22 května, 2021

KRTINEC č.543

206 komentářů:

  1. ZÁKOUTÍ:

    http://imgway.cz/s/1DE2

    http://imgway.cz/s/1DE5

    http://imgway.cz/s/1DE9

    http://imgway.cz/s/1DE0

    OdpovědětVymazat
  2. Večerní Beskydy http://imgway.cz/s/23Gu

    OdpovědětVymazat
  3. příroda je nejlepší tvůrce. Před chvílí jsem se dívala na Pálavu osvětlenou zapadajícím sluncem.

    OdpovědětVymazat
  4. Jablkoň plazivá v Odnoze http://imgway.cz/s/23Gw

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vypadá, že se plazí dvě jabloně za sebou! Jak to vzniklo ? Vývratat po nějakém nárazu větru?

      Vymazat
  5. To: Ládik!!!
    Takže jste nezmokl, snímky neodolatelné jako vždy. Signál byl všude, pokud jste byl sám?
    I já si dnes vzpomněla na foťáček – však hezky i mezi poli. Bažant byl rychlejší než já, jinak jen naše dnes nefotogenická psiska a jednotliví ptáci v letu. Zeleň je právě přímo alpská:
    https://www.zonerama.com/Bj10/Photo/6978796/265428440?secret=HwP1Ofk0WJn18cstaR7k1dC62

    To: Matka.Dea4
    Vzorně vedené rozsáhlé hospodářství včetně okrasné části máte, kam já se s naší dvorní džunglí i políčkem hrabu. Bílé slepice s bílými vejci jsme měli jen jednou, jinak vždy hnědé. Kočka u Vás žádná a když, tak proč?

    To: Jáchym
    Pan prof. PhDr. Jan Keller, CSc je vzhledově nezaměnitelný, jeho anonymně otištěný text bych určitě nepoznala – to já ale u kohokoliv.

    To: Renata-Anna
    Na žádné sociální síti přihlášena nejsem a z anonymních neověřitelných diskusí objektivně posoudit neumím. Zkuste brát okolní svět ne podle toho, co kdo píše, ale vezměte za základ Vaši rodinu. Věřte, že takových je podle mého převážná většina, však i v Noře.
    I když nějaký zádrhel se v různých intervalech i intenzitě objeví všude, že. Ať nás jich potkává co nejméně.

    Na Artu dnes londýnská Verdiho Síla osudu – z roku 2019. Do 5.6. je to dlouhé drámo s krásnou muzikou na internetu k mání:
    https://www.ceskatelevize.cz/porady/13679989228-g-verdi-sila-osudu/22038775942/

    Dobrou noc všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babo Jago, já i všichni členové mé rodiny žijeme ve společnosti a proto mě kvůli vnoučatům hrozně trápí, k jakým poměrům ve společnosti jsme to my dospělí dopracovali (většina nevšímavostí k dění ve společnosti, protože v každodenním koloběhu práce a rodina nezbývá moc času na jiné starosti):
      - současnost na Západě připomíná 50. leta, jen tomu neříkáme mccarthismus a nejsou popravováni lidé
      - je silné protimužské "tažení", které probíhá v posledních letech na Západě a vedlo až k Istanbulské úmluvě, která je diskriminační a sexistická - za pachatele násilí bere jen muže a o které je na stránkách Council Of Europe uvedeno:
      PRŮLOMOVÉ ASPEKTY ÚMLUVY
      ■Úmluva považuje násilí vůči ženám za porušení lidských práv a formu diskriminace. Znamená to, že státy se budou muset zodpovídat, pokud nebudou na toto násilí adekvátně reagovat.
      https://rm.coe.int/1680464e6f
      - k obrovskému vlivu se dostal genderismus a politická korektnost, i cancel culture (kultura "rušení")
      - za základ považuji rodinu (s poměry v mé rodině i v rodinách mých dcer jsem velmi spokojená) a hrozně mě trápí, že v současné společnosti není hájeno právo každého dítěte od narození znát své rodiče a na jejich PÉČI (viz Úmluva o právech dítěte).

      Vymazat
    2. Mraky vypadají jako tornádo.

      Vymazat
    3. BJ -
      jdu sám, nemám parťáka. Čtvrtka je dole. Signál byl - jednou jsem ho dokonce musel využít k určení polohy, i když jsem měl mapu naučenou. Ale šel jsem úplně jinde a terén (rokle) mě vedl, kam chtěl; v hustém porostu dlouho nebyl rozhled. Byl jsem rád, když jsem vylezl na hřeben.

      Vymazat
  6. Nesl jsem rakev z kaple
    za levý přední roh
    kalhoty jsem měl zaplé
    a to jsem neznaboh.

    Z kaple evangelické
    kde ve dveřích se pokleká
    bylo to takové lidské
    člověka polodřep poleká.

    Měli mi to říct dopředu
    když už nemají lidi
    všech šest nás bylo ve vředu
    přední zpravidla řídí.

    Radši už rakev neponesu
    ať není zase ostuda
    stejně mě to táhne k lesu
    vždycky jsem byl pobuda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jmenovala se Marie
      hrála jí krásná árie
      světoznámého songu
      hrávají ho i v Kongu.

      Vymazat
  7. Díky za krtince, Zdenkub.

    Loreena McKennitt - The old ways
    https://www.youtube.com/watch?v=0SG6ZITbWpU

    Radůza - Tam, pod Ještědem
    https://www.youtube.com/watch?v=z4jWs5wR37I

    Přečetla jsem si blog Kamily Holáskové
    Otázka, na kterou by si měla odpovědět žena dřív, než rozbije rodinu
    https://blog.aktualne.cz/blogy/kamila-holaskova.php?itemid=39940

    Podle mě je šílená společnost, která nehájí právo každého dítěte od narození znát své rodiče a na jejich PÉČI, pokud je to možné, což je, když jsou rodiče známi, živi a soud je nezbavil rodičovské odpovědnosti.
    Podle mě když žena neuvede do rodného listu otce dítěte, to lze považovat za únos dítěte, navíc jedná se o svévolné zrušení rodičovské odpovědnosti (ta zahrnuje práva a povinnosti rodičů) otce dítěte, kterou má jako rodič od narození dítěte, přitom trvání a rozsah rodičovské odpovědnosti může změnit jen soud.
    Každá žena (bez ohledu na sexuální orientaci), která se rozhodla po porodu dítěte pečovat o ně bez otce dítěte, naprosto nehájí právo svého dítěte od narození znát své rodiče a na jejich PÉČI.

    Jak bude vypadat rodina za pár let? Jeden z tradičních členů v ní bude chybět
    https://www.denik.cz/rodina/jak-bude-vypadat-rodina-za-par-let-jeden-z-tradicnich-clenu-v-ni-bude-chybet-20181025.html

    OdpovědětVymazat
  8. Katapult - Až se bude psát rok 2006 (a co děti mají si kde hrát) TEXT
    https://www.youtube.com/watch?v=AsXnPTygiKY

    Vestavné spotřebiče zpívají s dětmi z Klokánku Brno
    https://www.youtube.com/watch?v=RY1clz2qc3Y

    Dítě školou povinné
    https://www.youtube.com/watch?v=C8_WyucK0fI

    Chinaski - Zadarmo
    https://www.youtube.com/watch?v=_aOxBVCGza4

    OdpovědětVymazat
  9. ad. Baba Jaga 22 května, 2021 23:27
    No, je vidět jen malá část toho všeho, teď se snažím aby květináčků bylo co nejmíň, že mne to přestane bavit, tak ať s tím není moc práce. Jenže zase jsem pár květináčků dostala od dcer, či jinak, a to si netroufnu, aby ty květiny nebyly vidět.
    Na poli už část jen vláčíme, protože po prvním okopání a dalších deštích většinou nestíháme a to je tam pak džungle.
    Ostatně před barákem nechávám džungli záměrně, říkám, že to aspoň odradí zloděje a pak - daří se tam bylinkám - plicník, zlatobýl, jaterník,.... Ale chystám se přece jen i tam, asi to budu řešit netkanou textilií, ale kameny tam nechci, tak uvidím, co z toho bude. Nevýhodou jsou dráty el. vedení, takže cedr, borovici i katalpu musíme ořezávat, a to mne mrzí, protože pořádný les u nás není a moc často se do volné přírody (džungle) nedostanu.
    Ještě uvažuju, kam z květináče pustit do hlíny smrček, který jsem si přivezla z Novohradských hor, aby mu bylo dobře. Totéž čeká jinan (gingo biloba), což jsou velké stromy, když se jim daří. Být to na mě, tak mám na poli dávno les i s umělým potokem.

    OdpovědětVymazat
  10. ad. Anna.Monika.Re23 května, 2021 09:01
    Katapult - fascinující záležitost. Před covidem jsme byli na jejich vystoupení a že se často nedostanu ani na jiná, třeba operní, či operetní vystoupení (nebo další klasika), fascinovalo mne to. Ostatně manžel v autě nic jinýho neposlouchá. Říha do zpěvu pořád dokáže dát hodně energie.

    OdpovědětVymazat
  11. ad.
    ...Z kaple evangelické
    kde ve dveřích se pokleká
    bylo to takové lidské
    člověka polodřep poleká.....

    Divná odnož církve evangelické,
    že by berani před kaplí poklekali?
    To jsem v té naší odnoži protestantské
    nezažila.
    Že bychom zde byli též za pobudy?
    V jiném kostele jsem viděla ženu poklekat,
    ajta, halapa paní,
    políbila nechtě studenou,
    dlažbou zpevněnou zem.

    Byla bych ochotna pokleknout?
    Stromy, květiny, zvěř,
    to po mě nežádají,
    ba ani živá studánka.
    Přesto mne obdarovávají,
    hovoří se mnou,
    ukazují mi, co v nich je,
    Gaia v nich mi to vše předává,
    bez podmínek.

    OdpovědětVymazat
  12. Naše srna Julča přivedla ukázat svého skvrnitého koloucha. Je jak do dlaně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před pár dny téměř u obce stáli proti sobě starý a mladý srnec a "štěkali" na sebe, naše fenka se jich bála.

      Vymazat
  13. Babičky huhlů
    otoč tu truhlu
    nohama napřed
    nosí se z kaple.
    Ty máry neber
    jen truhlu seber
    hoď si ji na rámě
    jak pytel na krámě
    ve vratech poklekni
    moc nahlas nehekni
    hlavně nebuď sprostý
    je to obřad prostý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jednom pohřbu, kde jsem byla, když muži přinesli rakev ke hrobu a zastavili se, aby ji složili, přiběhl pes a nohu jednoho z nich použil jako patník k označení - život tropí hlouposti :-)

      Vymazat
  14. U studánky v lese
    v kapli prosté
    rozloučení s nebožtíkem.
    V oblacích krkavci krouží.
    Opodál srna přihlíží
    srdce člověka
    z rodu "pobudů"
    potěší,...

    OdpovědětVymazat
  15. V chrámu Páně a Godula:

    http://imgway.cz/s/23Hk
    http://imgway.cz/s/23Hl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tak. Je to nádherný chrám. Jsou všude okolo nás. Jen je uvidět.

      Vymazat
  16. To: Renata-Anna
    Dle mého všeliké ty mezinárodní úmluvy a smlouvy berete zbytečně moc vážně, když já si nevzpomínám na žádnou trvale dodržovanou. Nějak přece všichni ti zaměstnanci spolků, počínaje třeba OSN, musí svou důležitost prokazovat.
    Ve společnosti nám k udržitelnému životu postačí základní vzájemná slušnost a ohleduplnost. Všeliké momentální „výstřelky“ budou časem nahrazeny jinými, bude-li mnohým nadále přibývat volného času.

    To: Ládik!!!
    Ani po fyzické námaze na čerstvém povětří Vám to ve 4:16 nespalo? A ještě tak smutně myslelo…
    Zkuste prosím příště mapu nefotit a dát ji přímo z webu – lze se v ní tak lépe orientovat, alespoň mně a potěšit se i odkazy na ní, když už se tam jistě nikdy nevypravím a všude toho tolik nového.
    Že tu zase přeprchalo a asi bude brzy zas, vrátím se ke vzpomínkové potulce okolím Donoval – tohle je trasa ve dvou ne po sobě následujících dnech, ta přes Zvolen k autobusové zastávce není možná zcela přesná. Na obou částech jsme tehdy nepotkali človíčka, vlastně na nízkotatranské značce jednoho hřebeno-borůvko-sběrače (prvého v našem životě). Dva dny „zabraly“ lázně Korytnica a vypálená obec Kaliště (+Starohorské vrchy?), co jsme dělali mezi příjezdem a odjezdem den pátý si nevybavuji.
    https://mapy.cz/turisticka?planovani-trasy&x=19.2340601&y=48.8820425&z=12&rc=9t0tCxS8Qskn0apH9s6KCxSCVdkQ0bbDhL0xRrpZ&rs=osm&rs=osm&rs=osm&rs=osm&rs=osm&ri=1015715741&ri=1015715741&ri=1015715408&ri=1015715412&ri=1015715412&mrp=%7B%22c%22%3A132%7D&xc=%5B%5D
    Album dcerenky končí v dubnu před těmito jejími posledními prázdninami s námi, 16 jí bylo. Na fotky z nich jsem zatím nenarazila – no, možná se tehdy těžký Zenit neponosil a vandrbuch už si taky nevedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babo Jago, podle mě k vzájemné slušnosti a ohleduplnosti patří i dodržování vzájemných úmluv a smluv na jakékoliv úrovni, všichni jsme lidi a všichni v ČR bychom měli dodržovat aspoň ustanovení z LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky, ústavní zákon č. 2/1993 Sb., kde mj. je
      Článek 32
      (1) Rodičovství a rodina jsou pod ochranou zákona. Zvláštní ochrana dětí a mladistvých je zaručena.
      -------------------------------
      a Úmluvu o právech dítěte (byla publikována ve Sbírce zákonů jako sdělení Federálního Ministerstva zahraničních věcí pod č. 104/1991 Sb.) - cituji:
      Článek 7
      1. Každé dítě je registrováno ihned po narození a má od narození právo na jméno, právo na státní příslušnost, a pokud to je možné, právo znát své rodiče a právo na jejich péči.
      ---------------------
      Dítě se nikdy nemůže narodit stejnopohlavnímu páru, vždy se narodí svým rodičům, matce a otci - ženě a muži.
      Matka a otec dítěte mají od narození dítěte rodičovskou odpovědnost, trvání a rozsah rodičovské odpovědnosti může změnit jen soud (viz Předpis č. 89/2012 Sb., Nový Občanský zákoník - Oddíl 3 - Rodiče a dítě § 858).

      Tak se Vás ptám:
      CO JE TO ZA SPOLEČNOST, KTERÁ NEHÁJÍ PRÁVO KAŽDÉHO DÍTĚTE OD NAROZENÍ ZNÁT SVÉ RODIČE A NA JEJICH PÉČI?
      Kdo má hájit práva dítěte, když to nedělají rodiče?

      Vymazat
    2. přitroublá Anna

      Vymazat
    3. To: Anonymní
      Cha, cha - zasmáli se zbrojnoši. Co Vás k ní tolik neustále pudí, Anonymní?

      To: Renata-Anna
      Vidím to z naší vísky z jiného úhlu.
      Ano, dodržování všeho smluveného, Renato, "pokud to je možné", jak tu citujete čl. 7, bod (1). I neparagrafované listiny bývají hodně nejednoznačné a klikaté a asi jako (notně variabilní) trestní zákoník určené i postihy za nedodržování nemívají. No, já tohle opravdu nastudované nemám.
      Jaký trest byste navrhla pro ženu, která otce svého dítěte neuvede proto, že ho opravdu nezná a měly by u všech dětí být povinně prováděny rodičovské testy, aby ta vyživovací povinnost i péče byla zcela prokazatelné?
      Jak je ve srovnání s jinými hodnocen stát, který u nás za nezodpovědné rodiče práva dítěte hájí, nevím. Pokud to tak v dostatečné míře skutečně je.

      Tak se nám tu počasí umoudřilo a tak už máme dnešní venčení za sebou. Večer budeme na ARTu pro změnu Pohlceni Stravinským. Těším se.

      Vymazat
    4. Rodina klobouckýho dědka obchodovala s dítětem a zneužila chudačku z rozvojové země,to však tohoto přitroublíka nechalo absolutně chladnou, zato tady bude bojovat za nějaké hypotetické děti. Vrah o morálce káže,jinak se to nazvat nedá. Vy si taky nemoralizujte na můj účet,úlisná veško,já si vás taky nevšímám.

      Vymazat
    5. To: Anonymní - kdysi asi Gaio
      Co je na mé otázce moralizujícího či dokonce úlisného? S anonymními opravdu diskutovat zbytečno, žijte blaze. Nejlépe se sobě rovnými, kteří zcela naplní všechna Vaše očekávání.

      Vymazat
    6. Babo Jago, i Vaše víska leží v ČR, která se řadí k právním státům, takže by měl zřejmě být všemi dodržován ústavní zákon č. 2/1993 Sb..

      Každé dítě má právo znát od narození své rodiče a na jejich péči, pokud je to možné - což je, když jsou rodiče známi, živi a soud je nezbavil rodičovské odpovědnosti - cituji z Předpis č. 89/2012 Sb.
      Nový Občanský zákoník - Oddíl 3 - Rodiče a dítě
      § 858
      Rodičovská odpovědnost zahrnuje povinnosti a práva rodičů, která spočívají v péči o dítě, zahrnující zejména péči o jeho zdraví, jeho tělesný, citový, rozumový a mravní vývoj, v ochraně dítěte, v udržování osobního styku s dítětem, v zajišťování jeho výchovy a vzdělání, v určení místa jeho bydliště, v jeho zastupování a spravování jeho jmění; vzniká narozením dítěte a zaniká, jakmile dítě nabude plné svéprávnosti. Trvání a rozsah rodičovské odpovědnosti může změnit jen soud.
      ------------------------------------------

      7.9.2019 jsem poslala všem poslancům a poslankyním mail, ve kterém jsem mj. citovala z diskusí na Aktuálně, kterých jsem se účastnila jako nick Monika - cituji z toho mého mailu:
      Monika Faire Fionwe • před 3 měsíci

      Napsal jste: "U těch našich dvou lesbiček nebude otec nikdy zapsán v rodném liste a fakticky nikdy rodičovskou odpovědnost z pohledu práva nenabude (stejně jako je tomu v mnoha jiných případech). Z právního pohledu to bude ok. Z pohledu zájmu dítěte také, protože (nakolik to jsme schopní zjistit) to dítě fakticky nebude nepřítomností otce za přítomností dvou matek trpět (viz studie výše)."
      ---

      Podle mě když matka neuvede do rodného listu otce svého dítěte, je to jasná svévole, od narození dítěte matka a otec dítěte mají rodičovskou odpovědnost a trvání a rozsah rodičovské odpovědnosti může změnit jen soud (viz zákon z Předpis č. 89/2012 Sb. Nový Občanský zákoník - Oddíl 3 - Rodiče a dítě § 858) a ze strany té matky zásadní porušení práva dítěte od narození znát své rodiče (tedy matku a otce) a na jejich péči (viz Úmluva o právech dítěte) a svévolné porušení článku 32 Listiny základních práv a svobod: jako součásti ústavního pořádku České republiky, Ústavní zákon č. 2/1993 Sb. ve znění ústavního zákona č. 162/1998 Sb. Článek 32
      (1) Rodičovství a rodina jsou pod ochranou zákona. Zvláštní ochrana dětí a mladistvých je zaručena.
      -------------------------------------------------------------------

      Ústavní zákon, tedy i Ústavní zákon č. 2/1993 Sb. ve znění ústavního zákona č. 162/1998 Sb. Článek 32, by měl být podle mě závazný pro všechny občany, takže když rodiče porušují právo dítěte od narození znát své rodiče a na jejich péči, tak by státní zástupce měl zakročit, CÍLEM snah ve společnosti by mělo být, aby DĚTI vyrůstaly V ÚPLNÝCH RODINÁCH, protože každé DÍTĚ MÁ PRÁVO od narození ZNÁT SVÉ RODIČE A NA JEJICH PÉČI (viz Úmluva o právech dítěte) a rodiče mají od narození dítěte rodičovskou odpovědnost, tedy ze zákona povinnost od narození dítěte o ně pečovat, a trvání a rozsah rodičovské odpovědnosti může měnit jen soud.

      Podle mě když žena neuvede do rodného listu otce dítěte, to lze považovat za únos dítěte, navíc jedná se o svévolné zrušení rodičovské odpovědnosti otce dítěte, kterou má jako rodič od narození dítěte, přitom trvání a rozsah rodičovské odpovědnosti může změnit jen soud.

      P.s.: Zdůrazňuji, že z Předpis č. 89/2012 Sb.
      Nový Občanský zákoník - Oddíl 3 - Rodiče a dítě
      § 858
      Rodičovská odpovědnost zahrnuje povinnosti a práva rodičů

      Vymazat
    7. (pokračuji v citaci z toho mého mailu):

      9.6.2019 jsem poslala mail tiskovému mluvčímu Nejvyššího státního zastupitelství:
      Vážený pane Mgr. Malý,
      prosím Vás, přepošlete tento mail panu nejvyššímu státnímu zástupci. Děkuji.

      Podle mě je trestuhodné rozhodnutí soudce v případu - cituji z idnes z článku "První český pár gayů uspěl u Nejvyššího soudu, oba je uznal za rodiče" z 19. května 2018:
      Karolína je tak vůbec prvním dítětem českého páru, které bude mít v rodném listě uvedeny dva rodiče stejného pohlaví.
      ---------------------------------------------
      protože přestože podle LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky, Ústavní zákon č. 2/1993 Sb. ve znění ústavního zákona č. 162/1998 Sb.:
      Článek 32
      (1) Rodičovství a rodina jsou pod ochranou zákona. Zvláštní OCHRANA DĚTÍ a mladistvých JE ZARUČENA.
      ---
      soud tímto rozhodnutím nehájil právo každého dítěte od narození znát své rodiče a na jejich péči, oba muži v žádném případě nemohli být rodiči dítěte, soud měl dát příkaz k oznámení jména a údajů o matce dítěte a k testu DNA pro určení otcovství.

      Rodný list je matriční doklad, potvrzující narození člověka a základní údaje o něm. Obsahuje zpravidla jméno a příjmení dítěte, datum a místo jeho narození, popřípadě také osobní identifikační údaj (v ČR rodné číslo), a údaje o rodičích.

      Úmluva o právech dítěte byla publikována ve Sbírce zákonů jako sdělení Federálního Ministerstva zahraničních věcí pod č. 104/1991 Sb. - z něhož cituji:
      Článek 7
      1. Každé dítě je registrováno ihned po narození a má od narození právo na jméno, právo na státní příslušnost, a pokud to je možné, právo znát své rodiče a právo na jejich péči.
      (viz vlada tečka cz/cz/pracovni-a-poradni-organy-vlady/rlp/dokumenty/zpravy-plneni-mezin-umluv/umluva-o-pravech-ditete-42656/ )
      http://blog.aktualne.cz/blogy/jana-valdrova.php?itemid=34165

      V článku "První český pár gayů uspěl u Nejvyššího soudu, oba je uznal za rodiče" z 19. května 2018 je uvedeno:
      „Rozhodnutí Nejvyššího soudu je důležité symbolicky v tom, že se jedná o první český stejnopohlavní pár, který byl uznán právoplatnými rodiči, ale hlavně tím potvrdil, že se bude držet judikatury Ústavního soudu a své předchozí judikatury z loňského roku a bude obdobně rozhodovat i do budoucna,“ říká advokát Petr Kalla, který se této problematice věnuje.
      Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/homosexualni-par-nejvyssi-soud-dva-otcove.A180507_133859_domaci_nub

      Vymazat
    8. Babo Jago, na Vaše otázky odpovídám:
      Jestliže žena opravdu nezná otce svého dítěte, takže ho do rodného listu neuvede, tak podle mě by jí mělo být dítě odebráno a svěřeno k adopci, protože pro takové dítě bude lepší vyrůstat u adoptivních rodičů než jen s matkou, která nezná otce svého dítěte.

      Podle mě by neměly být povinně prováděny rodičovské testy, aby ta vyživovací povinnost i péče byly zcela prokazatelné.

      Vymazat
    9. přitroublice by ještě kradla matkám děti. Hoďte na ni síť.

      Vymazat
  17. Každý útok na netu je podpásovka, nefér. Není proti němu obrana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám velkou výhodu v tom, že je mi jedno, co kdo o mně říká nebo píše. Obecně platí, že nad člověkem má každý takovou moc, jakou mu člověk dá. A já útočným anonymním nedávám nad sebou žádnou moc :-)

      Vymazat
    2. a vyzývat k takovým nesmyslům je fér. Povinné testy DNA a kradení dětí,je tohle normální. Není ten "útok" dobrý k tomu,aby se ta přitroublice aspoň zamyslela a než něco pustí počítala aspoňdo 10? Noře by to jen prospělo.

      Vymazat
    3. Zpětnou vazbu potřebujete,že ji odmítáte,škodí jen vám a vam samotné.

      Vymazat
    4. ad Anonymní23 května, 2021 20:27

      Na Vaši otázku odpovídám:
      Ten "útok" není dobrý k tomu, abych se zamyslela a než něco pustím "počítala aspoňdo 10".
      I bez jakýchkoliv útoků vždy přemýšlím, než sem něco "pustím".

      Vymazat
    5. Asi ne dostatečně.

      Vymazat
    6. ad Anonymní23 května, 2021 20:30

      Zpětnou vazbu potřebujete,že ji odmítáte,škodí jen vám a vam samotné.
      -------------------------------------------------------------------

      Gaio, jestli jste toto napsala pro mě, tak to bylo zbytečné a navíc nesmyslné, zpětnou vazbu neodmítám a nenechávám posouzení, co mi škodí, na anonymních diskutujících na internetu. :-)

      Vymazat
    7. S člověkem,co bojuje za to, aby se matkám kradly děti,se nebudu bavit.S Vámi Nora klesá až na úplné dno. Zachovám se jak marie. To jediné je rozumné.

      Vymazat
    8. To jakože vážně? Opravdu jste prozřel??? Nevěřím.

      Vymazat
  18. Zdenkub, OMLOUVÁM SE, v rámci argumentace jsem tu dnes opět dala dlouhé a opakováné příspěvky. Mea culpa, mea maxima culpa :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pozdě bycha honit. Mám kvůli vám zkažený nedělní podvečer

      Vymazat
    2. Anna pokračuje úspěšně v rozkládání a ničení Nory. To je sebestřednost -splachovací!

      Vymazat
  19. Ze Stresy do Orta San Giulio jsme jeli před pár lety autem, u jezera Maggiore bylo krásně- palmy, květy... pizza... a teď takový průser.

    OdpovědětVymazat
  20. Na každý útok na netu je lepší nereagovat. Poznal jsem to na sobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění. No, mně to někdy nedá...

      Vymazat
    2. Zato Ládik je v tom mistr. Ale jen tady, když se to týká jiných. Kde se to týká jeho rodiny, to reaguje hned a prudce.

      Vymazat
  21. Tatínky by mohli přidělovat na Národním výboře

    OdpovědětVymazat
  22. Tužka napíše,...svět je plný průserů. Vždycky byl,...jen jsme dříve věděli jen o průserech v nejbližším okolí a vlastních,...občas o těch, co někde napsali a vyfotili. Technickým pokrokem se svět stal jednou velkou globální vesnicí,...plnou, poseronů, naseronů, průseronů a radostény aby lezením po zemi pohledal.

    Náhodou, při hledání něčeho zcela jiného, jsem našla obrstarý sešit básniček,...vůbec žádnou si nepamatuji a nevybavuji si nic z toho. Protože jsou u nich letopočty,...teda dny, to je let zpět,... tak vím, že to bylo období, kdy jsem měla dojem, že čas se zrychlil,...

    Tužka.

    OdpovědětVymazat
  23. Napsat o Anně,že je přitroublá neni žádný internetový útok,alébrž prosté konstatování nepřehlédnutelného faktu.

    OdpovědětVymazat
  24. Zdravím, Anno,
    před lety jsem se poměrně často s podobnými případy jaké popisujete setkával.

    Chápu vaší právní argumentaci,chápu i motivy vašeho rozhořčení, nepochybuji, že se skutečně snažíte především o prospěch dítěte.
    Uznání dvou mužů za rodiče dítěte považuji za úlet - ovšem podobné a větší úlety se budou v blízké budoucnosti množit.
    ------------
    Váš námět s odebíráním dětí každé ženě, která nedokáže nebo nechce uvést otce svého dítěte považuji za extrémní. I povinné testy otcovství by byly v naprosté většině konkrétních případů, které jsem znal ze své praxe i z praxe otce (právník) a dcery (sestra v porodnici) byly zničující pro mnoho rodin a tím pádem i dětí.

    Přibližně každé desáté dítě má jiného biologického otce, než se otec uvedený v rodném listě domnívá. Jinými slovy - přibližně v každé PÁTÉ rodině se dvěma dětmi říká alespoň jedno z dětí nevědomky "tatínku" muži, který s ním není příbuzný. Velmi často je jeho biologický otec ženatý. Nezřídka pak takovéto takovéto odhalení má za následek rozpad dvou rodin - a tím pádem přijdou třeba čtyři děti o tatínka, který je měl rád...přičemž pochopitelně onen "nebiologický" otec platí podle zákona výživné na dítě, které není jeho ...
    Mohl bych popsat desítky komplikovaných případů, ale domnívám se, že pokud se zamyslíte, některé vás jistě napadnou samotnou....

    Staří latiníci měli pro podobné případy heslo AŤ zhyne svět, jen když zvítězí Právo! :-)
    -------
    Abych si to u vás poněkud vyžehlil, doporučím Vám další knížku. Objevil jsem ji nedávno a přečetl až tento týden. Naprosto mě uchvátila.

    Peter L. Berger: Pozvání do sociologie - Humanistická perspektiva.

    U nás vyšla už ve čtyřech vydáních, vychází po celém světě dodnes, přestože byla napsána už v první polovině šedesátých let.




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://knihy.heureka.cz/pozvani-do-sociologie-peter-ludwig-berger/#specifikace/
      Dobře investovaných stoosmdesát korun! :-)

      Vymazat
    2. Zdravím, Jáchyme,
      snažím se obhájit to, co jsem skutečně napsala, tedy:
      Anna.Monika.Re23 května, 2021 20:00

      Babo Jago, na Vaše otázky odpovídám:
      Jestliže žena opravdu nezná otce svého dítěte, takže ho do rodného listu neuvede, tak podle mě by jí mělo být dítě odebráno a svěřeno k adopci, protože pro takové dítě bude lepší vyrůstat u adoptivních rodičů než jen s matkou, která nezná otce svého dítěte.

      Podle mě by neměly být povinně prováděny rodičovské testy, aby ta vyživovací povinnost i péče byly zcela prokazatelné.
      ----------------------------------------------------

      Vaše vyjádření zřejmě bylo k něčemu jinému.

      A ještě zopakuji moje dnešní:
      Všichni včetně dětí žijeme v právním státě, tak nemám pochopení ani pro neuvedení jednoho z rodičů v rodném listě. Každá žena, která neuvedla do rodného listu otce svého dítěte, tím prakticky připravila své dítě o jeho otce. Každý gay, který neuvedl do rodného listu matku svého dítěte, tím prakticky připravil své dítě o jeho matku.


      Svět nezhyne, když se budou rodit děti, a pro děti je přirozeně lepší, když o ně pečují oba rodiče.
      ------------------------------------

      Díky za tip, knížku si objednám. :-)

      Vymazat
    3. Tak jsem si tu knihu objednala.
      Já jsem moc spokojená s knihami z edice Universum:
      Kniha vědy
      Kniha filozofie
      Kniha psychologie
      Kniha sociologie
      Vyšly ještě další v této "řadě" (pokud vím - Kniha náboženství, Kniha ekonomie, Kniha mytologie, Kniha ekologie), ale ty jsem zatím nekoupila a nevím, jestli je zakoupím, nejsou nějak levné.

      Vymazat
  25. Wabi Ryvola - Obyčejný pondělí
    https://www.youtube.com/watch?v=4xjyLmoUnmQ



    Babo Jago, díky za Váš včerejší mail (s připomenutím mého slibu Zdenkovib), hned po jeho přečtení jsem se tu omluvila.
    Včera jsem tu dlouhou citaci z mého mailu, který jsem 7.9.2019 poslala všem poslankyním a poslancům), dala pro ukázku, proč nemám pochopení pro nynější snahy v Parlamentu o možnost pro stejnopohlaví páry uzavírat manželství.
    Mrzí mě, že na Aktuálně nezůstaly aspoň jen ke čtení diskuse pod blogy (před převodem na Facebook), zprvu jsem tam psala pro možnost manželství pro stejnopohlavní páry i v "bouřlivých" diskusích, ty mě přivedly k dohledání a přečtení k tomu platných zákonů a pak jsem změnila názor.
    Všichni včetně dětí žijeme v právním státě, tak nemám pochopení ani pro neuvedení jednoho z rodičů v rodném listě. Každá žena, která neuvedla do rodného listu otce svého dítěte, tím prakticky připravila své dítě o jeho otce. Každý gay, který neuvedl do rodného listu matku svého dítěte, tím prakticky připravil své dítě o jeho matku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaxi
      „Služba možnosti výběru dárcovského spermatu k oplodnění je určena pro neplodné páry, případně pro ženy bez partnera…
      • Máte jedinečnou možnost vybrat si sami dárce spermií dle Vašich požadavků na jeho fyziologické parametry a psychologické vlastnosti.
      • Při výběru vhodného dárce spermií si sami můžete zkontrolovat veškerá pro Vás důležitá kritéria, zejména dosažené vzdělání, tělesnou konstituci, vyznání, etnikum, barvu pleti, zálibu ve sportu či umění, psychologický profil, rodinnou anamnézu, záliby, plány do budoucna apod.
      • Vhodného dárce spermií si vyberete z pohodlí domova on-live v našem Katalogu dárců.“
      (Jde o „firmu“ v České republice).
      Kukaččiny děti z katalogu – jak s nimi v budoucnu naložit?
      Nevím určitě, ale počet darování spermií od jednoho muže měl určitý limit, aby po světě neběhalo třeba sto sourozenců.
      Tak nevím...

      https://www.youtube.com/watch?v=7-MJZJjJs4A

      Vymazat
    2. Jaxi, podle mě by nemělo docházet k umělému oplodnění z dárcovského spermatu, páry, které jinak nemůžou mít dítě, by se měly stát pěstouny nebo adoptivními rodiči.

      Antonín Dvořák - Z Nového světa (From the New World) Largo
      https://www.youtube.com/watch?v=tGloNIXBG8U

      Vymazat
    3. Reklamujte u klobouckýho dědka,tam posílejte maily s názory. Co my tady s tím?

      Vymazat
  26. S tím opatrně prosím. Barnevernet by mohl nadělat více škody, než užitku. A děti skutečně ohrožené by mohly propadnout sítem a zůstat bez pomoci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nepatřím a nikdy jsem nepatřila k zastáncům postupů Barnevernetu.

      Ale jsem přesvědčená, že pro dítě ženy, která nezná otce svého dítěte a rozhodla se o dítě pečovat sama, je lepší, když hned od narození vyrůstá v péči adoptivních rodičů.

      Vymazat
    2. Srdce a mléko mateřské je nenahraditelné,bylo vytištěno na průkazkách kojenců do poradny v 50. a 60. letech.
      Aby se kradly matkám děti může prosazovat jen magor na práškách. Co se to stalo s Normou,kdysi příjemným místem pro setkávání. Nejprve zamořena sprostotou úchylného dědka a nyní fašizujícími názory postižené Nánny.

      Vymazat
    3. ad Anonymní24 května, 2021 08:53

      Ne všem matkám se po porodu tvoří mléko, takže musejí krmit své dítě náhradou.

      V ČR je známý případ, kdy v porodnici vyměnili matkám děti, takže ty pak vyrůstaly od narození v nevlastní rodině - prakticky tam došlo k nahrazení srdce mateřského...

      Pokud vím, ve Vámi zmíněných letech se propagovaly i týdenní jesle pro kojence:
      Tak ahoj za týden: Kolektivní výchovou v týdenních jeslích procházely československé děti už od narození
      https://vikend.ihned.cz/c1-66035900-tak-ahoj-za-tyden-kolektivni-vychovou-v-tydennich-jeslich-prochazely-ceskoslovenske-deti-uz-od-narozeni

      Vymazat
    4. V ČR je známý případ, kdy v porodnici vyměnili matkám děti, takže ty pak vyrůstaly od narození v nevlastní rodině - prakticky tam došlo k nahrazení srdce mateřského...


      však to tam taky dopadlo,následky na celý život u širší rodiny,nejméně 20 lidí

      Vymazat
    5. Ty Vámi zmíněné následky byly zřejmě způsobeny vrácením dětí zpět vlastním biologickým rodičům.

      Vymazat
    6. Nevíte,co mluvíte.

      Vymazat
  27. A ještě bombarduje poslance. Abychom trnuli,že se toho nějaký chytí,bohů tam je stojedničková převaha. Nakonec budou odebírat děti i nešťastným vdovám,protoze je přesvědčená, že pro dítě ženy, která nemá otce svého dítěte a rozhodla se o dítě pečovat sama, je lepší, když hned od narození vyrůstá v péči adoptivních rodičů.A jaká nenávist k "vdovičkám" může být u nadrženého dědka,to už tu taky bylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žijeme všichni včetně dětí v právním státě, takže by všichni včetně poslanců měli dodržovat všechna ustanovení Listiny základních práv a svobod jako součásti ústavního pořádku České republiky, Ústavní zákon č. 2/1993 Sb. ve znění ústavního zákona č. 162/1998 Sb., i
      Článek 32
      (1) Rodičovství a rodina jsou pod ochranou zákona. Zvláštní ochrana dětí a mladistvých je zaručena.
      -----------------------------------------------

      Vdova, která se rozhodla o své dítě pečovat sama, je rozhodně úplně jiný případ, než žena, která nezná otce svého dítěte a rozhodla se pečovat o své dítě sama - o té jsem se tu zmínila.

      Vymazat
    2. Propagujete odebírání dětí,tak se neohánějte právním státem. Končím,je mi z vás zle.

      Vymazat
    3. Nepropaguju odebírání dětí, jen jsem odpověděla na otázku Baby Jagy.

      Právním státem se oháním, protože žijeme všichni včetně dětí v právním státě, takže by všichni včetně poslanců měli dodržovat všechna ustanovení Listiny základních práv a svobod jako součásti ústavního pořádku České republiky, Ústavní zákon č. 2/1993 Sb. ve znění ústavního zákona č. 162/1998 Sb..

      Vymazat
  28. Tužka napíše,...když se podíváte na dnešní snímek z družice, tak Česká republika je jak přikryta beránčí kůží.

    Tak přidat i něco z jemných slov a činů,....jdu do viroviště,...jsem odhodlána chovat se vzorně,...uvidíme,...

    Tužka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přidávám :-)

      ZUŠ Litomyšl: Proč bychom se netěšili
      https://www.youtube.com/watch?v=6fR8bxPywOg

      POKÁČ - JSEM POZITIVNÍ
      https://www.youtube.com/watch?v=-_5biEkeBC0

      Vymazat
  29. To: Renata-Anna
    Souhlas s vyjádřením pana Jáchyma - tedy že život je často komplikovaný. Takže já bych to ponechala na tom čl. 7, bod (1) "POKUD JE TO MOŽNÉ" a potom klidně koňovi. Nikdo nevíme, co všechno nás či naše blízké může potkat a jak bychom konkrétní situace řešili, kdyby nastaly.
    Já si včera Stravinského (na internetu do 22.6.) musela pustit na PC, když ČT právě naše anténa bojkotovala. Ale neunikla mi tak alespoň hravou hudbu chvíli doplňující podívaná z okna: https://www.zonerama.com/Bj10/Photo/6978796/265602604?secret=HwP1Ofk0WJn18cstaR7k1dC62
    Nechci Vás nijak omezovat, Renato, ale co přece jen ponechat tu jednu či více anonymních vyniknout co solitéry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tím, že život je často komplikovaný. Co se týká čl. 7, bod (1) "POKUD JE TO MOŽNÉ" - logicky je to možné, pokud rodiče jsou známi, živi a soud je nezbavil rodičovské odpovědnosti (ta zahrnuje práva a povinnosti rodičů).

      Tak budu ignorovat ty anonymní, nemám s tím vůbec problém. :-)

      K té podívané
      ☆ Nezacházej, slunce
      https://www.youtube.com/watch?v=UEfyRgNf3Eo

      Vymazat
    2. Potřebujete zpětnou vazbu jako sůl

      Vymazat
  30. Sedím na hemošce a čekám další ortel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, aby se to zlepšilo, a posílám Vám
      Wabi Ryvola- Věřím
      https://www.youtube.com/watch?v=Vj1xLhlJ_3c

      Vymazat
    2. a ještě:

      Podobni zvěři - Wabi Ryvola, nedožitá "80". Setkání v Literární kavárně v pražské Řetězové ulici.
      https://www.youtube.com/watch?v=PsCsCLO_irM

      Vymazat
  31. jaxi
    Pěstounství ani adopce nemusí být pro každého přijatelné, i když k adopci docházelo i u šlechtických rodů, aby se nepřerušila posloupnost kvůli majetku.
    Matka, která touží po dítěti je ochotná využít prostředků legálních i nelegálních, etika neetika, aby dítě měla. Kdo děti mají, ji zase nemusí pochopit.
    Adoptované dítě se zase může znelíbit, dá se vrátit, ale je to složité.
    Pár adoptoval chlapce, po několika letech se jim nečekaně narodila holčička. Chtěli ho „vrátit“. Nějak se jim to podařilo, dítěte se nikdo neptal. Paní nedávno zemřela, na parte byla uvedená jen ta holčička, dnes dospělá.
    V druhém případě starší manželé adoptovali několikatýdenního chlapečka. Ještě před trvalým, nezrušitelným osvojením se zjistilo, že se nebude vyvíjet zcela normálně. Bylo to jedno z nejkrásnějších dětí, jaké jsem viděla. Pak onemocněli rodiče, chlapec byl v ÚSP, ale dokud žili, brali si ho domů, jak to jen bylo možné.
    Jsou to složité věci, dá se v nich utopit.
    Hezký den, pokud možno nekopejte si navzájem na zdejším písku do báboviček a netlučte kyblíčky o hlavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaxi, naprosto chápu ženy, které touží po dítěti a jsou ochotné využít prostředků legálních i nelegálních, etika neetika... Zemřelo nám jedno dítě 4 dny po předčasném porodu ještě v porodnici, měla jsem pak rizikové těhotenství.

      Život není jednoduchý i pro mnohé děti vlastních rodičů, kteří se rozešli, i pro mnohé děti matek samoživitelek i otců samoživitelů, i pro mnohé děti z vyloučených lokalit, i pro mnohé děti se zdravotním postižením...

      Dominika Mirgova & Suvereno - MUSIM MAT NADEJ
      https://www.youtube.com/watch?v=SRb_IA3mAgg

      Vymazat
    2. Vůbec nechápu ženy na Západě - současné feministky a genderové specialistky a jejich boj za práva žen (žijeme ve společnosti, kde ženy jsou rovnoprávné s muži), kritiku básničky Jiřího Žáčka Maminka, že vytváří genderové stereotypy, knihu německé feministky „Kinderfrei statt kinderlos“ („Osvobození od dětí namísto bezdětnosti“)...

      Dítě je to nejhorší, co může někdo provést životnímu prostředí, tvrdí německá autorka
      Zdroj: https://www.lidovky.cz/svet/dite-je-to-nejhorsi-co-muze-nekdo-provest-zivotnimu-prostredi-tvrdi-nemecka-autorka.A190306_143100_ln_zahranici_mha

      Z holek mají být maminky, stojí v čítance. Jste genderové džihádistky, vzkázal kritičkám básník
      https://zpravy.aktualne.cz/domaci/z-holek-maji-byt-maminky-stoji-v-citance-jste-genderove-dzih/r~edeb82ded9a811e6aa860025900fea04/

      Žena jde do války a muž je s dětmi doma? V budoucnu to bude realita, říká Češka přes gender v NATO
      https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/zena-jede-do-valky-a-muz-je-s-detmi-doma-zvykejme-si-rika-po/r~f080a1e001ee11e8b6830cc47ab5f122/

      Vymazat
  32. Dobře to dopadlo. V nemocniční lekárně jsem dostal plnou tašku, jako v lidlu: kolik za to chcete? 1254.... tak to mám u sebe... to jste bohatý muž ... to jsem si půjčil ... Taková byla konverzace.

    Doporučení: zatěžovat. Já tušil, že to dělám dobře. Kontrola až za 2 měsíce, kortikoidy sníženy na 2,5mg denně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Dobře to dopadlo" - to jsem ráda. Jen by mě zajímalo, jestli před doporučením: zatěžovat - doktor věděl, jak v poslední době zatěžujete. Ono nic se nemá přehánět :-)
      Je pech, že bez těch kortikoidů to zatím ještě nejde, ale za 2 měsíce už možná nebudou třeba.

      Vymazat
    2. Jen houšť, dobrých zpráv není nikdy dost.

      Vymazat
    3. Gratuluji!!
      Nicméně - nevylučuji, ze kdybys poskytl doktorovi přesný přehled toho, jaka v jaké míře "zatěžuješ" byl by ...poněkud nesvůj.
      Jistě, děláš to dobře, teď jde o to nedělat to dobře tak rychle a tak moc, aby to nebylo špatně.

      Vymazat
    4. Nevyšel mi Coombsův test (antiglobulinový).

      Vymazat
    5. Ale Cooperův test mám OK a podle VO2max a tepu mám fyzický věk 51 let, a to jsem kripl. Mentálně se cítím na 15.

      Vymazat
    6. Autorské poznámky:
      Coombsův test (antiglobulinový test, AGT) slouží k testování přítomnosti protilátek proti erytrocytům. Coombsův test přímý (PAT) slouží k diagnostice hemolytických anémií způsobených antierytrocytárními protilátkami. Pomocí protilátek proti antierytrocytárním protilátkám testujeme přítomnost těchto antierytrocytárních protilátek na membráně erytrocytu.
      V AGH (antiglobulinových) testech (PAT, NAT) se k detekci protilátek používá antiglobulinové sérum (AGH - anti-human globulin). Je precipitačním sérem proti lidské bílkovině a obsahuje protilátky především proti IgG a složkám komplementu.
      Přímým antiglobulinovým testem se prokazuje vazba molekul imunoglobulinu (komplementu) na povrch erytrocytů, která nastala in vivo. Buňky s navázanými globuliny na svém povrchu se označují jako senzibilizované. PAT prokazuje, zda erytrocyty byly senzibilizovány daným globulinem (IgG) nebo beta globulinem (komplement).

      Vymazat
    7. Začínám tušit, co bylo příčinou kolapsu. Pitný režim. Běžím a nemám žízeň, deficit vody poznám až podle bolesti ledvin. Předevčírem jsem vypil 4 hlty z kaluže a pohoda. Doma jsem sežral večer meloun a ani jsem v noci nemusel na WC.

      Vymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  34. Meníčko po logdaunu:
    http://imgway.cz/s/2tKD

    OdpovědětVymazat
  35. Vřele doporučuji k přečtení:

    Nevhodný text
    https://blog.aktualne.cz/blogy/marek-vacha.php?itemid=33903


    Nevhodný text II.
    https://blog.aktualne.cz/blogy/marek-vacha.php?itemid=33976

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18.5.2019 jsem poslala mail všem poslancům a poslankyním, kde jsem mj. napsala:

      Na Aktuálně pod blogem pana Váchy "Nevhodný text II." jsem se účastnila diskuse jako nick Monika, pro Vaši představu dávám kopie některých mých příspěvků z této diskuse:
      Monika • před 12 dny

      Moc děkuji za tento blog, pane Vácho. V diskusi pod Vaším minulým blogem Nevhodný text se vyjádřil pan Tomas Urban za Člověka v tísni, na jeho příspěvek jsem zareagovala, ale pan Urban mi neodpověděl, tak sem dávám kopii mého tamního příspěvku a doufám, že se zde pan Urban vyjádří.

      Monika Tomas Urban • před 10 dny

      "Je ale férové dodat, že naše rozhodnutí bylo motivováno i dlouhodobým postojem k problematice práv LGBT osob, který jak festival Jeden svět, tak společnost Člověk v tísni zastávají. Lidská práva vnímáme v širokém kontextu a snažíme se posouvat diskuzi o nich i tam, kde se běžně neodehrává.
      Problematiku LGBT rodin vnímáme jako velmi aktuální a současné téma a věříme, že pohled na to, co je nebo není rodina se stejně jako spousta dalších věcí v průběhu dějin mění."
      Tomas Urban


      Rodiči v původním slova smyslu jistě jsou biologičtí otec a matka dítěte, ti mají ze zákona vůči svému dítěti povinnosti a každé dítě má od narození právo na jejich péči.
      Co je to za společnost, která nectí právo každého dítěte od narození znát své rodiče a na jejich péči (viz Úmluva o právech dítěte)?
      Jak ctí toto právo dítěte lesbička, která se před narozením dítěte rozhodne nežít s otcem svého dítěte a vychovávat ho sama?
      Jak ctí toto právo dítěte žena, která porodí dítě pro gaye? Jak ctí toto právo dítěte gay, který se rozhodne o své dítě pečovat se svým partnerem místo matky dítěte?
      Kdo má hájit práva dítěte, když to nedělají rodiče?
      Jak Člověk v tísni hájí právo každého dítěte od narození znát své rodiče a na jejich péči?

      Vymazat
    2. Anno, máte nějaký rozumný důvod, proč to sem pořád píšete?
      Všichni v Noře mají rodiny a přesvědčovat je nemusíte. Přesvědčujete přesvědčené?
      Máte nějaké nutkání informovat lidi v Noře o tom, komu, kam a co píšete? Proč?
      Mně to připadá jako slovní průjem, nic ve zlém.
      Přece stačí (když už máte tu potřebu) napsat: Dnes jsem poslala tomu a tomu mail o tom a o tom (bez citací!). Odpověděl mi to a to.
      Vejde se to na čtyři řádky.

      Vymazat
    3. A když už se tak staráte o děti a jejich práva, tak dám něco k rodičům (nebude to Dvořákova Novosvětská, i když ta má asi pro vás s umělým oplodněním nějakou spojitost -viz.včera 8.33 :-)).
      https://www.youtube.com/watch?v=c_0bhT98g9Y
      :-)

      Vymazat
    4. Některé matky holt použijí na kondom špendlíček, aby dítě měly i proti vůli partnera.
      Jestli bude rodina šťastna? Kdo ví.

      Vymazat
    5. Aleno, odpovídám na Vaše otázky:
      Nora je podle mě diskusní prostor bez cenzury a pro jakékoliv diskutující, tak mi přijde rozumné sem psát o tom, co považuji za důležité, co mě trápí, co mě těší...
      Já v diskusích nikoho nepřesvědčuji, protože diskuse beru jako názorovou mozaiku a podle mě je výhodné, když je hodně pestrá.
      Nemám žádné nutkání informovat lidi v Noře o tom, komu, kam a co píšu, uvedla jsem to pouze jako doplňující údaj k mým názorům, citace dávám z důvodu, že nerada píšu, takže když už jsem to někdy napsala a mám to možnost okopírovat, tak to dělám, co se týká citací z článků... tak nevidím důvod, proč bych to měla přepsat svými slovy a dávám část z článku, na kterou chci v daném článku upozornit.
      Každý máme svůj způsob vyjadřování a vlastní volbu, o čem tu píšeme. :-)

      Mýlíte se, Dvořákova Novosvětská nemá pro mě žádnou spojitost s umělým oplodněním, jen se mi, naprosto bezdůvodně, vybavila při poslechu Gershwina, na kterého dala odkaz jaxi.

      Vymazat
    6. No, ale pravděpodobně se nezamýšlíte nad tím, zda to těší taky ty druhé!
      Vy prostě vidíte jen sebe, vy máte právo.... Mě by nenapadlo tady citovat rozvláčné texty z dopisů, které píšu někomu jinému.
      Připadá mi to otravné. Ničí to diskusi. Je to svým způsobem trolling.

      Vymazat
    7. Aleno, já tu v poslední době píšu většinou o věcech společenského dění, které mě trápí, nikoliv o mém soukromí, o mně, o mém právu...
      Vás by nenapadlo... no, "každej je nějakej" a nikdo není dokonalý :-)
      Máte možnost ignorovat příspěvky, které Vám připadají otravné, ničí diskusi, považujete za trolling...

      Vymazat
    8. Jo, ale to poté, co Noru opustila Liška a teď i Marie, většinou jen roluji a čekám večer na Tužku. myslíte si, že rolování kilometrů příspěvků je také příspěvkem do Nory?

      Vymazat
    9. Ta má vymeteno,s tou se Aleno nedohodnete. Ta tady bude asertivně pořád vkládat své nesmysly o genderismu istambulské umluvě a právu dítěte znát své rodiče dokola a dokola jak zaseknutá deska.

      Vymazat
    10. Aleno, liška a marie se rozhodly opustit Noru, Vy jste se rozhodla, že většinou jen rolujete a čekáte večer na Tužku.
      Myslím si, že pokud Vám to tu až tak nevyhovuje, že rolujete kilometry příspěvků, tak si můžete vytvořit vlastní blog - Baba Jaga to tu, pokud si dobře vzpomínám, opakovaně navrhla - co Vám v tom brání, vždyť si pak můžete povídat jen Vy, které spolu chcete mluvit.

      Vymazat
    11. Zlatý scallop

      Vymazat
    12. Alena sem chodila v pohodě 6 let,než to tady ovládla přitroublice a chce ji vyhazovat? Že tě hanba nefackuje,kámoško klobouckýho šmejda

      Vymazat
    13. Vy si taky můžete založit svůj blog, že? Jenže by tam nikdo nechodil, protože kdo by vaše kilometrové výplody četl. Tak oxidujete tady.
      I BJ si může založit svůj blog, když má tak dobré nápady pro druhé.
      Já jsem tu v klidu psala, debatovala šest let, než přišel ničitel Matyáš, a vy teď dokončujete zkázu.
      Celá léta jsem vám psala velmi opatrně, protože jste nemocná, ale teď fakt nevím.

      Vymazat
    14. Roztahuje se tady,jakoby jí to tu patřilo.

      Vymazat
  36. Neda mi.

    Typicky komentar k vitazstvu Slovakov nad hocikym, hocikedy, hocikde v českych mediach - cast nadpisu clanku :-)))

    "...duel s Rusy zlomil třinecký Gernát..."

    Co uz by sa tak dalo napisat k vitazstvu Slovenska nad Rusmi, ze:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martin Gernát (* 11. apríl 1993, Prešov) je slovenský profesionálny hokejový obranca. Odchovanec prešovského hokeja. Až do roku 2012 hral striedavo za Prešov a Košice. Bol draftovaný v roku 2011 klubom Edmonton Oilers.

      Vymazat
    2. I kvůli takovým, jako jste vy, se Československo rozdělilo. Ale to vám nestačí, pořád jste nalepený na českých médiích a sledujete, zda se nedejbože nevyjadřují nějak špatně o Slovensku.
      A ignorace vašich vítězství vám taky vadí...
      Věnujte se víc vašim médiím, ty jistě píší o SLovensku dost.

      Vymazat
    3. Myslím že ti, kdo u nás hokej sledují, o výhře Slovenska velmi dobře ví, i bez sdělovacích prostředků. Totéž o jednotlivých hráčích.
      Eh, kdysi, když hrál Suchý, Dzurila,...jsem hokej také sledovala.

      Vymazat
    4. To: JAHA
      Zdravím do Prešova. Sport mě z národnostního hlediska nebere. Když se klubové týmy, hrající v mnoha státech, rozdělí podle státní příslušnosti a hrají potom i proti svým stálým spoluhráčům, je možná potom takový údaj pro klub, fanoušky, konkrétního hráče možná důležitý.
      Tak ať Vaši hokejisté uspějí co nejlépe, však možná ještě postoupíme i my. Pokud ne, pro mne žádná tragédie. Vždyť je to jen hra...

      Vymazat
    5. Když Alena zmínila rozdělení Československa, tak dávám

      Na Československém Rozvodu
      https://www.youtube.com/watch?v=YwUtII7MDx8

      Připojuji se k Babě Jaze, zdravím do Prešova a přeji úspěch...

      Vymazat
  37. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  38. Doplňkové barvy: http://imgway.cz/s/1DJ0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Travička zelená
      https://www.youtube.com/watch?v=VhVV17uxdTs

      Vymazat
    2. To budeš fakt ten rozlehlý pozemek s takto vysokou távou síct touhle sekačkou? Kolik dní to bude trvat a s jakou spotřebou sekaček počítáš? :-)
      Na druhé straně bych ale fotografii poslal výrobci - možná ji použije v reklamním katalogu a pošle ti další sekačku zdarma.

      Vymazat
    3. - vždyť už je tma na sekání.

      Vymazat
    4. To je chodník pro koloucha

      Vymazat
    5. A kdyby byla tráva červená, tak tu bude písnička:
      Červená se line záře....:-)
      Snad jen na lila se na youtube nic nenajde.

      Vymazat
    6. Mohla by dát svůj autoportret krávu Milku

      Vymazat
    7. Ládiku, ten chodník pro koloucha je vynikající nápad!
      Teď ještě by to chtělo vysázet po obou jeho stranách hustý živý plot z thůjí proti myslivcovi.A na myslivcovu přístupovou cestu vysázet pichlavý ostružiník. Z ostružin se dá navíc dělat dobrý likér, který promění i podprůměrnou hruškovici v docela pitelnou tekutinu.

      Vymazat
  39. A tak chodník pro koloucha - to pak ano. Ještě by se v trávě ztratil, případně by se urousal :-)
    Vidím, že ta louka kvete. Máte tam motýly? Tady jich nyní moc není, z dětství pamatuji plno květů i motýlů,...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Motýlů je méně, než obvykle.

      Vymazat
    2. I na Křivoklátsku je znatelný úbytek motýlů. Se zájmem jsem si před pár roky přečetla
      Motýli (Lepidoptera) Chráněné krajinné oblasti Křivoklátsko
      https://strednicechy.ochranaprirody.cz/res/archive/172/022430.pdf?seek=1404373299

      Vymazat
  40. To: Alena
    Opravdu nemám nejmenší důvod zakládat si svůj vlastní blog, jsem u zdejšího pana domácího ZdenkaB úplně spokojená. Nepřekáží mi v něm - na rozdíl od Vás - vůbec nic a nikdo – místa je tu dost.
    Nemám ani potřebu se o zdejším dění zmiňovat na jiném webu, jak se dělo a snad už to tak není. Byly jste tam litovány hodně?
    Když už se od Vás nikdy nedozvím, kam bych mohla to, co si tu přečtu, hlásit, tak jsem si alespoň díky Vám dnes rozšířila obzory o pro mne nový pojem - zkopírováno z it-slovníku:

    „Trolling (nebo Trolování) - obtěžující činnost v diskuzích a na chatech, nevhodné příspěvky a neopodstatněná kritika. Trolling neboli trolování nemá až takovou souvislost s označením pohádkových a mýtických trolů. Jedná se o výraz z IT terminologie, který lze označit za slangový, konkrétně znamená nevyžádanou činnost v diskuzních fórech, komentářích a v podstatě v každé existující internetové diskuzi. Trolling spočívá v nevyžádáných, nevhodných, často i sprostých příspěvcích do diskuze. Mnohdy hovoříme o znevažování samotného webu, na kterém probíhá diskuze. Ten kdo „trolí“, je často také haterem, tedy tím uživatelem, který záměrně kritizuje, vyvolává hádky a otravuje svým působením ostatní členy řádné diskuze nebo chatu.“

    Je i v tomto krtinci někdo takový čili nic? Renatu-Annu já tak nevidím, o sobě pouvažuji. Otazníky se mi zadařily jen 2 – oba řečnické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten jiný web chodíte taky, BJ, a dokonce sem kopírujete to, co jsem tam napsala, tak se nedělejte.
      Návrhy, abychom si já, Marie či další založily svůj blog, pocházejí taky jen od vás. My jsme tu byly také spokojeny, dokud Noru nezničil ZM.
      Trolling znamená taky rozbíjení diskusí, jistě víte, že tím míním to, tak sem nepodsouvejte jiné významy tohoto slova.
      Ale z vašeho popisu trollingu je patrné, že Matyáš byl ukázkovým trollem - nevhodné, často i sprosté příspěvky do diskuse. Kritizoval, vyvolával hádky a otravoval.
      Anna zase rozbíjí diskusi dlouhosáhlými citacemi z Istanbulské úmluvy, přepisy toho, co kterému poslanci či jinému veřejnému činiteli napsala. Pak v tom chaosu zanikají příspěvky dalších diskutujících. To je můj názor.

      Vymazat
    2. Aleno, já i ZM (tehdy tu psal jako amat) jsme byli ve zdejší Noře od úplného začátku, mně tu nikdy nikdo nevadil, zatímco marii vadil ZM - dávám konkrétní příklad z krtince č. 10:
      marie07 července, 2015 10:05

      Anna

      Díky za názor, jsme ve shodě.
      Ale nedá mi to, nezastat se v tomto případě agy (mohla bych i v dalších případech):

      amat, 22:48
      aga:
      >Už jsem to psala mockrát, Vy se držíte nekriticky tezí, aniž byste se krtiticky zabývala tím, jak je možno je uvést do praxe, a aniž byste brala v úvahu to, že v naprosté většině nadělají ty nejrozumnější a nejušlechtilejší teorie v praxi tu nehorší paseku.<

      Úplný nesmysl.

      amat.
      - - - - - - - -
      Tak tohle já beru jako projev arogance. Jednak (skoro nikdy) amat nevysvětlí, jak co myslí a proč je to nesmysl. A jednak rovnou urazí, odsoudí, smete. Urážlivou formou, nenabídne a nepřipustí diskusi.

      Můj názor: Znám spoustu příkladů, kdy celkem dobře znějící teorie byla v praxi neproveditelná, kvůli nepřesné nebo zavádějící formulaci, ale i kvůli nesmyslnosti svého obsahu. Týká se to hlavně pedagogických teorií, kdy jeden autor "opisuje" od druhého a nerozumí tomu. Nebo nevezme dostatečně v potaz změněné kvality-předpoklady současných žáků a omílá teorie 40 let staré. Důsledky - horší, než kdyby žádná teorie nebyla napsána, protože hned se jí někdo na ministerstvu chytí a ... co je psáno, je dáno - kniha prošla recenzním řízením... (kde zasedají i lidé z úplně jiných oborů, kteří dotyčnému nerozumějí nebo jen formálně, nebo nikdy neučili a žáky znají jen z vyprávění...). Spousta špatných teorií se aplikuje na děti se specifickými poruchami... zase si toho nikdo z teoretiků nevšimne, v knihách se to pořád opakuje a lidé z praxe si ťukají na hlavu. Atd. Velmi dobře ten rozpor teorie a praxe cítí i studenti, i učitelé, kteří studují dálkově - to, co se jim mnohdy cpe do hlavy jako nutná teorie, vědecky podložená, je v jejich praxi nepoužitelné nebo i škodlivé, a to ti teoretici nechtějí slyšet - nepřijdou se do té školy ani podívat, a vedou si svou. A to je "pouhá" pedagogika...

      Podobných arogantních, urážlivých odsudků jsem tu od amata četla dost a dost, téměř vše. Pak se aze nikdo nemůže divit, že jeho názory apriori nebere v potaz. Já už taky ne.


      Anna07 července, 2015 11:21

      marie

      Já jsem nikdy neučila, ale mám učitelku v příbuzenstvu a poměrně dost kamarádek, které učí, takže o stavu ve školství nemám žádné iluze, včetně zavádění různých teorií do praxe. Na základě toho, co vím, sdílím Váš názor.

      Uvedla jste citaci agy:
      aga:
      >Už jsem to psala mockrát, Vy se držíte nekriticky tezí, aniž byste se krtiticky zabývala tím, jak je možno je uvést do praxe, a aniž byste brala v úvahu to, že v naprosté většině nadělají ty nejrozumnější a nejušlechtilejší teorie v praxi tu nehorší paseku.<
      ---

      Tohle aga napsala mně. Nevím, jak došla k tomu, že se držím nekriticky tezí, aniž bych se kriticky zabývala, jak je uvést do praxe. Diskuse byla o kritickém myšlení (jehož výuka do škol mnohde zavedena je a podle mě úspěšnost této výuky spočívá především na učitelích).
      A k "a aniž byste brala v úvahu to, že v naprosté většině nadělají ty nejrozumnější a nejušlechtilejší teorie v praxi tu nehorší paseku" mohu jen říct, že bych musela znát ty nejrozumnější a nejušlechtilejší teorie a jejich výsledky v praxi, o nichž aga mluví, abych je mohla brát v úvahu. Aga žádné příklady neuvedla.

      Aga podle svých slov někdy provokuje a uráží, někdy si neuvědomuje, že by její projev mohl provokovat a urážet. Podle mě aga velmi rychle po připomínce zdenkab ji vyhodnotila. Smekám.

      Mně poznámky amata nevadí. Těší mě, že je někdo má stručnější než já :-)
      "Každej je nějakej." A každý má jiný projev, jiné podání... Já preferuji klábosení bez vědomého urážení (bohatě stačí, že člověk někdy urazí nechtěně).

      Vymazat
    3. ještě z krtince č. 10:

      Anonymní07 července, 2015 13:45

      marie:
      Úplný nesmysl je úplný nesmysl a těžko cokoliv k tomu vysvětlovat. Aga napadla Annu s arogancí sobě vlastní: "Už jsem to psala mockrát, Vy se držíte nekriticky tezí, aniž byste se krtiticky zabývala tím, jak je možno je uvést do praxe, a aniž byste brala v úvahu to, že v naprosté většině nadělají ty nejrozumnější a nejušlechtilejší teorie v praxi tu nehorší paseku."
      Jak s tím souvisí Váš názor? " Znám spoustu příkladů, kdy celkem dobře znějící teorie byla v praxi neproveditelná, kvůli nepřesné nebo zavádějící formulaci, ale i kvůli nesmyslnosti svého obsahu. Týká se to hlavně pedagogických teorií, kdy jeden autor "opisuje" od druhého a nerozumí tomu. Nebo nevezme dostatečně v potaz změněné kvality-předpoklady současných žáků a omílá teorie 40 let staré." Znám spoustu příkladů, kdy celkem dobře znějící teorie byla v praxi neproveditelná, kvůli nepřesné nebo zavádějící formulaci, ale i kvůli nesmyslnosti svého obsahu. Týká se to hlavně pedagogických teorií, kdy jeden autor "opisuje" od druhého a nerozumí tomu. Nebo nevezme dostatečně v potaz změněné kvality-předpoklady současných žáků a omílá teorie 40 let staré."
      Týká se snad Anny?

      "Podobných arogantních, urážlivých odsudků jsem tu od amata četla dost a dost, téměř vše. Pak se aze nikdo nemůže divit, že jeho názory apriori nebere v potaz"
      Nehledě na to, že vcelku je mi lhostejné, zda někdo ne/bere moje názory v potaz, dovolím si jenom poukaz na selektivitu, se kterou se vymezujete vůči aroganci, která Vám vadí u mne a nevadí u agy. Proti gustu žádný dišputát, nicméně licoměrnost nic neřeší, naopak.

      amat.
      Odpovědět
      Odpovědi


      marie07 července, 2015 14:06

      Ne, aroganci vytkl aze zdenekb, i ve vztahu k Vám. Proto jsem poukázala na Vaši aroganci. Možná že ji někdo může považovat za zábavnou, ale v tom případě ať je oceněna jako zábavná i ta agina. "Selektivita" ve Vašem pojetí opravdu není mým cílem a klidně mě na ni upozorněte.



      Anonymní07 července, 2015 18:43

      Aga napsala útočnou hloupost, já tu hloupost odsoudil. Tu hloupost, nikoliv osobu ´aga´. Na rozdíl od ní, která zaútočila osobně, byť ne přímo na mne.
      Ostatně její emociální infantilně uražená reakce pregnantně vystihuje situaci.
      Takže prosím nezaměňovat aroganci s přímostí, byť málo zdvořilou.

      amat.

      Vymazat
    4. Ježišmarjá!
      Není už co dodat.

      Vymazat
    5. No, konečně jsme došly ke shodě, Aleno. :-)

      Vymazat
    6. A tak si drmolím:
      Otravné zvuky
      https://www.youtube.com/watch?v=z6jgRQGezuQ

      Vymazat
    7. Matyáš byl šmejd,co vyhnal dost lidí,zde potvrzeno. A zbytek přitroublice Anna Renata Monika . Jáchym Ládik přitroublice a teflonka občas Tužka,tak si tu v 5 tapetujte.

      Vymazat
    8. Gaio, kde jste ztratila jméno?

      Vymazat
  41. Radůza - Rixum pix
    https://www.youtube.com/watch?v=IqoUOngvJDQ

    Běsním - je šílené, co se tu od 89. stalo se školstvím a vzděláváním a jak tu kvete byznys s chudobou. Přečetla jsem si blog
    Exekuce musí přestat být prostorem pro podnikání
    https://blog.aktualne.cz/blogy/adela-sipova.php?itemid=39942
    k tomu vřele doporučuji k pozornému přečtení celý speciál Chudé Česko
    https://zpravy.aktualne.cz/domaci/chude-cesko/r~e8ce002ca06411e890620cc47ab5f122/

    Taky jsem si na Aktuálně přečetla blog
    Zrušit CERMAT
    https://blog.aktualne.cz/blogy/libor-michalek.php?itemid=39959
    a zahlédla jsem tam blog Ondřeje Šteffla - jeho blogy mě v r. 2010 vytočily k nepříčetnosti - postupně tu sdělím proč.



    Vlastnosti a dovednosti jsou pro každého poklad, který mu nikdo nemůže sebrat, a umožňují dostatečně si vydělávat na živobytí prací, která ho baví, kterou dělá rád.

    Pro stát je výhodné mít vzdělané občany, kteří se uplatní na trhu práce, tak by měl pro to vytvořit podmínky ve školství, jako to udělalo Finsko. U nás byznys ve školství a "boj" za práva dětí to dovedly k současnému stavu a požadavku ke zrušení povinné školní docházky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřesňuji mé vyjádření, které jsem nechtěně zkrátila, takže se změnil smysl:
      Vlastní znalosti a dovednosti jsou pro každého poklad, který mu nikdo nemůže sebrat, a umožňují dostatečně si vydělávat na živobytí prací, která ho baví, kterou dělá rád.

      Vymazat
  42. Hrozně mě štve, že se z lidí dělají blbci a stát to dotuje.

    Tažení za zrušení škol byznysmena ve školství Ondřeje Šteffla mě kolem r. 2010 vytočilo k nepříčetnosti (tehdy jsem se účastnila diskusí pod blogy na Aktuálně jako nick žena). Doporučuji k pozornému vyslechnutí

    TEDxPrague - Ondrej Šteffl - Je škola budoucnost vzdělávání?
    https://www.youtube.com/watch?v=jt8mAdg-PIM

    Upozorňuji, že Ondřej Šteffl je o 3 roky starší než já. Moje generace (jsem 57. ročník) a předcházející generace zažily ve škole s povinnou školní docházkou nezábavné vzdělávání založené na memorování, přesto jsme uměli a umíme používat zdravý selský rozum, vědecký, technický, zdravotnický...pokrok jsme dovedli k současným výsledkům, uměli jsme a umíme komunikovat a spolupracovat, většina z mé generace se musela celoživotně vzdělávat, umíme pracovat na počítači...

    OdpovědětVymazat
  43. Chodník pro koloucha je přímka, procházející osou okenního křídla. Úsek ve vysoké trávě má cca 100m. Ráno prošla jen srna, protože prší. Kolouch je v suchém pelíšku.
    http://imgway.cz/s/23Kf

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodník tam byl celé jaro, pro mě. Je to “pahorek”, s převýšením 20m. Pohybuju na něm nohama proti tromboze a dá se na něm nachodit Lysá hora. Běh zatím jenom dolů, nahoru mám strach (z tepu); stačí rychlá chůze, to mám nahoře kolem TF100.

      Vymazat
    2. Já jsem vždy ráda chodila, ale občas jsem měla i v mládí problém s chůzí dolů, o běhu ani nemluvě, bolela mě kolena, teď na stará kolena je to ještě horší, někdy musím jít z prudkého kopce bokem.
      Můj muž od mládí leta běhal - jedno období míval svůj téměř denní běžecký okruh 10 km, měl dost kamarádů velmi aktivních běžců, všichni s přibývajícím věkem měli dost velké problémy s klouby. Můj muž tak nechtěl skončit, tak běh nahradil jízdou na kole a dlouhými každodenními vycházkami se psem.

      Vymazat
    3. Ládiku,
      to je bez přehánění geniální nápad!
      (Prostě lineárně rozvinutý zelený stepler pod širým nebem !!!)

      Vymazat
    4. Stepler z lidlu skřípe; mnohem lepší je cyklotrenažér. Ale nejleší je horská túra.

      Vymazat
  44. Na druhou stranu méně motýlů - méně škody na rostlinách. Je to dva roky, likvidovali zde krušpánky, brsleny, na gigantech bylo plno housenek,...kolik z toho bylo následně motýlů a jakých, netuším.
    Letos je chladno, přeprchá, tak se jim asi nedaří, jak jiné roky. Za to mšice už škodí. Zalíbilo se jim na keřové višni, tak uvidím, co jsem postřikem (biool) zachránila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Motýl - Jana Malknechtová a Jiří Jelínek
      https://www.youtube.com/watch?v=U4xi7ZMlK8g

      Vymazat
  45. Copak to je pod souší?
    Je to máma kolouší.
    Nenápadně točí slechy
    možná, že ji štípou blechy;
    myslí, že se dobře kryje,
    že pod souší méně lije.
    Nedávala v mládí pozor
    chyběl jí odborný dozor
    je už taky z nové doby
    beztak žere z lidlu droby.

    OdpovědětVymazat
  46. Včera jsem měl ražničí
    to s obžersvím hraničí
    u dřevjanky na zahrádce
    proběhlo to všechno hladce.
    Úsměvy od ucha k uchu
    za minimálního ruchu;
    otvírali ve čtyři
    ale že jsou rytíři
    obsloužili nás už v jednu.
    Zase si tam brzo sednu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně u té Vaší fotky s ražničím začaly téměř téct sliny, jak se mi sbíhaly chutě. Sice si tam nesednu, ale doma udělám, dnes mi přivezou nákup s masem. Těším se :-)

      Vymazat
  47. Gaia soptí jako Etna
    nebo jako plná Letná
    vyskočila z osobáku
    že byl plný darebáků.
    Teďka sčítá ušlé pražce
    vyhlíží to kolo v drážce
    nechce se jí chodit pěšky
    v létě jsou jí k hovnu běžky.
    Možná chytí kočár zlatý
    pro ministry, pro preláty
    pojede si s honorací...
    Už se někde v dálce ztrácí.

    OdpovědětVymazat
  48. Přitroublici budou pořád trápit světové problémy,pořád bude mít psychózu něco řešit dokola a dokola,ale když ji o něco požádají bližní,z prostředí okolo,( zdeněkb Alena Gaia) tak nehne prstem ani o tom nezapřemýšlí( ona má přeci na starosti ty velké problémy,ne to,co se děje v jejím bezprostředním okolí),přitom na to nejbližší okolí by mohla mít vliv a to kultivovat. Tak to ona ne,pošle je pryč a řeší a řeší,co vyřešit nemůže. Klán už ji má určitě ve spamu,což tady nejde. A takhle to je všude. Zvlášť u politiků,co dostanou moc,pak už jsou úplně mimo ,co by řešit mohli a měli,to neřeší,začnou řešit 78 pohlaví a manželství buzen apd.A přitroublice řeší s nimi řeší a řeší,že otráví a zničí všechno okolo jí je jedno.
    A jaký má přehled,co někdo napsal 2015. Kdyby si někdo dal čas,mohl by shrnout,koolikrat který příspěvek sem dala a určitě by to byla čísla nejmíň dvouciferná. Ale kdo by ztrácel čas s ní a nakonec i toxickou Norou?

    OdpovědětVymazat
  49. Zbabělý sobec pohrdavý
    kripl, co už není zdravý
    pojíždí sekačkou travinami
    zamořuje stránky kravinami.
    Ať táhne, hovado, do řiti
    měly jsme ho smůlou spařiti
    aby mu lezly oči z důlků
    nebo mu vpálit kamsi kulku
    aby se hodně dlouho trápil
    než by ho čert v pekle lapil.

    OdpovědětVymazat
  50. Království lásky a něhy
    zmizelo jako sněhy
    pod účinky radiace.
    To je ale situace.
    Všude jenom bláto, šmír
    kráter v místě, kde byl mír
    na nebi se gaia chechtá
    žhavým drátem v oku lechtá
    toho, kdo je v dosahu
    na Kauai či Oahu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klíč - Omnia vincit amor
      https://www.youtube.com/watch?v=xj_f8Soafrc

      Přátelství
      https://www.youtube.com/watch?v=ablIo_j_9W0

      Wabi Ryvola - Slet divnejch ptáků
      https://www.youtube.com/watch?v=sdzWbUUWtPA

      Vymazat
  51. Nakreslila jsem kdysi matku Gaiu,
    jak při svém kosmickém letu,
    lidstvu hrozí košťátkem.
    Jednou za čas,
    až to s lidstvem není k vydržení
    otřese se ustaraná Gaia
    mnoho lidí zahyne,
    jak se stává
    při tsunami v Asii.
    Nikoliv bez užitku do pekla,
    s námi lidmi,
    jen posloužíme
    co by hnojivo
    pro jiné druhy života.
    Ovšem radujme se a jásejme?
    Ještě nějakou dobu snad máme žít.
    Kdo Noru považuje za toxickou,
    nechť se přestane dobrovolně jedovat
    a nám hovadům, kriplům,...atd
    nezamořuje prostředí tím,
    co je mu vlastním a jiným nikoliv.
    Totiž rytím získávají žížaly
    a kosi, kteří je mláďatům nosí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje matka s námi v posledních letech bydlí (není soběstačná) a při hokeji - dívala se na utkání našich s Rusama, tak rozčileně mávala lžičkou a ustaraně pokyvovala hlavou. A jásala, když naši dali gól :-)

      Vymazat
    2. Ještě že tu Gaiu máte,jinak by tu klobouckej dědek otravoval pořád a nakonec i vás.

      Vymazat
    3. Klíč - Omnia vincit amor
      https://www.youtube.com/watch?v=xj_f8Soafrc

      Zatím to tu bylo asi 150x, tak zkusíme dosáhnout 300 opakování, aneb jak zprotivit hudbu ...:-(

      Vymazat
    4. Gaia tady patří k rodinnému stříbru.

      Vymazat
  52. Žádnou Gaiu zde nevidím, že by ji vlastní nick otravoval a změnila jej? Kdo se v tom má vyznat, kdo tu nyní vlastně píše?
    A kdo mne otravuje, nebo nikoliv? To je zajímavý námět, protože vím, že každej dovede býti milým i ta nynější největší, nejublíženější,... otrava.
    Jenže - poklad v člověku se nevyrejvá, nevykopává, ale jemně vymejvá.
    To ví každá vědma, čarodějnice, baba,....

    OdpovědětVymazat
  53. A ještě k tomu Jelínkovi s motýlem - asi jsem to již psala, ten člověk vypadá jako bezdomovec a přece rozdal tolik radosti. Kdyby jen v této písničce. Neškodí si ji občas poslechnout.

    OdpovědětVymazat
  54. To: Ládik!!!
    Vracím se ještě k Vaší odpovědi, že po cestách necestách chodíte sám a jste Vaší čtvrtkou očekáván dole. Snad se přitom moc nenervuje.
    Jak tak ještě pořád čtu ty loňské Vlasty, tak jsem si tam dnes připomněla existenci sportovního lékařství a zátěžové testy. Kdo ví, co by Vám po jejich absolvování bylo co pro Vás nejvhodnější pohyb doporučeno.

    Přihazuji jednoho Dylana v podání pana Nohavici - Časy se mění:
    https://www.youtube.com/watch?v=xf_fzNNV3qw

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Vám z duše přeju, aby Vás už nikdy nezradilo, Ládiku!!!.

      Vymazat
    2. Někdo chodí rychle, někdo pomalu. Někdo kecá, někdo mlčí. Někdo sleduje zvěř, jiný fotí, každý má jinou vytrvalost. Těžko najít parťáka. Platí to i o kole. Po 150 km každý odpadl.

      Vymazat
    3. Tělo mě nezradilo na horách, ale až za 3 dny.

      Vymazat
  55. BJ -
    jde to i bez koštěte: https://www.youtube.com/watch?v=GYxrQ7Ba-RU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tuhle dorazila tahle kolegyně, prý takhle hazardně mířící na sraz. Nic pro mne, běh ale také ne. https://www.email.cz/download/k/4b7eRWKkWLJ7p8mYBAEy6yEN4Wcd1weBUObabEoDNpTFVy2GWoWT5ka1iL9SQZRLb82g10I/VID-20210430-WA0001.mp4
      Shodnout se s parťákem(y) zase není tak složité, ale mám zkušenost jen s chůzí. I když vlastně jen s nejbližšími, ani na dovolenou nás to nikdy s jinou (byť třeba známou) rodinou či spolupracovníky nelákalo.

      Vymazat
  56. Drahý Judr Feri
    pluje do aféry.
    Spadne za ním dekl,
    kdo by to byl řekl -
    takový vzor mládí
    když se rozparádí...
    Poškodí to TOPku?
    Vystaví mu stopku?
    Kchárl - jeho táta...
    a teď tolik bláta.

    OdpovědětVymazat
  57. Nevěřila jsem vlastním očím, jsem ráda, že Vlk čtenáře ujistil, že je mají v pořádku :-)
    Doporučuji k přečtení

    Volby po americku
    https://vlkovobloguje.wordpress.com/2021/05/25/volby-po-americku/#more-970903

    OdpovědětVymazat
  58. LETOKRUHY - WABI + MIKI RYVOLOVÉ
    https://www.youtube.com/watch?v=bAzTf0esXOo

    Včera jsem si přečetla článek o studii z Dánska:
    Atypické příznaky infarktu
    https://www.osel.cz/11755-atypicke-priznaky-infarktu.html
    z něhož cituji:
    Z výsledků studie uveřejněných v odborném časopise evropských kardiologů "European Heart Journal", vyplývá, že každý čtvrtý pacient s infarktem má atypické příznaky. Jejich neznalost se podepisuje na více jak trojnásobné smrtnosti během prvních 30 dnů od ataku.
    --------------------------------------------------
    Zajímalo mě, jaké jsou různé atypické příznaky infarktu (můj táta prodělal tři a vždy měl typické příznaky), tak jsem vyhledala a doporučuji k přečtení:
    Akutní infarkt myokardu
    https://www.nzip.cz/clanek/955-akutni-infarkt-myokardu




    V době covidové může být vítaná "navržená metoda s využitím perfluorovaného uhlovodíku, má všechny předpoklady vylepšovat skóre přežití u akutních respiračních selhání" - viz:

    Dýchat střevem je velkou nadějí pro stižené respirační tísní

    https://www.osel.cz/11750-dychat-strevem-je-velkou-nadeji-pro-stizene-respiracni-tisni.html

    OdpovědětVymazat
  59. Pro pohodovější ráno
    Pražské jazzové dny / Originální pražský synkopický orchestr
    https://www.youtube.com/watch?v=rFhb48hq3ek

    OdpovědětVymazat
  60. Polemika s:
    Jen zbytečně mrháme talenty
    https://blog.aktualne.cz/blogy/josef-bernard.php?itemid=39974

    Jsem žena, 57. ročník, matka 2 dospělých žen, babička 4 vnoučat, od 80. let jsem pracovala v profesi programátor analytik a podle mě:

    - Je prokázané, že ženy se od mužů liší nejen fyzicky, ale i psychicky vlivem hormonů, ty mají vliv i na "stavbu" mozku.

    - Pro mnoho žen je rodina základ, takže upřednostňují správu a starost o dobrý chod rodiny ve spolupráci s mužem včetně péče o děti a jejich výchovu. Děti přirozeně potřebují péči obou rodičů a v současné době i víc času trávit v přímém kontaktu s rodiči (nestačí jen být s nimi v jedné místnosti...) a se svými vrstevníky sportováním... z lidí se díky technice stávají inteligentní ovladače, které spolu komunikují přes internet.

    - Spousta žen nemá zájem se angažovat v politice a nevadí jim, když je v politice převaha mužů, protože obecně platí, že muž je hlava a žena krk, který hlavou otáčí - výsledkem je, že v ČR i jinde na Západě jsou ženy rovnoprávné s muži, princip rovnosti je ukotvený v Listině základních práv a svobod - v ČR je ústavním zákonem č. 2/1993 Sb., ženy můžou studovat dle svého výběru, vybírají si zaměstnání dle vlastní volby... Už v době mého mládí byla převážná většina žen zaměstnaná a většina měla 2 děti. Soudím, že není většina žen, které touží po vedoucí funkci v zaměstnání. Kvóty pro ženy jsou diskriminační, ponižující a zbytečné.

    - Je třeba se zaměřit na výrazné zvýšení finančního ohodnocení v oborech, kde převážně pracují ženy - sociální služby, školství... a aby ženy dostávaly za stejnou práci stejně peněz jako muži.

    - Cituji z blogu: "V neposlední řadě jsou ženy často cílem sexistických útoků" - řekla bych, že v posledních letech na Západě probíhá velmi silné protimužské "tažení", jehož výsledkem je podle mě diskriminační a top-sexistická (za pachatele násilí bere jen muže) Istanbulská úmluva, ve které je uvedeno:
    Článek 6 – Politika citlivá ku genderovým problémům
    Strany se zaváží, že při implementaci a vyhodnocování dopadu ustanovení této úmluvy budou zohledňovat genderové hledisko
    https://rm.coe.int/1680462471
    a je tam předepsaná politika, vzdělávání, financování, sběr dat, ohlašování a monitorování (což evokuje působení Velké sestry-gender zřejmě dvojčete Velkého bratra z Orwellovy knihy 1984).
    A o které je na stránkách Council Of Europe uvedeno:
    PRŮLOMOVÉ ASPEKTY ÚMLUVY
    ■Úmluva považuje násilí vůči ženám za porušení lidských práv a formu diskriminace. Znamená to, že státy se budou muset zodpovídat, pokud nebudou na toto násilí adekvátně reagovat.
    https://rm.coe.int/1680464e6f

    OdpovědětVymazat
  61. Istanbul :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=a2dUFEupkb4

    OdpovědětVymazat
  62. Dýchat střevem...? Určitě je na to taky nějaká písnička na Youtube. Třebas tato:
    https://www.youtube.com/watch?v=blvhQufahg8
    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě perfluorovaný uhlovodík,být tady Matyáš už by ji měl a byl by pokoj.

      Vymazat
    2. Dýchání střevem mi jde pouze z 50%:
      Perfektně ovládám výdech!

      Vymazat
    3. Mi to nejde, já je mám pod tlakem. Občas ze mě vyjde grg, což je prd hrdelní, který pohrdl cestou prdelní.

      Vymazat
  63. Je to prase nebo kanec
    afričan či papuánec?
    Afrika je blízko...
    Feri míří nízko.

    Do voleb dálava
    je to jak húlava
    kalhoty jsou dole
    co mandát, ty vole?

    Zmlátili ho v Hornídolní
    má strach zajít na Stodolní
    schová kliku od hajzlíku
    Dominiku niku niku...

    OdpovědětVymazat
  64. Pekari naň třeští oči
    z čeho to ten Feri močí
    snad to není hadice?
    Ne, to jenom tradice.

    Nedají se vychcat geny
    když ucítí estrogeny
    zadělává na úrodu
    bude vzorem svého rodu.

    OdpovědětVymazat
  65. Kníža hladí svoje dítě
    musíš přidat na kvalitě;
    měl jsi slabé krytí,
    teď se mrskáš v síti.
    Musíš více potají
    jak to páni dělají.
    Podívej se třeba na mě
    všecky zuby mám furt v tlamě
    nikde za mnou žádný maras
    nesmíš toho tolik naráz.

    OdpovědětVymazat
  66. Feri by teď mohl vystupovat s kalouskem u soukupa, zpestřil by estrádu.

    OdpovědětVymazat
  67. Dnes jsem tu s poledním kafem dříve než jindy, venku modro, ☼ - vyrazím s motykou na políčko. Večer nás čeká další extra úplněk, tak snad se nezamračí. Na podobná poselství BJ nevěří - foto je tam ale pěkné:
    https://www.psychologiechaosu.cz/zvlastni-poselstvi-kvetnoveho-super-uplnku-26-5-2021/
    K panu Ferimu bez komentáře, jsem zvědavá, zda a kdy dojde na soud.

    Včera jsem se potěšila moc - neznala jsem:
    Lucie Polišenská - Cabaret Calembour - Muž bez jména
    https://www.youtube.com/watch?v=bGVBaOApUWA

    Igor Orozovič & Orchestr Calembour: Ninočka (Rébusongy aneb Poznávačky)
    https://www.youtube.com/watch?v=YoOAe_txdJU
    - je jich tam více, já nepoznala žádnou. Jak Vy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babo Jago, díky moc, teď jsem si poslechla pro mě neznámou Lucii Polišenskou a jsem nadšená. Jdu pokračovat v poslechu :-)

      Vymazat
    2. Cítil jsem tam v 0:42-0:43 trochu falešný tón, chtělo by to na posouzení p. Marii.

      Vymazat
    3. Je to super - jsem u
      Igor Orozovič & Orchestr Calembour: Working Hard (Rébusongy aneb Poznávačky)
      https://www.youtube.com/watch?v=vy--3DzG7Ic&list=RDbGVBaOApUWA&index=6
      Ještě jednou děkuju :-)

      Vymazat
    4. Tak z těch 4 Rébusongů, které jsem dnes večer slyšela jsem poznala 2:
      Dělání a Z mechu a kapradí :-)
      Ještě jednou díky.
      Dobrou noc všem :-)

      Vymazat
  68. Pokud má Feri co k čemu právníka (nebo pokud by konzultoval Kalouska), založí vedle hnutí BLM konkurenční - a posléze mnohem oblíbenější - hnutí BSM- na černém sexu záleží!
    V tom případě budou děvčata odsouzena za pokus o sexuální diskriminaci v souběhu s trestným činem xenofobie: Evidentně holky dávaly přednost sexu s jinými hochy než s Ferim. Protože čím se lišil Feri od těch ostatních, he? Takže je to jasné!
    Mají štěstí, že se Feri své diskriminaci podle barvy pleti úspěšně ubránil, takže si možná děvčata odsedí o rok méně, protože se nejednalo o dokonaný čin diskriminace podle barvy pleti, nýbrž pouze o (neúspěšný) pokus.

    Takže Feri je vlastně svou dokonanou souloží (Nebo, pro puničkáře, v případě aktu ve sprše soustáním /prosím, NEDPLŇOVAT háček na š!/) zachránil před delším pobytem ve vězení, než je nutno k jejich doživotnímu polepšení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Feri je prototyp novodobého politika, ten má před sebou zářnou budoucnost.

      Vymazat
    2. jaxi
      Případné skvrny v zářné budoucnosti mu vždycky někdo vyšmirgluje.

      Vymazat
    3. A může toho mít na triku hodně.

      Vymazat
  69. Další konvoj přivítáme
    kdoví, zda je počítáme?
    Možná tu některý zůstal
    zájem lidí tiše ustal
    možná radar už nám svítí;
    - tak jsme byli trucovití.
    Taky možná máme sila
    civila by vyděsila
    nejsou totiž na žito.
    Prý máme dost nažito.

    OdpovědětVymazat
  70. Kangova matka (býv. hráč Sparty) zemřela o 4 roky dřív, než se Kanga narodil. I to je možné.

    OdpovědětVymazat
  71. Wabi Ryvola - Bejt starej chlap
    https://www.youtube.com/watch?v=zqmxcw1cN2c

    Přečetla jsem si blog Věry Noskové
    Život vycepovaných mužů
    https://blog.aktualne.cz/blogy/vera-noskova.php?itemid=39923
    K tomu upozorňuji na články:

    - Domácí násilí na mužích. Proč to ženy dělají a proč muži zůstávají?
    https://www.womanonly.cz/domaci-nasili-na-muzich-proc-to-zeny-delaji-a-proc-muzi-zustavaji/
    z něhož cituji:
    Věděli jste, že… Ve dvou z pěti případů domácího násilí jsou oběťmi muži.

    - Na internetu si ženy radí, jak obvinit manžely ze sexuálních útoků na děti
    https://www.novinky.cz/krimi/clanek/na-internetu-si-zeny-radi-jak-obvinit-manzely-ze-sexualnich-utoku-na-deti-40044664

    - Vyšetřovatelka: Proč jsou rozvádějící se otcové tak často obviňováni ze zneužívání dětí
    https://www.novinky.cz/domaci/clanek/vysetrovatelka-proc-jsou-rozvadejici-se-otcove-tak-casto-obvinovani-ze-zneuzivani-deti-12108

    - Co Evropané považují za sexuální obtěžování? Britkám vadí zírání do výstřihu, Francouzkám pomrkávání
    https://plus.rozhlas.cz/co-evropane-povazuji-za-sexualni-obtezovani-britkam-vadi-zirani-do-vystrihu-6505812

    - Sexuoložka Hanka Fifková: Smlouva chránící ženy míří proti mužům
    https://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/clanek/sexuolozka-hanka-fifkova-smlouva-chranici-zeny-miri-proti-muzum-40267512

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sexuální obtěžování považují 3 nornice ze 6 i řádění klobouckého šmejda zde,to by měla ta Nosková přidat.

      Vymazat
  72. Modlitba za vodu
    https://www.youtube.com/watch?v=T0eqMIOBR-0

    Právě jsem si přečetla a plně s tím souhlasím:

    Voda je nad zlato, proto by měla být chráněna Ústavou.
    https://blog.aktualne.cz/blogy/petr-hladik.php?itemid=39976

    OdpovědětVymazat
  73. Jak Morton - pan Vláček
    slyším šplouchat vlny
    na obloze mráček
    Bajgar vody plný;
    jak Velký tak Malý
    na ostrově skály -
    chaluhy a alky
    taky papuchalky
    vidím lovit tresky...
    toť oceán český.

    OdpovědětVymazat
  74. Tužka napíše,...něco jsem četla, něco zarolovala,...jo, nějak na mne doléhají problémy spojene s koronavirem.

    Byla jsem na organizačním jednání,...velký stůl, respirátory,...když má někdo způsob mluvení potichu, přiléhající respirátor, hlavu skloněnou u poznámek, tak je špatně rozumět,...informační šum a šum kolem,....najednou jsem si připadala jak v absurdním divadle, kde bohužel, jsem členem herní skupiny a nemohu odejít.

    Kdyby mi někdo řekl před dvěma roky, co nastane, nevěřila bych,...vypadla jsem z pracovního kolotoče a nějak na něj nemohu naskočit,...připadám si, že jsem jím vláčena,...furt dokola řešit opakovaně ty samé problémy. Hlavně mě to přestalo bavit, a to je u mne špatně,...jak mě to nebaví, jdu odválu a zbytek těsta končí na kompostu,...jsem netrpělivá.

    No,...s Norou mám ještě trpělivost,...není všem dnům konec,....někdy události vezmou nečekaný looping,...tady to beru jako očekávání, co bude dál. No, kdosi anonymní poznamenal, že jsem teflonová,...ani ne,..někdy se vznítím při prvním škrtnutí,...někdy, když mám čas a chuť, dokážu reagovat na první našlápnutí, ale není to často.
    Na internetu si mohu dohledat dva, ano, jen dva, dlouhé a parádní souboje,....měla jsem čas a chuť a byla jsem stoprocentně v právu, dohledatelném právu o své pravdě.

    Počasí nicmoc,....chci slunce, chci,...krásný, teplý slunečný den....snad se taky dočkám.

    Tužka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, Tužko!
      snažte se, prosím, psát dál, jste stbilizujícím faktorem Nory.
      O tom, jestli to platí např. pro mne občas (asi tak obden)pochybuji.

      Držím palce, ať všechno zvládáte lépe než já.

      Vymazat
  75. Dělám MŠ pro 40 dětí. Z účelů místností:
    - kancelář vedoucí
    - kancelář ekonomky
    - kancelář ředitelky
    - sprcha Ž
    - sprcha M
    - sprcha kuchařů
    - denní místnost pedagogů
    - denní místnost zaměstnanců kuchyně
    .....
    jaké tam asi bude "školné"?

    OdpovědětVymazat
  76. Ládiku,
    mnnohokrát jsem uvažoval o možnosti přestěhovat se na bajgarský ostrov a vyhlásit zde samostatné císařství.

    Nakonec mě odradilo jen to, že nesnáším rybí dietu a s výjimkou lopuchu a tu a tam nějaké pampelišky tam nic poživatelného neroste.
    Tragédií je, že Mičurinův odkaz byl po nástupu Brežněva zcela zadupán do země.

    Pokud se jeho následovníkům podařilo vypěstovat mrazuvzdorné kokosové palmy, stačilo by mi to na obživu kokosovým lékem a srouhaným kokosovým strdím.
    Otatné potřeby bych pokrýval prodejem výrobků (čajových šálků, květináčků, misek a popdprsenek) z kokosových škořápek.
    To by mělo stačit na vifinu a údržbu solární baterie na napájení úsporného noťasu, jakož i stokorunu na průkazku do městské knihovny a výměnu filtru na bajgarsou vodu.
    https://www.youtube.com/watch?v=v29EmYEC9uY

    OdpovědětVymazat