No, to je náhoda, jen jsem se sem koukla, dívám se na Better Call Saul a nemůžu ze z toho nějak vymanit. Před léty jsem shlédla seriál Breaking Bad (česky Perníkový táta), bylo to dost drsné, ale opravdu vynikající počin. V seriálu hrál herec Bob Odenkirk jednu z klíčových rolí, právníka mafiánů, a to tedy bylo herectví. Dokonalé! Lidi nadchl a tak, když seriál skončil, tvůrci připravili seriál o tom, co tomu předcházelo, proč se z advokáta Jamese McGilla stal Saul Goodman a proč se zapojil do kriminální sféry...
Prý se zvažuje znovuzavedení branné výchovy do škol. Proti tomu bych nebyl. Jen se musí správně označit nepřítel a směr očekávané invaze - do toho by neměli kecat politici. Už vidím žilku, jak przní podstatu věci. Žádné "nazdar!", ale alach agbar.
Občan Žilka! Zde! Tak jak vám to jde? Máte v tašce masku? Přezku na opasku? Zavázané kanady? Zalez zpátky do řady!! Ignorantský zmetku hledáš něco k snědku! Ztratils bodák, masku myslíš na klobásku místo abys bránil vlast do čutory sis dal chlast! To mě zabije! Jdeš do první linie! Odevzdej tu bílou hadru ber na povel tu svou sqadru darmošlapů herců a holičů jsi voják na pi.u plížením vpřed! Jsi hnusný vřed!
Prokopal jsem odvodňovací kanálky a suším se. Za noc 25mm, za včerejší den 10, předtím za 36hodin 25, dohromady 60mm za cca 3 dny. Země už nesákne, voda teče po povrchu. Ještě, že jsme na kopci, i tak jsou tady potoky. A leje, podle mobilu bude do večera. Zítra v tom je Spartan v Koutech.
Nakonec nevím, co je dobré. Loni to šlo, kýble jsem nenosil. Jenže mi to zase chybělo - mi ty kýble vůbec nevadí, spíš opačně, asi to potřebuju, v nějaké rozumné míře - tak 50 kýblů za den po 50m (2,5km se zátěží). Je to lepší, než sedět na zadku u pc. To sezení musím kompenzovat - bežet 1,5-2 hodiny, 6 hodin chrápat a 16 hodin sedět (za klávesnicí nebo v autě) není dobrý denní režim. Lepší je to sezení prostřídat pohybem.
taky jsem teď nosila kýble, asi 5 metrů od okapů, kde mám vanu do sudu, mám 3 plné plus ještě prší, takže bude vana, tak zalévání skleníku na 10 dní. Ani kapka dešťovky na zmar, měli by mi za ty roky, co to takhle dělám, dát tu dotaci 150 litrů, ale to oni ne, to dají jen těm, co si nechají na zahradě vykopat a pak vybetonovat jímku.Což je blbost, neb to zas poruší vodoteče a vsakování, takže dle mého dost kontraproduktivní.
Máz zakopanou plastovou nádobu 8000 litrů cca 20m pod barákem, do ní svedenou vodu z okapů a z odvodnění základů ... ani nebudu o nic žádat. I trubku do baráku mám pro čerpání pro splachování, i chráničku pro protažení elektriky.. ale nepoužívám to, voda je po deštích zakalená (střecha je špinavá), musel by být ještě filtr.
Hlavně o nic nežádat a neupozorňovat na sebe... Protože za tím vším čuju zradu, za chvíli budeme platit i za odběr dešťové vody - tak čím později, tím lépe. My máme na chatě jímku na dešťovou vodu v zemi třicet let, protože jsme měli slabý přítok vody ve studni a jeden rok jsme zažili opravdové sucho, kdy tam nepršelo asi sedm týdnů, prakticky celé léto (vše nám uschlo kromě ovocných stromů, těm v létě opadalo listí). V osadě nebyl zaveden vodovod. Takže jsme se museli postarat sami. Kromě toho máme sudy u drobných staveb (přístěnek, kůlna) s tím vehementem, který jsem zde popsala loni. Ještě jsem to do sudů nedala, tak to přetékají... Ale nebudu o tom mluvit nikde, ani nápad. Podobně kompostujeme, co pamatuji, a nikdy jsem nepotřebovala od obce kompostéry "zadarmo", kompostuji si jak chci a kde chci, obci do toho nic není.
Dobré ráno!? Asi jak kde. Vidím padající sníh, kolabující dopravu, nechtěla bych být na takových silnicích... U nás mokro, ale neprší a 4,2°C. Rozjasňuje se, sluníčko se však konat nebude.
Ládik kope kanálky, odvodňovací to spárky, voda mu teče už všude, copak s ním nyní bude? Možná ho něco napadne, nápad z hlavy pak vypadne, třeba si postaví přehradu, s vodním mlýnem tam vzadu, a stane se tak mlynářem a na vedlejšák rybářem.
Zmaten jsem dneska velice, není tu horko jak v Africe, mělo být globální teplení, místo toho prší a je zimění, ti novináři a politici blbí, pořád nám předhazují drby, jednou jsou to šílené krávy, podruhé prasečí chřipka je tady, jindy je to zas chřipka ptačí, potom AIDS, HIV,Ebola nás plaší!
Jo, kdyby raději řekli jak to je, že svatý Petr s počasím šintuje, protože na nebi asi kucí chlastají, a tak nám s počasím veletoče dělají!
Papež franta v egyptě. Černý prapor na kryptě pod chrámem ve vatikánu možná bude franta v pánu kdyby imámovi prdlo a podříznul mu hrdlo. Nelez franto do písku dali tě na soupisku bílých ďaurů bez víry nechoď mezi vezíry natož mezi emíry a už vůbec k imámovi muslimskému pučistovi, máš ty franto filipa? V kostele to zapípá a už letíš k pánubohu vedle hlavy vidíš nohu ruka vedle játry dole tanec chátry muezin už kvílí hity že život je nedožitý.
Už bohuša je mi líto leží zbitý jako žito leží tady v tratolišti kolem něho rány sviští zuby mu šly dávno z hlavy nevypadá vůbec zdravý. Není žádný posera. Ale nemá trenéra aby tam ručník hodil aby ho za ruku vodil na sedátko do rohu; svaly má jak z tvarohu buší jenom do podlahy ale jsou to jenom stahy mozek už je po smrti vidíme zde úmrtí v televizním přenosu v hubě sousto gyrosu.
MÁ VŮBEC CENU V (NĚMECKÝCH) KOLONIÍCH VOLIT? Vít Klíma, lit. noviny /Kopíruje JÁCHYM..Mluví mi z duše, semitský bratr!/
"Odpověď na výše položenou otázku zní jednoznačně „ano“. Nechat občany kolonií volit je naprosto nutné, protože jako kolonizátoři nemůžete otevřeně říci domorodcům pravdu: „že vás jejich názor vůbec nezajímá“. Naopak je třeba vyzdvihnout význam místních voleb a zorganizovat je jako taškařici, při níž se domorodé obyvatelstvo dobře pobaví. Sympatie domorodců získáte i malými nenáročnými dárky typu, květiny, propisovačky či koblihy.
K ovládání širokého spektra kolonií potřebujete ovládat pět základních nástrojů:
1/ světové finance, včetně mezinárodních finančních institucí. Pověstný je v tomto smyslu výrok Nathana Mayera Rothschilda: "Nezajímá mě, která loutka je posazena na Anglický trůn, aby vládla říši, nad kterou slunce nikdy nezapadá. Muž, který kontroluje oběh peněz v Británii, kontroluje celé Britské impérium. A oběh peněz v Británii kontroluji já";
2/ vlastnit nejdůležitější mezinárodní masmédia a sociální sítě, abyste mohli ovlivňovat celosvětové mínění ve svůj prospěch a v neprospěch svých nepřátel,
3/ mít vytvořenou úspěšnou kybernetickou rozvědku a armádu, abyste svoji moc mohli podpořit silou,
4/ ovládat umění nastolit v koloniích spřízněné (kolaborantské) vlády,
5/ umět v koloniích vyvolat strach, aby vám platili i za svoji ochranu.
Ad 4/ Základní principy kontrolovaných lokálních voleb
Místnímu obyvatelstvu rozhodně nesmíte dovolit přímou demokracii, neboť by mohlo začít volit či hlasovat v referendu přímo proti našim zájmům (např. Francie či Nizozemí). Ideální pro kolonie je zastupitelská demokracie, přičemž je zcela lhostejné, zda ji zajistíte prostřednictvím místních rodinných (mocenské) klanů jako v Asii, nebo „soutěží“ politických stran, jako v Evropě. Jediným požadavkem na ně je, aby i v jejich vlastním zájmu bylo udržet status quo a byli k nám loajální. Nepřipustíte-li k volbám žádné strany či mocenské klany, které by vám, jako kolonizátorům, „chtěli zakroutit krkem“ je možné bez obav nechat na svobodné vůli místních voličů, kterou politickou stranu zvolí. Užitečné, pokud to jen trochu jde, je nechat do čela místní vlády zvolit alespoň trochu chytrého a dobře vychovaného místního kolaboranta, s nímž se Vám bude dobře komunikovat.
Ad 5/ „Kdyby Putin neexistoval, museli bychom si jej vymyslet“
K tomu, abychom od kolonií dostali dobrovolně všechny benefity nestačí předstírat, že si domorodé obyvatelstvo vládne samo. Vždy se najde někdo, kdo to bude zpochybňovat a začne tvrdit, že například Čechy jsou kolonie Německa a o všem podstatném se rozhoduje v Berlíně / Bruselu. Kolonii musíte být schopni ještě vytvořit nepřítele, který ji chce dobýt a zničit. Někde jako úhlavní nepřátele používáte Američany, jinde Putina, Izraelce, Turky či muslimské imigranty. V momentě, kdy se kolonie bojí, ochotně a hlavně dobrovolně Vám zaplatí vysokou částku za zajištění vlastní obrany. S laskavými čtenáři se jistě shodneme na tom, že Vladimír Putin je pro Čechy strašák „jak víno“. Bůh mu dopřej dlouhý život! Připomínám, že tomu není tomu zas tak dávno, kdy největším nepřítelem Čechů byl americký imperialista. Zkrátka a dobře: „kolonie je třeba strašit, strašit a ještě jednou strašit!“
A co říci na závěr? Český prezident a místní politické strany voliče nabádají „ať rozhodně nezůstávají doma a přijdou k volbám!“ Dodat lze k tomu mohu jediné: „za Váš hlas co nejpokorněji a nejuctivěji, děkujeme“.
V banánovém státě nejsou třeba gatě. Není třeba žádná niť standardem je holá řiť. Můžeš se tu batolit nechávat se oholit jít si občas zavolit a moudrosti blábolit. Příborem tu můžeš jíst naučí tě psát a číst knihu lesů vod a srání splní každé tvoje přání tvůj ochránce a pán posselt míru, aleman.
ad David: velmi dobrá analýza stavu společnosti. Čekala jsem, co nakonec nevrhne, co s tím vším dělat. - "Od voleb nic neočekávejme, zatím nevidím nikde sílu s přitažlivým programem." takže klídek, na změnu si ještě hooodně dlouho počkáme.
Gaia: Podle Bible národy země vznikly až po potopě ze synů Noa, např. Semité jsou potomky Sema. V Genesis je uvedeno: 10Toto je Semův rod.Dva roky po potopě zplodil Sem ve věku 100 let Arpakšada. 11Sem žil po zplození Arpakšada ještě 500 let a plodil syny a dcery. 12Arpakšad ve věku 35 let zplodil Šelacha. 13Po zplození Šelacha žil Arpakšad ještě 403 let a plodil syny a dcery. 14Šelach ve věku 30 let zplodil Hebera. 15Po zplození Hebera žil Šelach ještě 403 let a plodil syny a dcery. 16Heber ve věku 34 let zplodil Pelega. 17Po zplození Pelega žil Heber ještě 430 let a plodil syny a dcery. 18Peleg ve věku 30 let zplodil Reúa. 19Po zplození Reúa žil Peleg ještě 209 let a plodil syny a dcery. 20Reú ve věku 32 let zplodil Seruga. 21Po zplození Seruga žil Reú ještě 207 let a plodil syny a dcery. 22Serug ve věku 30 let zplodil Náchora. 23Po zplození Náchora žil Serug ještě 200 let a plodil syny a dcery. 24Náchor ve věku 29 let zplodil Teracha. 25Po zplození Teracha žil Náchor ještě 119 let a plodil syny a dcery. 26Terach ve věku 70 let zplodil Abrama, Náchora a Hárana. Abram, později Hospodinem přejmenovaný na Abraháma byl praotcem Židů a Arabů. Jeho syn Izák měl syna Jákoba, kterého Hospodin přejmenoval na Izrael. Jeho potomci dali vznik 12 kmenů izraelských.
Ze stary zakon si ako vyklad sveta prisvojuju Zidia, to je v poriadku. Ale sami NIKDE!!! nepisali o zaciatkoch sveta, ze bol stvoreny prvy clovek a dalsi, ZID!!! Uz len keby ste venovali aspon jeden rok citaniu zakladnych veci, zistili by ste, ze nikde sa nejake slovo ZID nepouziva!!! Dalej, ze davno, davno, po vzniku ludstva, davno, davno, po potope, davnoo, davno po vzniku 4 kmenov podla Noemovych synov, davno, davno po Abramovi (ani ten sa nikde nedeklaroval ako ZID!!!), davno a davno po Jakubovi, AZ VTEDY sa VYNORIL z DEJIN kmen JUDA (teda neskorsi Zid). Takze - ako Vam trochu slusne odporucal pan Kopicek a ja Vam to odporucim trochu neslusne - nedristajte a nevyjadrujte sa k tomu, o com nemate ani zakladne vedomosti. Citajte tak 20 rokov, aspon 50 tisic stran vselijakych historickych knih, vratane Biblie (myslim napr. i jeruzalemsku, s tisicami odkazov co, ako a preco prekladali asi zo siestich pramenov!!!) a potom sa VYJADREUJTE k odbornym veciam. To nie je, ako by zasa zneuzil anonymny anonymny ziadna urazka. To su odporucania a FAKTY. Uplne v dobrom.
A este, dalsich cca 20 rokov studia by Vam p. Gaia zabralo studium podobnych knih, ako bo Stary zakon. Mali ich v meste Ur, (z ktoreho sa predpoklada, ze pochadzal v dalsej vetve IZRAELITA (nie ZID!!!) Abram , v dalsich mestach Mezopotamie, ale i v mestach mimo Mezopotamie (Azia, Amerika...).
No, ale to by bolo potrebne, ako som napisal, precitat statisice stran historickych vyskumov a potom sa vyjadrovat. Alebo - ak sa vyjadrovat, tak s dovetkom - myslim si, mam nazor... a pod.
co vy víte o logice, houno,a 20 let jen číst, to jste se zbláznil, kdy bych měla čas žít? Žádný nevíte, jak to tenkrát opravdu bylo a důkazy nemáte žádné, Bible může být i hoax.
A ještě k dotacím na dešťovou vodu... jeden komentář odjinud: " s kolegou jsme si zkusmo přes kalkulátor sčítli dotaci na dešťovou vodu… Mňo… u rodinného domku kolem šedesáti metrů čtverečních a čtyřech lidech v baráku vám kalkulátor vypočítá jeden a půl až dvou kubíkovou nádrž. Za blbý dva tisíce litrů vody vám vyjdou náklady na nádrž, čerpadlo a ostatní vehementy kolem čtyřiceti tisíc. Když si k tomu připočítáte ještě zemní práce, projekt vytvořený certifikovanou kanceláří, stavební dozor, povolovací řízení, úpravu domácích rozvodů vody, tak jste na osmdesáti tisících jen to zasyčí. A na to dostanete třicet tisíc dotaci. Možná. Uskladnění litru vody vás vyjde v okamžitých nákladech na padesát korun v tom lepším případě. V tom horším na osmdesát. Kupuju stan, spacák, krabici masových konzerv PINOK, pytel švédských ovesných krekrů Hätätitlää a jdu tábořit před dotační místo, aby mě někdo nepředběhl při podávání žádosti. Neboť to se fakt vyplatí! Kdo si to chcete zkusit, tak Kalkulátor dotace je zde: https://www.dotacedestovka.cz/ "
jistě, je to nesmysl, tolik tady neprší, aby se nachytalo tolik vody, kolik jen potřebuje rodina třeba jen na splachování.A mít dvojí rozvody vody v domě, neb tu čistou taky člověk potřebuje, třeba i na praní, neb při stavu dnešního životního prostředí je ta dešťová dost znečištěná, navíc ty špinavé střechy plné mechů....
Odvezl jsem souseda do hospody - a naměřil dalších 20mm vody (od rána; úhrn 80mm), déšť už slábne. Vylezly nějaké houby, ta ležící asi vyskočila sama ze země, já to nebral do ruky: http://www.jpeg.cz/obrazek/gd0p
Zavojenka ma tmavsi klobuk a ovela tensiu nozicku. Je to skor cirovka majova. Bolo by dobre ju najprv ovonat, a zobrat jednu domov na blizsieäu specifikaciu. Vona majovky sa neda prakticky s nicim zamenit. Este snad pozor na mladu vlaknicu patouillardovu, ale ta ma tiez urcite charakteristicke znaky.
z Macka: "Kdybyste se chtěli hořce zasmát, neboť toto je též naše vysoké školství a naše budoucnost: Zdroj: UK, FAKULTA HUMANTINÍCH STUDIÍ Katedra genderových studií Bc. Eliška Vokounová Název: Genderová analýza filmu Sněhurka a lovec, Diplomová práce Vedoucí práce: Doc. PhDr. Blanka Knotková-Čapková
Vybrané citáty z diplomové práce:
– V této diplomové práci se zabývám genderovou analýzou filmu Sněhurka a lovec. – Primární základ tvoří feministické teorie, konkrétně se pak věnuji především kritické feministické archetypální analýze a metodě vzdorného čtení. – Jako hlavní metodu v druhé části práce tak používám kritickou feministickou archetypální analýzu a vzdorné čtení. – Genderová studia mi nenabídla však pouhou sumu znalostí, nýbrž také novou, kritickou optiku vidění světa. – Ve své práci vycházím z feministických teorií. – Maskulinita a femininita se v naší západní společnosti vůči sobě nachází v hierarchické bipolaritě. – Zde pokládám za vhodné se vrátit k otázce své pozicionality,kterou jsem načala v začátku této práce. Je možné, že z pohledu Fetterley a Collins já, jakožto žena-vědkyně se zkušeností útlaku, mám určitou epistemickou výhodu při psaní vědecké práce, ve které zkoumám gender a mocenské vztahy v rámci genderové hierarchie? – V kontrastu s Ravennou příběh Sněhurky ilustruje cestu k individuaci, vypráví o spletitém archetypálním zasvěcení mladé ženy....
Hm. Paní vedoucí oné práce má velmi specifické názory na mnoho věcí, souvisejících s feminismem (prý správně s feminismy, protože jich údajně je mnoho proudů a druhů...). Co se týče (ne)práv muslimských žen, prý si za ně ženy v islámském prostředí mohou samy, protože jsou tak vychovávány a trvají na dodržování všech "tradic", včetně těch silně protifeminním. Tady se ovšem západní feministky vůbec nechtějí angažovat. (!) Takže boj se vede pouze proti bílým mužům!
"Zeptám se jinak, opusťme islám, ve veřejnoprávní televizi hovoří jeden člověk, reprezentant nějaké skupiny, o tom, že žena má mít poloviční slovo u soudu a důvodem je, že menstruuje, což ovlivňuje její mozek. Řekl to bez jakéhokoli zájmu feministických kruhů. Ten nezájem je to, na co se ptám." "S tím naprosto souhlasím, jakmile je ten člověk v pozici reprezentanta nějaké skupiny, je to o něčem jiném, má větší odpovědnost. Pokud nikdo neprotestoval, mohlo to mít především dva důvody. Zaprvé, z feministické obce zaznělo už x petic a protestů a ve většině případů zcela bez reakce druhé strany, ať to bylo proti diskriminačním reklamám, prohlášením, čemukoli takovému, takže je tu určitá skepse, zda má smysl adresovat na etickou radu televize takové výhrady. Druhá věc je, že pořad, ve kterém byly výroky řečeny, je z mého pohledu spíše bulvární, představovaný na efekt. A navíc, pokud je něco tak prvoplánově hloupé, pak by protesty znamenaly ono biblické házení perel. Uvědomme si například, že ačkoli předchozí papež byl velice konzervativní, to, co říkal o antikoncepcích či interrupcích, nemuselo vypovídat o pozici všech křesťanů. To tedy platí i v tomto případě a nevypovídá to o pozici všech muslimů v České republice."
Exkrementologie zatím zoufale čeká na své objevení universitami. Přitom by to mohl být tak užitečný obor se spoustou kateder. Ani Séreš se zatím překvapivě nechytil.
Kdepak. Stará paní po voperování umělého kloubu běhá se psem rychleji než já. :o) Jen přemýšlím, jaká hovadina se dá ještě vydávat za vědní a studijní obor, a za co všechno se dá získat vysokoškolský diplom...
Krasobruslařka přijata na školu z prvního termínu z prvního místa. Na druhou školu čeká. Boltka je v očekávání .. přijímají jen 30 ks, výsledky po 16h a furt nic.
Franta už je v káhyře svět vyhlíží mordýře čeká na ten výbuch kdy bude to ví bůh; dneska nebo zítra bude lítat mitra někde v deltě nylu po muslimském stylu.
Ale Gaio, nepřehánějte! Když vidíte, co se dnes kolem děje, tak snad nechcete, aby vyrůstala generace dětí, které nejenom že nebudou mít tatínka, protože se rodiče rozvedli nebo od rodiny odešel, ale nebudou mít tatínka programově! Právo na dítě nikdo nemá! A stačí, že už se za státního platí alimenty za tatínky, jako kdyby ženské měly dítě se státem a ne s chlapem. Natož aby se platilo ženským, co si nedokázaly najít chlapa nebo ho ani nechtějí mít, dvacet let na dítě, zplozené s bůhvíkým.
Vždy byla skupina žen, které mateřství odkládaly nebo se kolem třicítky rozešly s mužem a nemohly si nikoho najít... buď našly a otěhotněly, nebo ne - a dítě neměly (nepíšu o neplodných..). Anebo... to jsem měla v práci kolegu, moc hodného kluka a ten si pořád přivydělával bokem, překlady, publikoval, jezdil jako průvodce s cestovkou (o víkendech) - protože platil alimenty asi na pět dětí. Přitom měl doma jen dvě! No, časem jsem se dozvěděla, že jak byl takový fajn a přátelský (a důvěřivý.. a taky velice plodný!!), tak ho tři kamarádky či kolegyně v průběhu let překecaly, aby jim udělal dítě, vždy to bylo podle stejného scénáře: "nic na Tobě nechci, jen to dítě, já Tě nenahlásím jako otce a nic pro tebe z toho nepoplyne" - jenže za totáče to neměly samoživitelky tak jednoduché, takže každá ho nakonec uvedla jako otce a on pěkně začal platit alimenty na další dítě. No a proč vždy zase naletěl? Jo, sex je mocný čaroděj! A jak byl hodný a poctivý, tak se s těmi dětmi i stýkal, bral si je a nakonec částečně vychovával pět dětí! Tak to byl takový příběh ze života, když to ještě nebylo možné dělat pod mikroskopem v laborce.... :-)
Asi jsem to špatně pochopila, Gaio, Vy byste byla pro umělé oplodnění bez souhlasu partnera, pro single ženy? Až teď čtu Fendrycha, k tomu. No, single žena určitě není nic nepřirozeného, ať si žije s kým chce nebo sama, to je čistě její věc. Ale přivést dítě do jakési "rodiny", to už je jiné téma!
Co znám single děvčata, mladší ročníky, tak své partnery počítají na - někdy i desítky. To by pak jako to dítě mělo každý večer jiného tatínka, v některých případech? A nikoho by to ani nepohoršovalo, někteří mlaďoši jsou tak free... ještě by si to děcko s těmi strejdy fotilo a dávalo na fejs.., čím víc, tím líp? A u osamělých nebo odpůrců chlapů - taky nic moc, polosirota od narození.
já to napsala jako dva odporující si citáty, nejdřív ,že single je nepřirozené a pak že single prodlužuje vlastně život, že ti muži ho zkracují, takže by logicky bylo, že nepřirozené je dožít se vyššího věku,nebo že single je pro ženy výhodnější, když výhodnější, tak přirozené,protože výhodnější přeci nemůže být nepřirozené.
SOROSME, SOROSME si to přes Kosovo pole, přes to žito ! **** Na Kosovo pole přijel jinší sekáč. Smrtonoška Killary neuspěla, Al(blb)ánii musí ovládnout serešovi postoblbamovci. ************************************************************
28. 4. 2017 14:02
V Makedonii se včera velmi zdramatizovala tamější už tak napjatá situace. že vláda by se mohla spoléhat na jednu ze tří stran, které mají podporu místních Albánců. Prezident tvrdí, že by taková vláda byla jen loutkou Albánie.
Demonstrace jsou od té doby na denním pořádku a velmi živo bylo zejména před pěti týdny, kdy do země zavítal evropský komisař Johannes Hahn.
Lidé vnímali jeho návštěvu jako ovlivňování vnitropolitické situace Bruselem a Hahna vypískali. Setkat se s ním odmítl i prezident, a tak se nakonec uskutečnila jen schůzka s vůdcem socialistů Zoranem Zajevem. Evropská unie se ani nesnaží zakrývat své sympatie právě ke zdejším socialistům. Následující týdny se dají ve zpětném pohledu popsat jako ticho před bouří, která vypukla právě včera.
... na parlament zaútočilo asi dvě stě demonstrantů, kteří prošli přes policejní kordony a vnikli dovnitř budovy. Nezastavili se ani před samotnými poslanci a několik jich zranili. Terčem jejich agrese se stali zejména sociální demokraté, kteří s podporou „albánských stran“ hlasovali pro nového předsedu parlamentu. V televizních záběrech se mimochodem mihl i zakrvácený socialista Zoran Zajev.
Makedonie má sice jen dva miliony lidí, ale přesto se ocitla v hledáčku amerického miliardáře maďarského původu George Sorose.
Donátor amerických demokratů i Hillary Clintonové osobně podle americké zpravodajské televize Fox News prostřednictvím desítek neziskových organizací ovlivňuje politickou situaci v zemi. Logicky na straně zmíněných socialistů, a tedy i Evropské unie. Zatím se však nezdá, že by se miliony investovaných dolarů Sorosovi vyplácely.
Jak se ovšem podařilo zjistit Fox News, přibližně šedesáti různým subjektům neposílal peníze jen Soros skrze svoji nadaci, ale i samotná Obamova vláda. Soros však neoperuje jen v Makedonii, ale i v sousední Albánii. Zlé jazyky tvrdí, že předseda levicové vlády Edi Rama je hlavní „Sorosovou investicí“ v zemi. Každopádně je paradoxní, že ke zklidnění situace v Makedonii vyzvala za Evropskou unii zrovna bývalá komunistka a obdivovatelka teroristy Jásira Arafata Federica Mogherini. 28. 4. 2017 14:02
Mně fungoval :-) To uvedené znění je děsivé, ale vtip je roztomilý - klokanice s klokánětem ve vaku roztáhla chlapovi kalhoty v pase a nakukuje mu dovnitř s uvedenými slovy.
Zdeněk Brom Josef Kopíček • před 13 hodinami Zbyňku Matyáši, kolik konspirativních nicků v jedné debatě vlastně používáte? Dva, tři nebo více? 1 • Odpovědět•Sdílet › Avatar zurčící potok Zdeněk Brom • před 7 hodinami Podle náhody. Co je Vám do toho? Jde o nicky nebo o věc? • Odpovědět•Sdílet › Avatar Zdeněk Brom zurčící potok • před 2 hodinami A jak se hezky ty nicky podporují :) Inu, jde přece o věc.
Alena: Brom dal sám sobě lajk, a když jej Ládik!!! upozornil (sám osobně bych si toho nevšiml), Brom jej poslal k očnímu lékaři. Po čase lajk potichu odstranil. ☺
Aha, a Brom je ten blogger, co jste ho prosili, aby vás nechal debatit pod jeho blogy, tehdy, že? A on se bál a odmítl... Ale on už nebloguje, zato "vychovává a vzdělává" v diskusích :-). Já si to pamatuji, jak jste měli diskusi pod posledním blogem Stejskala - a ten se pak držel na špici jako nejsledovanější blog řadu měsíců (než ho smazali) :-)
Tak v Havle už konečně neprší. A snad to přestane i jinde, i když v Orlických a v Jeseníkách ještě solidně leje. Zítra a pozítří pršet nebude - tak honem stihnout vše, co se dá!
Ještě že jen v textech... Úplně jsem se lekla při představě, že by to proniklo do hudby, ty genderové snahy. Mužské rytmy - ženské rytmy, pánské melodie - dámské melodie, hrůza mě jímá, co kdo vymyslí.
mně taky jímá hrůza, že někdo stanoví , jak se mužska a jak žensky cítit a kdo to tak mít nebude tak ho hned v pubertě přeoperují, a že těch přeoperovaných už v USA je, v NG o nich byl celý článek, ty děti to prý chtějí už od 4 let a rodiče jim tedy vycházejí vstříc, chlapečky strojí do sukýnek a volánků a holčičky zas do obleků dokonce to dělají i celebrity, třeba Angelina Jolie dělá ze své dcery kluka a jiná celebrita, už si nevzpomenu na jméno, musela bych googlovat, ta je bílá, adoptovala černouška a dělá mu copánky a strojí ho do šatiček z tylu, jakoby tyl byl nějaký ženský oblíbený materiál, tak leda ke kolotoči.A operaci a život na tabletách s opačnými hormony jim slibují jako dárek k maturitě. I na DVTV byl nedávno rozhovor s jedním přeoperovaným, co se prý pořád cítil ženou v ženském těle, tak mi vrtalo hlavou, jak se asi cítí muži , jestli na to je nějaký jednotný mustr.Já si nikdy nepotrpěla na volánky, lajblíčky a sladké barvičky, asi bych v dnešní době byla podezřelá.
Bubny a baskytary by asi byly genderově mužské a ženám by zbyly drnkátka a triangl.A na klavíru ty vysoké a bike klávesy a ty nízké a černé by byly mužské, ale skladatelek moc není, to by se genderistky vyřádily.Stejně tak dirigentka, těch moc není a kdyby se nějaká objevila, hned na ni, to je genderově mužské, šup s vámi na operaci a přišít mezi nohy hadičku.Jeste, že mají v USA už psychiatrický termín pro tekuté pohlaví, že to dokonce může někdo mít chvíli tak a jindy zas onak.
mají pro to dokonce 2 termíny, kdy každý znamená trochu něco jiného, mohou být genderfluid a gender binary , gender prý má být striktně buď anebo a kdo to tak nemá , tak je ten fluid nebo Vinary a může se léčit, má nárok na treatment. Opravdové blázny, co střílí po ulicích nevinné však neléčí.
U nás réva nezmrzla, my měli jen nulu. Navíc má úžasnou schopnost vyrašit ze spícího očka. Úroda bude možná nižší, ale byla-li to největší kalamita, co by révu a i většinu ovocných stromů mohla potkat (mluvím stále o naší oblasti), tak by zas nebylo tak zle...
Proč blbka, Gaio? Mít jiné názory a vkus zakázáno není. A že jste si tak jistá, co byste si v dětství neoblékla, kdybyste mohla. Jste nejspíše nějaká nenaladěná, ne?
tak vím, co jsem v dětství nosila a chtěla nosit, třeba jsem nechtěla nosit fiží, což bylo tenkrát velmi módní, jak pro ženy , tak muže, můj strýc se s fižím dokonce ženil.Dospelí nejsou od toho, aby dětem všechno dovolili nebo je dokonce ve všem podporovali, proto blbka.
Jo, jo - Vaši moudrost z 22:58 si ukládám do svých internetových úlovků. Pořád nechápu, proč ACZ tolik jeho "slušných" kritiků zvyšuje čtenost a tolik pozorně tam zkoumá to či ono.
V Brně bylo báječně, ale fotky mám za šedivého dne příšerné. Jsem už také mrzutá stará babka, co na Masaryčce vybírající nepříliš veselé maturantce, co staršímu muži ždib přede mnou sdělila, že neví, na co my důchodci máme tolik peněz, že se možná také dočká, bude-li se snažit...
A to jste potom šťastnější? Kam zatřiďujete sama sebe ptát se asi zbytečné, že. No, hodím si cvičně korunou, zda jsem cvok či debil. Určitě nikoliv přepořádná jako Vy, jak jste se tuhle zmínila. Co už - měnit se nebudu.
Hodila jsem si cvoka, Gaio. Čítám nicméně, že bychom se spolu u kafe či na procházce nenudily.
Na tohle dnes razí povznést má milá sestra. V kostele se ponese lépe než mně tady.: MISSA SANTA CECILIA - Jacob de Haan https://www.youtube.com/watch?v=QMpkviINPCU
BJ Sbírám odhodlání jít zrýt záhon pro pár nových sazenic jahod. Ta duchovní hudba mě usebrala, jdu. :-)
Ještě na oplátku - J. D. Zelenka. Nesmírně invenční, ve své době uznávaný stejně jako Bach a ostatní evropské špičky. Doporučuju "ochutnat" aspoň začátky všech vět, to je nejen kompoziční, ale i dramaturgické mistrovství! Inu měli jsme mistry svých oborů.
Jan Dismas Zelenka: Simphonia à 8 Concertanti in A minor https://www.youtube.com/watch?v=9ofiLN9AR9w
Moc hezky se poslouchá, hudba bezvadná, projev přesvědčivý. Jen jsem Vás, pane praguefranku, měla za ortodoxnějšího jazzmana. :-) Tohle je stylem mezi country - folkem - popíkem (rock)? Opravte mě.
Bóže, ty noviny by jednoho zbláznily: "Sobotka nabídne i hlavu ministra Hermana" (Týden. cz) "Sobotka jde Babišovi po krku" (deník.cz) Ještě že mi včera máma slíbila, že na zprávy si nebude brát naslouchátko.
Takový doběh v chumlu vypadá jak cyklistický závod :o) Samozřejmě gratulace! Já dnes mám za sebou taky pěkný závod. Zlikvidovala jsem šest beden, umístila jsem na svá místa věci, které ještě mohou sloužit, vařila jsem pro dva pracanty (nahazovali venkovní zeď pro pergolu) a krmila dravou zvěř, co mi neustále proudila do kuchyně přes otevřené venkovní dveře!
Jsem se nechtíc odhlásil a zkoušel heslo... Z Koutů jsem jel na Červenohorské sedlo (metr bariéry) a Vidly, pak jsem to vzal na Karlovu Studánku přes kopec, co se v zimě neudržuje. Ale na jaře by ho udržovat mohli. Už jsem vytáhl z auta lopatu a řetězy, zimní gumy dojíždím (3mm), tak jsem pod vrcholem zapadl. To se mi už 10 let nestalo. A pozítří je květen. Couval jsem 3km, než jsem se otočil a Jeseníky objel.
Každý věří, že odolá zlu, ale zvládne to jen málokdo... Hodně silný článek, experiment dr. Zimbarda a jeho význam pro dnešní dobu. Doporučuji při neděli číst jen silnějším povahám. S některými uvedenými myšlenkami psychologa nesouhlasím, ale závěr staví experiment do jiného světla.
"V knize Odpojený muž píšete, že mladí lidé, především mladí muži, v současné době nejsou schopni vést „normální život“. Co tím myslíte? Není chápání „normálního“ života vždy relativní? Pro mě normální život znamená mít kamarády, přítelkyni, oženit se, mít rodinu a tím reprodukovat společnost. Mít vztahy se svými příbuznými, s matkou a otcem, vzdělávat se, volit, pracovat, být produktivní. To je normální život žitý v současné společenské realitě. V poslední době však s rozšířením virtuální reality stále více mladých mužů ustupuje od zdolávání těchto životních milníků. Rozšíření chytrých telefonů je podle mého názoru novou formou zla. Lidé se neustále dívají do těchto magických krabiček a nevnímají špatné věci, které se dějí kolem nich. Mladí muži se stávají závislí na videohrách a značnou část svého času věnují sledování on-line pornografie. To je pro pěstování normálních sociálních vztahů naprosto zabijácká kombinace. Muži se vzdávají sociální reality a mění ji za realitu virtuální. Je jim jedno, že nemají kamarády, že nemají přítelkyni. Nezajímají se o své rodiče, nechodí volit, nezajímá je vzdělávání, sport ani koníčky. Co zbývá? Jen jejich závislost.
Proč mají podle vaší teorie mladí muži větší problémy než ženy? Protože videohry i pornografie jsou vytvářené muži pro muže na základě mužských hodnot. Jsem si naprosto jistý, že největší otázka, která dnes trápí vývojáře videoher je, jak zacílit na dívky, které jsou zatím neobsazeným trhem. V naprosté většině současných her jde ale o destrukci a násilí, což jsou mužské hodnoty. Proto si je mladí muži kupují. Čím více hrajete, tím více se s těmito hodnotami ztotožňujete, zlepšujete se, dosahujete vyššího skóre. Výsledkem je, že budete raději hrát než dělat jakoukoli jinou aktivitu na světě."
No a tohle tu budeme mít ještě celý týden Rudoarmějci v květnu 1945 nepřinesli jen mír. Znásilnili tisíce českých žen, celé rodiny odvlekli na Sibiř, kradli. "Ženy, které našli ve vsi, zneuctili v hospodě," vzpomíná Ladislav Sedláček (82) z Veselíčka. "Znásilnili mě ve vlaku," líčí Věra Sosnarová (85) z Odrovic. Rudá armáda znásilňovala i děti či řeholnice. http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/rudoarmejci-znasilnili-tisice-ceskych-zen_427934.html
Bad Robot 30.04.2017 17:59 BADROBOT O zverstvech Sovetu-Moskvy-Kremlu-Hordy na uzemi Ceskoslovenska v dobe ihned po "osvobozeni" Rudou armadou je podrobne napsano Verou Sosnarovou v knize Krvave jahody... .. Stranky 50 az 55 - znasilneni ceskoslovenskych zen, vcetne nezletilych a deti... ve vlaku, smerujiciho do gulagu... A pak jeste gulag... desitky let...
U nás v ulici bydlí 93letá paní, která tu dobu pamatuje. Prý si zdejší dívky chodily rudoarmějce prohlížet, to víte, to byla událost. Kolikpak těch kluků, po projití šílených hrůz války a bojů o holý život, by odolal? Těch selhání bylo násobně méně, než čeho se dopouštějí příživničtí migranti, kteří si klidně mohli své ženy vzít na cestu s sebou. Ale těm se to toleruje.
JAHA Bodejť by se to zrovna Vám líbilo! Ale třeba přiznat, že při osvobozování Československa zahynulo v bojích 140 000 vojáků RA, nejvíc z nich na Slovensku, to se Vám nehodí do demagogie, že?! U násilníka mě ten postoj nepřekvapuje.
Co si do dovolujete voci mne? O akom nasilnikovi pisete. Vy ste povolanim ucitelka? A co ucite deti - klamstvam, zatajovaniu a sprostym ohovaraniam?
Napisal som slusne, ze relativizujete a odvadzate pozornost od meritu veci, ktore bolo v tom, ze vojaci CA pri postupe na zapad casto sa dopustali znasilnovania. Zaroven dal slusnu odpoved pan Kopicek, ze vacsinou boli za to bud zastreleni, v lepsom pripade odoslani na Sibir. I nasu rodinu prepadli ruski vojaci, kradli, co sa dalo a chceli znasilnovat dievcata (moju babku, tety a mamu - vtedy mlade zeny a dievcata). Ale mame s jednym jej bratom sa podarilo ujst, utekali to oznamit, prisli vojaci s dostojnikom, aj sa b nasom dome strielalo, zatkli tych dvoch, ci troch nasilnikov, odviedli ich a dostojnik sa vsetkym ospravedlnil.
A vy sa vyjadrujete, ako ...skoda i slov.
Pokial mate nieco so zdravim a psychikou a Vase vyjadrenia vyplyvaju z toho, viete kde sa taketo veci riesia.
T: Ládik!!! Podle diskuse na ACZ už dnes pravděpodobně v Koutech nejste. Zda včera závod dokončil i náš Spartan zatím nevím, za Elite si pravděpodobně nepřiplácí. Vašim mladým ať se stejně jako u zkoušek vede ve zvolené škole i sportu celé další 4 roky. Želízko nejspíše bude v kraso- pokračovat, ne? Ještě se vrátím k panu Bromovi, co tu byl pokritizován za to, že si na ACZ dal +. Ono se to někdy stane i mně, když se hned nezobrazí hodnocení od jiných - protože to už vím, tak si ho hned smažu. Možná by měl pan učitel i radost, až jaký je o něho zájem...
Kdo dosud neviděl Bubeníčky, doporučuji - je to nejen o baletu (třeba i o tom, jak různě nahlížejí na vzájemné "napojení" dvojčat): http://www.ceskatelevize.cz/porady/11095969964-jiri-otto-bubenicek/21554215136/ I tady si lze vybrat: http://www.ceskatelevize.cz/porady/11300101429-noc-v-oranzerii-na-zamku-versailles/21638775284/
Už jsem v procesu, i když dnes je SR sprint; Jarda se přihlásil i na něj. Do elite si nepřiplácí, minule byl na 24. místě. Ale včera mu to nesedlo, čas 3:12 a naprosto vyčerpaný, bez radosti. Předtím měl deficit 2 nocí - firma ho opět vyslala do Manchesteru na otočku něco vyřizovat v Bentley, to se na něm podepsalo. Krasobruslařka musí školu vybrat do úterý, má 2 varianty. Bruslit bude ještě minimálně rok.
Dík, Anno - pustím si příležitostně celé. Dnes jsem "opalcovala" i odpovědi pana Klána a vyrazím do přírody.
Ještě něco pro Marušku i další. O ceně smyčce žel nic, o ceně koncertních houslí ano. http://www.ceskatelevize.cz/porady/1093836883-na-plovarne/217522160100009-na-plovarne-s-josefem-spackem/
Jaguško, díky za příjemné povídání J. Špačka, ráda jsem si poslechla.
Jo, kéž by i v čele našeho státu byli pracovití, šikovní, skromní a poctiví lidé, kteří myslí nejen na sebe, ale i na prospěch těch, ke kterým mají odpovědnost (jako koncertní mistr se stará o skupinu 1. houslí a celý orchestr, je vidět, že mu osud tělesa leží na srdci a nejsou to jen plané fráze).
Hned mi bylo divné, Ládik a sekaná... ještě tak tatarák. :-)
Taky jsem si mákla, už podruhé posekáno, tentokrát kompletně. Vyplety 2 m skalky. Zítra pokračuju, svátek nesvátek. Je mi jasné, že kdo maká v potu tváře na rolích vezdejších, přijde do nebe.
Za odměnu jsem si načala domácí povidla, od žákyně. Sedmé nebe! Musím si říct o recept.
Ládiku, bolí mě ruce, jen se podívám na tu fotku! Vřetenovka Husquarna - tím snad nesekáte nějaké svahy, ale jen kousek trávníku :-) Zlatá benzínovka s pojezdem... :-)
Čistý nohy jsou důležitý. Otázka: "Moje dcera po shlédnutí hororu, kde je oběť rozpuštěna v kyselině odmítá koupání ve vaně. Po shlédnutí filmu Psycho teď odmíá se i mýt ve sprše. Výsledkem je, že je nepříjemné se k ní přiblížit. Co máme dělat?" Odpověď. "Postříkejte ji šamponem na auto a nechávejte ji stát na dešti nebo jí postavte boudu na dvoře. V prvním případě ji nepouštějte na fim Cestující v dešti." 31. 08. 2014 | 16:47
Aleno, s bolestí v srdci oznamuji, že TOHLETO jsem nepublikoval já. Tedy alespoň pokud má skleróza už nedosáhla vyššího stupně než jsem si ochoten přiznat. JÁCHYM
Připomněla jste mi, Anno, že dnes pro veřejnost otevřená Libavá, mají tam dnes davy krásně: http://www.kudyznudy.cz/aktivity-a-akce/akce/bily-kamen--1-.aspx#
I my tam jednou na čumendě byli - nelituji. U nás také sluní. Všechno voní a půjdeme na políčko dokončit setí. Pokud někdo nemá program na večer (na internetu nebude): http://www.ceskatelevize.cz/porady/11846264423-evropsky-koncert-2017/21738775455/
I u nás je teď počasí lákající k výletu, Babo Jago. Mě ale asi ven nic dnes nevytáhne, jsem teď natolik zklidněná prášky ("rozjela" jsem se předevčírem z radosti), že asi postel dnes neopustím.
S tímhle radit nedovedu, Aničko-Renčo-Moniko. Však příroda je pěkná (u Ládiků!!! 2x)i z okna a Vaše psy má kdo "proběhnout". Můj jedinec z postele nespěchal, teprve snídá. Tak si tu na něho klidně čekám. Na ACZ nového nic a lidiček doma také dost, že se tam tolik přesvědčují o svých názorech. Držte se.
Já se potřebuji dát rychle do pořádku, muž se chystá za 3 týdny na 3 týdny plachtit na Středozemní moře a kdybych nebyla ok, tak by nejel, což bych nerada. Zvýšená dávka prášků zabrala, tak věřím, že z toho budu brzy venku. V pokoji mám dost kytek, tak stálé příjemno. Ale vypadá to, že odpoledne budu muset na chvíli ven, muž je neodbytný :-)
Za mého dětství, pamatuju se dobře, lékaři normálně doporučovali byliny k doléčení, místo léků třeba jíst kvasnice, tvaroh, cibuli aj. na určité neduhy, otužovat se, chodit bos v rose, aj., zdaleka nebylo tolik farmak jako dnes a nikdo nad "babskými" přírodními prostředky, odedávna ověřenými, neohrnoval nos. Rozumný lékař si už tenkrát s maminkou nemocného dítěte nebo s dospělým nemocným nejdřív popovídal, aby zjistil něco i o jeho duševním stavu. Když slyším nebo čtu ty přechytralé pány, zastánce "jedině správných přístupů současné medicíny", která klidně zpochybní účast psychiky na zdraví a uzdravování, nechápu je.
Chci jen připomenout, že i zpěváci vycházejí z psychosomatických principů tvorby hlasu, a taková hlasová výchova je jasně psychosomatická záležitost. Málokdy si člověk uvědomuje a přímo prožívá takovou jednotu tělesného a duševního, jako právě při řeči, a ještě více při zpěvu. Těmto otázkám se odborně věnuje např. L. Válková z DAMU. Nevím, proč mají Sisyfovci potřebu shazovat i psychosomatiku. Nejspíš proto, že dosáhne dál, než kde končí věda a její důkazovost.
to je vlivem urbanizace života člověka a velkého používání technologií, lidé se vzdalují přírodě a degradují pojmy, dnes už se nechovají krávy v kravíně, ale máme živočišnou výrobu a agrokomlpex, neorá se pole, ale agrotechnicky se zasahuje .Přibývá lidstva i jeho aktivit a lidstvo se stále vzdaluje přírodě, přitom z ní vzešlo a bez ní se neobejde.I v nejvyspělejších společnostech považují lidé za nejvyšší hodnotu zdraví. Přitom právě v těchto společnostech se za cenné považuje jen to, čehož hodnota se dá vyjádřit penězi. Takže dochází i k degradaci pojmů zdraví, kdy si lidé myslí, že zdraví budou pouze pokud budou monitorování drahými přístroji a poskytnuta jim drahá technologie,lékaři jim v tomto jdou na ruku, přitom to tak nefunguje. Takže se objevuje nový fenomen- iatrogenní choroby,což jsou choroby způsobené léčbou.Nevim, jestli o nich doktoři nevědí, či záměrně nevědí, nebo dokonce v zájmu byznysu je sami vyvolávají.
Gaia: Ano, vládnou nám peníze (a skrze ně moc, hromaděná v rukou hrstky vyvolených), nikoli přirozenost a selský rozum. Musí být člověk stále něčím nebo někým ovládán? Asi ano.
Dřív se lidem vtloukalo do hlav, že na tento svět přicházejí, aby svými skutky naplňovali Boží zákon, žili zbožně, pak dojdou vysvobození. Dnes se modlíme k zlatému teleti, hromadíme peníze, majetek, hmotné prostředky. Za prachy se dá přece všechno koupit! čte dítě všude od mala. Máma s tátou se celý život honí za výdělkem... a tak to jde dál a dál.
Co se musí stát, aby se změnily hodnoty života? Vzdát se zisků?! Nechci pomýšlet na nejhorší, ale je stále zřejmější, že po dobrém to nepůjde.
Podle mě rozumný přístup: Psycholožka: Osamělé ženy nemohou chtít po státu, aby je otěhotněl. Odpovědnost musí nést samy https://zpravy.aktualne.cz/domaci/psycholozka-zeny-nemuzou-chtit-oplodnit-od-statu-singles-se/r~d35b51202cfe11e7b7fa0025900fea04/?_ga=1.10471862.2022559183.1468050026
Opět zdravím do Nory!
OdpovědětVymazatNo, to je náhoda, jen jsem se sem koukla, dívám se na Better Call Saul a nemůžu ze z toho nějak vymanit.
OdpovědětVymazatPřed léty jsem shlédla seriál Breaking Bad (česky Perníkový táta), bylo to dost drsné, ale opravdu vynikající počin.
V seriálu hrál herec Bob Odenkirk jednu z klíčových rolí, právníka mafiánů, a to tedy bylo herectví. Dokonalé!
Lidi nadchl a tak, když seriál skončil, tvůrci připravili seriál o tom, co tomu předcházelo, proč se z advokáta Jamese McGilla stal Saul Goodman a proč se zapojil do kriminální sféry...
Strašně leje a ještě dlouho bude.
OdpovědětVymazatA kytku; schyluje se k hetryku.
OdpovědětVymazatPrý se zvažuje znovuzavedení branné výchovy do škol. Proti tomu bych nebyl. Jen se musí správně označit nepřítel a směr očekávané invaze - do toho by neměli kecat politici. Už vidím žilku, jak przní podstatu věci. Žádné "nazdar!", ale alach agbar.
OdpovědětVymazatsněží
OdpovědětVymazatObčan Žilka! Zde!
OdpovědětVymazatTak jak vám to jde?
Máte v tašce masku?
Přezku na opasku?
Zavázané kanady?
Zalez zpátky do řady!!
Ignorantský zmetku
hledáš něco k snědku!
Ztratils bodák, masku
myslíš na klobásku
místo abys bránil vlast
do čutory sis dal chlast!
To mě zabije!
Jdeš do první linie!
Odevzdej tu bílou hadru
ber na povel tu svou sqadru
darmošlapů herců a holičů
jsi voják na pi.u
plížením vpřed!
Jsi hnusný vřed!
Dnes se bude každý bobánek a mamánek hned soudit, jakmile zakusí trochu nespravedlnosti a nepohodlí.
VymazatA na vojně to jinak nechodí....
také myslím, že dnes je zavedení povinné vojny nereálné.
VymazatProkopal jsem odvodňovací kanálky a suším se. Za noc 25mm, za včerejší den 10, předtím za 36hodin 25, dohromady 60mm za cca 3 dny. Země už nesákne, voda teče po povrchu. Ještě, že jsme na kopci, i tak jsou tady potoky. A leje, podle mobilu bude do večera. Zítra v tom je Spartan v Koutech.
OdpovědětVymazatAle spodní vody bude dost, letos kýble odpadnou!
VymazatTady na kopci stačí 2 měsíce bez deště a voda je pryč.
VymazatNo, tak snad to letos bude dobré, loni to šlo, ne?
VymazatNakonec nevím, co je dobré. Loni to šlo, kýble jsem nenosil. Jenže mi to zase chybělo - mi ty kýble vůbec nevadí, spíš opačně, asi to potřebuju, v nějaké rozumné míře - tak 50 kýblů za den po 50m (2,5km se zátěží). Je to lepší, než sedět na zadku u pc. To sezení musím kompenzovat - bežet 1,5-2 hodiny, 6 hodin chrápat a 16 hodin sedět (za klávesnicí nebo v autě) není dobrý denní režim. Lepší je to sezení prostřídat pohybem.
Vymazattaky jsem teď nosila kýble, asi 5 metrů od okapů, kde mám vanu do sudu, mám 3 plné plus ještě prší, takže bude vana, tak zalévání skleníku na 10 dní. Ani kapka dešťovky na zmar, měli by mi za ty roky, co to takhle dělám, dát tu dotaci 150 litrů, ale to oni ne, to dají jen těm, co si nechají na zahradě vykopat a pak vybetonovat jímku.Což je blbost, neb to zas poruší vodoteče a vsakování, takže dle mého dost kontraproduktivní.
VymazatMáz zakopanou plastovou nádobu 8000 litrů cca 20m pod barákem, do ní svedenou vodu z okapů a z odvodnění základů ... ani nebudu o nic žádat. I trubku do baráku mám pro čerpání pro splachování, i chráničku pro protažení elektriky.. ale nepoužívám to, voda je po deštích zakalená (střecha je špinavá), musel by být ještě filtr.
VymazatHlavně o nic nežádat a neupozorňovat na sebe... Protože za tím vším čuju zradu, za chvíli budeme platit i za odběr dešťové vody - tak čím později, tím lépe.
VymazatMy máme na chatě jímku na dešťovou vodu v zemi třicet let, protože jsme měli slabý přítok vody ve studni a jeden rok jsme zažili opravdové sucho, kdy tam nepršelo asi sedm týdnů, prakticky celé léto (vše nám uschlo kromě ovocných stromů, těm v létě opadalo listí). V osadě nebyl zaveden vodovod. Takže jsme se museli postarat sami. Kromě toho máme sudy u drobných staveb (přístěnek, kůlna) s tím vehementem, který jsem zde popsala loni. Ještě jsem to do sudů nedala, tak to přetékají...
Ale nebudu o tom mluvit nikde, ani nápad.
Podobně kompostujeme, co pamatuji, a nikdy jsem nepotřebovala od obce kompostéry "zadarmo", kompostuji si jak chci a kde chci, obci do toho nic není.
Dobré ráno!? Asi jak kde. Vidím padající sníh, kolabující dopravu, nechtěla bych být na takových silnicích...
OdpovědětVymazatU nás mokro, ale neprší a 4,2°C. Rozjasňuje se, sluníčko se však konat nebude.
Ládik kope kanálky,
OdpovědětVymazatodvodňovací to spárky,
voda mu teče už všude,
copak s ním nyní bude?
Možná ho něco napadne,
nápad z hlavy pak vypadne,
třeba si postaví přehradu,
s vodním mlýnem tam vzadu,
a stane se tak mlynářem
a na vedlejšák rybářem.
Zmaten jsem dneska velice,
OdpovědětVymazatnení tu horko jak v Africe,
mělo být globální teplení,
místo toho prší a je zimění,
ti novináři a politici blbí,
pořád nám předhazují drby,
jednou jsou to šílené krávy,
podruhé prasečí chřipka je tady,
jindy je to zas chřipka ptačí,
potom AIDS, HIV,Ebola nás plaší!
Jo, kdyby raději řekli jak to je,
že svatý Petr s počasím šintuje,
protože na nebi asi kucí chlastají,
a tak nám s počasím veletoče dělají!
Teď povídal jeden expert na čt24, že se Franta setká v Egyptě s umírněnými muslimy. .... a ti normální muslimi jsou snad prašiví? Nebo by ho picli?
OdpovědětVymazatFrantovi už jen chybí kobereček...
OdpovědětVymazatŘekl bych, že ten má korán v malíčku.
Vymazattřeba chce rozvrátit křesťanství zevnitř, něco jako katolický Gorbačev.
VymazatPapež franta v egyptě.
OdpovědětVymazatČerný prapor na kryptě
pod chrámem ve vatikánu
možná bude franta v pánu
kdyby imámovi prdlo
a podříznul mu hrdlo.
Nelez franto do písku
dali tě na soupisku
bílých ďaurů bez víry
nechoď mezi vezíry
natož mezi emíry
a už vůbec k imámovi
muslimskému pučistovi,
máš ty franto filipa?
V kostele to zapípá
a už letíš k pánubohu
vedle hlavy vidíš nohu
ruka vedle játry
dole tanec chátry
muezin už kvílí hity
že život je nedožitý.
Ládíku! !
VymazatUž bohuša je mi líto
OdpovědětVymazatleží zbitý jako žito
leží tady v tratolišti
kolem něho rány sviští
zuby mu šly dávno z hlavy
nevypadá vůbec zdravý.
Není žádný posera.
Ale nemá trenéra
aby tam ručník hodil
aby ho za ruku vodil
na sedátko do rohu;
svaly má jak z tvarohu
buší jenom do podlahy
ale jsou to jenom stahy
mozek už je po smrti
vidíme zde úmrtí
v televizním přenosu
v hubě sousto gyrosu.
OdpovědětVymazatMÁ VŮBEC CENU V (NĚMECKÝCH) KOLONIÍCH VOLIT?
Vít Klíma, lit. noviny
/Kopíruje JÁCHYM..Mluví mi z duše, semitský bratr!/
"Odpověď na výše položenou otázku zní jednoznačně „ano“. Nechat občany kolonií volit je naprosto nutné, protože jako kolonizátoři nemůžete otevřeně říci domorodcům pravdu: „že vás jejich názor vůbec nezajímá“. Naopak je třeba vyzdvihnout význam místních voleb a zorganizovat je jako taškařici, při níž se domorodé obyvatelstvo dobře pobaví. Sympatie domorodců získáte i malými nenáročnými dárky typu, květiny, propisovačky či koblihy.
K ovládání širokého spektra kolonií potřebujete ovládat pět základních nástrojů:
1/ světové finance, včetně mezinárodních finančních institucí. Pověstný je v tomto smyslu výrok Nathana Mayera Rothschilda: "Nezajímá mě, která loutka je posazena na Anglický trůn, aby vládla říši, nad kterou slunce nikdy nezapadá. Muž, který kontroluje oběh peněz v Británii, kontroluje celé Britské impérium. A oběh peněz v Británii kontroluji já";
2/ vlastnit nejdůležitější mezinárodní masmédia a sociální sítě, abyste mohli ovlivňovat celosvětové mínění ve svůj prospěch a v neprospěch svých nepřátel,
3/ mít vytvořenou úspěšnou kybernetickou rozvědku a armádu, abyste svoji moc mohli podpořit silou,
4/ ovládat umění nastolit v koloniích spřízněné (kolaborantské) vlády,
5/ umět v koloniích vyvolat strach, aby vám platili i za svoji ochranu.
Ad 4/ Základní principy kontrolovaných lokálních voleb
Místnímu obyvatelstvu rozhodně nesmíte dovolit přímou demokracii, neboť by mohlo začít volit či hlasovat v referendu přímo proti našim zájmům (např. Francie či Nizozemí). Ideální pro kolonie je zastupitelská demokracie, přičemž je zcela lhostejné, zda ji zajistíte prostřednictvím místních rodinných (mocenské) klanů jako v Asii, nebo „soutěží“ politických stran, jako v Evropě. Jediným požadavkem na ně je, aby i v jejich vlastním zájmu bylo udržet status quo a byli k nám loajální. Nepřipustíte-li k volbám žádné strany či mocenské klany, které by vám, jako kolonizátorům, „chtěli zakroutit krkem“ je možné bez obav nechat na svobodné vůli místních voličů, kterou politickou stranu zvolí. Užitečné, pokud to jen trochu jde, je nechat do čela místní vlády zvolit alespoň trochu chytrého a dobře vychovaného místního kolaboranta, s nímž se Vám bude dobře komunikovat.
Ad 5/ „Kdyby Putin neexistoval, museli bychom si jej vymyslet“
K tomu, abychom od kolonií dostali dobrovolně všechny benefity nestačí předstírat, že si domorodé obyvatelstvo vládne samo. Vždy se najde někdo, kdo to bude zpochybňovat a začne tvrdit, že například Čechy jsou kolonie Německa a o všem podstatném se rozhoduje v Berlíně / Bruselu. Kolonii musíte být schopni ještě vytvořit nepřítele, který ji chce dobýt a zničit. Někde jako úhlavní nepřátele používáte Američany, jinde Putina, Izraelce, Turky či muslimské imigranty. V momentě, kdy se kolonie bojí, ochotně a hlavně dobrovolně Vám zaplatí vysokou částku za zajištění vlastní obrany. S laskavými čtenáři se jistě shodneme na tom, že Vladimír Putin je pro Čechy strašák „jak víno“. Bůh mu dopřej dlouhý život! Připomínám, že tomu není tomu zas tak dávno, kdy největším nepřítelem Čechů byl americký imperialista. Zkrátka a dobře: „kolonie je třeba strašit, strašit a ještě jednou strašit!“
A co říci na závěr? Český prezident a místní politické strany voliče nabádají „ať rozhodně nezůstávají doma a přijdou k volbám!“ Dodat lze k tomu mohu jediné: „za Váš hlas co nejpokorněji a nejuctivěji, děkujeme“.
je bezvadný, i diskuze pod ním ☻
VymazatSmutná pravda....
VymazatMapa Spartan Kouty 2016 http://www.trenerkolin.cz/wp-content/gallery/spartan-super-kouty-28-5-2016/13268252_1049207685170223_4444297125401298598_o.jpg
OdpovědětVymazatPejsek se trochu probehnul...
OdpovědětVymazathttp://tn.nova.cz/clanek/pejskar-nechal-probehnout-psa-ten-zadavil-krcska-mufloncata.html?ref=str
http://ix.sk/T46tn
OdpovědětVymazatPalec hore.
VymazatV banánovém státě
OdpovědětVymazatnejsou třeba gatě.
Není třeba žádná niť
standardem je holá řiť.
Můžeš se tu batolit
nechávat se oholit
jít si občas zavolit
a moudrosti blábolit.
Příborem tu můžeš jíst
naučí tě psát a číst
knihu lesů vod a srání
splní každé tvoje přání
tvůj ochránce a pán
posselt míru, aleman.
Ivan David: Nejen o rozpadu rodiny a státu
OdpovědětVymazathttp://jdem.cz/c7bcm4
a ještě: Kolonie nemůže mít svou zahraniční politiku:
Vymazathttp://jdem.cz/c7bcw3
ad David: velmi dobrá analýza stavu společnosti. Čekala jsem, co nakonec nevrhne, co s tím vším dělat. - "Od voleb nic neočekávejme, zatím nevidím nikde sílu s přitažlivým programem." takže klídek, na změnu si ještě hooodně dlouho počkáme.
VymazatDoporučuji volit Japonce - hlavně nevolit ŽÁDNOU stranu, co je v Parlamentu! Prostě s tím trochu zatřást!!
VymazatUvidíme, jestli ještě něco nevzejde. Jinak jsem připravena "třást".
VymazatGaia:
OdpovědětVymazatPodle Bible národy země vznikly až po potopě ze synů Noa, např. Semité jsou potomky Sema. V Genesis je uvedeno:
10Toto je Semův rod.Dva roky po potopě zplodil Sem ve věku 100 let Arpakšada. 11Sem žil po zplození Arpakšada ještě 500 let a plodil syny a dcery. 12Arpakšad ve věku 35 let zplodil Šelacha. 13Po zplození Šelacha žil Arpakšad ještě 403 let a plodil syny a dcery. 14Šelach ve věku 30 let zplodil Hebera. 15Po zplození Hebera žil Šelach ještě 403 let a plodil syny a dcery.
16Heber ve věku 34 let zplodil Pelega. 17Po zplození Pelega žil Heber ještě 430 let a plodil syny a dcery.
18Peleg ve věku 30 let zplodil Reúa. 19Po zplození Reúa žil Peleg ještě 209 let a plodil syny a dcery.
20Reú ve věku 32 let zplodil Seruga. 21Po zplození Seruga žil Reú ještě 207 let a plodil syny a dcery.
22Serug ve věku 30 let zplodil Náchora. 23Po zplození Náchora žil Serug ještě 200 let a plodil syny a dcery.
24Náchor ve věku 29 let zplodil Teracha. 25Po zplození Teracha žil Náchor ještě 119 let a plodil syny a dcery.
26Terach ve věku 70 let zplodil Abrama, Náchora a Hárana.
Abram, později Hospodinem přejmenovaný na Abraháma byl praotcem Židů a Arabů. Jeho syn Izák měl syna Jákoba, kterého Hospodin přejmenoval na Izrael. Jeho potomci dali vznik 12 kmenů izraelských.
takže je to děda Židů, to vyjde na stejno
VymazatPak přišel Američan a zplodil Abramse.
VymazatGaia:
VymazatA Arabů a Vás.
Panebože, to je úroveň!
tak logicky, bůh byl Žid, Adam jeho výrobek, Zemi zalidnili už jeho synové, Kain a Ábel, takže žádná úroveň, jen myslet
VymazatGaia:
VymazatTrepete BLUDY.
Ze stary zakon si ako vyklad sveta prisvojuju Zidia, to je v poriadku. Ale sami NIKDE!!! nepisali o zaciatkoch sveta, ze bol stvoreny prvy clovek a dalsi, ZID!!! Uz len keby ste venovali aspon jeden rok citaniu zakladnych veci, zistili by ste, ze nikde sa nejake slovo ZID nepouziva!!! Dalej, ze davno, davno, po vzniku ludstva, davno, davno, po potope, davnoo, davno po vzniku 4 kmenov podla Noemovych synov, davno, davno po Abramovi (ani ten sa nikde nedeklaroval ako ZID!!!), davno a davno po Jakubovi, AZ VTEDY sa VYNORIL z DEJIN kmen JUDA (teda neskorsi Zid). Takze - ako Vam trochu slusne odporucal pan Kopicek a ja Vam to odporucim trochu neslusne - nedristajte a nevyjadrujte sa k tomu, o com nemate ani zakladne vedomosti. Citajte tak 20 rokov, aspon 50 tisic stran vselijakych historickych knih, vratane Biblie (myslim napr. i jeruzalemsku, s tisicami odkazov co, ako a preco prekladali asi zo siestich pramenov!!!) a potom sa VYJADREUJTE k odbornym veciam. To nie je, ako by zasa zneuzil anonymny anonymny ziadna urazka. To su odporucania a FAKTY. Uplne v dobrom.
A este, dalsich cca 20 rokov studia by Vam p. Gaia zabralo studium podobnych knih, ako bo Stary zakon. Mali ich v meste Ur, (z ktoreho sa predpoklada, ze pochadzal v dalsej vetve IZRAELITA (nie ZID!!!) Abram , v dalsich mestach Mezopotamie, ale i v mestach mimo Mezopotamie (Azia, Amerika...).
VymazatNo, ale to by bolo potrebne, ako som napisal, precitat statisice stran historickych vyskumov a potom sa vyjadrovat. Alebo - ak sa vyjadrovat, tak s dovetkom - myslim si, mam nazor... a pod.
Gaio, Vaše potíže s logikou jsou nemalé.
Vymazatco vy víte o logice, houno,a 20 let jen číst, to jste se zbláznil, kdy bych měla čas žít? Žádný nevíte, jak to tenkrát opravdu bylo a důkazy nemáte žádné, Bible může být i hoax.
VymazatBible není o důkazech, spor byl o židovství biblického Noa.
VymazatVáš způsob žití bez čtení schvaluji, někoho čtení může zatěžovat.
A ještě k dotacím na dešťovou vodu... jeden komentář odjinud:
OdpovědětVymazat" s kolegou jsme si zkusmo přes kalkulátor sčítli dotaci na dešťovou vodu… Mňo… u rodinného domku kolem šedesáti metrů čtverečních a čtyřech lidech v baráku vám kalkulátor vypočítá jeden a půl až dvou kubíkovou nádrž. Za blbý dva tisíce litrů vody vám vyjdou náklady na nádrž, čerpadlo a ostatní vehementy kolem čtyřiceti tisíc. Když si k tomu připočítáte ještě zemní práce, projekt vytvořený certifikovanou kanceláří, stavební dozor, povolovací řízení, úpravu domácích rozvodů vody, tak jste na osmdesáti tisících jen to zasyčí. A na to dostanete třicet tisíc dotaci. Možná. Uskladnění litru vody vás vyjde v okamžitých nákladech na padesát korun v tom lepším případě. V tom horším na osmdesát.
Kupuju stan, spacák, krabici masových konzerv PINOK, pytel švédských ovesných krekrů Hätätitlää a jdu tábořit před dotační místo, aby mě někdo nepředběhl při podávání žádosti. Neboť to se fakt vyplatí!
Kdo si to chcete zkusit, tak
Kalkulátor dotace je zde: https://www.dotacedestovka.cz/ "
jistě, je to nesmysl, tolik tady neprší, aby se nachytalo tolik vody, kolik jen potřebuje rodina třeba jen na splachování.A mít dvojí rozvody vody v domě, neb tu čistou taky člověk potřebuje, třeba i na praní, neb při stavu dnešního životního prostředí je ta dešťová dost znečištěná, navíc ty špinavé střechy plné mechů....
VymazatOdvezl jsem souseda do hospody - a naměřil dalších 20mm vody (od rána; úhrn 80mm), déšť už slábne. Vylezly nějaké houby, ta ležící asi vyskočila sama ze země, já to nebral do ruky:
OdpovědětVymazathttp://www.jpeg.cz/obrazek/gd0p
asi závojenka podtrnka
VymazatSe mi zdá moc okrová, je to v místě pod pokácenou jabloní, raději to nebudu jíst.
VymazatZavojenka ma tmavsi klobuk a ovela tensiu nozicku. Je to skor cirovka majova. Bolo by dobre ju najprv ovonat, a zobrat jednu domov na blizsieäu specifikaciu. Vona majovky sa neda prakticky s nicim zamenit. Este snad pozor na mladu vlaknicu patouillardovu, ale ta ma tiez urcite charakteristicke znaky.
Vymazatz Macka:
OdpovědětVymazat"Kdybyste se chtěli hořce zasmát, neboť toto je též naše vysoké školství a naše budoucnost:
Zdroj: UK, FAKULTA HUMANTINÍCH STUDIÍ Katedra genderových studií
Bc. Eliška Vokounová
Název: Genderová analýza filmu Sněhurka a lovec, Diplomová práce
Vedoucí práce: Doc. PhDr. Blanka Knotková-Čapková
Vybrané citáty z diplomové práce:
– V této diplomové práci se zabývám genderovou analýzou filmu Sněhurka a lovec.
– Primární základ tvoří feministické teorie, konkrétně se pak věnuji
především kritické feministické archetypální analýze a metodě vzdorného čtení.
– Jako hlavní metodu v druhé části práce tak používám kritickou
feministickou archetypální analýzu a vzdorné čtení.
– Genderová studia mi nenabídla však pouhou sumu znalostí, nýbrž také novou, kritickou optiku vidění světa.
– Ve své práci vycházím z feministických teorií.
– Maskulinita a femininita se v naší západní společnosti vůči sobě nachází v hierarchické bipolaritě.
– Zde pokládám za vhodné se vrátit k otázce své pozicionality,kterou jsem načala v začátku této práce. Je možné, že z pohledu Fetterley a Collins já, jakožto žena-vědkyně se zkušeností útlaku, mám určitou epistemickou výhodu při psaní vědecké práce, ve které zkoumám gender a mocenské vztahy v rámci genderové hierarchie?
– V kontrastu s Ravennou příběh Sněhurky ilustruje cestu k individuaci, vypráví o spletitém archetypálním zasvěcení mladé ženy....
Z takových absolventů může vyrůst i politický geograf.
Vymazatpolitický pornograf? tedy, pardon, pronografka?
VymazatHm. Paní vedoucí oné práce má velmi specifické názory na mnoho věcí, souvisejících s feminismem (prý správně s feminismy, protože jich údajně je mnoho proudů a druhů...). Co se týče (ne)práv muslimských žen, prý si za ně ženy v islámském prostředí mohou samy, protože jsou tak vychovávány a trvají na dodržování všech "tradic", včetně těch silně protifeminním. Tady se ovšem západní feministky vůbec nechtějí angažovat. (!) Takže boj se vede pouze proti bílým mužům!
Vymazat"Zeptám se jinak, opusťme islám, ve veřejnoprávní televizi hovoří jeden člověk, reprezentant nějaké skupiny, o tom, že žena má mít poloviční slovo u soudu a důvodem je, že menstruuje, což ovlivňuje její mozek. Řekl to bez jakéhokoli zájmu feministických kruhů. Ten nezájem je to, na co se ptám."
"S tím naprosto souhlasím, jakmile je ten člověk v pozici reprezentanta nějaké skupiny, je to o něčem jiném, má větší odpovědnost. Pokud nikdo neprotestoval, mohlo to mít především dva důvody. Zaprvé, z feministické obce zaznělo už x petic a protestů a ve většině případů zcela bez reakce druhé strany, ať to bylo proti diskriminačním reklamám, prohlášením, čemukoli takovému, takže je tu určitá skepse, zda má smysl adresovat na etickou radu televize takové výhrady. Druhá věc je, že pořad, ve kterém byly výroky řečeny, je z mého pohledu spíše bulvární, představovaný na efekt. A navíc, pokud je něco tak prvoplánově hloupé, pak by protesty znamenaly ono biblické házení perel. Uvědomme si například, že ačkoli předchozí papež byl velice konzervativní, to, co říkal o antikoncepcích či interrupcích, nemuselo vypovídat o pozici všech křesťanů. To tedy platí i v tomto případě a nevypovídá to o pozici všech muslimů v České republice."
http://www.cestomila.cz/clanek/1438-blanka-knotkova-capkova-o-vztahu-zapadniho-feminismu-a-islamu
Exkrementologie zatím zoufale čeká na své objevení universitami.
VymazatPřitom by to mohl být tak užitečný obor se spoustou kateder.
Ani Séreš se zatím překvapivě nechytil.
Copak, zdenkub, chodíte už zase venčit? :-)
VymazatKdepak. Stará paní po voperování umělého kloubu běhá se psem rychleji než já. :o) Jen přemýšlím, jaká hovadina se dá ještě vydávat za vědní a studijní obor, a za co všechno se dá získat vysokoškolský diplom...
VymazatTo je tedy síla, Aleno. Nad tím dílem mě přešel smích.
VymazatKrasobruslařka přijata na školu z prvního termínu z prvního místa. Na druhou školu čeká. Boltka je v očekávání .. přijímají jen 30 ks, výsledky po 16h a furt nic.
OdpovědětVymazatBoltka přijata v Plzni na SG.
VymazatGratulace oběma želízkům! Nebude ale Plzeň trochu z ruky?
VymazatKdyž tak na ni dohlídne paní marie... nebo vlk... :o).
Dík, bydlí u Hořovic, ale je to na intr.
VymazatJo, SG ujde, dozoru netřeba. Gratulace oběma šikulám!
VymazatPřidávám se ke gratulantům.
VymazatDíky.
VymazatGratulace oběma děvčatům i vám!
VymazatV Plzni??!
VymazatA kdo u nás vlastní média?
OdpovědětVymazathttp://jdem.cz/c7bed2
Franta už je v káhyře
OdpovědětVymazatsvět vyhlíží mordýře
čeká na ten výbuch
kdy bude to ví bůh;
dneska nebo zítra
bude lítat mitra
někde v deltě nylu
po muslimském stylu.
Single žena se vymyká přirozenému řádu věcí, tvrdí poslankyně Chalánková
OdpovědětVymazatŽít single a jíst syrové maso, radila na dlouhověkost nejstarší žena světa
přirozené pro ženy asi bude nedožít se důchodu.
Ale Gaio, nepřehánějte! Když vidíte, co se dnes kolem děje, tak snad nechcete, aby vyrůstala generace dětí, které nejenom že nebudou mít tatínka, protože se rodiče rozvedli nebo od rodiny odešel, ale nebudou mít tatínka programově!
VymazatPrávo na dítě nikdo nemá!
A stačí, že už se za státního platí alimenty za tatínky, jako kdyby ženské měly dítě se státem a ne s chlapem. Natož aby se platilo ženským, co si nedokázaly najít chlapa nebo ho ani nechtějí mít, dvacet let na dítě, zplozené s bůhvíkým.
Vždy byla skupina žen, které mateřství odkládaly nebo se kolem třicítky rozešly s mužem a nemohly si nikoho najít... buď našly a otěhotněly, nebo ne - a dítě neměly (nepíšu o neplodných..).
VymazatAnebo... to jsem měla v práci kolegu, moc hodného kluka a ten si pořád přivydělával bokem, překlady, publikoval, jezdil jako průvodce s cestovkou (o víkendech) - protože platil alimenty asi na pět dětí. Přitom měl doma jen dvě!
No, časem jsem se dozvěděla, že jak byl takový fajn a přátelský (a důvěřivý.. a taky velice plodný!!), tak ho tři kamarádky či kolegyně v průběhu let překecaly, aby jim udělal dítě, vždy to bylo podle stejného scénáře: "nic na Tobě nechci, jen to dítě, já Tě nenahlásím jako otce a nic pro tebe z toho nepoplyne" - jenže za totáče to neměly samoživitelky tak jednoduché, takže každá ho nakonec uvedla jako otce a on pěkně začal platit alimenty na další dítě.
No a proč vždy zase naletěl? Jo, sex je mocný čaroděj!
A jak byl hodný a poctivý, tak se s těmi dětmi i stýkal, bral si je a nakonec částečně vychovával pět dětí!
Tak to byl takový příběh ze života, když to ještě nebylo možné dělat pod mikroskopem v laborce.... :-)
Asi jsem to špatně pochopila, Gaio, Vy byste byla pro umělé oplodnění bez souhlasu partnera, pro single ženy? Až teď čtu Fendrycha, k tomu.
VymazatNo, single žena určitě není nic nepřirozeného, ať si žije s kým chce nebo sama, to je čistě její věc. Ale přivést dítě do jakési "rodiny", to už je jiné téma!
Co znám single děvčata, mladší ročníky, tak své partnery počítají na - někdy i desítky. To by pak jako to dítě mělo každý večer jiného tatínka, v některých případech? A nikoho by to ani nepohoršovalo, někteří mlaďoši jsou tak free... ještě by si to děcko s těmi strejdy fotilo a dávalo na fejs.., čím víc, tím líp? A u osamělých nebo odpůrců chlapů - taky nic moc, polosirota od narození.
já to napsala jako dva odporující si citáty, nejdřív ,že single je nepřirozené a pak že single prodlužuje vlastně život, že ti muži ho zkracují, takže by logicky bylo, že nepřirozené je dožít se vyššího věku,nebo že single je pro ženy výhodnější, když výhodnější, tak přirozené,protože výhodnější přeci nemůže být nepřirozené.
VymazatSOROSME, SOROSME si to
OdpovědětVymazatpřes Kosovo pole, přes to žito !
****
Na Kosovo pole přijel jinší sekáč.
Smrtonoška Killary neuspěla, Al(blb)ánii musí ovládnout serešovi postoblbamovci.
************************************************************
28. 4. 2017 14:02
V Makedonii se včera velmi zdramatizovala tamější už tak napjatá situace.
že vláda by se mohla spoléhat na jednu ze tří stran, které mají podporu místních Albánců. Prezident tvrdí, že by taková vláda byla jen loutkou Albánie.
Demonstrace jsou od té doby na denním pořádku a velmi živo bylo zejména před pěti týdny, kdy do země zavítal evropský komisař Johannes Hahn.
Lidé vnímali jeho návštěvu jako ovlivňování vnitropolitické situace Bruselem a Hahna vypískali. Setkat se s ním odmítl i prezident, a tak se nakonec uskutečnila jen schůzka s vůdcem socialistů Zoranem Zajevem. Evropská unie se ani nesnaží zakrývat své sympatie právě ke zdejším socialistům. Následující týdny se dají ve zpětném pohledu popsat jako ticho před bouří, která vypukla právě včera.
... na parlament zaútočilo asi dvě stě demonstrantů, kteří prošli přes policejní kordony a vnikli dovnitř budovy. Nezastavili se ani před samotnými poslanci a několik jich zranili. Terčem jejich agrese se stali zejména sociální demokraté, kteří s podporou „albánských stran“ hlasovali pro nového předsedu parlamentu. V televizních záběrech se mimochodem mihl i zakrvácený socialista Zoran Zajev.
Makedonie má sice jen dva miliony lidí, ale přesto se ocitla v hledáčku amerického miliardáře maďarského původu George Sorose.
Donátor amerických demokratů i Hillary Clintonové osobně podle americké zpravodajské televize Fox News prostřednictvím desítek neziskových organizací ovlivňuje politickou situaci v zemi. Logicky na straně zmíněných socialistů, a tedy i Evropské unie. Zatím se však nezdá, že by se miliony investovaných dolarů Sorosovi vyplácely.
Jak se ovšem podařilo zjistit Fox News, přibližně šedesáti různým subjektům neposílal peníze jen Soros skrze svoji nadaci, ale i samotná Obamova vláda. Soros však neoperuje jen v Makedonii, ale i v sousední Albánii. Zlé jazyky tvrdí, že předseda levicové vlády Edi Rama je hlavní „Sorosovou investicí“ v zemi. Každopádně je paradoxní, že ke zklidnění situace v Makedonii vyzvala za Evropskou unii zrovna bývalá komunistka a obdivovatelka teroristy Jásira Arafata Federica Mogherini.
28. 4. 2017 14:02
Tak jeden feministický:
OdpovědětVymazatMyslím, že tvé dítě je mrtvé..
1url.cz/zts6v
zní to hrozivě.. a odkaz nefunguje...
VymazatAleno, fakt nefunguje? Mně ano. Je to košilatý fórek, s klokanicí.
Vymazata jestli nefunguje, žádná škoda, znovu to hledat nebudu. Díky za hlášení.
VymazatMně fungoval :-) To uvedené znění je děsivé, ale vtip je roztomilý - klokanice s klokánětem ve vaku roztáhla chlapovi kalhoty v pase a nakukuje mu dovnitř s uvedenými slovy.
VymazatMarie, trumfuji jiným vtipem:
VymazatLídl-správná volba!
https://s7.postimg.org/463hb7gfv/tepl_-t_den.jpg
Alena: tak nevím, co je horší...! :-)
VymazatAnna: díky za hlášení, fakt to neumím posílat (z příloh mailů).
Jazz for a Rainy Afternoon [ Full Album ]
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=J90rfcE_0Lo
Ládik!!!
OdpovědětVymazatBrom své samolajkování popřel, haj*l.
Du chrápat, vstávám ve 4 a jedu Kouty. Brom popřel víc věcí. Záznam deště:
Vymazathttp://www.jpeg.cz/obrazek/gdXB
Přeju spartanům i doprovodu, ať moc neprší, nebo aspoň ať není moc chladno. Dnes to s počasím celkem šlo.
VymazatDobrou.
Pan Brom-Narcis si dává sám sobě lajky? :-) To by odpovídalo... ty jeho nekonečné debaty, pokřivený světonázor...
Vymazattam již diskutují převážně cvoci, slušné lidi už dávno zabanovali
VymazatZdeněk Brom Josef Kopíček • před 13 hodinami
VymazatZbyňku Matyáši, kolik konspirativních nicků v jedné debatě vlastně používáte? Dva, tři nebo více?
1 • Odpovědět•Sdílet ›
Avatar
zurčící potok Zdeněk Brom • před 7 hodinami
Podle náhody.
Co je Vám do toho? Jde o nicky nebo o věc?
• Odpovědět•Sdílet ›
Avatar
Zdeněk Brom zurčící potok • před 2 hodinami
A jak se hezky ty nicky podporují :) Inu, jde přece o věc.
):)))
VymazatBrome, lepší víc přiznaných nicků než jeden zapíraný, Anonyme. ☺
VymazatAlena:
VymazatBrom dal sám sobě lajk, a když jej Ládik!!! upozornil (sám osobně bych si toho nevšiml), Brom jej poslal k očnímu lékaři. Po čase lajk potichu odstranil. ☺
Aha, a Brom je ten blogger, co jste ho prosili, aby vás nechal debatit pod jeho blogy, tehdy, že? A on se bál a odmítl...
VymazatAle on už nebloguje, zato "vychovává a vzdělává" v diskusích :-).
Já si to pamatuji, jak jste měli diskusi pod posledním blogem Stejskala - a ten se pak držel na špici jako nejsledovanější blog řadu měsíců (než ho smazali) :-)
Jo, to je on.
VymazatZpočátku působení se jevil docela sympaticky, během let se však velice nepříznivě vybarvil.
Tak v Havle už konečně neprší. A snad to přestane i jinde, i když v Orlických a v Jeseníkách ještě solidně leje.
OdpovědětVymazatZítra a pozítří pršet nebude - tak honem stihnout vše, co se dá!
Něco, co punkerům a možná i metallistům zvedne žaludek:
OdpovědětVymazatGender v textech punkové skupiny Visací zámek
https://is.cuni.cz/webapps/zzp/detail/99004/
Lidi, v těch Jinonicích musí být nějaký matroš ve vzduchu, to je horší než filda v Brně!
Filda je Fléda?
VymazatNe, tak se říká filosofickým fakultám, to vy, technik či přírodovědec, nemůžete vědět! :-)
VymazatJeště že jen v textech... Úplně jsem se lekla při představě, že by to proniklo do hudby, ty genderové snahy. Mužské rytmy - ženské rytmy, pánské melodie - dámské melodie, hrůza mě jímá, co kdo vymyslí.
Vymazatmně taky jímá hrůza, že někdo stanoví , jak se mužska a jak žensky cítit a kdo to tak mít nebude tak ho hned v pubertě přeoperují, a že těch přeoperovaných už v USA je, v NG o nich byl celý článek, ty děti to prý chtějí už od 4 let a rodiče jim tedy vycházejí vstříc, chlapečky strojí do sukýnek a volánků a holčičky zas do obleků dokonce to dělají i celebrity, třeba Angelina Jolie dělá ze své dcery kluka a jiná celebrita, už si nevzpomenu na jméno, musela bych googlovat, ta je bílá, adoptovala černouška a dělá mu copánky a strojí ho do šatiček z tylu, jakoby tyl byl nějaký ženský oblíbený materiál, tak leda ke kolotoči.A operaci a život na tabletách s opačnými hormony jim slibují jako dárek k maturitě. I na DVTV byl nedávno rozhovor s jedním přeoperovaným, co se prý pořád cítil ženou v ženském těle, tak mi vrtalo hlavou, jak se asi cítí muži , jestli na to je nějaký jednotný mustr.Já si nikdy nepotrpěla na volánky, lajblíčky a sladké barvičky, asi bych v dnešní době byla podezřelá.
VymazatBubny a baskytary by asi byly genderově mužské a ženám by zbyly drnkátka a triangl.A na klavíru ty vysoké a bike klávesy a ty nízké a černé by byly mužské, ale skladatelek moc není, to by se genderistky vyřádily.Stejně tak dirigentka, těch moc není a kdyby se nějaká objevila, hned na ni, to je genderově mužské, šup s vámi na operaci a přišít mezi nohy hadičku.Jeste, že mají v USA už psychiatrický termín pro tekuté pohlaví, že to dokonce může někdo mít chvíli tak a jindy zas onak.
Vymazatmají pro to dokonce 2 termíny, kdy každý znamená trochu něco jiného, mohou být genderfluid a gender binary , gender prý má být striktně buď anebo a kdo to tak nemá , tak je ten fluid nebo Vinary a může se léčit, má nárok na treatment. Opravdové blázny, co střílí po ulicích nevinné však neléčí.
VymazatAlena:
VymazatDíky za vysvětlení. Kromě Flédy podobně zní filcka, ale to je něco jiného.
A jede se.
OdpovědětVymazatSnad se Vám vydaří počasí, u nás svítí sluníčko a obloha je vymetená
VymazatPranostika praví: Duben hojný vodou, říjen hojný vínem. Dobrá zpráva :o)
OdpovědětVymazatvíno pomrzlo, takže bych se moc netěšila,vůbec ovoce, třešně prý vůbec nebudou
VymazatU nás réva nezmrzla, my měli jen nulu. Navíc má úžasnou schopnost vyrašit ze spícího očka. Úroda bude možná nižší, ale byla-li to největší kalamita, co by révu a i většinu ovocných stromů mohla potkat (mluvím stále o naší oblasti), tak by zas nebylo tak zle...
Vymazatcharlize theron se ta blbka jmenuje, takhle bych se v životě v dětství neoblékla a to jsem byla holčička
OdpovědětVymazathttps://www.super.cz/celebrity/charlize-theron/495762-syn-slavne-herecky-ma-jasno-a-obleka-se-jako-divka-matka-mu-v-tom-nebrani-a-ani-nechce.html
stejně mám pocit, že ty americké célebrity si ty černoušky pořizují místo domácích zvířátek.
Proč blbka, Gaio? Mít jiné názory a vkus zakázáno není.
VymazatA že jste si tak jistá, co byste si v dětství neoblékla, kdybyste mohla. Jste nejspíše nějaká nenaladěná, ne?
tak vím, co jsem v dětství nosila a chtěla nosit, třeba jsem nechtěla nosit fiží, což bylo tenkrát velmi módní, jak pro ženy , tak muže, můj strýc se s fižím dokonce ženil.Dospelí nejsou od toho, aby dětem všechno dovolili nebo je dokonce ve všem podporovali, proto blbka.
VymazatJo, jo - Vaši moudrost z 22:58 si ukládám do svých internetových úlovků. Pořád nechápu, proč ACZ tolik jeho "slušných" kritiků zvyšuje čtenost a tolik pozorně tam zkoumá to či ono.
VymazatV Brně bylo báječně, ale fotky mám za šedivého dne příšerné.
Jsem už také mrzutá stará babka, co na Masaryčce vybírající nepříliš veselé maturantce, co staršímu muži ždib přede mnou sdělila, že neví, na co my důchodci máme tolik peněz, že se možná také dočká, bude-li se snažit...
já to dělám z masochisnu , abych se měla čemu divit.A mnohdy se chci skutečně utvrdit v přesvědčení, že většina lidí jsou opravdu debilové.
VymazatA to jste potom šťastnější? Kam zatřiďujete sama sebe ptát se asi zbytečné, že.
VymazatNo, hodím si cvičně korunou, zda jsem cvok či debil. Určitě nikoliv přepořádná jako Vy, jak jste se tuhle zmínila. Co už - měnit se nebudu.
Hodila jsem si cvoka, Gaio. Čítám nicméně, že bychom se spolu u kafe či na procházce nenudily.
VymazatNa tohle dnes razí povznést má milá sestra. V kostele se ponese lépe než mně tady.:
MISSA SANTA CECILIA - Jacob de Haan
https://www.youtube.com/watch?v=QMpkviINPCU
BJ
VymazatSbírám odhodlání jít zrýt záhon pro pár nových sazenic jahod. Ta duchovní hudba mě usebrala, jdu. :-)
Ještě na oplátku - J. D. Zelenka. Nesmírně invenční, ve své době uznávaný stejně jako Bach a ostatní evropské špičky. Doporučuju "ochutnat" aspoň začátky všech vět, to je nejen kompoziční, ale i dramaturgické mistrovství! Inu měli jsme mistry svých oborů.
Jan Dismas Zelenka: Simphonia à 8 Concertanti in A minor
https://www.youtube.com/watch?v=9ofiLN9AR9w
šťasten ten, kdo nic nečeká, neboť nemůže být zklamán.
VymazatProto se utvrzuji.
JJ Shiplett - Something To Believe In: můj dnešní objev (Kanada) https://www.youtube.com/watch?v=dslmFnLWVuw
OdpovědětVymazatMoc hezky se poslouchá, hudba bezvadná, projev přesvědčivý.
VymazatJen jsem Vás, pane praguefranku, měla za ortodoxnějšího jazzmana. :-)
Tohle je stylem mezi country - folkem - popíkem (rock)? Opravte mě.
Díky, příjemný poslech :-)
VymazatMarie, pokud vím, praguefrank je především odborník na country. Ale možná je zároveň ortodoxní jazzman :-)
Bóže, ty noviny by jednoho zbláznily:
OdpovědětVymazat"Sobotka nabídne i hlavu ministra Hermana" (Týden. cz)
"Sobotka jde Babišovi po krku" (deník.cz)
Ještě že mi včera máma slíbila, že na zprávy si nebude brát naslouchátko.
Tohle je moc smutná zpráva, chudinky čápata, doplatily na nezvyklé počasí:
OdpovědětVymazatNěkolik dní stará čápata zasypal sníh, všechna čtyři v hnízdě umrzla
http://budejovice.idnes.cz/uhyn-capata-dubne-kostel-zima-djx-/budejovice-zpravy.aspx?c=A170429_131132_budejovice-zpravy_mav
http://www.jpeg.cz/obrazek/gdva
OdpovědětVymazatVýraz ve tvářích mluví za vše! :-)
VymazatSprchují se aspoň dešťovou vodou, aby byli sladěni s přírodou? To bude spotřeba.
No a jinak - dobrý?
http://www.jpeg.cz/obrazek/gdJu
VymazatTakový doběh v chumlu vypadá jak cyklistický závod :o)
VymazatSamozřejmě gratulace!
Já dnes mám za sebou taky pěkný závod. Zlikvidovala jsem šest beden, umístila jsem na svá místa věci, které ještě mohou sloužit, vařila jsem pro dva pracanty (nahazovali venkovní zeď pro pergolu) a krmila dravou zvěř, co mi neustále proudila do kuchyně přes otevřené venkovní dveře!
info zítra, jsem K.O.
Vymazatto je start 1.vlny - elite
VymazatKonec závodu probíhal v Divoké Desné, byli dočista. Jezdily o záchranky. Vyčerpání, podchlazení. Za 2000 startovného.
VymazatLightnin' Slim - My Blues [Full Album]
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=uvYoNQZ3FNU
Pokus, z mobilu
OdpovědětVymazatJsem se nechtíc odhlásil a zkoušel heslo...
OdpovědětVymazatZ Koutů jsem jel na Červenohorské sedlo (metr bariéry) a Vidly, pak jsem to vzal na Karlovu Studánku přes kopec, co se v zimě neudržuje. Ale na jaře by ho udržovat mohli. Už jsem vytáhl z auta lopatu a řetězy, zimní gumy dojíždím (3mm), tak jsem pod vrcholem zapadl. To se mi už 10 let nestalo. A pozítří je květen. Couval jsem 3km, než jsem se otočil a Jeseníky objel.
No, to snad není možné. konec dubna!
VymazatTak to jste měl nečekané zakončení jinak pěkného dne...
V Havle bylo dopoledne pěkně, to jsem prospala, pak jsem jela sekat na parcelu a přišly přeháňky, tráva byla mokrá, no práce nanic.
Konec dobrý, všecko dobré :o)
VymazatNieco pre zahradkarov.
OdpovědětVymazathttps://lnk.sk/bPSV
Tento komentář byl odstraněn autorem.
VymazatCo je to ten korunový dluhopis? Papír, po jehož předložení dostanu od věřitele korunu?
OdpovědětVymazatA babiš ho sám vydal a sám si ho koupil, aby obešel banku? A už dávno?
VymazatPrý letí anděla do rijádu. Smějí ji tam noviny vůbec vyobrazit?
Každý věří, že odolá zlu, ale zvládne to jen málokdo... Hodně silný článek, experiment dr. Zimbarda a jeho význam pro dnešní dobu. Doporučuji při neděli číst jen silnějším povahám. S některými uvedenými myšlenkami psychologa nesouhlasím, ale závěr staví experiment do jiného světla.
OdpovědětVymazat"V knize Odpojený muž píšete, že mladí lidé, především mladí muži, v současné době nejsou schopni vést „normální život“. Co tím myslíte? Není chápání „normálního“ života vždy relativní?
Pro mě normální život znamená mít kamarády, přítelkyni, oženit se, mít rodinu a tím reprodukovat společnost. Mít vztahy se svými příbuznými, s matkou a otcem, vzdělávat se, volit, pracovat, být produktivní. To je normální život žitý v současné společenské realitě.
V poslední době však s rozšířením virtuální reality stále více mladých mužů ustupuje od zdolávání těchto životních milníků. Rozšíření chytrých telefonů je podle mého názoru novou formou zla. Lidé se neustále dívají do těchto magických krabiček a nevnímají špatné věci, které se dějí kolem nich. Mladí muži se stávají závislí na videohrách a značnou část svého času věnují sledování on-line pornografie. To je pro pěstování normálních sociálních vztahů naprosto zabijácká kombinace. Muži se vzdávají sociální reality a mění ji za realitu virtuální. Je jim jedno, že nemají kamarády, že nemají přítelkyni. Nezajímají se o své rodiče, nechodí volit, nezajímá je vzdělávání, sport ani koníčky. Co zbývá? Jen jejich závislost.
Proč mají podle vaší teorie mladí muži větší problémy než ženy?
Protože videohry i pornografie jsou vytvářené muži pro muže na základě mužských hodnot. Jsem si naprosto jistý, že největší otázka, která dnes trápí vývojáře videoher je, jak zacílit na dívky, které jsou zatím neobsazeným trhem.
V naprosté většině současných her jde ale o destrukci a násilí, což jsou mužské hodnoty. Proto si je mladí muži kupují. Čím více hrajete, tím více se s těmito hodnotami ztotožňujete, zlepšujete se, dosahujete vyššího skóre. Výsledkem je, že budete raději hrát než dělat jakoukoli jinou aktivitu na světě."
http://zpravy.idnes.cz/rozhovor-philip-zimbardo-0y5-/zahranicni.aspx?c=A161019_131300_zahranicni_zt
liško, prosím,
OdpovědětVymazatmůžu z toho udělat smaženici? Je to závojenka podtrnka?
tohle http://www.jpeg.cz/obrazek/gdw6
Vymazatřekla bych, že ano, viz
Vymazathttp://www.houbareni.cz/houba.php?id=26
No a tohle tu budeme mít ještě celý týden
OdpovědětVymazatRudoarmějci v květnu 1945 nepřinesli jen mír. Znásilnili tisíce českých žen, celé rodiny odvlekli na Sibiř, kradli. "Ženy, které našli ve vsi, zneuctili v hospodě," vzpomíná Ladislav Sedláček (82) z Veselíčka. "Znásilnili mě ve vlaku," líčí Věra Sosnarová (85) z Odrovic. Rudá armáda znásilňovala i děti či řeholnice.
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/rudoarmejci-znasilnili-tisice-ceskych-zen_427934.html
Tomu se přece říká obohacování, ne?
VymazatKolik rudoarmějců to znásilňování přežilo? Byli nekompromisně stříleni.
VymazatPřesně. Sovětská armáda znásilnění trestala na míste- zastřelením. Bez pardonu.
VymazatBad Robot 30.04.2017 17:59
VymazatBADROBOT
O zverstvech Sovetu-Moskvy-Kremlu-Hordy na uzemi Ceskoslovenska v dobe ihned po "osvobozeni" Rudou armadou je podrobne napsano Verou Sosnarovou v knize Krvave jahody...
..
Stranky 50 az 55 - znasilneni ceskoslovenskych zen, vcetne nezletilych a deti... ve vlaku, smerujiciho do gulagu...
A pak jeste gulag... desitky let...
U nás v ulici bydlí 93letá paní, která tu dobu pamatuje. Prý si zdejší dívky chodily rudoarmějce prohlížet, to víte, to byla událost.
VymazatKolikpak těch kluků, po projití šílených hrůz války a bojů o holý život, by odolal? Těch selhání bylo násobně méně, než čeho se dopouštějí příživničtí migranti, kteří si klidně mohli své ženy vzít na cestu s sebou. Ale těm se to toleruje.
P.S. Paní bydlela kousek od Prahy, pro upřesnění, aby mě zase anonym nechal za slovo.
VymazatAd: Marie
VymazatKrasa relativizovania, super...:-(
JAHA
VymazatBodejť by se to zrovna Vám líbilo!
Ale třeba přiznat, že při osvobozování Československa zahynulo v bojích 140 000 vojáků RA, nejvíc z nich na Slovensku, to se Vám nehodí do demagogie, že?!
U násilníka mě ten postoj nepřekvapuje.
U násilníka mě ten postoj nepřekvapuje.
VymazatCo si do dovolujete voci mne? O akom nasilnikovi pisete. Vy ste povolanim ucitelka? A co ucite deti - klamstvam, zatajovaniu a sprostym ohovaraniam?
Napisal som slusne, ze relativizujete a odvadzate pozornost od meritu veci, ktore bolo v tom, ze vojaci CA pri postupe na zapad casto sa dopustali znasilnovania. Zaroven dal slusnu odpoved pan Kopicek, ze vacsinou boli za to bud zastreleni, v lepsom pripade odoslani na Sibir. I nasu rodinu prepadli ruski vojaci, kradli, co sa dalo a chceli znasilnovat dievcata (moju babku, tety a mamu - vtedy mlade zeny a dievcata). Ale mame s jednym jej bratom sa podarilo ujst, utekali to oznamit, prisli vojaci s dostojnikom, aj sa b nasom dome strielalo, zatkli tych dvoch, ci troch nasilnikov, odviedli ich a dostojnik sa vsetkym ospravedlnil.
A vy sa vyjadrujete, ako ...skoda i slov.
Pokial mate nieco so zdravim a psychikou a Vase vyjadrenia vyplyvaju z toho, viete kde sa taketo veci riesia.
T: Ládik!!!
OdpovědětVymazatPodle diskuse na ACZ už dnes pravděpodobně v Koutech nejste. Zda včera závod dokončil i náš Spartan zatím nevím, za Elite si pravděpodobně nepřiplácí. Vašim mladým ať se stejně jako u zkoušek vede ve zvolené škole i sportu celé další 4 roky. Želízko nejspíše bude v kraso- pokračovat, ne?
Ještě se vrátím k panu Bromovi, co tu byl pokritizován za to, že si na ACZ dal +. Ono se to někdy stane i mně, když se hned nezobrazí hodnocení od jiných - protože to už vím, tak si ho hned smažu. Možná by měl pan učitel i radost, až jaký je o něho zájem...
Kdo dosud neviděl Bubeníčky, doporučuji - je to nejen o baletu (třeba i o tom, jak různě nahlížejí na vzájemné "napojení" dvojčat):
http://www.ceskatelevize.cz/porady/11095969964-jiri-otto-bubenicek/21554215136/
I tady si lze vybrat:
http://www.ceskatelevize.cz/porady/11300101429-noc-v-oranzerii-na-zamku-versailles/21638775284/
Už jsem v procesu, i když dnes je SR sprint; Jarda se přihlásil i na něj. Do elite si nepřiplácí, minule byl na 24. místě. Ale včera mu to nesedlo, čas 3:12 a naprosto vyčerpaný, bez radosti. Předtím měl deficit 2 nocí - firma ho opět vyslala do Manchesteru na otočku něco vyřizovat v Bentley, to se na něm podepsalo.
VymazatKrasobruslařka musí školu vybrat do úterý, má 2 varianty. Bruslit bude ještě minimálně rok.
Investigativní fotograf: http://www.jpeg.cz/obrazek/gdwm
Apartmán jsem tam rušil týden předem, N měla včera soutěž Slezánku v Opavě a bez ní to nemělo cenu... dělali jsme to na otočku.
VymazatKrasobruslařka v Koutech: http://www.jpeg.cz/obrazek/gdwv
Je Váš Spartan zdatnější než náš... Dle už zveřejněného na YT bylo včera v Koutech krásně - pro fandící určitě, soutěžící si mákli fest.
VymazatJoe Cocker Greatest Hits (Full Album)
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=I3TQ6qJCIXA
Dík, Anno - pustím si příležitostně celé. Dnes jsem "opalcovala" i odpovědi pana Klána a vyrazím do přírody.
OdpovědětVymazatJeště něco pro Marušku i další. O ceně smyčce žel nic, o ceně koncertních houslí ano.
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1093836883-na-plovarne/217522160100009-na-plovarne-s-josefem-spackem/
Jaguško, díky za příjemné povídání J. Špačka, ráda jsem si poslechla.
VymazatJo, kéž by i v čele našeho státu byli pracovití, šikovní, skromní a poctiví lidé, kteří myslí nejen na sebe, ale i na prospěch těch, ke kterým mají odpovědnost (jako koncertní mistr se stará o skupinu 1. houslí a celý orchestr, je vidět, že mu osud tělesa leží na srdci a nejsou to jen plané fráze).
Ještě něco ze včerejška,
OdpovědětVymazathttp://www.jpeg.cz/obrazek/gdNn
odposlechnuto od závodníků:
"Kurva drát!"
od Ostraváků: "Á do pi.e!"
"Na co jsem to pral?"
Čistý masochizmus. Tohle a cyklokros.
VymazatKatelijne van Otterloo Colors Of Jazz
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=w2-UxfX5GA8
sekaná z májovek http://www.jpeg.cz/obrazek/gdWu
OdpovědětVymazatHned mi bylo divné, Ládik a sekaná... ještě tak tatarák. :-)
VymazatTaky jsem si mákla, už podruhé posekáno, tentokrát kompletně. Vyplety 2 m skalky. Zítra pokračuju, svátek nesvátek. Je mi jasné, že kdo maká v potu tváře na rolích vezdejších, přijde do nebe.
Za odměnu jsem si načala domácí povidla, od žákyně. Sedmé nebe! Musím si říct o recept.
Ládiku, bolí mě ruce, jen se podívám na tu fotku! Vřetenovka Husquarna - tím snad nesekáte nějaké svahy, ale jen kousek trávníku :-)
VymazatZlatá benzínovka s pojezdem... :-)
Jenom kolem domu. Jinak benzínovks s vypnutým pojezdem, s ním je práce pomalá.
VymazatPo dnešní noci by mělo být ministerstvo PSV bez ministryně.
OdpovědětVymazatTu nevezmou ani do pekla, natož na slet....
Vymazatestét napsal(a):
OdpovědětVymazatČistý nohy jsou důležitý.
Otázka:
"Moje dcera po shlédnutí hororu, kde je oběť rozpuštěna v kyselině odmítá koupání ve vaně.
Po shlédnutí filmu Psycho teď odmíá se i mýt ve sprše. Výsledkem je, že je nepříjemné se k ní přiblížit. Co máme dělat?"
Odpověď.
"Postříkejte ji šamponem na auto a nechávejte ji stát na dešti nebo jí postavte boudu na dvoře. V prvním případě ji nepouštějte na fim Cestující v dešti."
31. 08. 2014 | 16:47
Jáchyme :-)
VymazatAleno,
Vymazats bolestí v srdci oznamuji, že TOHLETO jsem nepublikoval já.
Tedy alespoň pokud má skleróza už nedosáhla vyššího stupně než jsem si ochoten přiznat.
JÁCHYM
Jde někdo do průvodu? Už je čas se řadit.
OdpovědětVymazatNemůžu najít mávátko!
VymazatJá už si zpívám do kroku:
Vymazat"Rudé šátky na slunci hoří jako rozkvetlý vlčí mák
a po celém kraji letí píseň za skřivánkem vzhůru do oblak..."
:-)
...! Je to píseň šťastného mládí, kterou zpívá si do kroku
Vymazatpod praporem mladých pionýrů nejmladší armáda pokroku. :-)
Náhodou se to zpívalo dobře, aspoň to nebylo plné sprostot a negativismu, jako některé současné hity.
To máte, Marie, pravdu...
VymazatPrvní máj už přišel sem,
Vymazatvesele si zatancujem.
S námi životem jásej
písní svobody hlasem
probuď v celé zemi lid náš.
mně se nejvíc líbil ten pochod demokratické mládeže nebo Praha už volá, to byly krásné pozitivní a jarní písničky.
VymazatHlásím, že přelet nad kukaččím hnízdem proběhl hladce.
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=CjALCSTzHYQ
Kvetou švestky, 7°C, studený východní mistrál.
OdpovědětVymazathttp://www.jpeg.cz/obrazek/gdfX
Fouká, včera byla pohoda, včelky makaly, dnes se jim asi do té práce moc chtít nebude...
VymazatHana a Petr Ulrychovi - Kámen (1982)
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=OAr04_ceLSs
Připomněla jste mi, Anno, že dnes pro veřejnost otevřená Libavá, mají tam dnes davy krásně:
Vymazathttp://www.kudyznudy.cz/aktivity-a-akce/akce/bily-kamen--1-.aspx#
I my tam jednou na čumendě byli - nelituji.
U nás také sluní. Všechno voní a půjdeme na políčko dokončit setí.
Pokud někdo nemá program na večer (na internetu nebude):
http://www.ceskatelevize.cz/porady/11846264423-evropsky-koncert-2017/21738775455/
I u nás je teď počasí lákající k výletu, Babo Jago.
VymazatMě ale asi ven nic dnes nevytáhne, jsem teď natolik zklidněná prášky ("rozjela" jsem se předevčírem z radosti), že asi postel dnes neopustím.
S tímhle radit nedovedu, Aničko-Renčo-Moniko. Však příroda je pěkná (u Ládiků!!! 2x)i z okna a Vaše psy má kdo "proběhnout".
VymazatMůj jedinec z postele nespěchal, teprve snídá. Tak si tu na něho klidně čekám. Na ACZ nového nic a lidiček doma také dost, že se tam tolik přesvědčují o svých názorech.
Držte se.
Já se potřebuji dát rychle do pořádku, muž se chystá za 3 týdny na 3 týdny plachtit na Středozemní moře a kdybych nebyla ok, tak by nejel, což bych nerada. Zvýšená dávka prášků zabrala, tak věřím, že z toho budu brzy venku.
VymazatV pokoji mám dost kytek, tak stálé příjemno. Ale vypadá to, že odpoledne budu muset na chvíli ven, muž je neodbytný :-)
Fast car -Tracy Chapman
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=Orv_F2HV4gk
Za mého dětství, pamatuju se dobře, lékaři normálně doporučovali byliny k doléčení, místo léků třeba jíst kvasnice, tvaroh, cibuli aj. na určité neduhy, otužovat se, chodit bos v rose, aj., zdaleka nebylo tolik farmak jako dnes a nikdo nad "babskými" přírodními prostředky, odedávna ověřenými, neohrnoval nos.
OdpovědětVymazatRozumný lékař si už tenkrát s maminkou nemocného dítěte nebo s dospělým nemocným nejdřív popovídal, aby zjistil něco i o jeho duševním stavu.
Když slyším nebo čtu ty přechytralé pány, zastánce "jedině správných přístupů současné medicíny", která klidně zpochybní účast psychiky na zdraví a uzdravování, nechápu je.
Chci jen připomenout, že i zpěváci vycházejí z psychosomatických principů tvorby hlasu, a taková hlasová výchova je jasně psychosomatická záležitost. Málokdy si člověk uvědomuje a přímo prožívá takovou jednotu tělesného a duševního, jako právě při řeči, a ještě více při zpěvu. Těmto otázkám se odborně věnuje např. L. Válková z DAMU.
Nevím, proč mají Sisyfovci potřebu shazovat i psychosomatiku. Nejspíš proto, že dosáhne dál, než kde končí věda a její důkazovost.
to je vlivem urbanizace života člověka a velkého používání technologií, lidé se vzdalují přírodě a degradují pojmy, dnes už se nechovají krávy v kravíně, ale máme živočišnou výrobu a agrokomlpex, neorá se pole, ale agrotechnicky se zasahuje .Přibývá lidstva i jeho aktivit a lidstvo se stále vzdaluje přírodě, přitom z ní vzešlo a bez ní se neobejde.I v nejvyspělejších společnostech považují lidé za nejvyšší hodnotu zdraví. Přitom právě v těchto společnostech se za cenné považuje jen to, čehož hodnota se dá vyjádřit penězi. Takže dochází i k degradaci pojmů zdraví, kdy si lidé myslí, že zdraví budou pouze pokud budou monitorování drahými přístroji a poskytnuta jim drahá technologie,lékaři jim v tomto jdou na ruku, přitom to tak nefunguje. Takže se objevuje nový fenomen- iatrogenní choroby,což jsou choroby způsobené léčbou.Nevim, jestli o nich doktoři nevědí, či záměrně nevědí, nebo dokonce v zájmu byznysu je sami vyvolávají.
VymazatGaia:
VymazatAno, vládnou nám peníze (a skrze ně moc, hromaděná v rukou hrstky vyvolených), nikoli přirozenost a selský rozum.
Musí být člověk stále něčím nebo někým ovládán? Asi ano.
Dřív se lidem vtloukalo do hlav, že na tento svět přicházejí, aby svými skutky naplňovali Boží zákon, žili zbožně, pak dojdou vysvobození.
Dnes se modlíme k zlatému teleti, hromadíme peníze, majetek, hmotné prostředky. Za prachy se dá přece všechno koupit! čte dítě všude od mala. Máma s tátou se celý život honí za výdělkem... a tak to jde dál a dál.
Co se musí stát, aby se změnily hodnoty života? Vzdát se zisků?!
Nechci pomýšlet na nejhorší, ale je stále zřejmější, že po dobrém to nepůjde.
To bude tím, že psychika je jenom jedna z forem somatiky.
OdpovědětVymazatPodle mě rozumný přístup:
OdpovědětVymazatPsycholožka: Osamělé ženy nemohou chtít po státu, aby je otěhotněl. Odpovědnost musí nést samy
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/psycholozka-zeny-nemuzou-chtit-oplodnit-od-statu-singles-se/r~d35b51202cfe11e7b7fa0025900fea04/?_ga=1.10471862.2022559183.1468050026
ale není u toho diskuse, což je chyba
OdpovědětVymazatBudou krvavé bramborové placky, s trochou kůže.
OdpovědětVymazat