domnívám se, že i tomu, kdo je v našich očích třeba největší a nejnesympatičtější gauner pod sluncem je třeba přiznat jeho kladné stránky a ocenit jeho minulé zásluhy, ať už je v našich očích (či objektivně) sebeproblematičtější.
Nepovažuji za přijatelné zpochybňovat zásluhy někoho, kdo se léta staral o invalidní ženu.
Považuji za hloupé vážně zpochybňovat znalosti z biochemie u někoho, kdo se oborem zabýval půlstoletí a snažit se mu v tomto ohledu konkurovat. Když někdo v určitém oboru pracuje tak dlouho, prostě MUSÍ nějaké významné znalosti mít !
-----
Osobně nedokážu uznat univerzálnost zásady "na hrubý pytel hrubá záplata" a "jak ty mě- tak já tobě".
Neuznávám, že pokud jsem vulgárně napaden, MUSÍM se bránit stejně vulgárně či vulgárněji.
Mimo jiné i proto, že to neúčinné! Stejně jako se člověk dokáže vypracovat za padesát let v biochemii (či třeba luštění křížovek nebo gofu), dokáže se za stejnou dobu zdokonalit v prosté a stereotypní technice:
Několika prostinkými opakovanými tahy vyprovokovat dříve či později téměř každého k "vynucenému faulu", po němž se začne teatrálně svíjet na trávníku a volat k divákům i nebesům o co nejpřísnější potrestání "viníka".
Pokud se přesuneme na fotbalový trávník, pak mohu brutálně a úmyslně zmrzačit protihráče, pak počkat, že mi někdo řekne "Jsi ošklivé černé kačátko" a dosáhnout toho, že dostane zaracha na deset utkání a půjde si na půl roku sednout do vězení za rasizmus - pokud má shodou okolnostímám tu správnou pigmentaci pokožky.
A ještě budu sám oslaven jako hrdina, protože jsem se přece preventivně bránil tím, že jsem předem jasnozřivě poprávu zmrzačil spoluhráče hnusného rasisty!
----
Transakční analýzu této podobných "her" si může každý nastudovat v geniální populární knize - E. Berne: Jak si lidé hrají.
Berne byl natolik geniální a nonkonformní psychoanalytik, že byl nejprve vyloučen z amerického psychoanalytického svazu - a členství mu bylo vráceno až tahdy, když se stal nejproslulejším psychoanalytikem v USA!
Ale to jsem se zas zakecal, jdu si namazat pásově opařenou nohu a vypít kafe, páč kofein působí analgeticky.
Byť na mou bolavou duši nad kobercově vybombardovanou Norou by lépe zabrala slivovice, kterou ale nemůžu, páč by to se mnou šlehlo!
To je pravda,pokud se někdo staral o invalidní ženu, tak může myslet,že má právo několika prostinkými opakovanými tahy vyprovokovat dříve či později téměř každého k "vynucenému faulu", po němž se začne teatrálně svíjet na trávníku a volat k divákům i nebesům o co nejpřísnější potrestání "viníka".Vždyť jsem se přeci staral o invalidní ženu.
VymazatTak já přidám můj ženský pohled:
VymazatNIKDO, opakuji nikdo ze zdejších diskutujících není nebezpečný pro ženy, není sexista, ani nic sexistického.
Anno,vy zažijete velké zklamání,jste moc důvěřivá.
VymazatA taky pěkný příklad pro to,že když byl někdo 50 let v něčem odborník, pro současný stav je to naprosto irelevantní.( i když pro brabence je těch 50 let moc, OHeSKY zrušili hned po revoluci a on desetiletí strávil jako přicmrdávač k účetní kanceláři své ženy. )
Tak opět přidám můj ženský pohled:
VymazatNIKDO, opakuji nikdo ze zdejších diskutujících není nebezpečný pro ženy, není sexista, ani nic sexistického nebo sexuálního.
Nejsem zde jediná, kdo zná Brabence i z diskusí na Aktuálně (kde diskutoval řadu let a pokud si dobře pamatuji, psal pod nickem pamětník, amat, omen), ale jsem jediná, kdo si asi rok mailoval s jeho dcerou na základě prosby Brabence - kontaktoval mě tehdy v jedné diskusi na Aktuálně (tehdy psal, jestli se nepletu, pod nickem amat). Brabenec měl po celou tu dobu možnost mě e-mailem jako ženu obtěžovat sexistickými nebo sexuálními vyjádřeními, což ani jednou neudělal.
Anno,vy zažijete velké zklamání,jste moc důvěřivá.
VymazatAd Tvrdá fakta:
VymazatKrátce řečeno, jste prolhaný demagog.
1) Vás není nutno provokovat k ´vynucenému faulu´, Vy je prostě vylháváte. O své ženě jsem se zmínil až po opakovaném napadání mé osoby, naposledy marií;
2) OHS zrušili, tak jsem spoluzaložil a vedl soukromou laboratoř lékařské mikrobiologie, která pracuje 27 let dodnes pod vedením již třetí vedoucí;
3) jako ´přicmrdávač´ k účetní kanceláři své ženy jsem pracoval až po utrpěném infarktu, nicméně v mikrobiologické laboratoři jsem pokračoval, ale už ne jako vedoucí.
Tady je vidět, jací darebáci mne pomlouvají, každá lež jim je dobrá ve snaze pošpinit někoho, na jehož úroveň se závistí vzhůru vzhlížejí.
Doporučuji Vám záměnu nicku, Váš současný je zavádějící a lživý.
sebevědomí vám nechybí,to je asi tak všechno.
VymazatTvrdá lež:
VymazatProlhanost vám nechybí, to je asi tak všechno.
Z jiného soudku - mám ráda vtipy Vladimíra Renčína, tak pro změnu dávám
OdpovědětVymazathttp://www.rencin.cz/vismo/galerie2.asp?id_org=200014&id_galerie=1001&p1=51
Mizí i poslední sníh.
OdpovědětVymazatPři zpětném pohledu zjišťuji, že zde víceméně není nikdo, kdo si nezaslouží mé poděkování a kdo mi nedal víc než já jemu.
OdpovědětVymazat(Nepočítám pochopitelně pravidelné invazory s jednovětými výpady.)
Je mi jasné, že můj poněkud potrhlý způsob humoru není ani zdaleka pro každého šálek jeho čaje a že jsem se občas někoho dotknul... nejvíc mě to v poslední době mrzelo třeba u Marie.
---------
Co se týče brabence, toho pochopitelně vynechávám.
I když jsem se od něj leccos dozvěděl a i když mu dva mí kamarádi vděčí za cenný příspěvek do svých psychiatrických análů.
Co se týče Gai, není a nikdy nebyla šálkem mého čaje, nicméně její výroky, někdy neomalené, jindy omalené, někdy překvapivě jasnozřivé, jindy ještě překvapivěji (omlouvám se, teď mi nenaskakuje žádné synonymum následujícího slova)- slabomyslné byly pro mne určitou solí Nory.
Je škoda, že se rozhodla brabence dohnat a předehnat .... nemá šanci, on je pořád ještě lepší stratég - byť jsou jeho zbraně k pláči primitivní.
------------
Takže opakuji, mám vás až na tyto výjimky rád všechny.
Jako každý zde mám několik favoritů, k nimž pociťuji a budu pociťovat kromě přátelství i loajalitu - a to i v případě, že by se na mě naštvali.
Na prvním místě je pochopitelně Ládik!!!
V Noře rozkvetla jeho poezie do nezpochybnitelného mistrovství.
Přestože se jeho a moje názory na spoustu věcí velmi liší, máme spolu mnoho společného.
Proč - to jsem (jeho zásluhou!) zjistil ve větší míře až poměrně nedávno.
Má obrovské životní zkušenosti, kterými se nevytahuje.
Osobně si myslím, že jeho IQ je nejvyšší z nás všech...(než moje tedy určitě) zvláště v nonverbální složce.
Mimořádný vztah mám k odedávna k Anně
a o něco později i k Tužce.
O Zdeňkovi jsem se už zmínil.
-----------
Doufám, že ať už se situace vyvine jakkoliv, Zdeněk tu v rámci možností nechá noru otevřenou a většina z nás si občas statečně obuje gumáky, dá kolík na nos, vstoupí sem a něco napíše.
Ne jako reakci na předchozí příspěvky.
Prostě třeba jako jednoduchou úvahu o čemkoliv.
Či prostě jen zprávu o tom, na co myslíte, co vaříte, co pijete či jak se máte....
Byla by škoda se vzájemně poztrácet.
Výblitek.
VymazatJáchyme,
VymazatGaia je podobná mé čtvrtce. To, že někdo raději zemře, než aby žil s někým druhým, řekla x-krát. Je to samozřejmě myšleno v nadsázce. Když vím, kdo to říká, tak vím, jak to myslí. Ale nejsme všichni stejní a tady to dopadlo, jak to dopadlo. Je to vyjádření "přes čáru", to je nepochybné. Podle mě ale takových vyjádření se dopustí každý. Záleží jen na příjemci takové informace, jak s ní naloží. Záleží i na situaci, na momentálním rozpoložení, na .... (slova mého dávného vedoucího)... jak se kdo vysral (pardon).
Já si tady gumáky obouvat nebudu, proběhnu v inovejtkách a třeba udělám pár okruhů, jako právě jedou kolegové (Amstel - https://www.procyclingstats.com/race/amstel-gold-race/2021/startlist)
Patláma jako vždy.
VymazatJe to takový můj kolega, řekl Orfanik.
„Taky jsem se v blázinci sešel s několika profesory. Jeden s nich (…) mně vysvětloval, že uvnitř zeměkoule je ještě jedna mnohem větší než ta vrchní,“ a " dva mí kamarádi vděčí za cenný příspěvek do svých psychiatrických análů."
Nezapomeňte na ty jeho dva semestry .
Tužka napíše pro pana Ládíka,...radary v minulých dnech oznamovaly, že dostává Vaše oblast docela slušné dávky sněhu.
OdpovědětVymazatTady to byl sníh s deštěm. Zahrada je plná keříčků podléšek. Tedy správně jaterník trojlaločný-Hepatica nobilis. Léčivka, nikdy jsem neozkoušela,...i když je to širokostopá bylina. Co na ní obdivuji, je její teploměr v květech. Rozkvétá při deseti nad nulou. Může na ni svítit slunce, jakmile nemá vzduch deset stupňů květ doširoka neotevře. Trochu ano, ale nikdy ne úplně.
Takže mi stačí vykouknout z okna na podléšky a vím, zda je pod deset, nebo nad deset.
Modrají se,...vařím bramboračku,...favoritku mezi polévkami,...fajn,...něco přízemního jsem musela napsat,...furt to tady byly samé geniality,...aby byla trochu ta porušená rovnováha ,...řekněme,...no, už to stačilo, neřekneme už nic víc s podléškou jaterníkem.
Tužka....fakt je to blbej nick, měla bych ho taky průběžně měnit,...třeba jako modrá pastelka,...nebo sirčička,...i s tou se dá škrtat.
Lysá hora dostala za 3 dny cca 90cm hutného sněhu (už taje), včera v Karlově Studánce bylo 25cm (+2°C), tady na dvoře (370 m n.m.) zbylo po sněhu půl kýble vody - kvetou plicník, sasanka, petrklíč, fialky a 1 narcis.
VymazatTužka napíše pro pana Jáchyma,....Vy jste psal,...já jsem psala,...oba víme proč, nemusíme si to sdělovat,...
OdpovědětVymazatOd dětství jsem mistrem uhýbání flusancům,...to když na mě kluci flusali, strhli mi mašle, a když nebylo poblíž bláto, tak alespoň rychle poflusli a hodili mi je zpět.
Prala jsem se, jak jinak,...cokrát jsem musela opravovat potrhané oblečení, tajně prát bláto, ale duše se to nedotklo,...těžko na cvičišti, lehko v boji, tvrdil Kutuzov.
Držte se, třeba postele,...já se musím taky občas držet, abych si dobrovolně nepřinesla do Nory otep slámy, kůl a provaz, a nebyla pro výstrahu ostatním,....zastrašovací způsoby jsou prý účinné,...no, jak na koho, žééé.
Tužka.
brabenec s Annou z toho udělají pobočku youtube a wikipedie,tak nač sem chodit?
OdpovědětVymazatPetr
OdpovědětVymazathttps://imgway.cz/s/1Cwz
Krásný dítko, správný lék na všechno.
VymazatMatka pochází z Laosu.
VymazatMoc toho o Laosu nevím, jen co jsme se učili ve škole. A to je už dávno. Ale pokud tam Petrova máma vyrůstala a nebyl nějaký válečný konflikt, nebo něco jiného, určitě se jí po domově může stýskat. Záleží na tom, v jaké lokalitě žije zde. I u nás je hezky.
VymazatNestýská, tam žila v džungli, tady to má o moc lepší.
VymazatDělat náhradní matku,to je teda terno
VymazatAd:brabenec
VymazatPekne babatko. Nech sa drzi v zdravi!
Vy tak pobožný a tohle schvalujete?
VymazatU nás je teď odpoledne o 10 stupňů víc než bylo včera odpoledne. Dokonce na chvíli vykouklo i slunko. Před chvílí jsem se vrátila, byla jsem u dcery na zahradě, hráli jsme s vnoučaty kroket. Vnoučata na mě mají skvělý vliv, vždy mě nabijí pozitivní energií.
OdpovědětVymazatVěřím, že to v Noře ustojíme - žádná kaše se nejí tak horká, jak se uvaří. Tady je výhoda, že člověk nemusí "požívat" všechno, může si cokoliv odpustit.
ještě v nás zůstala víra a cit,
ještě se umíme za ruce vzít,
nezhasnou světýlka, když prostě nebudem chtít,
Jen tak dál - Vojta Kidák Tomáško
https://www.youtube.com/watch?v=ZSOr6eZ6dMw
Největší starost o Noru projevují ti, kteří jí nejvíc škodí.
VymazatVtip je i v tom, že osobně su natolik "jinde", že mnohé nepochopím. Jenže s tím nic, vůbec nic nenadělám. Řada lidí zase nechápe mě, mé komentáře, říkání ani kresby. Jde o to, jak elegantně to kdo umí dát najevo, aniž by mne ponížil. Pak to mohu přijmout bez bolesti, dokonce i s úsměvem.
VymazatI já se ohlížím nazpátek....
OdpovědětVymazatNa Noře je – bylo – krásné a mimořádné to, že tu zůstali jedinci, kteří spolu dokázali vydržet. Za těch několik let jsme se poznali tak dobře, že každý věděl, co od druhého může očekávat: znali jsme své slabší i silné stránky, věděli, co a jak napsat, abychom toho na druhém konci drátu neurazili. Nevadilo povídat si třeba o banalitách, však mít s kým prohodit pár slov není vůbec málo. Ukázalo se, že není nezbytné se přímo milovat, ale umět se za všech okolností vzájemně respektovat. Bez ohledu na to, jaký je kdo odborník a jak vysoké má IQ. Pro soužití lidí a vztahy vůbec je nejdůležitější zvládání citů, emocí: zásadní je, kolik je kdo schopen projevit tolerance, pochopení, laskavosti k druhým. Perfektně je to vidět v posledních norách, kam vedou nezvládnuté nebo podceněné emoce. A co je pak platný veškerý intelekt?
Každý fungující vztah je nutné, ba nezbytné dobře opečovávat, starat se o něj a zalévat jej dostatkem vláhy i výživy, jinak chřadne. Může nastat i to, že společnou stavbu někdo bezcitný podupe a zničí, docela záměrně. Stalo se, a v současnosti se nezdá, že by se Fénix chystal v brzké době vzlétnout z popela…
Aby bylo jasno, já Kopíčka/brabence nesoudím, jakož ani nikoho jiného. Třeba to je jeho životní úkol, aby druhým ukazoval, jak se k sobě nemají chovat a co je destrukce. Ale musím se bránit v takovém prostředí žít, protože by mě to ničilo. Jediná cesta je ta, co volím. Tak se mějte co nejlíp, děkovala jsem snad všem už dost. Přeju krásné jaro a hodně zdraví a sil.
Já naopak ukazuji, jak se má žít bez falše, banálnosti, podrazáctví, primitivního mazání medu okolo úst,...atd. Naopak vaše parta odešla s vulgárními nadávkami, ne však všichni.
VymazatMarie,
Vymazatvždyť se nemusíte potkávat, reagovat na sebe,...
Když mi bylo u Vidláka sděleno, že su trapná, tož jsem požádala, nechť si mne dotyčná osoba nevšímá, že na ni nejsem zvědavá, že chci být i nadále trapná.
Historicky se znemožnit má každý sám.
Je to jen o rozdílném myšlení, emocích, a nezbývá, než se tolerovat, nebo nereagovat.
Protože do Nory jsem přišla skrz hřiboviště, slunečnici,... neznala jsem minulost, tak to vnímám zřejmě poněkud jinak, než Ti, kdo jsou zde déle.
Ale přiznávám se, že mé vnímání bych nevyměnila, ač je to možná dar i prokletí....
Ještě jsem zapomněl na vaše pokrytectví a lhaní:
Vymazatjá Kopíčka/brabence nesoudím, jakož ani nikoho jiného. Třeba to je jeho životní úkol, aby druhým ukazoval, jak se k sobě nemají chovat a co je destrukce.
Nevěřím, že o svém pokrytectví nevíte.
ad. Brabenec18 dubna, 2021 17:14
VymazatKdysi jsem prošla obdobím, kdy jsem se učila odhodit tzv. hračky. což je mnohé z toho, co píšete, včetně sebelítosti, lhaní sama sobě, atd. atd.
Ale to je práce na celý život. A jen ten, komu se to podaří, různé vlastní lživé konstrukty rozebrat a odložit hračky, může zjistit, že bez toho je život snazší.
Jestli se mi to podařilo?
je to celoživotní výuka, chybování, opravy,....ale když se něco podaří, je člověk daleko silnější. Ale nesmí padnout a zůstat ležet a nezkoušet to znova a znova.
Ad matka.Dea4:
VymazatPřišla, s laskavostí sobě vlastní pokárala a s laskavostí odešla do lepších končin. Proč asi? :))
Proč asi? No, předpokládat mohu cokoliv u kohokoliv.
VymazatNebo třeba jen nečtou Annu Hogenovou, např.
https://docplayer.cz/2772926-K-porozumeni-anna-hogenova.html
Protože je nadutá, domnívá se, že my se máme točit tak, jak marie si to představuje. Necítím žádnou potřebu vůči těmto pokrytcům rozebírat vlastní lživé konstrukty - ostatně o žádných nevím - když ony staví celé lživé megastavby.
VymazatPlha se hlásí: "Pane profesore, je tady jedno slovo, kterému nerozumím."
Vymazat"Které je to slovo?"
"Prosím vyeruovat."
Kdybys už raději držel hubu!
Vymazatad. Brabenec18 dubna, 2021 17:33
VymazatJenže oni to tak nevidí, neví, necítí. A v tom je potíž, jak je lidstvo rozdělené, neochotné se na základě porozumění slušně domluvit.
Snadnější je naházet na druhého, jak je trapný apod.
Je to boj o energii, přitom je jí všude okolo dost pro každého.
No co už, hloupá válka kvůli minulosti pokračuje. Dávno to zde nevidím jako srandu, natož humor. Změnilo se to v nenasytnou snahu ovládnout, ublížit,...
leda že by rozmnožení více nicků bylo známkou něčeho jiného, ale to je jen domněnka, konstrukt. Tak jdu od toho.
To: Marie
OdpovědětVymazatZa poetické nekonfliktní zhodnocení zdejšího prostředí dík.
I já se ohlížívám zpět, Maruško - občas si počtu i ve zdejší už "historii". Virtuální vztahy nechávám běžet svým tempem s tím, že si netroufnu tvrdit, že jsem tu někoho poznala až tak dobře, že mě svými názory nikdy nepřekvapil a asi ještě i překvapí.
Snad tu přece jen nejste naposledy a ještě se tu potkáme. Když já píšu jen sem a na ozvěny24 (pravda s disqusem). Ať Vám všechno jde a daří se tak, jak chcete.
marie:
OdpovědětVymazatDěkuji za Váš vstup. Mám (opakovanou) zkušenost, že i lidé s velmi vysokým IQ se mohou potácet na hraně sociální debility. Ještě Fénixe úplně neodepisujte, já mám nízký tlak. Mějte se co nejlépe, a časem zas nakoukněte...
brabenec:
Podle mě poslední dobou nejvíce škodíte vy. Ale jak už jsem přiznal dříve, nejsem objektivní.
Jáchym:
Klidně bych jedním dechem přelouskal i třináct normostran...
Ale nechci (ani nemůžu) Vás nijak nutit. ;o)
Hezkou neděli všem.
BRABENČE, POSLECHNĚTE ANNU A NEČTĚTE TO!
Vymazat---------------------------------------
--------------
Díky, Zdeňkube!
Podle mého názoru je naopak Vaše vyjádření k fenoménu Brabenec za hranicí hyperkorektnosti.
Kam se na Vás i se svou empatickou umírněností hrabu!
Smutné je, že brabenec vnáší mráčky profesních názorových rozkolů i do řad dvou spřátelených klinických psychologů, kterým jsem dal na naši stránku odkaz.
Snad už teď nenaruším jejich bádání, když prozradím, že jeden z nich je ranař a prosazuje názor, že je brabenec nejspíš čtyřiadvacetikarátový psychopat.
Druhý diagnostikuje barvitějšími, leč nestandartizovanými výrazy... Dneska prostě ta pětačtyřicetiletá mládež co do schopnosti zachovat profesní odstup nic nevydrží! Nakonec jsem musel vystupoval jako umírněný zakladatel oboru formikologická psychiatrie a Brabencův obhájce, poukazoval jsem na nutnost trpělivé diferenciální diagnostiky a na to, že existuje mnoho dalších krásných diagnóz, které mohou u seniora základní vrozené asociální sklony nafukovat až do těchto etefantích rozměrů.
Prostě jsem ZASE vypadal jako brabenčí advokát a naivní dobrák!
Pro dobrotu na žebrotu!
Pět minut jsem měl z toho tiky z prodělané kognitivní disonance a musel jsem si po čtrnácti dnech abstinence cvaknout dvoudecky zakázaného rybízového vína.
Brabenec je horší než pásový opar, tam stačí namazat si jen nohu!
Jáchyme, všimněte si, prosím, že se Zdenekb vyjádřil na adresu Brabence: "Podle mě poslední dobou nejvíce škodíte vy. Ale jak už jsem přiznal dříve, nejsem objektivní."
VymazatTakže napsal o tom, co Brabenec podle něj dělá a o sobě, jaký je.
Zatímco Vy jste napsal: "Brabenec je horší než pásový opar, tam stačí namazat si jen nohu!"
Proboha, to fakt musíte psát takto? K čemu je to dobré? Zlepší to nějak současnou situaci v Noře? Osobní napadání, diagnózy... nevedou k pohodovému klábosení. Myslet si každý můžeme o jiných, co chceme, ale nemusíme to tu ventilovat.
Opakuji - na internetových diskusích je výhoda, že člověk nemusí číst všechny příspěvky a může naprosto ignorovat příspěvky někoho, kdo ho rozčiluje, štve, "ničí"... tož prosím, pojďme touto cestou!
Od kognitivní disonance Leona Festingera - Ezopovy lišky -
Vymazatk etefantnímu nafouknutí a formikologické psychiatrii.
A nakonec si cvaknout rybízák.
Spřátelení kliničtí psychologové - ti museli koukat.
No ale co tady potom bude ke čtení? A vůbec,kde jste se tady najednou vzala vy, coby ohromná obhájkyně toho exota? Před tim jste se tu objevila jednou za čas,postla něco z youtube a zas zmizela a teď? Denně poučujete a obhajujete neobhajitelné,neb základním pravidlem internetové diskuse by měla být slušnost a to je pro toto hmyzí individuum zřejmě sprosté slovo.
Vymazatad Ponder18 dubna, 2021 20:02
VymazatGaio, já jsem se účastnila diskusí v Noře od samého počátku. Do Nory, když byla ještě pod blogy na Aktuálně, mě pozval Zdenekb, tvůrce této Nory, a tehdy mi navrhl, že tam můžu přispívat muzikou.
Nejsem žádná ohromná obhájkyně nikoho, jen tu vyjadřuji, jak to vidím já, a na to mám právo, stejně jako kdokoliv jiný z diskutujících.
Nic to nemění na tom,co jsem napsala. A Gaiu si nechte,žádná tady není.
Vymazatad Ponder18 dubna, 2021 20:19
VymazatGaio, za ty roky tady jsem si zvykla na tento Váš nick a neuznávám Vaše psaní sem pod jinými nicky, navíc i pod nicky jiných diskutujících (konkrétně matka a Kolemjdoucí).
Samozřejmě, že moje vyjádření ve 20:14 nic nemění na tom, co jste napsala v Ponder18 dubna, 2021 20:02, kde jste se mě zeptala, tak jsem Vám odpověděla.
Najednou tu je 30x denně youtube a 30x tu nadává rozvraceč. A matka denně odchází.
Vymazatad. Anonymní18 dubna, 2021 22:37
Vymazat"Najednou tu je 30x denně youtube a 30x tu nadává rozvraceč. A matka denně odchází."
Vzhledem k tomu, že jsem zde krátce, netuším, jestli Anonymní je stálý nick, nebo jen zbabělá schovka, napíši - Ano, denodenně odcházím spát, tak píši "No, jdu." a ráno se opět denodenně probouzím. Vy ne?
Jo a neprovokujte a nevracejte mne rýpáním zpět. To Vás není nejspíš hodno, rýt jak ona .... no to už jsem psala, že ano.
Marie, na internetových diskusích je výhoda, že člověk nemusí číst všechny příspěvky a může naprosto ignorovat příspěvky někoho, kdo ho rozčiluje, štve, "ničí"... - nechcete zkusit tuto cestu?
OdpovědětVymazatV každém případě Vám přeji pevné zdraví a pohodu.
Renata
jaxi
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=W3-1-vV6ZPQ
Klíč - Kamenná prosba
Vymazathttps://www.youtube.com/watch?v=bQYFzLrQdmw
michal penk - o bláznech
https://www.youtube.com/watch?v=wCZzPZ7K2t4
MARIEN | PĚČÍNSKÁ ( CESTOU ZA TEBOU III.)
Vymazathttps://www.youtube.com/watch?v=W1cE5b6X22U&list=RDMM&start_radio=1
Roman Dragoun - Zdroj
https://www.youtube.com/watch?v=M3ju3JFr-I0&list=RDMM&index=5
Je ten brabenec skutečný,nebo je to jen součást nějakého psychologického experimentu ? Jeho příspěvky jsou opravdu neskutečné
OdpovědětVymazatJe to magor, co vědomě rozvrátil Noru. Za mlčenlivého souhlasu Ládíka.
VymazatDo Ládika se, prosím, nenavážejte, v této konkrétní situaci dělal opravdu to nejlepší co šlo.
VymazatTen Ládik mně taky vrtá hlavou z hlediska psychologie. Já myslela,že se tu náhodou sešli lidé,kteří si sedli a za 6 let měli nějaké virtuální vazby,ale když sem najednou polovina Nory přestala psát, on si každý den něco postnul a bylo mu úplně jedno,kdo na to bude reagovat. A nepochopitelně i hodne osobni věci.Závislost na postnutí je asi taky nějaký psychologický fenomén.
VymazatDiskutujeme tu všichni dospělí lidé a nikdo není povinen se vyjadřovat k tomu, co píše někdo jiný.
VymazatPodle mě Brabenec vědomě nerozvrátil Noru, ani to neměl v úmyslu, jen se po celou dobu vyjadřoval svým způsobem a když se k tomu Ládik!!! nevyjadřoval, to neznamená, že s tím souhlasil.
Na internetových diskusích je výhoda, že člověk nemusí číst všechny příspěvky a může naprosto ignorovat příspěvky někoho, kdo ho rozčiluje, štve, "ničí"...
Lež. Ale nebudu aktérem estrády. To už jednou bylo a nebavilo mě to.
VymazatPokud mám být aktérem sporu, tak jedině osobně. To dokážu vyřešit ihned. Ale takhle za bukem a potmě, to je hnus. Jen na to pomyslet.
VymazatLádiku!!!, k jakému příspěvku patří Vaše: "Lež."?
Vymazat....Na internetových diskusích je výhoda, že člověk nemusí číst všechny příspěvky.....
VymazatCo tady ale nakonec bude ke čtení?To si mohou dovolit na idnes nebo seznamu,kde je blogerů na stovky,ale tady? Odpovím. Nic.
K anonymnímu 1946. Postnul jsem vždy něco jiného, abych vykolejil konfrontační témata.
VymazatDíky za upřesnění, zajímalo mě to vzhledem k tomu, že to bylo hned pod mým příspěvkem. Chápala jsem a byla jsem Vám vděčná za Vaši snahu postnutím vždy něčeho jiného, dalo se tak mluvit o něčem jiném, než tom sporu...
Vymazatad Ponder18 dubna, 2021 20:07
VymazatGaio, jak je vidět, tak i dnes je tu možnost si něco přečíst. A když podle Vás tu nebude nic ke čtení, tak sem přece nemusíte chodit. :-)
Nic jiného,než přestat chodit nezbývá,to máte pravdu. Ale s kým budete diskutovat vy? S brabencem? Nikdo jiný tu moc nezbyde.Proto mě tak zajímalo,kde jste se tady najednou před kolapsem vzala a trávila tolik času obhajováním neobhajitelneho,když před tim jste jen jednou za čas postnula něco z youtube. Na to jste neodpověděla. Ale je to s vámi marné marné marné.
Vymazatad Ponder18 dubna, 2021 20:37
VymazatGaio, můžu tu diskutovat i s jinými než jen s Brabencem: Ládikem!!!, Jáchymem, Babou Jagou, Tužkou, Zdenkemb, matka.Dea4, jaxi a dalšími, kteří se v diskusi objeví.
Já jsem 1.4. ukončila moji "rebélii", kterou jsem zahájila v r. 2017 jako Monika na Aktuálně (v rámci té jsem psala mé úvahy a dávala je sem pod nickem Monika, když na Aktuálně převedli diskuse na Facebook) a vrátila jsem se sem pod nickem Anna (Noru jsem vždy považovala za mé "domácí" prostředí). Se mnou to už lepší nebude :-)
Vy jste vlastně ani nikdy nediskutovala, jen většinou něco postla,nějaké odkazy. Tak vám to bude stačit. Pro závislé na postnutí tu bude vhodný prostor. Přeji hezké dny.
Vymazatad Ponder18 dubna, 2021 21:03
VymazatNo, párkrát jsem tu dost živě diskutovala, zvlášť pod mojí zdejší úvahou :-)
http://krtek-v-exilu.blogspot.com/2015/06/anna-jaka-kvalita-kritickeho-myslitele.html
Gaio, taky Vám přeji hezké dny, pevné zdraví a pohodu.
Ale lichotit si Ládík od mravence nechává a ten se na něj odvolává. Protože mlčení je souhlas.
VymazatNezáviď, zbabělče.
VymazatMiroslav Paleček - Každej je nějakej
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=Ua3Vnn8bzhQ
Ono už je to jedno,zlaté časy Nory jsou pryč,ale když Jáchym začal s tou psychologií,začalo mě zajímat,jestli nejsme svědky nějakého experimentu a docela dobře se u toho baví.
OdpovědětVymazatTřeba Diplomová práce Vliv sprostoty na kvalitu internetových diskusí.
VymazatPonder = nejzoufalejší výlevy, které jsem zde četl.
OdpovědětVymazat:)))
Na 2. místě JÁCHYM.
VymazatMožná se mýlím, přesnější bude dělba o 1. dvě místa.
Pozn.: namísto nesprávné formy nestandartizovanými výrazy je zapotřebí použít správné nestandardizovanými výrazy
Ovšem v poměru k obsahu se jedná o banalitu, s tím už je to o moc horší.
Velmi správně, píšu 1 !!
VymazatStandarDizovaný!
Psát "standarTizovaný" je pravopis naprosto nestandaDní!
Ale můj poradce se prisámboh vyjadřoval výrazy natolik nestandarDizovanými, že to bylo tudíž fakt až nestandarTní....snad bych se odvážil tvrdit,že dokonce až nesDanTarTizovaDelné! :-)
Jdi radši známkovat divošku z džungle
VymazatTy to máš za 5, divoško. :)
VymazatV Rusku dobrý
VymazatZaprdění anonymové u rybníka na návsi nevědí, co je globalizace. Přitom dnes jim Asiaté prodávají rohlíky, o hodinkách a tabletech nemluvě.
VymazatA Rusové s Amíky létají na ISS. :))
A brabencův vnouček má mámu z džungle
VymazatTo má daleko víc význačných amerických a evropských bohatých lidí, ne však čeští zaprděnci od rybníka na návsi.
VymazatTo těžko
Vymazathttps://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/usa-mexiko-karavana-migranti-deti-stredni-amerika.A181130_162257_zahranicni_mpl
Vymazathttp://www.sea-l.cz/cs/clanky/posts/adopce-vietnamskych-deti/
https://www.femina.cz/adopce-deti-ze-zahranici-modni-vystrelek-celebrit/
atd.
Děti z džungle mají za mámy bohaté Američanky( ty to mají místo domácích mazlíčků) , ale to není váš případ. Zřejmě už nerozumíte psanému textu
Vymazathttps://denikn.cz/403474/hleda-se-manzelka-idealne-z-jihovychodni-asie-na-faerskych-ostrovech-muzum-chybeji-zeny/
Vymazathttp://www.ilist.cz/clanky/mezi-zenami-v-asii-jsem-byl-popularni-vsechny-chteji-za-manzela-evropana
https://www.plusjedna.cz/blog/moje-zena-pochazi-asie/
Ad Globalizace od rybníka18 dubna, 2021 23:57
VymazatNe, jde o partnerky pro porod potomka manželů neplodných manželek. Tyto záležitosti se obvykle nezveřejňují.
Zřejmě nemáte přehled.
Ani toto není příklad,že ...To má daleko víc význačných amerických a evropských bohatých lidí
VymazatAle vlastně mi to je fuk.S vámi ani diskutovat nechci.
Tak pro příště se nevnucujte.
VymazatProboha,náhradní matka,teď mi to docvaklo. Už i u brabenců. Ale to je tady ilegální.
VymazatJáchyme, jak jsem tu zmínila moji zdejší úvahu o kritickém myšlení, kterou tu tehdy Zdenekb zveřejnil, tak mě napadlo, že by tu Zdenekb mohl postupně zveřejnit těch Vašich 13 normostran, když mu je pošlete na zdenekb@post.cz. Taky bych si to s chutí přečetla.
OdpovědětVymazatDobrou noc všem :-)
MARIEN | NENÍ SÁM ( CESTOU ZA TEBOU IV.)
https://www.youtube.com/watch?v=iY-984bTdRU&list=RDGMEMQ1dJ7wXfLlqCjwV0xfSNbA&index=27
Jáchyme, prosím, prosím. Pošlete. Potřebujeme kvalitní čtení.
OdpovědětVymazatKdyž já jsem takový nesmělý a plachý ...
VymazatJáchyme, prosím, nenechte se víc prosit a pošlete Zdenkovib těch 13 normostran, aby je tu postupne zveřejnil. Díky :-)
Vymazatjaxi
VymazatKdyž já jsem takový nesmělý a plachý ...
A nemohl byste se nadstandardtně odplašit?
Dělám co mohu, ale mám jen jeden mozek!
VymazatZatím jsem se stihl odplašit pouze nadstandarTně.
Vážený mistře, prosím, odplašte se.
Vymazat"Nešlo by o nejlepší esej sborníku...ale na druhé straně by bývalo konstruktivně popudilo více" čtenářů, než většina spoluautorů.
Ale jak řekla jedna zezelenalá nejmenovaná editorka přímluvci, bývalému eurokomisaři.
"A je asi symbolické, že Vy jste si za.... vybral muže, který kdysi patřil k mým nejméně bystrým autorům."
Prostě, bezbarvé nicneříkající tlachání upovídaného strýce...no prostě nuda, nuda, šeď, šeď .
Není samozřejmě nejmenších pochyb o mimořádných estetických kvalitách tohoto dílka a jeho vytříbené umělecké stylizaci zároveň.
Takže, vážený mistře, znovu prosím. Odplašte se.
Ad zdenekb18 dubna, 2021 18:14
OdpovědětVymazatbrabenec:
Podle mě poslední dobou nejvíce škodíte vy. Ale jak už jsem přiznal dříve, nejsem objektivní.
Možná by objektivitě pomohla zábrana vstupu do Nory všelikým obskurním anonymním nickům, nejhorší verbeži zdejšího prostředí.
amat, Novák, Kopíček, Z. Matyáš, Brabenec, Anonymní .....
Vymazat:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
VymazatCo jsem říkal: verbež. :)
VymazatNebuďte náhle tak sebekritický, u vás vypadá nevěrohodně!
VymazatBrabenec sem psal anonymně celé roky, lhář.
VymazatBrabenec neexistoval.
VymazatPonder18 dubna, 2021 19:01
VymazatJe ten brabenec skutečný,nebo je to jen součást nějakého psychologického experimentu ? Jeho příspěvky jsou opravdu neskutečné
Proč v Tváři nezpívají Eduarda Hakena?
OdpovědětVymazat:-)
Vymazathttps://youtu.be/pv3EFVx1G9s
Vymazat...
Soukr.: http://imgway.cz/s/1Cxy
OdpovědětVymazatTeda vnouček od náhradní matky,chuděry z džungle. Tedy tohle už je na mne moc.
OdpovědětVymazatProsím zdeňkab,aby mě zablokoval.
Ze si taky nekoupili v džungli nový ledviny
OdpovědětVymazatAD: Ladik!!!
OdpovědětVymazatMyslim, ze by ste mal zachovat nadalej svoj klud a nadhlad a nevsimat si neustalych provokacii, ze ste sa neozval proti ZM. Myslim, ze anonymni, i so svojimi viacerymi nickami (mozno, ze su to i dve rozne osoby, ktovie) sa Vas len snazia rozvibrovat opakovanym podpichovanim. Ciel je dost priehladny - vyprovokovat k odchodu dalsich. Takze, prosim, nevsimat si. Najmenej tak, ako si Jachym, Anna, Tuzka...nevsimaju mna:-).
Piste dalej Vy, i p. Tuzka, Jachym, BJ...rad si to citam. A ci suhlasim, ci nie, ci sa mi to paci, ci nie, to si vacsinou nechavam pre seba.
Na zdravy usudok brabenca, aby nereagoval na anonymne nicky uz neverim, podla toho, co napriek mojim apelom (myslim, ze to mohol pochopit kazdy, o pieskovisku) v podstate zahlcuje 4/5 priestoru na reakcie, pricom mu musi byt jasne, ze tym nic nedosiahne. Naopak, to co chce by dosiahol ignorovanim anonymov. No, ale co uz...
Pre istotu, ak by to tu niekto celkom vybombardoval, tak nechavam svoj mail, ktory sice vyuzivam malo, ale...Rad by som nestratil s Vami celkom kontakt.
jahapatrik@gmail.com
Pan domaci ma i moj druhy mail, ktory pouzivam denne.
Já si Vás všímám :-) Četla jsem všechny Vaše příspěvky (od té doby, co jsem tu zpátka jako Anna), jen jsem k nim neměla co říct.
VymazatPokud Zdenkovib nerupnou nervy ze současného stavu v Noře, takže ji prostě zavře, je jen na všech diskutujících, jestli se nechají odradit od diskusí zde příspěvky, které lze ignorovat (rolovat bez čtení není těžké).
Sima Martausová & Martin Harich - Spojiť sily
https://www.youtube.com/watch?v=rcF5mML06vg
pane Jaho,
Vymazatneozval jsem se úmyslně, už jsem to vysvětloval. Sice to vypadá blbě, ale bylo to s rozmyslem. Docela nedávno tady byla úvaha, že v mírové době se nejdříva zachraňují druzí a až potom člověk myslí na sebe, ve válce je tomu naopak. Já to vyhodnotil jako "válečný" stav, jakkoliv to vypadá směšně; jenže Nora je mi docela drahá, plná spřízněných duší.
Teď jsem si uvědomila, že jsem Vás nezmínila, když jsem vyjmenovávala diskutující mimo Brabence, se kterými si tu můžu diskutovat - to nebyl úmysl, pouze moje skléróza - s Vámi nejen v Noře, ale i pod blogy na Aktuálně jsem diskutovala řadu let. :-)
VymazatAd: Anna
VymazatVed ja viem. Tie spomenute nicky, medzi nimi i Vas, neberte vazne. Bolo to len take male a neskodne podpichnutie a aj preto tam boli este tri bodky v zmysle - a to by som mohol napisat skoro vsetky nicky:-).
Přitom dnes jim Asiaté prodávají rohlíky, o hodinkách a tabletech nemluvě.A děti.
OdpovědětVymazatNa krvi jsem dvacátý...
OdpovědětVymazatSsají do 6:00, dveře se otevřely v 6:30.... klasika.
VymazatLP přepis - Hoboes - Zvláštní Znamení Touha
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=b9rBjk3fjRk
Teď mi moje mamka přečetla z křížovek vyjádření Jiřího Suchého, které ji pobavilo: "Hlad je prý nejlepší kuchař, tak ať mi něco uvaří, když ho mám.".
OdpovědětVymazatJá dnes budu k obědu dělat u nás oblíbené z kuřecích prsíček ragú s celerem, dávám víc celeru než je v předpisu, takže k tomu nedávám žádnou přílohu.
https://www.recepty.cz/recept/veprove-nebo-drubezi-ragu-s-celerem-19268
Ked ste dali recept, tak skusim i ja. Robil som si to teraz v nedelu - ako mam vo zvyku, vsetko len tak bajocko, ked som zacinal, este som nevedel, ako to bude koncit. Ale chutilo mi to tak, ze som zbastil cely pekac...
VymazatTakze - vyssi plech (alebo janske sklo, ja som tentoraz robil na mensom vyssom plechu) nechame v rure rozohriat na 250 stupnov (ziadna mast, ani olej, nic). Ak je to rozohriate, vysypeme na plech zemiaky nakrajane na hrubsie platky, alebo kocky, vlnkovym nozom (nepripalia sa potom), ktore sme predtym v miske trochu osolili a okminovali a premiesali. Nechame piect na 250 stupnoch asi cca 25 min. Vyberieme, do zemiakov vsypeme cca 2 vacsie cibule nakrajane na kolieska, dame TUK (olej...dostatocne mnozstvo), trochu to v pekaci premiesame a dame na cca 10-15 min spat do rury na cca 200 stupnov. Ak sa nam zacinaju zemiaky a cibula trochu farbit do propecena, opat vyberieme a cele zalejeme zmesou, ktoru sme si pripravili.
Zmes - na velke slzy postruhany original nepasterizovany zaudeny ovci syr, bajocko, vajce (ja som dal iba jedno), cca pol litra original nepasterizovanej kyslej zincice, na drobno nasekane listy medvedieho cesnaku (mam v mrazaku, ale dal som cerstve, sestra mi doniesla).
Po zaliati zmesou pekac dame do rury a dopecieme cca 20 min. na 200 stupnoch. Ja som este potom po vypnuti rury pekac zakryl plechom a nechal som cca pol hodinku "dôjsť".
No a ked som pri vareni, peceni - tak ste spominali moj recept na kurca v sacku.
Ruru zohrejeme na 250 stupnov. Kurca oplachneme, ususime, ak chcete, okorenite zvnutra i zvonka (ja davam max. kmin, trochu cervenej papriky, soli morskej, malicko). Do kurcata dame CELE JABLKO, ked su mensie a zmesti sa, i dve. Takto pripravene kurca dame do obycajneho papieroveho sacka (z kauflandu su tensie, tak davam dva), koniec sacka zakrutime a zakruteny koniec dame pod kurca a takto to polozime na pekac. Dame do rury, nechame cca 15 min. na 250 stupnoch, potom znizime na cca 180 a pecieme najmenej 50 min. (podla velkosti kurcata spolu s prvymi 15 min. tak hodinku, hodinku patnast max. Potom pekac vyberieme, sacok prestrihneme, papier opatrne odstranime a dobru chut.
Díky za recepty, někdy zkusím. Taky téměř vždy vařím bajocko. Jen když zkouším nějaký nový recept (v mládí jsem sbírala kuchařské knihy, takže mám z čeho stále ještě zkoušet uvařit něco nového), tak se snažím dodržet uvedené hodnoty.
VymazatJá se v posledních letech snažím, abychom u každého jídla nebo v něm měli hodně zeleniny. Jako přílohu k rybám, ale i jinému masu, dělám často celerové hranolky - celer nakrájím na útlé hranolky, okořením (volím koření podle momentální chuti, u nás patří k oblíbeným mletý rozmarýn nebo koupená směs Gyros, Divočina...), promíchám, zaleju trochou oleje, promíchám, rozprostřu na plech pokrytý pečicím papírem a peču v předehřáté troubě na 180 stupňů asi 40 minut.
Srnec z okna. Už má vytlučeno; pod pučnicí mu narostla nějaká výsada navíc. Začíná přebarvovat do letní srsti.
OdpovědětVymazathttp://imgway.cz/s/1CxD
detail http://imgway.cz/s/1CxI
VymazatPekna momentka.
VymazatU nás vídáme srnky téměř každý den, i včera, když můj muž vyrazil s vnoučaty k lesu - koupila jsem vnoučatům knížku
VymazatSlyšíš, jak mluví stromy?
Wohlleben Peter
- je skvělá, mj. je tam uvedeno, že pomaže-li se řezná strana březového polínka nějakým saponátem a pak se do polínka foukne z druhé strany, tak se udělají bublinky. Tak jsme to chtěli s vnoučaty vyzkoušet. Na kraji lesa je suchá bříza, byla u ní spadlá jedna větší větev, tak tam vnoučata uřízla pilkou čtyři polínka. Ty pak z jedné strany polili saponátem z bublifuku a pak jsme foukali a jásali, že se druhá strana napěnila.
Vy už budete vědět.19 dubna, 2021 00:33
OdpovědětVymazatTeda vnouček od náhradní matky,chuděry z džungle. Tedy tohle už je na mne moc.
Prosím zdeňkab,aby mě zablokoval.
To uz ste v takom stave, ze sa nedokazete ovladat? Preco by Vas mal blokovat, ked jasne x-krat napisal, ze nikoho blokovat nebude. Skusate nieco?
Ved ak citite, ze su to nevhodne prispevky, tak ich tu nedavajte a vec je vyriesena. Alebo pred odoslanim sa este zamyslite, ci je prispevok vhodny. Nie, ze to chcete hodit na pana ZdenkaB!
Tužka napíše pro pana JAHA,...jsem přesvědčená, že jsou to takové hrátky,...co kdo vydrží,...kam až se dá zajít v těchto slovních potyčkách.
OdpovědětVymazatKárná slova nepadnou na úrodnou půdu....v hlavě mají temno momentální záští,...a nebo, jen si tak hraje,...jedna strana,...možná,...má čas,...
Zajímalo by mne,...zda za těmi nicky je jen jeden jedinec,...má výdrž, trávit tolik času u klábosnice.
Dál by mne zajímalo,...zda se toho účastnila paní Gaia,...když tak věrohodně tady opakovaně různé nicky tvrdily, že je to ona. Pokud to všechno psala a píše ona,...tak se jí z pohledu desítek minulých Nor ani nedivím, prostě jistý multinic si tak dlouho koledoval a naplnil její trpělivost,...že to vrací v koncentrované podobě.
To, co multinick brabencovitý dělal roky jiným mu bylo sečteno,...kým, kolika nicky,...to je zajímavá otázka,...můžu jenom spekulovat,...názor si nechám prosebe.
Ještě dodám,...ten multinick brabencovitý mi otravoval vstupy na internetové diskuse už od mého začátku na Akt. Takže, tenhle souboj,...ze svého pohledu minulých zkušeností, považuji za odvetu i za bezdůvodné urážky k mému nicku, za urážky k dalším nickům,...je to, jakoby vstoupil blanický rytíř, nebo rytíři, do Nory, a chtěl/i/, tady udělat pořádek,...ať to stojí co to stojí, ať se třeba Nora zhroutí,...doufám, že nezhroutí,....zdravé jádro uvnitř Nory nasadí trámy tolerance,....doufám.
Tužka.
Tužko, k Vašemu "je to, jakoby vstoupil blanický rytíř, nebo rytíři, do Nory, a chtěl/i/, tady udělat pořádek,...ať to stojí co to stojí, ať se třeba Nora zhroutí,"
VymazatPodle mě je naprosto nesmyslné dělání pořádku v Noře takovýmto způsobem, jaký poslední dobou probíhá v Noře, stačí ignorovat některých příspěvky, rolovat bez čtení je jednoduché.
Navíc Vy i já nemáme zapotřebí, aby někdo takto bojoval proti Brabencovi jako odvetu i za bezdůvodné urážky k Vašemu nicku, k mému nicku na Aktuálně bylo za ty roky mého působení tam taky dost urážlivých vyjádření od různých diskutujících - jenže mně je jedno, co kdo o mně říká nebo píše - vše, co kdo říká nebo píše, vypovídá o něm samém.
.zdravé jádro uvnitř Nory nasadí trámy tolerance,....doufám
VymazatI ja. Pekny den.
Nezmaři - Růže
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=Dy5VmpouK_E&list=RDMM&index=2
Krakow včera http://imgway.cz/s/1CxN
OdpovědětVymazatKrakow bych si ráda prošla, nikdy jsem tam nebyla, ale nejsem zdravotně fit, abych se tam teď nebo v budoucnu vypravila.
VymazatTužka napíše pro paní Annu, díky,...opakuji to dost často,...od šestnácti a půl věku, jsem neměla nikoho, kdo by se o mne staral, kdo by mi pomáhal, neměla jsem ani střechu nadhlavou. Jsem zvyklá se o sebe postarat,...cokoliv udělám, udělám z vlastního rozhodnutí,...zvážím, co je mi momentálně třeba, není třeba,...a nesu si za to odpovědnost.
OdpovědětVymazatProtože zkušenosti jsou nepřenosné,...vyslechnu je, vyslechnu rady,...a udělám si vždycky podle svých zkušeností a podle svého názoru.
Váš život, jak tady píšete, pokud to tak je, je od mého způsobu života vzdálen, obrazně řečeno,... jak Země od mlhoviny v Andromédě,... v životě měřím události jinak.
Takasi.
Tužka.
Tužko, souhlasím s tím, že my dvě máme a měly jsme různý způsob života, přesto i já stejně jako Vy "Jsem zvyklá se o sebe postarat,...cokoliv udělám, udělám z vlastního rozhodnutí,...zvážím, co je mi momentálně třeba, není třeba,...a nesu si za to odpovědnost.".
VymazatNevím, jak měříte v případě odpovědnosti jiných za své činy a vyjádření. Já měřím tak, že jedná-li se o člověka, který nebyl zbavený svéprávnosti, tak je odpovědný za své činy a vyjádření.
Takasi :-)
Renata
Rozdíl mezi vámi dvěma je ten,že s Tužkou je zábava a s Annou ne.
Vymazatad Takasi :-)19 dubna, 2021 13:47
VymazatGaio, záleží na úhlu pohledu, např. moje vnoučata jsou toho názoru, že se mnou je zábava. :-)
Další rozdíl
VymazatTužku lze číst Annu lépe rolovat
PS. nejsem ani Gaia ani vaše vnouče
VymazatJá nejsem ani Anna ani Monika (jmenuji se Renata, což tu hodně diskutujících už delší dobu ví). :-)
VymazatTakasi,
Vymazatpokud Vás nepostihne krutý Osud v podobě zbrabencovatění, je přád ještě určitá naděje, že za dvacet - třicet či padesát let mentálně dospějete.
Každý včetně mne má své limity...
Já ještě nikdy Annu, Tužku či dokonce Ládika nikdy nepřeroloval. Hodně jsem se na stará kolena naučil od všech třech.
Naproti tomu plně chápu a respektuji, když někdo přeroluje mne.
(I kdyby to občas byl někdo ze tří výše zmíněných.)
Lidé jsou různí
VymazatJáchyme, z diskusí se známe už řadu let, vždy jsem Vaše příspěvky četla, byly pro mě různým způsobem přínosné, v mnoha případech mi prodloužily život - smála jsem se u nich jako blázen (vlastně ne jako) :-)
VymazatProsím, pošlete těch Vašich 13 normostran Zdenkovib, aby je v Noře mohl postupně zveřejnit, nejen já bych si je ráda přečetla a navíc by to byla asi většinou vítaná změna v Noře. Díky
Jen aby z něho nevypadlo zas jen rozebírání Gai,jste tady ní skoro všichni posedlí
Vymazathttp://imgway.cz/s/Mw3
OdpovědětVymazatTrenérka královna trénuje v Polsce, včera měla na závodech 8 dětí... velký úspěch.
Nádherná fotka!
VymazatTen výraz hrdosti na tváři malé závodnice... :-)
Kolik je už vlastně dneska královně let?
Myslím, že toho v životě stihla a dokázala víc než o deset let starší konkurentky!
Kdo umí - umí!
Bylo jí 19. V ČSR se na zimák nesmí, tak má polskou trenérskou licenci. V Krakowě byly nějaké 2denní větší závody - sama si tam autem zajela, opatřila všech 8 dětí (vlasy...) a včera večer přijela. Pohárů měli několik, přitom Cieszyn byl vždy na chvostu - a teď mají opak.
VymazatLetos maturuje, má individuálku.
Smekám, je obdivuhodná. Přeju, aby se jí ve všem dařilo a pevné zdraví.
Vymazat