23 listopadu, 2015

KRTINEC č.47

227 komentářů:

  1. Východ Slunce z Lysé: http://www.imgup.cz/image/ozj

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím krtky a krtinec po ránu,
    píše se to prý i v koránu,
    nevím jak to ten Ládik dělá nuže,
    už je zase první v nové 47-té noře!
    Zřejmě nespí a čeká v kuse,
    kdy na Lysé vychází slunce,
    pak protrhne pásku cíle jako první
    a radostí z toho ten pacholek vrní.
    Kdo umí, umí se musí prostě říci,
    je eso Ládik a jeho tři vykřičníci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V muslimské čtvrti
      křesťany čtvrtí
      mají tupé nože
      bolí to ó Bože!
      I v matičce praze
      kde se žilo blaze
      říkají sluníčka
      bude první ulička
      kde budou kleku
      5x hledat mekku.

      Vymazat
    2. Ranní ptáče byla Anna
      ta už psala ve 3 zrána
      první byla ona
      já jsem tu za slona
      šlapu v porcelánu
      nemám slavobránu.

      Vymazat
    3. Ve 47. Krtinci jste ale první i bez slavobrány a s panem Maximusem (ať je skloňování po jeho) zatím kupodivu jediný.
      Zdravím všechny veršotepce (však přibývají i na ACZ), ostatní rovněž.

      A když Vy jste tak skoro na samotě, jak psáváte - někde Vám poblíž by možná mohlo EU také bezpečně sněmovat. Když zruší úřednictvo a každou zemi bude zastupovat jeden človíček, dohodnou se snadněji a vejdou do každého obecňáku či vesnické hospůdky. Nás by možná mohl zastupovat pan Janeček, co si na lid opět vzpomněl.

      Vymazat
    4. To nepůjde, v blízkosti je bezletová zóna kvůli plynového zásobníku. Museli by autem, a to nejsou zvyklí.

      Vymazat
    5. Slony mám ráda
      padá mi brada
      obdiv já k Vám mám
      slavobránu udělám

      Ládikovi!!! třikrát sláva, sláva, sláva
      slova má vždy rýmovaná a dravá
      pravidelně komentuje
      díky, že s námi tu je !!!

      Víc a líp to nesložím
      já to totiž neumím
      tohle pro mě vyplodit
      bylo jako porodit
      Muziku jsem radši dám
      snad radost Vám udělám
      (přestože jste ještě jura
      během ke stáří hurá...)

      Wabi Ryvola - Bejt starej chlap

      https://www.youtube.com/watch?v=zqmxcw1cN2c&list=PLdShpfwJRMRkSQ0zWXFGtVulh1EzzUQUj

      P.s.: Díky za vysvětlení v minulém krtinci. V první chvíli jsem Vaši veršovánku s chřestýši vztáhla na sebe, takže se mi Vaše objasnění hodilo :-)

      Vymazat
    6. Babo Jago, zdravím, veršotepovat jsem dnes začala hodně času tomu nazad před Vaším příspěvkem. Z radosti, že jsem něco vysmolila, jsem si to ani po sobě nepřečetla, takže dodatečná oprava na: Muziku sem radši dám...

      Teď mi tu zní
      Franz Liszt: Liebestraum cello and piano

      https://www.youtube.com/watch?v=eW_MAQj0aIA

      Vymazat
  3. Ad: maximus z krtka c. 46 k pocitaniu u ciganov.

    Ucit sa nie je nikdy neskoro - strana 54 - cislovky, zdes:

    http://www.jozefsabol.sk/pedagogovia/sabol/sabol_publikacie_o_romoch/romsky.jazyk-mp.pdf

    OdpovědětVymazat
  4. Niekto tu meditoval o elektrine na Kryme.

    Odpoved vie, ako vzdy ☺ aeronet ☺.

    http://aeronet.cz/news/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAHO, jsem ráda, že se usmíváte, ovšem váš úsměv je poněkud lehce řečeno mimo, dodala bych cez slzy.

      Vymazat
  5. http://aeronet.cz/news/kyjev-spolecne-s-kremlem-odsoudily-utok-praveho-sektoru-na-sloupy-elektrickeho-vedeni-na-krym-kyjev-nema-dobrovolnicke-prapory-pod-kontrolou/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže se nám rýsuje nová buňka ISIS v podobě Krymských tatarů.
      To jsou ale debilové, když zničením těch sloupů ohrozili dvě atomové elektrárny, možná by se dalo říci, že je to teroristický čin i vůči Evropě, když jsou ohroženy atomové elektrárny.
      A na tomto příkladu se ukazuje, jak jsou atomové elektrárny lehce zranitelné a nebezpečné, Německo moc dobře vědělo, proč se jich chce zbavit.

      Vymazat
    2. Jasne, p. Violo, na niekoho to treba zvalit. Stalin ich likvidoval a vysidlil, uvidime, co osvieteny pan. Zatial ich iba "jemne" terorizuju na ich domacom uzemi - Kryme:-).

      Vymazat
    3. Co je prdlajs pane Kopíčku?

      A kdo koho terorizuje JAHO?

      Vymazat
  6. A já pořád, že to je Lochneska!
    Velká Británie a její spojenci provádějí námořní operaci, hledajíce předpokládanou ruskou ponorku u břehů Skotska, informují noviny The Telegraph.

    OdpovědětVymazat
  7. a ještě zajímavost:
    https://www.email.cz/web-office/D3gT8Z2zW787p-tUGoRmljpROzMycNvNZXXnqpUuv7Zyzb1yMIHxVnJhtGt-7cD3u3nMg4c/%C4%8C%C3%AD%20ruce%20vid%C3%ADte%20na%20obr%C3%A1zku.doc

    OdpovědětVymazat
  8. "Iniciativa HateFree Culture ve spolupráci s databází společnosti Yeseter dlouhodobě monitorovala nenávistné komentáře na českém internetu. Během roku se jich objevilo více jak 2,5 milionu. Jako odpověď na šířící se nesnášenlivé nálady online diskutujících bude do konce roku probíhat kampaň s názvem Jsme v tom společně, do které se zapojila řada známých tváří."
    -------------------------------------------------------------------------------------------------

    Taže dva a půl miliónu komentářů(!) bylo vyhodnoceno jako nenávistných.

    Zkuste si stopnout, kolik budete muset přečíst a vyhodnotit komentářů, abyste narazili na jeden nenávistný ....
    I kdyby byl nenávistný každý desátý, musíte přečíst a zhodnotit i těch devět návistných.

    A zdokumentovat a nahlásit na patřičná místa za účelem možného pozdějšího vydírání či kriminalizace nepohodlných.

    Sedněte si s tužkou a posuďte, kolik bretschnaiderů dbá o pravdu a lásku k těm hodným a nenávist k těm, kteří dostatečně nemilují ty, kteří jsou za pomilováníhodné zrovna tento týden označeni oběžníkem z bílého baráku či černé hory či obrázkové hory- podle toho, kdo momentálně bdí nad našim korektním myšlením.

    Kolik práce dá zdokumentovat a napráskat dva a půl mliónu komentářů, co práce a přemýšlení kvalifikovaných udborníků to obnáší.

    Pak se nedivte, že přetížení strážci naší bezpečnosti nestihnou zachytit ty oškliváky, kteří místo klávesnice používají něco razantnějšího.

    Předevčírem jsem narazil na názor, že by bylo úspornější prodat ten palác, co v něm sídlí ministerstvo zahraničí, nechat zaměstnance dělat něco užitečného (třeba ekologicky točit klikou dynama a vyrábět elektřinu, tou pak svítit na solární panelly neznámých a přísně tajných vlastníků..).

    Úplně bmísto ministerstva stačila vytápěná maringotka se satelitním telefonem, tam by seděl Pehe, překládal pokyny do češtiny a mobilem je tlumočil ministrovi zahraničí Zaorané republiky.

    Sláveček by si druhý či třetí den přečetl v novinách, o čem coby přeceda vlády české ruppubliky rozhodl a všichni by byli spokojeni.




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rád bych znal hranici mezi nenávistným a návistným komentářem. Myslím, že moje komentáře nejsou nenávistné. Mám rád muslimy v muslimských zemích. Nikdy tam nepojedu a totéž čekám od nich.

      Vymazat
    2. Zkusím vám připomenout, kdy jsou vaše komentáře nenávistné, já se přiznám že se začínám plnit nenávistí, když vidím Urbana a možná tam mě zablokovali.
      Být absolutně prost nenávisti podle mě nejde, to dokáže jen Bůh.
      Alespoň nenávidět satana je dobré a o to satanistlům jde, zbavit se lidí, kteří nenávidí satana.

      Vymazat
    3. Už jsem to jednou psal: nenávist je emoce existující jako jiné emoce taktéž v důsledku evoluce a zřejmě se osvědčila, nezanikla. I proto je nesmyslné ji odsuzovat. Podstatné jsou okolnosti projevů nenávisti, proč a proti komu/čemu.

      Vymazat
    4. společnost yeseter se hluboce mýlí už jenom s tím názvem - jsme v tom společně ... no nejsme .... společně jsou v tom namočení tzv. demokrati , takže až dojde na lámání chlebíčku bude jim to všecičko řádně sečteno a pověšeno šišpardón předbíhám a podtrženo je správně ...
      i když slovíčko podtrženo zní stejně nekorektně ve světle chystaných událostí , on totiž § všeobecné ohrožení a § vlastizrada nebyl zatím demokratem zrušen ...

      Vymazat
    5. Pane Kopíčku, máte pravdu a řekla bych, že nakonec ani Bůh není prost nenávisti, neboť nenávidí hřích a několikrát to lidem předvedl.

      Vymazat
  9. Violo -
    nad VŽKG opravdu letěl Boeing?

    OdpovědětVymazat
  10. Ládíku!!!

    Kdy? Boeingy tu občas přelétávají, ale poslední dobou nemám čas to sledovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jste to na čímsi blogu dneska.

      Vymazat
    2. Ládíku!!!

      Já nevím, jak vám mám říci, že ta Viola ufounská mi ukradla nick, nevím, jak to udělala, já takové kejkle neumím a to ona asi dobře ví. A ona sem občas chodí číst a mě na A.cz paroduje. Po mém zablokování po psaní na Urbanovi, jsem se tam jednak nedostala a jednak A.cz bojkotuji, to znamená, že tam nechodím číst zprávy a pokud to jde, tak se nesnažím tam číst ani pod blogy, ale je to jako s narkomanem, nebo jako s alkoholikem, jakmile se někdo zde zmíní třeba, že je tam prof. Hořejší, tak mi to nedá, nebo když někdo napíše, že je tam zajímavá diskuze, tak prostě těžko odolávám. Ale snad už se toho zlozvyku zbavím a zůstanu už zde v teploučku a pohodičce.

      Vymazat
    3. Violo,
      když před časem jsem parodoval nick vico00, použil jsem podobný nick vicoOO. To ovšem není Váš případ. Doporučuji podívat se na profil na Disqusu nebo kde ho máte, jaký je tam avatar. Vypadá to, že plagiátor vytvořil jinde jiný profil s Vaším jménem a napojil na Disqus.

      Vymazat
    4. Pane Kopíčku, jste milý, když se mi snažíte pomoci jak se dostat do Disqu. Zkusila jsem to opět a hlásí mi ti, že komentář nemohou zveřejnit, neboť mě blogy A.cz zablokovaly.
      Ufounská Viola si tam píše, co chce pod mým nickem, jediné, co mě těší, že si ji nikdo moc nevšímá až an jakéhosi Pana žeryho.
      Dívat se na avatara mi vůbec nic neříká, nevím, co tam vykoukat, jsou tam tři možnosti
      choose a method
      upload from computer
      Default
      Neměla jsem chuť na Dusqus chodit a když mě zablokovali, tak už vůbec ne, nadále je ignoruji a ti, co by si chtěli povídat se mnou, můžou sem a jeto.

      Vymazat
    5. Dobrý den, Violo,
      ta dáma skutečně vytváří dojem, že vy a ona je jedna a táž osoba. Dnes jsem jí naletěla také, protože si vás pamatuji z dřívávějška (psala jsem pod svým skutečným křestním jménem Dagmar, když jsem se po čase vrátila, vše bylo změněno a já si dala nick Damúza). Dnes mám víc času, pár klientů odřeklo, tak jsem se rozhodla lenivět na netu a nakoukla i sem. Čímž zdravím všechny krtky a krtice.

      Damúza

      Vymazat
    6. Pozdravuji Damůzo, ráda jsem vás četla, ale teď jsem se rozhodla A.cz úplně ignorovat.

      Vymazat
  11. Včera zveřejnili na TV24 pořadí čtennosti e-novin, první byly Novinky, pak IDnes a pak Aktuálně, tak aby se zvýšila čtennost, na A.cz nasadili prof.Hořejšího. Na něm je jasně vidět, jak velké peníze dokážou zblbnout. On snad nevidí, neslyší. V jednom z komentářů v TV24 vystoupil bratr Pelikána - muslim, který si islám nastudoval a jasně řekl, že každý muslim ctí myšlenku velkého chalifátu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pelikán je pták z tropů a subtropů Afriky, tam je muslimů hafo. U nás se chovají jen v ZOO, volně by se neměli vyskytovat.

      Vymazat
  12. jen přetiskuju z minulé stránky ... kde se to načte pouze, když zadáte načíst další ...

    mb23 listopadu, 2015 08:16

    zdenku xerox ( ani nikdo jiný) NEMŮŽE A NESMÍ hrozit věšením demokratů ... buď to víte nebo si to uvědomíte anebo ne ...

    takhle jednoduché to je ....

    ( o šlapání a dalších vulgaritách nehovořím)

    ale jsou určité zásadní věci, které se nedělají a které se nesmí dělat ....

    a vy je buď tolerujete nebo ne ....

    je to váš prostor ... zdravím ...

    OdpovědětVymazat
  13. Šestý prst: http://rungo.idnes.cz/hallux-valgus-0dy-/behani.aspx?c=A151024_212224_behani_hono

    OdpovědětVymazat
  14. kdysi stalinovi vyčítali že ve vlastní zemi přesouvá obyvatelstvo , demokrat to po válce nařídil v evropě taky i s hranicemi se hejbalo a nikde ani ťukenzí ... jako předehra která mu prošla v srbsku se demokrat vehementně vrhnul na arabský svět , zřejmě se mu hra v škatulata zalíbila ...

    euromamá andělka dokonce pořádá veřejná selfí na německé štráse s dorazivšími subsaharskými inženýry a eritrejskými kardiovaskulárními neurochirurgy ... němec se aktivně zasloužil o první , druhou a zřejmě se i zaslouží i o třetí world war , je podivuhodné jak se evropská historie řídí tak v krátké době stejnými algoritmy ...

    OdpovědětVymazat
  15. dnes nahradím Jáchyma a ujmu se udělit vám doporučení na Terezu Spencerovou

    http://literarky.cz/blogy/tereza-spencerova/21052-osn-mni-syrii-v-ring-oteveny-vem

    zejména na její P.S:
    V reakci na teroristické útoky francouzská vláda drasticky omezila základní občanské svobody a vyhlásila časově neomezený „mimořádný stav“. Policie od nynějška může prohledávat lidi i domy bez povolení, jen na základě podezření „ze spikleneckých aktivit“. Nově si vláda udělila právo uvalovat „domácí vězení“ nebo i skutečně věznit lidi bez sdělení obvinění, a to na neomezenou dobu; postačí, když budou dotyční shledáni býti nějakou „hrozbou“. Ačkoli původním záměrem byl samozřejmě boj proti terorismu, už od prvních chvil policie provádí razie i u podezřelých z vlastnictví drog a podobně. Nová „pravidla“ demokracie mají podporu 84 procent Francouzů, kteří jsou ochotní akceptovat „určitá omezení svobod“ ve jménu posílení vládních pravomocí. Hollandova vláda při omezování osobních svobod argumentuje tím, že Francie je „kolébkou lidských práv“, a premiér Manuel Valls tvrdí, že bezpečnost je „první ze všech svobod“, a podle deklarace lidských a občanských práv zroku 1789 má vláda „právo vzepřít se útlaku“ a právě takový útok na svobody zahájit. Výjimečný stav byl vyhlášen zatím na tři měsíce, ale ochránci lidských práv se obávají, že policie bude usilovat o jeho prodloužení. Nově se chystá navíc i další zpřísnění špiclování uživatelů internetu, což ve výsledku jen dále omezí svobodu projevu na síti.

    Britský premiér Davod Cameron pro změnu plánuje posílit bezpečnost nasazením tisíců příslušníků bojových oddílů armády – nově se jim říká „jednotky rychlé reakce“ -- do ulic měst. Britská legislativa přitom už nyní umožňuje nasazení až pěti tisíc příšlušníků „vojenské policie“, nový návrh jen jejich počty navyšuje. Odstřelovači „dohlíželi“ například už na několikatisícový pochod proti výdajovým škrtům na počátku října v Manchesteru…

    přesně o tohle totiž jde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za záskok.
      Právě jsem s tím běžel - ctl C v košíku.

      Ale nicméně doporučuji ctěné pozornosti CELÝ (!!!) ČLÁNEK.

      A věnovat další minutu ticha nastávajícímuevropskému klidu a míru.

      Nuže - čtěte. Co je to optimismus ? Nedostatek informací.

      http://www.literarky.cz/blogy/tereza-spencerova/21052-osn-mni-syrii-v-ring-oteveny-vem-

      Vymazat
  16. podle plodů poznáte je a demokrata zvlášť ... už to začlo ...

    ,, Praha v obavách z terorismu: Slavnostní rozsvícení vánočního stromu raději bez lidí ,,
    http://goo.gl/p3ZL02

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji zkontrolovat každou svítící vánoční ozdobu, jestli od ní nevedou dráty. :-)

      Posléze s ní silně zatřepat u ucha - je naděje, že pokud obsahuje méně stabilní výbušninu, poznáte to podle toho, že naprosto nic neuslyšíte.

      Na rozdíl od lidí na druhém konci náměstí.

      Ti ovšem zas nic neuvidí, dokud si nevytřou z očí váš mozek.

      (Doslechl jsem se, že je připravováno speciální krmivo pro libyjsko-nigerijské hrošíky, sestávající ze směsi nitroglycerinu, mraženého špenátu a leča . Děsivá zbraň !)
      JÁCHYM

      Vymazat
  17. demokrat v téhle době ještě navíc propaguje pod vánoční stromeček jako třešničku na dortu , hádejte co ...

    ,, Chcete pod stromeček dron? Deset věcí, které musíte vědět ,,
    http://goo.gl/PSBAiN

    no není to krásné , je to krásné ... jenom my nepřátelé dema doporučujeme ke sváteční koupi hrošíky a jiný závadný dobytek ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dron nad vánočním stromkem
      může zahýbat i domkem
      když se správně navede
      ježíšek se povede.

      Vymazat
  18. http://www.konzervativnyvyber.sk/viktor-orban-vsetci-teroristi-su-migranti-otazkou-je-len-kedy-prisli/25836/

    OdpovědětVymazat
  19. těm Ukrům normálně šibe!
    Kabinet ministrů Ukrajiny dočasně zakázal nákladní dopravní spojení s Krymem, oznámila tisková služba vlády podle výsledků zasedání.
    „Z iniciativy ministerského předsedy Ukrajiny Arsenije Jaceňuka ukrajinská vlády dočasně zakazuje přepravu nákladů na adminsitrativní hranici mezi Ukrajinou a Autonomní republikou Krym. Patřičné rozhodnutí bylo učiněno v pondělí 23. listopadu na mimořádném zasedání vlády", praví se ve zprávě.
    S návrhem prozkoumat otázku zastavení nákladního dopravního spojení s Krymem se dříve obrátil na ukrajinskou vládu prezident Petro Porošenko.

    a pro Jahu taky něco
    RegioJet přestane na Slovensku provozovat dálkové vlaky z Bratislavy do Košic...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výjimka platí jen pro export Porošenkovy čukulády, která narušuje ideovou jednotu krymského lidu vzhledem ke svým psychotropním účinkům.
      Jáchym

      Vymazat
  20. ,, Proč je Belgie oblíbenou zemí teroristů?

    - Snadno dostupné zbraně
    - Byrokracie komplikuje práci policie
    - Integrace selhala
    - Jazykové potíže

    Vliv radikálních kazatelů sílil hlavně kvůli neúspěšné integraci více než 650 000 belgických muslimů, píše AP .. imigranty z arabských zemí se nedaří integrovat a končí na dně společnosti
    Extremistická ideologie mohla v Bruselu vzkvétat mimo jiné kvůli nezájmu policie ,,
    http://goo.gl/4AzF0h

    zprávička z ofiko meinstrýmku hledá tedy viníka hlavně mezi zlými policajty ... už jsem se lekl že ho najde uvnitř samotného demo systému ... nu vot ... na někoho se to hodit přece musí ... :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Do Evropy směřuje JEN V PŘÍŠTÍM ROCE dvanáct miliónů lidí (plus několik desítek miliónů z afriky - ale ty se zatím nepočítaj.

    Neříká to žádné ořezávátko, ale dáma, která se o vývoj v krizových oblastech stará a spolupodílí se na nich.

    Spolupracovnice V.H.
    Ruzyňského - a dáma, proti které je Bush pacifista.

    Poslech stojí za to.

    http://video.aktualne.cz/dvtv/hybaskova-do-evropy-bude-smerovat-12-milionu-lidi-cervi-jedn/r~7a181d4a895411e5974b0025900fea04/?utm_source=zpravy.aktualne.centrum.cz&utm_medium=carousel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žalovat se nemá, ale hlásit se to musí, had Ká z knihy džunglí by zasyčel: "Jsme jedné krve, ty i já" ssss - chazarské...... stejně jako Džimbír, Šábesová a další stovky v politice, v současné vládě je jich sedum.

      Vymazat
  22. Netuším, pre koho tu bola skopírovaná žalovačka na xeroxa. Skoro všetci si to prečítali v predošlej nore, aj odpoveď od admina tam je. Zbierate demokraticky hlasy na lynč? Na umlčanie?
    Hystericky ako jep(b)tiška nad strúhanou mrkvou? Ste v prechode? Po? Na?
    Napíšete mi, prosím, mená nejakých demokratov, za ktorých sa tu strapňujete a ja sa nad tým spojením Váš demokrat sa rovná demokracia nerozrehocem so slzami v očiach?
    Nazvete ma teraz tiež skurveným náckom? Ach jo.
    oldo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ptáte se mě ?

      ... napsal jsem to proto, aby to šlo přečíst, vedle to jde přečíst jen pokud dáte: načíst další ...

      psal jsem to pro Zdenka ... aby cítil odpovědnost za tento prostor, který umožnil, aby z něj nebyla stoka ...

      psal jsem to proto, že některé věci se nedělají ani neříkají ...

      psal jsem to proto, že bylo 17.11. ...

      chcete se ještě na něco zeptat ?

      ´ztrapňuju´ se sám za sebe ... JÁ JSEM DEMOKRAT ...

      a xerox ( ten debil ) mě chce věšet ... a to nesmí ... a dokonce to nesmí ani psát ...

      a pokud si to zdenek neuvědomí ... případně nesetká li se xerox s ostrakizací či se neomluví ...

      pak není tomuto prostoru pomoci ...

      Vymazat
    2. ale nepřehánějte! Dělal si srandu a vy jste to nafoukl, už zas potřebujete prázdniny, ta děcka vám dávají zabrat ;o))

      Vymazat
    3. to není sranda ... někoho věšet fakt není sranda ...

      Vymazat
    4. Fajn. Dajte to sem miesto Ládika na začiatok každej nory, s tromi výkričníkmi.
      A spojenie Vy a Demokrat znie opravdu, ale opravdu na smiech bez smútku.
      Vy asi nejíte maso?
      Xeroxovi stačí, že si z Vás strieľa, Vás by opravdu, ale opravdu nevešal. Ani nie je za čo. Za málo sebareflexie? Ale no ...
      oldo

      Vymazat
    5. jaké demokraty se tedy xerox chystá věšet a vy mu to schvalujete ... ???

      Vymazat
  23. vítejte, pane Oldo! Embéčko občas trpí lehkým bolestínstvím, tak jej politujte, nic to nestojí a je pokoj ;o)

    no jo, přátelé, se slovy, že lépe již bylo, leč přesto všem hezký večer, se s vámi pro dnešek loučí liška :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, pani liško.
      jojo, onehdá sa mi červenali uši, keď podliezavo prosíkal Stejskala o blog. A vždy to ešte dokázal prekonať. Demokrat tu ovládol priestor, xerox sa buď ospravedlní, buď bude ostrakizován, alebo....
      Lidový demokrat. Vždy boli najdemokratickejší tí, ktorí to sami o sebe prehlásili. Ten by bol schopný si dať za svoju demokratičnosť aj Řád humanitárního bombardování :)
      oldo

      Vymazat
  24. mb:

    Odpovědnost cítím za to, co sám napíšu, nebo k čemu připojím souhlas.
    Necítím ji za názory druhých, byť je publikují tady. Že neztrácím čas mazáním "něco vypovídá" pouze o mé lenosti, nic o mém přesvědčení... ;o).
    Možná bych to cítil jinak u autorského blogu, nebo mnou nějak cíleně utvářeného "projektu".
    Nora nevznikla jako jakkoliv připravovaný záměr, ale rychlá (a vynucená) improvizace.

    (Čímž si neříkám o další děkovačky, ale díky všem za dnešní díky :o) ).

    Jáchym:

    S tím vánočním stromem by to šlo příště vylepšit tak, že by nebyl umístěn na Staromáku, a lidem by se neřeklo nejen, kdy jej rozsvítí, ale ani to, kde vlastně stojí. To by mohlo nežádoucí srocování dále omezit a celá akce by byla ještě bezpečnější. (Pokud tedy nějaké Vánoce příště budou...).

    anna:

    Myslím, že Vrchlický za to nemůže. Neřekl bych, že je jsou tu nějak filtrovány vulgarity (a to ještě tak jemnozrnné...). Pravý důvod ale asi bohužel nezjistíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to s tím stromem ještě vylepšil.
      Zamaskoval bych jej doprostřed hlubokého lesa a ozdobil co nejvíc stromů kolem, jen ten vánoční bych nejen neozdobil, ale ani nepodřízl.

      (Důležité by bylo akorát nezvolit za úkryt bezzásahovou oblast přísně chráněného šumavského kůrovce)
      JÁCHYM

      Vymazat
    2. mě mrzí, že xeroxovi ještě přizvukujete (to zdenek) ...

      Vymazat
    3. pěkně se to tu fašizuje

      Vymazat
  25. Příroda je mocná čarodějka. Co je životaschopné, to přežije.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To říkal tuším Husák. Ale nevím, jestli o přírodě...

      Vymazat
    2. clovek je sucast prirody:-)).

      Vymazat
  26. Embéčko,
    né žebych občas na několik vteřin nezatoužil - vzdor své až patologicky holubiččí povaze - kopnout Xeroxe do biskupa či do protilehlé oblasti.

    Ale chápu, že i muži mají své dny. A není li poruce stakán frenetu, zvaného Lak na rakve, poslouží i BLady Mary z rajčatové šťávy, ochocené několika kapkami embéččí krve.

    Zkoste někdy ve špičce projít velkoměstem s nápisem Prosím, nekopat ! na hýždích.
    Vsadím se, že Vás tam nakopne nějaký dobrák, který jaktěživ nikoho nekopl.

    Vót takaja psychológika.

    Nicméně jako výhrůžku bych to nebral, to, myslím, poznám.
    Naproti tomu jsem opakovaně na svou adresu zažil ještě v c.k. Stejskalových dobách vážně míněné výhružky smrtí .
    On ostatně také.

    Já bych kopírkův problém nehrotil, on patří do kategorie tzv. nasranů.
    ********************************
    Naproti tomu mě překvapuje Váše přesvědčení, že jste demokrat.
    Jak se Vám to projevuje ?

    JÁCHYM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... mám demokracii rád a za demokrata se považuji ... sorry ...

      Vymazat
  27. Pro zklidnění vášní
    Ludovico Einaudi - Oltremare

    https://www.youtube.com/watch?v=R8MzHqkNBwo

    mb,
    neblázněte, na to jsem tu já. Jestli si dobře pamatuju, Dagmar Voňkovou posloucháte, tak ještě pro uklidnění
    Dagmar Andrtová-Voňková: Vyhozený blues

    https://www.youtube.com/watch?v=VRbQRU8Uav8&list=PLjAUv0XlcFFdFn1Gi8K2FKxw9sxi1tqQ-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně se některá voňková nespouští ( nevim proč ) lépe řečeno spouští, ale nehraje ... je to mute, nevim proč ...

      líbila se mi tato voňková ... ale bohužel mi nejde přehrát ...

      https://www.youtube.com/watch?v=4Ct5eQNplB8

      nevím v čem to vězí ...

      Vymazat
    2. jinak nepotřebuji zklidnit ... xerox se potřebuje buď omluvit, nebo být ostrakizován, nebo odsud zmizet ...

      Vymazat
    3. Tahle písnička Voňkové se mi taky líbí, škoda, že Vám nejde přehrát. Nenapadá mě, co s tím udělat.

      K tomu zklidnění - soudě dle Vaší reakce tak myslím, že ano. Pár let jsem měla šéfa, který nám často říkal: "Já tě zabiju.", i když byl celkem v klidu z různých důvodů (stačilo přijít o něco později na poradu, chtít dovolenou...). Nikdo to nebral vážně, nikoho se to nedotýkalo, nikdo nechtěl omluvu, ani aby byl šéf propuštěný.

      Myslím, že taky posloucháte Bittovou. Tak Iva Bittová & Vladimír Václavek - Bílé Inferno - Uspávanka

      https://www.youtube.com/watch?v=p1is2ib2fpA

      Vymazat
  28. Máte pravdu, Zdenkub,
    teď jsem si vzpomněla, že jednou před Vrchlickým jsem byla odstraněna vyšší mocí. Snažila jsem se vykoumat, co by mohlo být příčinou, ale na nic jsem nepřišla. Už jsem si zvykla, že si příspěvek zkopíruju než zadám Profil, abych to nemusela psát znovu, a když zmizí, zkusím dát znovu. Většinou to projde, párkrát až na třetí pokus. Ale stále mají převahu mé první pokusy. Nemá cenu se tím zabývat. Není třeba sem dávat z koše mé příspěvky, zatím jsem je sem v dalších pokusech procpala. Každopádně Vám ještě jednou děkuju.

    OdpovědětVymazat
  29. Zase jsem pryč, tak znovu:

    Máte pravdu, Zdenkub,
    teď jsem si vzpomněla, že jednou před Vrchlickým jsem byla odstraněna vyšší mocí. Snažila jsem se vykoumat, co by mohlo být příčinou, ale na nic jsem nepřišla. Už jsem si zvykla, že si příspěvek zkopíruju než zadám Profil, abych to nemusela psát znovu, a když zmizí, zkusím dát znovu. Většinou to projde, párkrát až na třetí pokus. Ale stále mají převahu mé první pokusy. Nemá cenu se tím zabývat. Není třeba sem dávat z koše mé příspěvky, zatím jsem je sem v dalších pokusech procpala. Každopádně Vám ještě jednou děkuju.

    OdpovědětVymazat
  30. Rusové loví magory z IS:
    https://www.youtube.com/watch?v=HC_AZquXR8A

    OdpovědětVymazat
  31. Tužka napíše,.....v šuplíku svého pracovního stolu mám spoustu svých cancátů,..... takhle to dělám, kam má paměť sahá, jsou to mé stopy pro stopaře, návštěvníky s dobrými úmysly i pro predátory.
    Krasopisně napsaných, některé dozdobené kresbou,.....když odcházím,....dám některý na stůl,......je to otázka, .... odpověď pro případné čtenáře, co jdou kolem. Pyšně dodám, že se mi jich pár ztratilo,......namyšleně si myslím, že se jim zalíbila doprovodná kresba,....nebo to měl být corpus delicti pro jinou příležitost.

    Pro dnešek dám dva,.....

    1. Tak co, jak vám dnes dupali liberální králicí,....?
    2. Říkat a psát si můžete co chcete,.....stěžejní je, co uděláte,....../To platí i o mně/.

    A pro zakladatele a pravidelného vyhrabovatele NORY a krtinců,.....nenechte se ničím a nikým vykolejit,...díky, že to tady udržujete.

    Bábovkáři, co sypete písek do výhybek,...jděte pro dnešek spát,....zítra je taky den,.....jdu spát taky,.....zítra mám dlouhý pracovní den,....od nevidíš do zase nevidíš,......ahoj,....a hojte si bolístky, ať jste fit......to vám přeje Tužka.

    Ještě napíšu,....svět zákonů jsem obohatila o zákon o rozhledně,....dávno tomu,.....
    Kam je vidět z rozhledny, odtamtud je vidět rozhledna.=Odkud je vidět rozhledna, tam je vidět z rozhledny.

    OdpovědětVymazat
  32. Tak jsem po dlouhé době nakouknul do Blesku,cz a nabral duševno a čumím:
    Miloš Zeman si svým vystoupením na Albertově z minulého týdne zavařil nejen u svých odpůrců, ale i u těch, kteří mu dosud kryli záda. Ohradili se proti němu například senátor Zdeněk Škromach nebo poslanec Jaroslav Foldyna (oba ČSSD), kteří jsou známí svou náklonností k prezidentovi.

    Více na http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/357161/k-zemanovi-se-otocili-jeho-nejvernejsi-zady-tepou-ho-za-podporu-islamofoba-konvicky.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy
    ................
    Vypadá to že celá socdem je složena z ujochujů a už i ti poslední chytli tu ptačí nemoc. ČSSD je dnes naprosto nevolitelná strana a dali si pac a pusu se Šláfenbergem a spol. a vlastně Jasánek Sobotka mele úplně stejné kokotiny co např. Lidovci. Tak hluboko se kucí dostali, do rekta EU a těch co ji z pozadí zřídili. Když nejsou panny, tak se musí tancovat is kurv..a, říkával můj dědek a ČSSD s nima tancuje "paso doble perverzo"!

    OdpovědětVymazat
  33. Dobré ráno všem,
    MUSIC OF THE SIXTIES The Folk Singers (3) (Peter Paul & Mary,Joan Baez,Joni Mitchell,Judy Collins)

    https://www.youtube.com/watch?v=uSClUu6w1K4

    OdpovědětVymazat
  34. Pro ty, kdo se nebojí delších textů (ten článek by si zasloužil rozdělit na tři, ale mám pro autora pochopení, jsem taky ukecanej),
    doporučuji

    http://www.literarky.cz/blogy/marek-ezanka/21044-kam-dal-doma-i-v-zahranii

    Je to velmi tristní shrnutí kompostu, ve kterém se nalézáme.

    Autor je nalevo ode mne, leč to neznamená, že je blbej.
    jeho popis situace v ČSSD coby vykopávaného mrtvého pařezu sdílím (připomínám, že jsem jejich bývalý volič, znal jsem se se Špidlou a jedním ze ČSSDmáckých ministrů...
    A jejich členem jsem se nikdy nestal jen proto, že jsem nikdy nepovažoval ČSSD za sociálně demokratickou stranu.

    Když se mě snažili nabořit (tehdy hnad s nabídkou funkce), hájil jsem se tím, že si počkám, až v tuzemsku vznikne nějaká OPRAVDOVÁ sociální demokracie.

    ČSSD má v současné době čtyři drobné chybičky:
    Není česká, není sociální a není demokratická.

    A obávám se, že to už ani není politická strana.

    JÁCHYM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O.K. Bohužel je to tak. Ta strana byla infikována ze dvou směrů, jeden je od těch co nechtějí makat a jen se živit politikou, ti vždycky nalezou do "nosné" strany, které je početně silná a dostává se k moci, to potkalo taky např. ODS, tam nalezlo spousta svoloče, kmotrů a lehkoživků a pak je tu další infiltrace, o které se moc obecně neví, to jsou lidé s úkolem od našich "přátel" ze Západu a hlavně USA, kteří mají úkol vlézt do levicových stran a tam jednat v intencích USA. Dřív to sověti měli snažší. No a tito lidé co se dostanou k moci a vedení partaje, tuto stranu ohýbají správným směrem, že za nějakou dobu nezaujatý pozorovatel zjistí, že např. výstupy Sobotků, Zaorálků a dalších užitečných (autocenzura) jsou naprosto stejné jako u lidí z TOP09 či Lidovců atd. a navíc jsou odtažití od potřeb občanů ČR! Co nebylo tak zřejmé u ukrajinské krize a vztahu k Rusku, ale na imigrantské krizi je to do očí bijící a tito týpkové jsou schopni sem k nám narvat spouty mohamedánů a černoušků, kteří jdou sát ze sociálního systému, i když na jeho vytvoření neměli žádný podíl! A kucí už dnes rozdávají v miliardách korun /příprava/ nebo ve stovkách milionů ven. Socani obvykle vždy měli afinitu k přerozdělování a rozdávání z cizího. A věřte, že tito lidé jsou chyceni a lapení do zednářských sítí iluminátů a jen prosťáčkové a neinformovaní věří, že nic takového v ČR neexistuje. Např. na "protiakci" rektorů a politiků zejména z TOP09 naposledy na Albertově byla viděna spousta exotů z této sféry a např. Ivan Odio Štampach (taky tam tlachal) prý politilog a milec socdem je přední český zednář a v zákulisí se říká, že dostal k nim Sobotku a další. Sobotkovo chování ovšem toto jen potvrzuje, chová se přesně podle jejich intencí a proti zájmům občanů ČR.

      Vymazat
    2. Ještě dodatek.
      Když se dostala ČSSD k lizu, a navíc se spolčila s Lidovci (ANO bylo tehdy nečitelné), čul jsem velký průser. Oni jsou eurohujeři a EU je koncipována jako úřednický, byrokratický přerozdělovací moloch s 35-tisíci zaměstnanci a vedením, které je spolu s poslanci silně přeplacené a jejichž zájmy jsou odlišné od zájmů obyčejných občanů zemí EU! Nakonec když se šťouráte v análech vzniku EU, zjistíte, že tam byli hodně divní lidé a jejich zájem byl v Evropě zlikvidovat státy a národy jako takové nikoliv fyzicky, ale projektem multikulti aj. hovadin a ono to šlo dál, likvidují vzdělání, rodinu základní článek společnosti, morálku atd. Však nemusím to zde vypisovat. No a socdem politici se jen zařadili mezi ty EU nýmandy žvanili a přeplacená netáhla, kde je běžný měsíční plat s prebendami v přepočtu 500 tis.Kč. To se to pak kecá, ale obyčejný lidi mají na háku. A bude hůř!

      Vymazat
    3. Jáchyme
      Jo, dík za odkaz článku Marka Řezanky. Je dobrej. Jen si to musím více prostudovat, ten mladý muž k má celkem dobrý přehled o našem politickém hnojníku.cz. Ono to vypadá, že to je všechno sebranka rozhádaných lumpů. Až budou volby, máme nevábné možnosti, ti kteří jsou zajímaví jsou upozadněni médii a ti co jsou vidět jsou nevolitelní. Ale spousta hlupáků jim to hodí....
      Hezký den.

      Vymazat
  35. https://www.youtube.com/watch?v=QWcSFCmgx_g

    Male pripomenutie, ake je spolahnutie na OSN, medzinarodne jednotky, velke staty EU...

    https://www.youtube.com/watch?v=QWcSFCmgx_g

    OdpovědětVymazat
  36. Lidovci byli, jsou a budou pátá kolona.

    Horší je jen Topka - což je projekt uhnětený na zahraniční objednávku zahraničním gerontem z lidoveckého lejna.

    OdpovědětVymazat
  37. Podle mého názoru velmi stojí za přečtení Hadonošův článek

    http://blog.aktualne.cz/blogy/adam-prochazka.php?itemid=26363

    Bez ohledu na to, zda s ním souhlasíme nebo ne - nebo částečně.
    Procházka je upřímnej a inteligentní německej vlastenec.

    To, že se snaží přeškolit nás, své bývalé soukmenovce a t.č. obyvatele německé kolonie na stejně upřímné německé, byť česky mluvící vlastence, nevidím jako zásadní charakterovou vadu.

    Koneckonců i takovej Jungman (nebo i Palackej ? Kdyžtak si to vygůglete) byl rakouskouheráckej vlastenec, než se odrodil a pravil Byli jsme před Rakouskem - budeme i po něm.

    A jakej to byl národní budík !

    JÁCHYM

    OdpovědětVymazat
  38. Trochu amatérského filosofického pohledu.
    Žijeme v nejvyspělejší době, kapitalismu na bázi demokracie. Jenže spousta z nás cítí, že to není jaksi ono. On totiž ten náš nový režim má jisté nedostatky a vývoj jde spíše špatným směrem! Jak to?
    Problém je totiž v tom, že vše objímají peníze (bez kterých by samozřejmě nebylo pokroku), ale stalo se, že celý systém demokracie byl těmi co mají hodně peněz silně deformován k jejich potřebám. Došlo k ohromné polarizaci příjmů a majetku a tudíž potažmo moci. Oni chytře pomalu obešli progresívní zdanění podnikatelského sektoru, což přinášelo trochu jakési rovnováhy ve společnosti a všechny ty hedge fondy, uměle vytvořené a podporované daňové ráje a bankovní a burzovní finty jim umožňují se dostávat klidně k obrovským penězům. Peníze ve dvou zásadních krocích udělali fiat, a jsou to jen papírky, ale dnes spíše jen 1,0,1,1,0... na serverech bank, které samozřejmě "oni" ovládají. Nyní jsou ti nejbohatší už tak mocní, že si mohou a také to dělají, posadit na jakýkoliv post na Západě svého človíčka a ten plní ochotně za velký peníz jejich úkoly. Když si projedete seznamy lidí na akcích Bilderbergu, tak jsou tam všichni "velcí" od největších hospodářský a průmyslových korporací a byznysu, známí a budoucí známí politici, šlechta, finančníci a ti nejdůležitější od bankovního sektoru či jejich zástupci, dále vybraní lidé od médií a všechny ty figury, co hýbají světem a režii mají z pozadí, ale někdy i přímo jako jsou Rockeffeler nebo Rothschildové a spol. Západ se dostal do slepé uličky! Peníze vše objímají a zisk je to nejdůležitější a demokracie a lidská práva jsou jen kecy v kleci pro "ovčanský" plebs. Troubům se před volbami nakecá, ten a ten je tak bohatý, že nepotřebuje krást a troubové to Klimbovi nebo Koblihovi či třeba Berlusconiovi hodí, aniž by tušili, jak se ten či onen dostal k penězům a jaké má záměry. Jsme v hajzlíčku, ti kteří mají jakési ideály jsou médii účelně opomíjeni, nakonec když to ti bohatí mají pod kontrolou, tak proč by jim dávali prostor, že? No a stejně, i kdyby, představte si, že by např. u nás se dostal na nejvyšší post velmi chytrý a vzdělaný člověk a ochotný měnit zavedené "nepořádky". Bez toho, aby se něco zlepšilo v Evropě a USA je to neproveditelné, bez reforem Západu se nic nemůže stát a celý ten bordel pojede dál až do nějakého střetu či velké války. Socialismus je utopie a kapitalismus na bázi demokracie se "metamorfoval" do neskutečné nebezpečné podoby, ze které není úniku. Věřte, že i ten čínský model kočkopsa povede do hořkých konců, oni se jim tam množí miliardáři a většinový lid dělný dělá za pakatel a to povede zaručeně do konfliktu.
    Zrovna v TV je zpráva, že Turci sestřelili ruskou SU24, holt kucí chtějí válku. Rusové tvrdí, že jejich kletadlo bylo ještě nad syrským prostorem. Bohužel Turci jsou v NATO a někdo se tady snaží rozpoutat velký konflikt. Je jasné, že Turci-Sunité podporují skrytě IS
    a mají s nimi byznys a podporovali je i logisticky.....Jsou křiví jako jejich dřívější šavle. Snad rozum zvítězí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jestli turci podporují islámský stát skrytě ... tak se skrývají tak okatě jako čtyřleté dítě, které si hraje na schovku.

      Především mu jde o to, aby ho taťka co nejdřív našel.
      A mohlo se hrát další kolo.
      Znovu doporučuji - pusťte si Hybáškovou.

      Ti hoši a děvčata jsou přesvědčeni, že jejich genocidní partie je rozehraná tak, že už ji nejde zastavit.

      Vymazat
    2. Hybášková je něco jako Hillary Clinton, zaslepená a oddaná sionistka. To jen pro info.

      Vymazat
    3. Je vidět, že jste si to nepustil.
      Hillary je vůči Hybáškové slabounký čajíček, jarní vánek proti uraganu.

      Vymazat
    4. Je to složité, USA s Izraelem a možná už i s Ruskem mají naplánováno vytvořit kurdský stát a toho se bojí Turecko, protože by se jeho Kurdové odtrhli a velmi bohatou část území na ropu by měli v rukou Kurdové, kteří by byli vděčni USA. Do toho ještě jakési zájmy Saudské Arábie a Iránu a je z toho guláš.
      Taková dost šílená situace vyžaduje řešení a dohody a to tak dlouho, dokud k nějakému mírovému a dobrému řešení nedojde.
      Pravděpodobně by se všechny státy včetně Saudské Arábie měly dohodnout na tom, že ropu všichni nutně potřebují a že je silně nespravedlivé, aby stát, který se jen čirou náhodou ocitnul na takovém území jen bohatnul, tyl a tloustnul a jeho lidé pohodlněli a lačnili po luxusu. A proto by se měly přijmout takové zákony, aby se rovnoměrně dostalo všem, co ropu potřebují za dostupné peníze, ne levné, to by se zas přírodní prostředí ničilo.

      Vymazat
  39. Na serveru Kurier.at je video sestřelu letadla.
    Der türkische Sender Habertürk und die Nachrichtenagentur Anadolu zeigten ein Video vom Moment des Absturzes. Darauf ist zu sehen, wie ein brennendes Kampfflugzeug zur Erde stürzt. Der türkische Regierungschef Ahmet Davutoglu teilte indes mit, mit NATO, UNO und anderen Staaten die Entwicklungen an der Grenze zu Syrien besprechen zu wollen. Die Erklärung erwähnte das abgeschossene Flugzeug nicht.
    Jo, máme pěkné kámoše, půotažmo Saudy, Turky v NATO a "pudeme na Rusa"!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mírumilovné Turecko bylo napadeno, umírnění syrští teroristé byli napadeni, naši saudští spojenci v budování demokracie v Syrii byli napadeni ...

      Ke všemu Rusové možná napadli i poslední tři Američany vycvičené a vyzbrojené umírněné džihádisty, kteří nedostali pokyn dezertovat ... no nesestřelili byste je ?

      Vymazat

  40. 23.11.2015 20:01 Původní zpráva

    S ostrou kritiku německé uprchlické politiky vystoupila pákistánsko-rakouská publicistka a lidskoprávní aktivistka Sabatina Jamesová. V interview pro list Neue Osnabrücker Zeitung varovala před důsledky neřízené islámské migrace. Je třeba si podle ní položit rovněž otázku, zda se má z Německa stát islámský stát.

    Jamesová (33) je bývalá muslimka, která po traumatických zkušenostech s touto vírou přestoupila na křesťanství. Od té doby jí vyhrožují smrtí a žije pod stálou ochranou. Nedávno vydala knihu Šaría v Německu (Scharia in Deutschland), v níž mimo jiné kritizuje naivní integrační optimismus.

    Muslimové v západní Evropě.Listu Neue Osnabrücker Zeitung řekla, že jde o "politiku proti lidským právům", jestliže dostávají všichni uprchlíci německý pas, aniž by se předtím zjistilo, zda jsou "způsobilí pro demokracii nebo násilničtí". Pokud se později odhalí, že jde o násilnické islamisty, nelze už je jako Němce odsunout.

    Když v příštích deseti letech přijde do Spolkové republiky deset milionů a více mladých muslimských mužů, což při nynějším trendu (včetně slučování rodin) migrantů není vyloučené, budou ve své věkové skupině představovat většinu.

    "To je pak islámské Německo," varuje Jamesová. Stačí vlastně jen počítat.

    Šaría v Německu - kniha Jamesové,"Musíme si v Německu položit dvě otázky. První je: Musí být v Německu zachována lidská práva? Druhá zní: Má se Německo stát islámským státem?"

    Dále kritizuje, že násilničtí mladí muslimové, kteří napadají křesťany, jezídy a demokraticky smýšlející muslimy v azylových zařízeních, smějí zůstat v Německu. "Musí se poslat zpět." Nesmějí mít právo na azyl, dodává.

    Podle ní nemůže Evropa předpokládat, že všichni uprchlíci sdílejí demokratické hodnoty. Vyrostli totiž v zemích jako Sýrie a Afghánistán v přesvědčení, že ženy nejsou rovnoprávné a že nemuslimové nejsou plnohodnotní lidé v právním smyslu slova.

    To je, pokračuje Jamesová, i oficiální postoj Organizace islámské spolupráce (OIC), která se odvolává na islám.

    Muslimové v Evropě se tomu nijak nevzpírají. Není mi známo, že by většina muslimů byla proti, argumentuje Jamesová. "Chybí mi odpor. V tom muslimové nejsou důvěryhodní."

    Pro Jamesovou je smutným vysvědčením pro církve, že dnes je v Německu snazší narazit na ulici na salafistu, který rozdává korán, než na křesťana, který umí vysvětlit Ježíšovo Kázání na hoře (jedno z jeho klíčových poselství).

    A dodává: "Salafističtí kazatelé nepatří do naší společnosti."

    Sabatina Jamesová.

    Kvůli své kritice islámu čelí Jamesová tvrdým nepřátelským reakcím od svých bývalých souvěrců včetně výhrůžek smrtí. Je součástí programu na ochranu osob a na veřejnosti se už nemůže pohybovat bez bodyguardů.

    Také proto se v uplynulých letech tato kritička islámu stáhla částečně do ústraní a působí hlavně ve svém vlastním družení na ochranu žen s názvem Sabatina, která založila roku 2006. Stará se o dívky a ženy, které zažily násilí, jež chtějí násilně provdat, nebo kterým hrozí zavraždění ze cti.

    OdpovědětVymazat
  41. Nejspíš bude xenofobní.

    To má Makrela zato, že Jamesovou ještě nepřejelo neznámé auto, jak je v jiných krajích zvykem.
    Takhle se bude její případné zamordování blbě vysvětlovat.

    Ledažeby se přesvědčivě ubodala ve sklepní kóji čtyřiceti ranam inožem do zad... ale asi se nechystá na návštěvu do Česka a Němci jsou nezdravě podezíraví.

    OdpovědětVymazat
  42. Důrazně protestuju proti pomluvě, že pan mb je demokrat.

    OdpovědětVymazat
  43. Podobnost čistě náhodná???

    „Mášš rád Turky? obrátil se ŠŠvejk na hostinského Palivce, „mášš
    rád ty pohanský psy? Viď že nemášš...

    „Vy myslíte, žže to císař pán takhle nechá bejt? To ho málo
    znáte. Vojna s Turky musí být. Zabili jste mně strejčka, tak tady
    máte přes držžku. Válka jest jistá. Srbsko a Rusko nám pomùžže
    v té válce. Bude se to řezat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vony se mi tam ty š a ž neobjevovaly, tak jsem je znovu napsala, já za to nemůžžu ;o)

      Vymazat
  44. Dodávky ruského plynu na Ukrajinu mohou skončit během dvou dnů kvůli tomu, že nebyly zaplaceny předem, říká ministr energetiky RF Alexandr Novák.
    V předvečer hlava Gazpromu Alexej Miller poznamenal, že zálohová platba za ruský plyn dosud nepřišla. Poslední platbu za plyn jsme obdrželi od Ukrajiny 5. listopadu. Miller řekl, že Ukrajina v současné době odebírá velmi malý objem plynu. Ale i při tak malých objemech zůstalo plynu, předem zaplaceného Ukrajinou, pouze na několik dní

    NATO svolává v úterý mimořádné zasedání Severoatlantické rady na úrovni velvyslanců v souvislosti s incidentem s ruským letadlem v Sýrii, sdělil RIA Novosti zástupce aliance.
    NATO komentovalo incident s ruským SU-24 v Sýrii
    „Zasedání Severoatlantické rady se svolává v 17:00 na žádost Turecka", řekl zástupce aliance a zdůraznil přitom, „že žádné akce pro tisk se v tuto chvíli neplánují".
    Na ruském ministerstvu obrany oznámili, že ruské letadlo Su-24 havarovalo v Sýrii, zřejmě v důsledku palby ze země. Podle předběžných údajů ruského ministerstva se pilotům podařilo katapultovat, jejich osud se upřesňuje. Zjišťují se rovněž okolnosti pádu ruského letadla. Ministerstvo obrany zdůrazňuje, že po celou dobu letu se letadlo nacházelo výhradně nad územím Sýrie. Potvrzují to i objektivní prostředky kontroly.

    jo, už se nám to veze. Bude se to řezat...

    OdpovědětVymazat
  45. 12:16
    Česko

    "Je občas vyslovováno podezření, že Turecko neformálně spolupracuje s ISIL, tedy s Islámským státem, a vzhledem k tomu, že ruské letectvo bojuje proti Islámskému státu, tak samozřejmě toto sestřelení se zdá být až příliš radikálním opatřením, které pouze zhorší atmosféru v dané oblasti," reagoval na incident na turecko-syrské hranici prezident Miloš Zeman."
    -------
    Tak to je konečně jasná vlastizrada !
    Slovně napadnout naše turecké bratry ve zbrani,
    kteří přece musejí vědět nejlíp, který z bojovníků Islámského státu bojuje za naše euroatlantické natohodnoty
    a který ještě váhá přijít osobně posílit nás, malověrné do Evropy v boji za celosvětové vítězství euroatlantickomuslimskojudaistických myšlenek ?

    FUJ !

    OdpovědětVymazat
  46. Zítra se na Lysačce ofiko otvírá Bezručovka http://ostrava.idnes.cz/bezrucova-chata-se-cela-otevrela-day-/ostrava-zpravy.aspx?c=A151123_2207357_ostrava-zpravy_mav - v textu mají blost, nebude otevřena ubytovací část. Na konci videa je fragment mého příspěvku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle vedou smyčky v přízemí: http://www.imgup.cz/image/uAH

      Vymazat
  47. Světu vládnou debilové a při existenci ohromných zásob zbraní hromadného ničení by 3.WW byl strašný scénář. Nikdy jsem Rusy nemusel, ale nyní se ovšem obávám, že většina debilů je na západní straně. Za Západem jde bordel v Aghanistánu, Iráku, Sýrii a okolí. Už jen okolnost, že nejlepší přátelé Západu a hlavně USA jsou "demokratičtí" Saudi s jejich středověkým islámistickým myšlením a křiví Turci co dělali zatím byznys s IS ukazuje, že Západ je nemocen neléčitelnou chorobou, ta se jmenuje mamon, hromadění peněz a moci a kvůli tomu se chovají pouze pragmaticky a neberou ohled na nikoho max. sebe! Vedou svět do stoupy, šmejdi!

    OdpovědětVymazat
  48. Ruského pilota rozstříleli syrští vzbouřenci ještě na padáku...

    Ankara upozornila, že v těchto oblastech nepůsobí příslušníci Islámského státu ani jiné teroristické skupiny, proti nimž Rusko podle svých prohlášení v Sýrii bojuje. V oblasti bojují syrské vládní síly se vzbouřenci z řad syrských Turkmenů...

    čert aby se v tom vyznal, who is who

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádný "syrský Turkmeni" neexistujou. Turkmenie je totiž od Sýrie 2 200km daleko.
      By se "turkmenští nomádi" fest prošli.
      Osman si v Malikíi "jenom" pěstuje protikurdskou žoldnéřskou armádu, složenou z různých "umírněných povstalců" z oblasti Kavkazu a Zakavkazska. Možná jsou mezi nimi i Turkmeni.

      Vymazat
  49. K dnešnímu dění a blogům se mně nedostává slov. A to jsem jen mrkla.

    Ládikovi!!! dík za Lysaňu (tak ji zveme u nás). Na novou chatu nějako zvědavá nejsem, ale ať jim vše vyjde dle jejich představ. Mládežníky tam nalákají - však tam vede silnice, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asfaltová cesta tam vede z Řepčonky (mezi Krásnou a Visalajemi), pro důchodce je dokonce 1x týdně autobus (v létě). Půjdu se do chaty jednou podívat, ať vím, jak to topí. Jinak se vždy jen dotknu hladicího bodu a mažu dolů, je tam pořád moc lidí, lezou hlavně z ostravické strany. Snad se nepovede prosadit lanovku, to by byl s Lysou konec, jako s krkonošemi (tam jsem nebyl, ale podle obrázků to je samá bouda a asfaltka a vyfintěný pražák).

      Vymazat
  50. Na serveru idnes.cz pod článkem "Je to rána dýkou do zad, zlobí se Putin na Turky kvůli sestřelení Su-24" video, kde ti umírnění mongolové jsou nad zabitým ruským pilotem a jasně slyšíte je řvát: Alláh Akbar! Takže žádní umírnění, pobít to všechno zleva doprava.....

    Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/sestreleni-letadla-je-podle-ruskych-poslancu-provokace-pje-/zahranicni.aspx?c=A151124_133417_zahranicni_san

    OdpovědětVymazat
  51. maxime ... křiví jak turecká šavle jsou všichni demokrati , hrajou to spolu dobře s přihrávkama na obě strany a jak se jeden utrhne přestanou mu nahrávat , protože ruší jejich poklidnou hru za kterou jsou královsky placeni ...

    trenéři a jejich sponzoři v pozadí už přemýšlí jak a kým takového darebu vystřídat a k tomu jim slouží právě tzv. volby ... rozhodčího v podobě tzv. sdělovacích prostředků - hlídacích psů dema , jenž vlastní ti samý sponzoři nebo rovnou trenéři i hráči o té hře vydávají pak tzv. nezávislé a svobodné zprávy , jaký to radostný demo rej ... iluze dema je tak dokonalá ...

    hlava nebo orel ... začínáte hrát vlevo nebo vpravo ... ? ... v poločase se se to stejně otočí ... tak ještě rozdat vlaječky jde přece o přátelák ... slyším píšťalku hra muže začít ... písk ... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ňák mě při dnešku přešel humor...
      Už to je moc zlý. To, co se stalo dnes, smrdí velkým průserem.

      Vymazat
  52. Reportáž vyzněla v tom smyslu, že Strana práv občanů zaplatila lidem z Osvětiman (kde žije hradní kancléř Vratislav Mynář) a ze Zlína autobusový zájezd do Prahy, kde za to, že na mítinku podpořili prezidenta Miloše Zemana, si mohli jeho účastníci prohlédnout jinak nepřístupné prostory Pražského hradu, kde se jim dostalo občerstvení v podobě chlebíčků, zákusků, kávy a bílého či červeného vína. Díky tomu, že ČT měla mezi účastníky zájezdu svého figuranta, se podařilo odhalit, že lidé z obou autobusů vešli do reprezentačních prostor Pražského hradu, aniž by byli jakkoliv kontrolováni.
    „Takhle se bolševickým způsobem kupují hlasy: Zaplatím autobus, natisknu cedule, ty rozdám dovezeným lidem, pak je bez bezpečnostní kontroly pustím do prostor Hradu, kam žádná veřejnost nesmí. Jestli jsou něco ošklivé osmdesátky, tak je to jednání Zemanovy hradní partičky,“ napsal na sociální síti mluvčí think tanku Evropské hodnoty Jakub Janda.

    prostě, kdo není jinak sexuálně orientován, nemá šanci a nikdy se nestane ředitelem neziskové organizace nebo jeho zástupcem ;o)
    http://www.expres.cz/jakub-janda-porno-video-0vp-/zpravy.aspx?c=A150917_113804_dx-zpravy_bk

    OdpovědětVymazat
  53. tak nám turek sestřelili ruské éro ... člen nato jemuž šéfují američtí demokrati , takže bez jejich požehnání by turek rusům nezkřivil ani slunečník na pláži v antálii , si klíďo píďo vystřelí a sestřelí ...
    že by se hodným americkým demokratům podařilo rozpoutat další ze série tzv. world war s pořadovým číslem fi mimo své území ... ? ...
    někdo by mohl říct - válka bude , víc vám neřeknu ... byl by to ale ouřední blb ...

    OdpovědětVymazat
  54. https://www.youtube.com/watch?v=OFLg4gpk6BE

    Policie obvinila lídra Bloku proti islámu Martina Konvičku z podněcování k nenávisti vůči muslimům. Důvodem jsou jeho výroky na Facebooku. Podle jeho advokátky Kláry Veselé Samkové podnět podala státní zástupkyně ze severu Čech. Konvičkovi hrozí až tři roky vězení.
    Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/obvineni-martina-konvicky-dc7-/krimi.aspx?c=A151124_164856_krimi_cen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ale trvalo to, než se rozkejvali.
      Jedna věc je veřejně ve vší slušnosti říkat, že tu nechceme "přišelce" a druhá věc je být neonacista. Konvička překročil všechny myslitelné meze.

      Vymazat
  55. bože můj, sledovat ten tv hnůj je na pob..tí!

    Nato je zcela na straně Turecka... inu jak říkám, bude se to řezat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ještě navíc ten vrtulník.

      Vrtulník Mi-8 VKS RF, který se zúčastnil záchranné operace v Sýrii, byl poškozen v důsledku ostřelování, jeden námořní pěšák zahynul – generální štáb

      Více: http://cz.sputniknews.com/svet/20151124/1758957/vrtulnik-mi-8-zachranna-operace-syrie-ostrelovani.html#ixzz3sR0NkIDd

      Vymazat
    2. nesmí jim přelétávat přes území ... a když jim tam přelétnou, tak je musí po právu sejmout ... tak to má být ... ( byť je to ovšem nešťastné ... )

      Vymazat
    3. mb... A překračovat nelegálně hranice se smí? Měli by je teda po právu sejmout, ne? hned na moři, nejlíp (byť je to ovšem nešťastné). Proč to teda nedělají?

      Vymazat
    4. určitě ne ... ( od počátku nesouhlasím s pí Merkelovou, a s její hippie politikou ( kdy na pravidlech, dodržování a vynucování pravidel směrem k Řecku bazíruje, zatímco na Dublinská pravidla sere a tato suspenduje nota bene, když pozve neselektované uprchlíky do Německa a pak tyto chce přerozdělit jiným nezúčastněným státům, nebo dokonce těm, která pravidla dodržují ... to je opravdu chucpe ....

      ergo pláčete na špatném hrobě .... rozhodně se musí chránit hranice evropy, či Evropské unie či Schengenského prostoru .... jistě zde souhlas .... nevím zda by měli uprchlíky sejmout hned na moři ... patrně je dát do hot spotu k tomu vyčleněných .... a z uprchlíků si vybrat hodné, prchající, mírumilovné, ty které budou respektovat naše pravidla ( případně lidská práva = XEROXE VRÁTIT ZPĚT DO SÝRIE NEBO ODKUD SEM K NÁM PŘIBYL ....

      Vymazat
    5. Embo,
      kdyby byli Syřané a Rusové stejně "civilizovaní" jako Osman, tak už by Osman lítal tak leda na rogalu, protože by mu nezbyl ani muzeální dvoujplošník.
      No, třeba mu teď to letectvo trošku naředí.

      Z uprchlíků jen ženské s dětmi a po VELMI pečlivé prověrce možná ještě těžce nemocné. Kluky do 15ti let a holky do 20ti; všechno ostatní postrkem zpět.

      Vymazat
    6. ... když myslíte ...

      Vymazat
  56. 13,34km, 1:19hod, 400m převýšení... měsíc, mráz, z rukávů jsem před barákem vylíval pot.... celou dobu jsem myslel na ty 2 piloty, snad jsem to dal v rekordu na jejich počest. Umírnění přátelé našich spojenců řvou allah akbar při vraždění zajatců ... to je hnus, hnus. A jejich rodiny míří do Evropy. To je válka bílého muže proti arabům, i obama je hussein.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám dnes taky takovej divnej den, smutek, strach z budoucna i vztek na ty parchanty, co vedou svět do konfliktu
      hraje mi celý den taková nostalgická muzika https://www.youtube.com/watch?v=OFLg4gpk6BE

      Vymazat
    2. za to může Putin, proč bombarduje povstalce proti Assadovi, když má útočit na ISIS? Když jim hodí letadlo bombu na hlavu, kdo se pak diví, že zabijí toho pilota. Hlavní viník ale sedí v Kremlu.

      Vymazat
    3. se ví, rudej koutku! A prý to tu hnědne :-o

      Vymazat
    4. Svatá prostoto, anonyme, pusť si video, to druhé pod reakcí Putina na serveru idnes.cz, odkaz je uveden výše a zesil si zvuk. Nad mrtvým Rusem z bitevníku poskakují ti
      "umírnění teroristi" podle intencí USA a řvou Alláh Akbar! Rus by to měl zřejmě brát všechno hlava nehlava....

      Vymazat
  57. 14:20 Povstalci nad Sýrií sestřelili ruský vrtulník

    Povstalci bojující v Sýrii zasáhli ruský vrtulník. Tvrdí to syrští ochránci lidských práv, podle nichž povstalci použili protitankovou střelu. Rusko dnes vyslalo vrtulníky nad oblast, kam spadl vrak stroje a nad níž se katapultovali oba piloti. Jeden z nich je podle zpráv ze Sýrie mrtvý, druhý nezvěstný.

    14:15 Rusko nebude takové zločiny tolerovat, řekl Putin

    Putin prohlásil, že letadlo bylo sestřeleno nad syrským územím a že žádným způsobem neohrožovalo turecké území. Obvinil Turecko ze spolupráce s Islámským státem a prohlásil, že Rusko nebude tolerovat takové zločiny.

    Putin zakončil svůj projev otázkou, jestli snad chce Turecko zařadit Severoatlantickou alianci do služeb IS. „Místo, aby kontaktovalo nás, Turecko se obrátilo na své partnety v NATO, aby incident prodiskutovalo. Jako kdybychom to byli my, kdo sestřelil turecký letoun, a ne naopak. Co? Chtějí, aby NATO sloužilo Islámskému státu?“ řekl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem zlej člověk, ale doufám, že doupě těch "Turkmenů" vč. širokého okolí již neexistuje a že jeho "umírnění opoziční" obyvatelé umírali dlouho a bolestivě.
      Protože zločin, který spáchali - vražda chlápků visících na padácích - je zločinem válečným. Který se trestá smrtí.

      Navíc se Turecko dopustilo "nepřátelského aktu" (terminus technicus), který se může rovnat vypovězení války.
      Osman, chráněný USA, tím vstoupil na VELMI tenký led a WWIII je zase o kus blíž. Putin není splachovací trvale a některému z generálů by mohl třeba ujet prstík na čudliku.

      Sestřelení dopravního letadla Poláky nebo Gruzínci (ne nezbláznil jsem se. MOŽNÁ šlo o nešťastnou náhodu; nicméně jsem na 85% přesvědčen, že ruské letadlo bylo sestřeleno některým z účastníků vojenského cvičení "Blue flag" na izraelské základně Ovda, která je od místa pádu necelých 60 km a které probíhalo od 13. října do 3 listopadu 2015 za účasti Polska, Gruzie, USA a jako pozorovatele Německa) žehlily USA 14 dní. Pak se jim podařilo Putina ukecat, aby kejvl na "isisáckou bombu". Zadarmo to tutově nebylo.
      Tohle už ale neukecaj. Zejména ne proto, že šlo o koordinovanou a nejspíš pečlivě připravenou teroristickou akci Turecka a zakavkazských žoldnéřů.

      SU 24 totiž lítá 1300-2300 km/h. To by si s prstem v nose stihli pilot se střelcem doletět do Ankary na kafe.
      Nevěřím tomu, že by se letadlo pohybovalo nad tureckým územím. Maximálně mohlo přeletět takový nepatrný ňuflik na trojmezí Sýrie-Irák-Turecko (cca 20 km, uprostřed je turecké město Silopi); při běžné letové rychlosti to trvalo cca 2 minuty.
      Vošinktn už ostatně konstatoval, že ruské letadlo asi turecký vzdušný prostor nenarušilo.
      Osman má tedy VELKÝ problém.

      Vymazat
    2. Zpět!
      Spletl jsem si camfrňousy na mapě.
      Incident se odehrál na pomezí provincií Latakía a Idlíb, poblíž vesnice Yamadi. Což je ovšem ještě mnohem horší, protože to je ještě o 1000 km dál od Turkmenie.

      Vymazat
  58. Pěkně se odhaluje, kdo s kým a proti komu tahá za nitky.
    Tady vůbec nejde o demokracii.
    Tady vůbec nejde o blaho národů nebo o nějakou spravedlnost.
    Pokořená hrdost chce odplatu krví.

    OdpovědětVymazat
  59. Na vysílačce teď říkal Klvaňa, že si to éro nechali Rusové sestřelit schválně.
    A na liště běží, že na severu Francie se zas střílí, neb nějací obohacovači (co nepochybně nemají nic společného s islámem) drží rukojmí... :o(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vobě.
      Jak to dopravní, tak neska to vojenský. Hlavy pižlal zavražděným letcům osobně Putin. Pak odjel na koloběžce rovnou za nosem přes Turecko směr Kreml.

      Vymazat
    2. v tunisu je taky veselo a ve francii prej už jedou další rundu zrovna čtu ...

      Vymazat
    3. V Egyptě taky.
      Ňák se nám ty "arabský jara" překlopily do "krvavýho podzimu".
      Bojim.
      Děti a vnoučata nás právem proklejou :-(

      Vymazat
    4. jo ,říkal to Jim Bridger,že měl dnes v noci sen....
      ....proč rusák neposlouchal ta slova varovná ?...
      ten od Little Big Hornu

      Vymazat
    5. Je docela možné, že nebyl správně naladěn na takové poslouchání.

      Vymazat
    6. "Na vysílačce teď říkal Klvaňa, že si to éro nechali Rusové sestřelit schválně."
      Z takových zpráv by mohl jeden dostat psotník.
      Ale jak se říká, podle sebe soudím tebe.

      Vymazat
  60. There are several cities and villages in Syria with significant Turkmen communities. The Turkish Encyclopedia claims there are 523 Turkmen villages in Syria.[15] The main areas of Turkmen concentration are the regions straddling the Turkish border, particularly in the Aleppo and Latakia Governorates. The cities of Aleppo, Manbij, al-Bab, Jarabulus, Azaz, Qatma all have significant Turkmen populations, largely descendants of the Barak tribes, which also dominate the Turkish areas of Killis, Antep and Urfa. In the Latakia Governorate, the border regions of Ras al-Bassit and Bayir (Baer) are predominantly populated by Turkmens
    https://en.wikipedia.org/wiki/Syrian_Turkmen#Turkmen_Settlements_and_Regions

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo.
      Oni to vlastně nejsou Turkmeni, ale etničtí Turci. A Osman si je pěstuje coby trojského koně - vč. žoldnéřské protisyrské armády.
      No, tak teď mají doturkováno.

      Vymazat
    2. Je to tam samý "turkomanský civilista":
      https : // www . washingtonpost . com/news/worldviews/wp/2015/11/24/syrias-turkmen-rebels-the-group-at-the-center-of-the-russia-turkey-clash/

      Vymazat
    3. Tady je ta turecká galerka pěkně pohromadě:
      http : // www . dailymail . co . uk /news/article-3331558/Turkey-shoots-fighter-jet-Syrian-border-Local-media-footage-flaming-plane-crashing-trees.html

      Do obou odkazů jsem vložil mezery.

      Vymazat
  61. To bylo upřesnění k občanskému občanovi.

    OdpovědětVymazat
  62. Odpovědi
    1. Takňák ani do civilizovanější části světa.
      No, doufejme, že Mutti se konečně rozbřeskne v makovici a přestane usilovat o přjetí Turecka do Evropy. Ačkoli to asi bude zálažet hlavně na tom, co na ni Ušatec všechno ví.

      Vymazat
    2. Nikoliv Turci, my tam nepatříme.

      Vymazat
    3. NATO je severoatlantická aliance, takže by se měla přejmenovat, anebo rozdělit na jihoperskou a my bychom měli vystoupit spolu s dalšími civilizovanými zeměmi a spolu s ruskem se vrátit do Varšavské smlouvy, když se svět nehodlá odzbrojovat, ale bojovat.

      Vymazat
  63. Já bych řek, že Turci do NATO patřej.
    Nepřekvapí mně, pokud tam vstoupí i Islámský stát.

    Padouch nebo hrdina - všichni jedna rodina,
    jak by řekl Limonádový Joobama
    JÁCHYM

    OdpovědětVymazat
  64. Kdoví, kdy se tam budou .rát němci. Asi nechtějí zpívat Ich hatte einen kameraden.

    OdpovědětVymazat
  65. Dobré ráno všem,
    Sabicas - Fantasia

    https://www.youtube.com/watch?v=ZnFtLjQ_rr8

    OdpovědětVymazat
  66. V Sýrii a Iráku jde v současné době jen o prachobyčejné rabování zdrojů a to především ropy. Podílí se na tom i Západ, kdy ropa dosud proudila přes Turecko a např. velká část cisteren patří synovy Erdogana -potkana, mimochodem rteng´hkle magor je pro další posun země v islamizaci a je za očíkiven uprchklíků do EU. Údajného diktátora Asada chtěli odstanit hlavně Američani, kteří potřebovali natáhnout přes Sýrii roury okynu a ropy z Kataru a od Saudů. Navíc jeho dlouholeté napojení na Rusy, kdy jim v Sýrii trpí voj. základnu je jim solí v očích. Rusové mají jen 2 voj. základny mimo území RF, Britové 7 a Francie 5, USA to po Kosovské dotáhli na číslo 824! Tak kdo je tady plíživý agresor? Politika drž hubu, nebo ti dáme klackem je Made in USA a už drahně let. Zatím se tomu vzepřel ze záp. zemí jen Ch. de Gaulle v r.1964 kdy Aníky vyhnal z Francie a pozastavil členství v NATO. Západ se může zachránit jenom, pokud se mu podaří omezit v Evropě
    od USA, neveřte tvrzení, že USA 2x osvobodily Evropu, když půjdete do příčin vzbuku obou válek, tak zjistíte např. že u té první byly v tichodti a tajně lidé, kteří měli a dodnes jejich portomci majíhlavní sídlo v GB a USA a např. o tom jednali v tajné lóži B´nai B´rith a později se zmocnili vlády nad dolarem v USA kdy podvodně zřídili v prosinci 1913 "Fed", který ovšem nepatří obyčejným Američanům a ti jim platí jen jako blbí úroky z virtuálních fiat peněz, které si tam ve Fedu půjčují. 2.WW byl jen následek té první, kdy Němcům daly takové reparace, že málem žraly ze země, to bylo podhoubí nacismu a další známe. Za rozpoutáním obou sv. válek byla jen hamižnost potomků těch, o kterých jsem se zmínil výše, co jsou nyní zase za obrovskou krizí v arebském světě. Samozřejmě obrovské přemnožení tamní populace to jen urychluje a působí jako katalyzátor. Vše je režírované a na statisících a případně milionech lidí, které by případná velká válka postihla, jim nezáleží! A věřte, že i Vy jste pro ně jen užiteční idioti, pokud Vás nebudou potřebovat, tak Vás odepíšou jako prošlé maso v Kauflandu. Světu vládnou svině a můžete se na ně dívat v TV.....

    OdpovědětVymazat
  67. Sakriš, omluva za překlepy...

    OdpovědětVymazat
  68. Alláh akbar po ránu. Americká zbraň v rukou islamistů zasahuje ruský vrtulník, který byl ohledat místo dopadu Su24. https://www.youtube.com/watch?v=IschF-ihjS0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Allahu akbar!
      Kdo lže?
      Turci sestřelili ruský letoun nad Sýrií, tvrdí USA. Krátce předtím operoval nad Tureckem
      http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/zive-evropa-po-teroristickych-utocich-25-11/r~3d10f054926711e5b6cc002590604f2e/

      Vymazat
    2. Šálou, malej Chem. Salám a Leicu-M. A také dobré ráno všem :o)

      Jo. A Vošinktn také - velice nerad - přiznal, že Osman sestřelil létadlo na Sýrií a nikoli nad Tureckem. Plus že éro pouze kratičce přelétlo nad mrňavým camfrňousem Turecka, zasahujícím do syrského území.
      Osman má problém.
      Ušatec také.
      Turkomanští "umírnění" teráči - osmanskoušatečtí hejčkánci - brzy problém mít nebudou, neb nebudou. Jejich boj; že by konečně pochopili, co obnáší sloužit někomu jako UI, nejspíš nehrozí.
      Kdyby byli Mutti&spol. příčetní, už by EU lifrovalana na pevninskou i vodní hranici s Tureckem miny, stavěla vysokou betonovou zeď a nevpouštěla ani turisty. Protože zlo přichází z Turecka.
      Leč, v Brusli už asi jedou na koksu všichni vč. vrátných a uklizeček, takže budeme dál nadšeně vítat "zbědované uprchlíky" po statisících.

      Vymazat
    3. Podle ruské verze hranice narušeny nebyly. Nákres letu ukazuje obě verze - tureckou i ruskou.

      Vymazat
  69. Dočtěte si i druhou část Řezankova rozboru v Literárkách.
    Tentokrát se týká právě zahraničněpolitické krize.

    http://www.literarky.cz/blogy/marek-ezanka/21060-kam-dal-doma-i-v-zahranii-dokoneni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dočetl jsem to.
      Je to v podstatě popis s komentářem, označující viníka.
      Myslím si, že ve hře je mnohem víc. Nazval bych to revizí "pokroku". S rostoucí technologickou vyspělostí je k produkci zboží potřeba stále méně lidí, přičemž blahobyt je příčinou vyšší porodnosti. To není do budoucna udržitelný stav, možná, že budoucnost je už tady (přelidnění BV a nedostatek vody). V nedávné minulosti kapitalismus soutěžil se socialismem a v podstatě ho "uzbrojil". Socialistické země s centrálním plánováním nedokázaly produkovat tolik materiálních statků a v tak vysoké jakosti, jako západ. Otázka: nebyl v této souvislosti pomalejší "pokrok" výhodou do budoucna? Na druhou stranu je nepochybné, že do řízení státu se angažovala jen úzká skupina lidí (jedné strany), ostatní (chytří) zůstavali mimo hru... Ale to je i dnes: chytrý a schopný člověk se uživí (+ rodinu) sám, nepotřebuje se "angažovat", loví úspěšně na vlastní pěst. Méně chytří se domluví na lovu ve smečce (straně) - ždímají státní rozpočet (daně jejich voličů) - to ovšem není chytrost, ale vychcanost. Neudržitelnost takového řízení je zřejmá právě dnes. Mám celkem černou představu, že se tyto rozpory nebudou řešit diskusí. Protože nejsou lidi, kteří by byli ochotní o změnách diskutovat.

      Vymazat
    2. dodatek... tím jsem chtěl říct, že stranické řízení v případě 1 vládnoucí strany je o něco "horší", než 5 rotujících stran u moci. Ale pořád je to stranické řízení (kolektivní pravomoc bez kolektivní odpovědnosti), které vede do destrukce regulovaného systému. Zpětná vazba je v kelu - systém se nakonec rozkmitá a zhroutí. Pokud se nechytne zpětná vazba (lidi, kteří nechtějí zemřít).

      Vymazat
  70. Přežijí Kurdové existenci Islámského státu či vůbec? No, já o nich nevím vlastně nic, ale což ta dát jim autonomii, když jsou asi nyní pouze využíváni.
    Kdo ví, zda pojede francouzský president jednat i do Turecka. Zdá se mi, že dávat tomuhle státu "na uprchlíky" unijní penízky je dosti velká rozmařilost s velmi nejistým výsledkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý cent, vyplacený Turecku jako výpalné za alespoň zpomalení dodávek "uprchlíků", je neprodleně investován do podpory IS.

      Kurdové jsou v lecčems stejní jako my. Naprosto neschopní si stanovit priority a spojit se za účelem jejich realizace.
      Jinak jsou to převážně sunnité s významnou saláfistickou inklinací, takže je namístě maximální obezřetnost.
      Přesto všechno si jako prokazatelně existující národ plně zaslouží vlastní stát. Bohužel to je asi to poslední, co by jim "západní demo" bylo ochotno přiznat.

      Vymazat
    2. Kurdů je kolem 30 milionů na území 4států, bojují pouze na vlastním území, chtějí samostatnost. Pro Turky jsou mnohem větším nepřítelem, než IS (přitom je jich v T cca 10 mega).
      Olánek je debílek, který myslí, že turka uplatí.

      Vymazat
  71. Rusové posílají na základnu do Syrie protiletadlový systém S400. To je známka, že tom budou dlouhodobě. Už tam mají protilodní střely Jachont. Takové věci nemůže do ruky dostat nepovolaná osoba - Rusko si tam dělá pevnost.

    OdpovědětVymazat
  72. Tužka napíše,.....v polovině sedmdesátých let min. století OSN nastolilo otázku, zda by asi 40 miliónový národ Kurdů neměl mít vlastní stát, o který tolik Kurdové usilovali. Vycházelo to na ukrojení části Turecka, kde jich bylo v té době nejvíce. Okamžitě se zvedla vlna další nenávisti proti nim. Nejen v Turecku,....v Turecku jsou si úhlavními nepřáteli až tam, kam historická paměť sahá.
    Tak se to rychle zametlo pod koberec,....a od té doby jsou znovu Kurdové v hledáčku nenávisti. Nejvíc jich pobili v Turecku a Iráku.
    Následovala vlna emigrace,.....dost Kurdů je i v Evropě, nejvíc v Německu.

    Jóó,...kdyby na územích, kde žijí, byla ropa, plyn, uran,...a další zajímavé komodity, to by byla jiná, to by se s nimi jednalo v sametových rukavičkách a různe energicompany by se předháněly v nabídkách světlých zítřků.
    Mají jen horskou drápaninu, ovce a kozy,....světovou politiku nezajímají,....a místní je pomalu vybíjejí,.....V Iráku jeden čas tvořili víc jak 20 procent obyvatelstva.

    Dnes se přesně neví, kolik jich asi je,.....určitě o dost míň, než uvádělo OSN v roce 1975 na svém zasedání a jednání. Tahle informace je pro Šťouru, aby si to mohl dohledat.

    Tužka.

    OdpovědětVymazat

  73. „Jestliže kriticky nahlížíme na ruské nálety, které generují civilní oběti, musíme tvrdě odsoudit i tureckou roli v syrském konfliktu: Ankara podporuje džihádisty z Fronty an-Nusrá a Ahrar al-Šam a podle některých zdrojů tajně podporuje i Islámský stát/Daeš, minimálně tím, že vytváří podmínky pro účinný transfer jeho bojovníků do Sýrie, a oslabuje moc tureckých, potažmo syrských Kurdů, kteří s úspěchy bojují právě proti Daeš,“ poznamenává Veselý.

    Podle něj cesta Erdogana k moci byla vydlážděna šířením strachu, jenž zabránil opozici v pořádání veřejných manifestací a volební kampaně. „Není žádným tajemstvím, že turecký prezident usiluje o nastolení prezidentského systému ve své zemi a o eliminaci legitimních nároků tamních Kurdů na sebeurčení,“ poznamenává Veselý s tím, že Erdogan zároveň také potírá disent mezi novináři, intelektuály či spisovateli.

    Turecké angažmá v syrském konfliktu považuji za mnohem nebezpečnější záležitost. „Jestliže Turecko dlouhá léta vědomě přispívalo k vytváření chaosu v sousední Sýrii přímou vojenskou a finanční podporou pro káidisty, nyní předstírá boj proti Daeš, přičemž jeho primárním cílem jsou turečtí Kurdové (nejen postmarxistická Strana kurdských pracujících , ale především liberální Lidová demokratická strana mající zhruba desetiprocentní zastoupení v tureckém parlamentu),“ podotýká Veselý.

    Podle něj Turecko i Západ nelibě nesou ruské angažmá v syrském konfliktu, a to proto, že Asadův režim byl již u konce s dechem. „Nyní se mu s asistencí Moskvy, Teheránu a libanonského Hizballáhu podařilo nabýt na síle a takříkajíc se vrátit do hry. Sestřel ruského letounu Tureckem se na první pohled může zdát jako akt šílenství, nicméně na pohled druhý může představovat vysoce riskantní gesto, jak vyprovokovat Rusko k přímé konfrontaci se Západem v čele se Spojenými státy,“ uzavírá Veselý s tím, že k Turecku je třeba přistupovat kritičtěji než k našim oficiálním nepřátelům, neboť jde o klíčového spojence Západu a dlouholetého člena NATO usilujícího o vstup do EU.

    OdpovědětVymazat
  74. Sestřelení ruského letadla vyvolalo v Turecku nadšení
    25. 11. 2015 12:24

    Server Aktuálně.cz přináší po sestřelení ruského letadla a popravě jeho pilota na padáku rozhovor s Özgörem Ünlühisarcikli, tureckým analytikem a ředitelem americké nevládní organizace German Marshall Fund. Turecký expert prozradil, že v Turecku po této akci zavládla neobyčejná radost a hrdost na tamní vojáky.
    Sestřelení ruského letadla vyvolalo v Turecku nadšení
    Foto: Archiv TN
    Popisek: Turecká krajina

    „Ruské letouny dlouho narušovaly turecký prostor v oblasti Černého moře. Takže v Turecku už to nějakou dobu bylo téma. Sestřelení letadla tedy vyvolalo v turecké společnosti nadšení,“ prozradil turecký expert. Připustil ale, že kromě nadšení někteří mají i obavy, co Rusové podniknou jako reakci.

    Na druhou stranu si však prý uvědomují, že Turecko je členským státem NATO. „Důležitý bod je, že poprvé člen NATO sestřelil ruské letadlo. Ruské letouny narušovaly vzdušný prostor Turecka i dalších členských států Aliance v poslední době velmi často,“ dodává analytik.

    Proto věří, že Rusko případ uzavře bez následků. „Jako to udělalo Turecko v roce 2012. Ve stylu ‚byla to nehoda, zapomeňme na to‘,“ vysvětluje. Druhá alternativa, podle něj špatná, je taková, že Rusko bude po Turecku žádat, aby nenarušovalo vzdušný prostor Sýrie, což by prý byl problém, protože Turecko se ve spolupráci s USA zrovna chystalo podniknout nálety na Islámský stát. "
    -----------------------
    Poznámka:
    Je otázka, zda se Turecko už rok či víc chystalo napadnout kolony s ropou, které islámský stát do Turecka vyváží a z nichž financuje značnou část své činnosti ( všechnu kromě placení výpalného plus podpory, kterou dostává od ropných šejků - tedy těch, kteří jsou v oblasti (kromě samotných Turků, kteří školí, cvičí a vyzbrojují hodné příslušníky Islámského státu, kteří se specializují na mordování zlých nedemokratických Kurdů, nedemokratických Rusů a nedemokratického Sadata.)

    Všechny síly za Vítězství Demokratického Islámského Státu !
    Dnes nám patří Turecko - zítra celýsvět !

    Turecko - náš bratr ve zbrani !

    S Tureckem a USA na věčné časy - a nikdy jinak !

    Ať žije Turecko - nerozborná hráz kapitalismu !


    (Nebo alespoň Eurasie.)

    OdpovědětVymazat
  75. občanskýobčane

    "Děti a vnoučata nás právem proklejou :-("

    Jak nás, vy jste za to odpovědný? To způsobily všechno USA a mě za to zablokovali na A.cz, asi píšu nenávistně, když píšu pravdu. Pravda ale není nenávist, pravda jde s láskou ruku v ruce.

    OdpovědětVymazat
  76. "Server Aktuálně.cz přináší po sestřelení ruského letadla a popravě jeho pilota na padáku rozhovor s Özgörem Ünlühisarcikli, tureckým analytikem a ředitelem americké nevládní organizace German Marshall Fund. Turecký expert prozradil, že v Turecku po této akci zavládla neobyčejná radost a hrdost na tamní vojáky.
    Sestřelení ruského letadla vyvolalo v Turecku nadšení"

    Aktuálně.cz ignorovat a nečíst, jen tak můžeme pomoci dobré věci.

    OdpovědětVymazat
  77. Mě dojalo, když jsem z TV slyšela, že Obama soucítí s Tureckem a podobně se vyjádřilo několik "expertů" na obranu a bezpečnost. Místo aby vyjádřili soustrast ruským letcům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak letci nesmí narušit prostor cizího státu ... vítejak ... jinak riskují, že je někdo (klidně/normálně) sestřelí/picne ... vítejak ...

      Vymazat
    2. Někdy je těžké se stíhačkou vyhnout se nějakému kousíčku pozemku a zareagovat do 5 minut, když už za 5 minut jste mimo to území.
      No dalo by se připustit, že Rusové testovali, kdo je nepřítel.

      Vymazat
    3. mb:
      Pokud ruský letoun narušil turecký prostor, tak jen na 17 vteřin. Turci ho sestřelili nad Syrií.

      Vymazat
    4. Violo,
      pokud Rusové ve výšce cca deseti kiláků štrejchli o ocásek jejich území, pak se jednalo . i podle naťáckých zdrojů o tříkilometrový průlet v hloubi několika set metrů.

      Ten bombardér letí rychlostí MINIMÁLNĚ tisíc kilometrů za hodinu.
      Takže za minutu uletí - pokud jsem se nesekl, přepočítejte si to, asi ŠESTNÁCT kilometrů.

      Je to nadzvukový bombardér.
      Rychlost zvuku je cca 330 metrů za vteřinu, předpokládám tedy, že se ploužil podzvukovou rychlostí aby ušetřil palivo.

      Jeden kilometr letí zvuk asi tři vteřivny.
      Turci jej prý mnhokrát před sestřelem varovali.

      Museli mluvit hodně rychle, aby to za těch deset až šestnáct vteřin stihli (údaje o době "pobytu" na, před či těsně za hranicí se různí.

      Jediné, v čem se jednoznačně shodují i Američané je fakt, že stroj dostal zásah až MIMO ÚZEMÍ Turecka.

      Turci údajně mění vojenskou doktrínu a hodlají střílet na každý stroj, který letí SMĚREM k turecké hranici.

      Při širší interpretaci této zásady se dají všechna letadla na Zeměkouli rozdělit na dvě poloviny:
      Jedna se k Turecku blíží, ta druhá vzdaluje.
      Tu, co se blíží, je možno sestřelit.
      Ta letadla, která se vzdalují se (pokud nehavarují) budou muset dřív či později vrátit.
      Až se budou vracet, budou se k Turecku zákonitě (protože se předtím vzdalovala) přibližovat.

      Půlku letadel světa může Turecko sestřelit teď, tu druhou potom.
      Doufám že se jeho zásady později nerozšíří i na chodce, až sestřelí všechna letadla.

      Doporučuji zakoupit žebřáík a vodováhu za účelem zdravotních procházek nahoru a dolů. Pokud vám žebřík nerozkýve vítr, nesestřelej vás.

      JÁCHYM





      Vymazat
  78. Turci bojují v Syrii rukama "Turkmenů" kdoví o co - snad o územní zisky; ať jdou do háje.

    OdpovědětVymazat
  79. cpát někomu výplody jakéhosi dítěte jménem řezanka je skutečné dvojité zoufalství , to první je vůbec si ho všimnout ... jaké šílenství prof. jáchyma k tomu vedlo ani raději nechci vědět , ale jedno přednost to má , nebývale to rozpovídalo ládíka což je svým způsobem umění ... asi proto že kolega řezanka je údajně taky , alespoň jak sám osobě tvrdí , básník ...


    OdpovědětVymazat
  80. Xerox 14:29
    Před Řezankou dávám přednost prof. Kellerovi.
    Nikoli sice převratný, ale pregnantně formulovaný článek /rozhovor je dnes na

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Profesor-Jan-Keller-jako-kdyz-bicem-mrska-Minuly-rezim-dnesek-Klvana-Safr-svoboda-cestovani-diktat-proti-nam-Ukrajina-408791

    Snad si i intelektuálně náročný xerox spraví chuť, pokaženou konzumací řezanky.
    (co se týče prof. Kellera, znám ho a vlatním několik jeho knih a štos článků - takže ano, je to člověk, se kterým souhlasím z velké části.

    Měl jsem i příležitost se s ním setkat. Jeho ironie a sarkasmus je při komunikaci mezi čtyřma očima ještě výraznější. Řekl bych, že se s ničím a nikým moc neseje.

    Takže - doporučuji nejen článek z odkazu, ale i další Kellerovy články, na které jsou odkazy pod ním.
    (Xerox má omluvenku, číst je ze zdravotních důvodů nemusí, aby jeho intelekt příliš nezbytněl. Každá hlava má jen určité kapacity. )

    Jáchym

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pojďme raději od kuřátka ke kohoutkovi ... kellera jsem prošel a zatím nejslabší rozhovor co poskytnul , asi už mu vejplata z éú obrousila drábky ... přesto nelituji že jsem ho volil ...

      Vymazat
  81. Petr Hájek píše dobře:

    http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/2084-rozumny-hlas-z-ameriky-je-cas-vyhlasit-stop-veskere-imigraci-narod-rasa-a-nabozenstvi-jsou-podstatne-levicacky-prezident-si-nevidi-na-spicku-nosu-park-obamaworld-zavira-vitejte-v-realnem-svete.htm

    OdpovědětVymazat
  82. Anebo:
    http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/2065-zapad-a-vychod-si-vymenily-role-moralni-supervelmoci-a-hlavnim-obrancem-krestanu-uz-nejsou-spojene-staty-ale-rusko-putin-cisar-konstantin-21-stoleti-civilizace-bez-moralky-zahyne.htm

    OdpovědětVymazat
  83. začnu psát dopisy, asi...
    V Afghánistánu kvete obchod s nepravými dopisy, v nichž Taliban vyhrožuje jejich příjemcům smrtí. Afghánští migranti směřující do Evropské unie doufají, že tyto dokumenty jim ulehčí získání azylu. Za přesvědčivě vypadající výhrůžku smrtí od talibů se platí v přepočtu až 30 tisíc korun.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda až se naučím talibánsky, samozřejmě

      Vymazat
    2. Použijte automatický překlad
      Kdyby někdo namítal, že je to neohrabané, odpovíte, že autor byl pologramotný. :-)

      Vymazat
    3. Mimochodem - je divné, že si ten dopis vysocekvalifikovaní multikulturní obohacovatelé nedokáží vzájemně sesmolit sami, jeden druhému.

      Třicet táců za dopis mi přijde moc - i když připustím, že třicet tisíc pro některé z nich nejsou žádné prachy.

      Vymazat
  84. Jen tak, do 200-ky chybí 14 příspěvků, komu budeme přát k prvenství, já už zas musím dělat něco jiného, tak se opatrujte.

    OdpovědětVymazat
  85. Zítra tu nebudu, budu tu až v pátek odpoledne, tak muzika předem
    Robert Křesťan a Druhá tráva - Na španělských schodech

    https://www.youtube.com/watch?v=5A04TEfM8po&list=PLCWRsd4795_i18pKG1-XfUJuOPT9Iarz6

    Louis Armstrong - Basin Street Blues

    https://www.youtube.com/watch?v=H8GjJD826vc

    OdpovědětVymazat
  86. Sestřelením ruského letadla se Turecko střelilo do vlastní nohy
    Středa, 25 Listopad 2015 12:16 Tereza Spencerová

    Turecký prezident Recep Erdogan, jemuž drtivé vítězství v nedávných parlamentních volbách dodalo sebevědomí bohů, nejspíš zkoušel, zda má vůbec nějaké mantinely. A začíná je poznávat.







    Nad turecko-syrskou hranicí byl v pondělí sestřelen ruský bombardér Su 24. To je jisté. Podle Turků byl sestřelen nad jejich územím, podle Rusů nad Sýrií, což ostatně potvrzují i americké zdroje. A není to jediná „nejasnost“. Turecko například tvrdí, že jeho stíhačky ruský letoun „varovaly desetkrát během pěti minut“, nicméně Ankara současně oficiálně uvádí, že ruský stroj při tom všem strávil v tureckém vzdušném prostoru pouhých 17 vteřin. Ruská strana jakékoli varování popírá, a není ani jasné, proč by na něj ruský pilot případně nereagoval, tím spíš v době, kdy oba státy ještě – přinejmenším do včerejška – nebyly ve válečném stavu. A také není jasné, proč na turecký útok nereagovaly ostatní ruské letouny…

    Ať tak či tak, „incident“, jak sestřelení ruského vojenského letadla cudně označují západní politici i jejich mediální mainstream, z určitého úhlu nabízí podivný obraz, který by měl být pro zbytky racionálně uvažující Evropy alarmující.



    Aliance ucukla

    Jen pro shrnutí, co sestřelení ruského bombardéru předcházelo. Na starý kontinent se dál valí migrační vlna a nepřímé „důkazy“ ukazují, že jejím hybatelem je Turecko. Právě tam žily v uprchlických táborech dva miliony Syřanů, kteří se „najednou“ daly na pochod. Evropa, neschopná zaujmout racionální postoj, zkouší „outsourcovat“ represe, a tak kromě neustále navyšovaných miliard eur „výkupného“ otevírá stále radikálnějšímu islamismu prezidenta Erdogana dveře do EU. O tom, že právě tento režim podporuje Daeš a další teroristy, unijní politici – až na opatrné výjimky typu Miloše Zemana - vesměs mlčí, a nejspíš promlčí i Putinovu připomínku, že sestřelení stíhačky „je bodnutím do zad, které spáchali komplicové teroristů“.

    A za takto rozdaných karet RB OSN o víkendu jednomyslně schválila rezoluci, která po pařížských teroristických masakrech sice sjednocuje mocnosti v otázce terorismu, ale k intervenci do Sýrie a Iráku vágně opravňuje všechny státy, které „mají příslušnou kapacitu“. Jinými slovy, nikdo nevelí, nikdo se nezodpovídá, ale „zaválčit“ si může kdekdo. Ankara vzápětí vyslala své stíhačky (v doprovodu čtyř amerických letounů) nad sever Sýrie. Prý to měl být „první krok k vytvoření bezpečné zóny“ na severu Sýrie, tedy oblasti, kde prý nebude operovat Daeš, ale ti „umírnění“, tedy „naši“ džihádisté. Pokud ale turecké stíhačky od soboty létají nad severem Sýrie, pravděpodobnost, že se „incident“ se sestřelením ruského bombardéru udál nad Sýrií, jen sílí. V době, kdy turecká parlamentní opozice i západní mainstream přiznávají, že právě turecká tajná služba spolupracovala na chemických masakrech v Sýrii, které měly být připsány Bašáru Asadovi a měly vést k americké intervenci do Damašku, by takový „false flag“ nebyl ničím divným.

    Recep Erdogan, jemuž drtivé vítězství v nedávných parlamentních volbách dodalo sebevědomí bohů, nyní může znovu jen zkoušet, zda má vůbec nějaké mantinely, s vědomím, že geostrategická poloha jeho země na Západě zaručuje prakticky imunitu. Ve výsledku je tu fakt, že v pondělí členský stát NATO podle všeho sestřelil ruské vojenské letadlo.

    OdpovědětVymazat
  87. 12:58
    Aktuálně.cz
    video Sestřelený ruský bombardér Su-24

    Pokud by nicméně chtěla posádka ruského bombardéru úmyslně do Turecka vlétnout a škodit mu, nezkoušela by to z výšky 6000 metrů, ale mnohem níž. V tom případě by kopírovala terén, aby se vyhnula radarům a tureckým systémům protivzdušné obrany.

    Výška 6000 metrů naopak podle bezpečnostního experta Dušana Rovenského nasvědčuje tomu, že ruští piloti se vyhýbají zbraním, jimiž jsou vyzbrojeni povstalci a které do této výšky nedostřelí. Posádka sestřeleného bombardéru tedy podle všeho nepředpokládala, že by je začali raketami (ať již ze stíhaček F-16, anebo ze země) ostřelovat Turci, které až dosud nepovažovali za protivníky, s nimž chtějí válčit. I tohle hodnocení se však může po včerejšku změnit.
    12:57
    Aktuálně.cz

    Pokud Rusové vlétli do tureckého vzdušného prostoru, nebylo to podle leteckých expertů oslovených Aktuálně.cz s úmyslem zaútočit na Turky či je provokovat.

    Opakovaně totiž turecké hranice narušili vždy při bombardování cílů v Sýrii přimknutých k mimořádně členité turecké hranici. A stejné to pravděpodobně bylo i v úterý. Rusové navíc moc dobře vědí, že Turci mají v tomto prostoru mimořádně silnou protivzdušnou obranu

    OdpovědětVymazat
  88. Wesley Clark, exšéf NATO v Evropě
    25.listopad 2015 - 16:03

    Turecko je zainteresováno na existenci teroristů Islámský stát, prohlásil bývalý velitel sil NATO v Evropě Wesley Clark ve vysílání amerického televizního kanálu CNN. Clarkovo prohlášení staví do velice zvláštního světla rozhodnutí Rady NATO podpořit Turecko za jeho sestřelení ruského bombardéru.

    „Je zřejmé, že IS není jen teroristická skupina, je to sunnitská teroristická skupina. To znamená, že se útočí na šíity a slouží zájmům Turecka a Saúdské Arábie, i když jim hrozí," zdůraznil Clark, když komentoval incident, kdy turecké letectvo sestřelilo ruský bombardér.

    Clark nevylučuje účast Turecka v obchodu s ropou, který produkuje Islámský stát.

    „Celou tu dobu existuje dojem, že Turecko nějakým způsobem podporuje IG. Dobře zacházelo s těmi, kteří šli přes Turecko do IS. Koneckonců, někdo kupuje ropu, kterou prodává IS různými způsoby. Myslím si, že možná to jde přes Turecko. Ale Turci to nikdy nepřiznali," dodal Clark.

    Putin to vmetl G20 do tváře: Někteří z vás financují Islámský stát!

    Jedná z verzí, proč byl sestřelen tureckou stíhačkou F-16 ruský bombardér Su-24M na turecko-syrské hranici, hovoří o tom, že Turecko hlídá šedesátikilometrový koridor na sever od Lakatie (kde má nyní základnu ruské letectvo), který umožňuje volným proud bojovníků různých teroristických skupina do Sýrie a opačně do Turecka, včetně zásob, zbraní a munice.

    Tímto koridorem má také proudit ropa, za níž teroristé IS měsíčně inkasují zhruba 40 milionů dolarů měsíčně, tedy 1 až 2 miliony dolarů denně. Sestřelení ruského letadla má být také tureckou pomstou za to, že se v poslední době letectvo soustředilo na ropné konvoje teroristů. Podle ruského ministerstva obrany tak zničilo přes 1000 cisteren ropy.

    OdpovědětVymazat
  89. Bych se nedivil termobarickým bombám, které by pomstily pilota zavražděného na padáku našimi islámskými přáteli. To by tam měli dočista čisto.

    OdpovědětVymazat
  90. No vida, ČR už je na seznamu IS jako úhlavkový nepřítel. Určitě půjdu potmě někam na náměstí nebo do kaufu. Ve dne jo, hnědáka poznám na dálku.

    OdpovědětVymazat