02 května, 2016

KRTINEC č.95

200 komentářů:

  1. To byl fofr, jak kulomet z vrtulníku...

    OdpovědětVymazat
  2. byl první i v máji, do háje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo ví, zda si Ládik!!! vede statistiku svých prvenství (a nicků na ACZ). Já je oceňuju, Vy jistě taky, liško. Ale že ani otazník k 1 nepřičinil - to se snažil ještě více nežli jindy.
      Dík za Jožina v 94 v 16:12. Co detailistka jsem si zastavila po 1. minutě 3x - koho že tenhle hlavně žere? Že by změna chuti?
      (Jinak je to i dobrá skladba při turistice s dětičkami, s Josefy obzvláště.)

      To: Zdenekb
      Jasně, že bdíme. Když zrovna nespíme, někteří možná i tehdy.

      Vymazat
    2. Žádné statistiky nemám. Jenom běhy v mobilu, ale ty tam jsou automaticky, mimo mé přičinění. Nějakou statistiku mi vede účtárna, ale to kvůli státu, já bych to nepotřeboval.

      Vymazat
    3. Otazník jsem v tu chvíli na klávesnici nenašel.

      Vymazat
  3. Krtci, bděte! :o)
    Akorát paní Anna nám zas zamlkla... snad je v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  4. Končím šichtu, už nemám nerv ... rychle a zběsile od božího rána .... klobásku, čokoládu, olivy, ořechy ... křeslo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pracovní či krtkovskou? Hezké posezení a dobrou chuť.

      Napsala jsem v 18:27 panu domácímu s bděním ve spánku pěkný neúmyslně rýmovaný nesmysl. Nebo všehoschopní zvládnou i neustálé bdění?

      Vymazat
  5. Tužka napíše pro Marie,...nečtěte to,....hodlám si dnes ještě vychutnat zbylé hodiny slávy jako nevzdělaná drzá osoba,...budu za drzou,....s chutí a ráda.

    Pane Ládíku,...tak to byl maistštych,...k marginálním popelovinám postavit uhlí.

    Pane Kopíčku,.... co takhle místo urážek a tahání si kšand se vzděláním, napsat ten druhý proces k rozpadu organických látek,....napovím,...někdy probíhá souběžně s hnitím na tomtéž jedinci.

    Ještě napovím,...třeba cukrová třtina nikdy nehnije,...rozpadá se právě tím XXXXXX procesem.
    Toho biologického materiálu není moc, co nehnije, ....je jich tolik, jako počet savců, co se nepotí.

    Odpověď musí být pro Vás brnkačka,...zdroje jsou,....

    Víte, pane Kopíčku, Vy jste mne tolikrát bezdůvodně napadl,...tolikrát jste mne, za ty roky, ošklivě urážel, sprostých slov se neštítil,...takže,...prostě mám dnes příležitost si tu Vaší omezenost, / v ledasčem/, vychutnat.

    Fakt se bavím,....Vy patříte mezi ty, co si velkorysost a shovívavost nezaslouží,...Vy jste napadal mnoho dalších nicků, mnohdy rovněž bzdůvodně,...
    Už jsem Vám to napsala mockrát, nikdy jsem nebyla první v útoku na Vás,...v šachu i v životě si dobrovolně beru černé figury,..jsem vždycky druhá na tahu,...Nechte mne napokoji,...umím se bránit, mnohdy rasantně.

    Internet není šach ani život,...ale vliv na ledasco mu nelze upřít.....
    Prodnešek to nazvu,.... že Boží mlýny melou,...dnes na prach.

    Tužka.

    OdpovědětVymazat
  6. Kecy Vám jdou, lži taktéž.
    Je zbytečné na mne zkoušet fígle s nějakým procesem, na to mohou naletět jenom vám podobní diletanti. Normální lidé na rozdíl od Vás se nepouštějí do rádoby zasvěcených diskuzí v oblastech, o kterých vědí velice málo.
    Boží mlýny melou, Tužka víc. ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  7. Kdyby byli všichni lidi stejní, dlubali by ještě kořínky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesněji: stejní blbci.
      Naštěstí nejsou.

      Vymazat
  8. pane Kopíček, tak zkuste odpovědět paní Tužce, ať víme, kdo má pravdu...pokud máte titul z přírodních věd, jak jste psal, tak to přece nemůže být problém...

    Pro Tužku
    V čem se pletl Jakelin o druhé světové?
    O ní toho ví hodně, to by mne docela zajímalo, až budete mít čas...

    Občasný čtenář

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne že by to bylo na tomto "bojišti" důležité - kdo ale rozhodne, kde je pravda? Krtčí referendum?
      I pro mne je zdejší prostředí stejně jako pro mnohé odpočinkové místo k povídání, kde se navíc dozvídám o událostech, které bych přehlédla.
      Neruší mě ale, má-li někdo potřebu místo pouhého odkazu popisovat cokoliv, však číst to povinné není. Natož ověřovat, co je či není pravdivé. Hašteřit se rovněž jistě lze docela dobrovolně a jen s tím, kdo má zájem.
      Tož tak a dnes všem klidné spaní.

      Vymazat
    2. Jenomže někdo píše těch hloupostí moc a tvrdošíjně všemi možnými způsoby se brání kritice.

      Vymazat
  9. Já jsem jí přece už dávno odpověděl v minulém krtinci. Nebudu přece tančit její tanečky.

    OdpovědětVymazat
  10. My Češi, oni Romové (S. Křeček, A.cz dnes)
    Poznamenávám:
    Stále se řeší, jestli si za pracovní neuplatnitelnost, diskriminaci, atd. můžou sami tmavší občané, nebo jim my většina ne dost pomáháme.
    Píše mi známá, učitelka z mateřské školy, jinak naprosto hodná, bezkonfliktní paní středního věku, máma dvou dětí, miluje práci s mrňaty, řekla bych - ideální typ pro tuto profesi.

    Před pár dny zažila šok. V odpoledních hodinách, kdy už ve školce byla jen kuchařka a ona, se na ni přiřítila matka cikánského dítěte, vyřídit si účet (jednalo se o vyžadování mytí rukou). S křikem se na učitelku vrhla a začala ji mlátit. Kuchařka naštěstí přispěchala na pomoc a doslova jí prý zachránila život. Paní má z toho trauma, nemůže spát, nechutná jí jíst, brečí... Tohle je taky inkluze. A povinná školka pro ty, kdo o ni nestojí. Stejně se budou chovat i ve škole. Chtějí se vůbec zařadit do společnosti? Kolik učitelů, bojovníků v první linii, to bude muset odnést a zaplatit hlavně duševním zdravím?
    Jsem naštvaná, a je to houby platný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak takhle se mnohdy chovají i neromové,to se v běžném životě stává těm,
      kteří mají profesionálně zvýšený kontakt s lidmi

      co se týká učitelek,je to profese,která nejvíce zanedbává osobní hygienu,
      zejména ve osoby ve středním a vyšším věku
      zeptejte se schválně nějakého lékaře,či zubaře-potvrdí vám to
      starý praktik


      Vymazat
    2. No díky, no... tak jste mě teda uklidnil. Já jen - že jsem za celý život o podobném chování vůči učitelce v MŠ neslyšela.

      To o zanedbávání osobní hygieny zrovna učitelkami - to je mi k smíchu, znám jich dost, i ve středním a vyšším věku a nos mám vcelku dobrý. Já bych to mohla zase říci o mužích každého věku, pokud před nimi sedím v hromadném dopravním prostředku. Profese nerozhoduje, kartáček na zuby nebo ústní vodu jistě nemají. O obsahu žaludku je na dálku jasno.
      Jenže tady jde ne o vůni, ale o fyzické napadení. Bez důvodu.
      Ale vy si stejně jen střílíte.

      Vymazat
    3. Nestřílím.
      Vůči zdravotníkům je takovéto chování Bohužel časté
      K smíchu zanedbaváná hygiena ,zrovna není,zvláště je-li někdo s takovou osobou v bližším fyzickém kontaktu.Ale u učitelek je to právě překvapující.Kartáček na zuby asi používají,ale o technice čištění mají
      některé prapodivné představy.Plak!.Odor.
      S těmi muži s vámi samozřejmě souhlasím.
      Starý praktik

      Vymazat
    4. Tak té paní, co napadla učitelku, že chtěla její dítě naučit hygienu - mytí rukou po užití záchodu - asi o plak na zubech opravdu nešlo.
      Jen tak mimochodem - naučit správnou techniku čištění zubů, od toho přece mají lidi svého zubaře, nebo ne? Většinou se k němu pacient vrací, tak si příště zkontroluju, jestli to už dělá dobře... a nebojím se ho napravit, od toho jsem profík. A netýká se jen zubařů, vztah k základní hygieně je asi u lidí (přece tolik svobodných, tak co by se omezovali nějakými prudérními pravidly) velmi rozdílný, to vám věřím.

      Vymazat
  11. Tužka napíše pro Občasného čtenáře,...pan Kopíček neodpověděl,...prozatím mě jenom uráží.

    Pan Jakelin píše i na jiných portálech,..už je to nějaký čas zpět,..při jednom putování jsem to zachytila,...na Akt. jsem mu to připomněla a se zlou se potázala.
    Třeba sem zavítá, ...napadne mne, jak je jeho zvykem, a já se pak rozpomenu,... on tam totiž používal jiný nick, ale IP adresa internetového pravěku byla stejná, jako na Akt....a téma o druhý světový, a některé odstavce némlich stejné, jako na Akt.
    Takže, když jsem mu to napsala, tak mě jen urážel, ale nenapsal, že to nebyl jeho text.
    Vím, že ho toto období zajímá, má o něm hodně znalostí,...vlastně jsem mu tím chtěla pomoci, aby nepsal chybné informace,...ovšem, neuspěla jsem.
    Tak asi.

    Tužka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lžete.
      Anonymní02 května, 2016 15:33

      Samozřejmě. Hnití je anaerobní rozklad (bez přístupu kyslíku) organických látek, je neúplný. Úplný rozklad organických látek v přírodě za přístupu kyslíku se nazývá mineralizace.

      Vymazat
    2. Chachá, prý aby Jakelin nepsal chybné informace ☺☺☺
      Velice dobrý vtip, díky.

      Vymazat
    3. Výjimečně poruším své přesvědčení, že se s bezejmennými nemluví.
      Jak se sem, prosím, vloží takový úplný smajlík (☺ - nyní od Vás okopírovaný a pro jistotu uložený mezi hesla). No, asi návod dohledat jde - jako vlastně v knihách či na internetu cokoliv. Pokud mě poučíte, díky.

      Vymazat
    4. Tužka napíše pro pana Kopíčka,...O-PA-KU-JI, ještě jednou,..Vaše odpověď je neúplná.

      Tak jak se rozpadá cukrová třtina když nehnije a mineralizuje až po tomto procesu...XXXXX.

      Doplňte, za XXXXX, ať vidíme, že si ten titul nevymýšlíte, abyste nás ohromil,...tak dotoho, ...a žádnou kličkovanou. Nadávky si dopřejte dle momentální nálady,...

      Tužka.

      Vymazat
    5. Baba Jaga:
      Levý Alt+1


      Tužko, Vy snad už blbnout nejen s tou třtinou nepřestanete?
      Někdy i drzosti je příliš.

      Vymazat
  12. Anonymovi

    Děláte to blbě vašnosto. Reagujete nikoliv jako džentmen na dámy a to vás dehonestuje v diskuzi, i když byste měl nebo máte pravdu. Platí stará moudrost: Když chci někoho přesvědčit o své pravdě, či poučit, protože si myslím, že vím více než dotyčný člověk, tak sprostotou či agresí se to moc nepodaří. Navíc pak tam zůstane pachuť hořkosti mezi takovými lidmi a na dlouho! Já vím, sám jsem párkrát dřívějc také ulítl, ale snažím se mít pod kontrolou emoce a být v pohodě. Ono je to totiž nakažlivé a pokud se to umí zabalit i do legrace nebo vtipnosti, tak je to i fajn a osvěžující. Píšete že máte doktorát přírodních věd, jo to se cení, většina lidí tady v krtinci vč. mě si tu vejšku udělala také. Zdejší prostor (i díky zdendoviK)je takové malé společenství lidí, kteří se ve virtuálním prostoru už nějakou dobu znají (ještě z dob velkého inkvizitora Viktora Čističe Stejskala) a je tu výměna informační DNA, leč někdy každý z nás trochu ulítneme, ale snažíme se tady komunikovat na jisté slušné úrovni a jsme tak nějak tady, řekl bych, skoro přátelé. Zkuste jako člověk se vzděláním VŠ, zmírnit agresi, resp. se vyhnout i trochu nafoukané ironii a komunikovat bez ješitného patosu. Trochu ješitnosti máme snad všichni, ale dá se to překonávat. V praxi jsem se díky povolání setkal s ohromným množstvím lidí ze všech vrstev společnosti a většinou ti nejvzdělanější se projevovali slušně a "obyčejně" a o to víc byl pak člověk překvapený jejich znalostmi nebo schopnostmi.
    Mějte se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palec hore, maximusi.

      Vymazat
    2. Měl byste pravdu, kdybych podléhal podobně jako Vy iluzi o možnosti někoho přesvědčit o faktech. Nehledě na Vámi kritizované způsoby, kterých se běžně dopouštíte Vy (břevno ve vlastním oku).
      Nesnažím se nikoho přesvědčit, pouze varuji ostatní a tvrdě vystupuji proti diletantizmu spojeným s drzostí.
      Ve Vašem případě jsem upozornil na Vaše nepravdivá tvrzení ohledně Z.B., což Vy samozřejmě ke své škodě neuznáváte, a mně osobně je to jedno.
      A abych dokončil, vůči některým lidem (lhářům a pod.) je slušnost zbytečným kontraproduktivním přepychem.
      Asi vám tu ruším selanku, je mi to fuk.

      Vymazat
    3. Ko3,14čku,
      jaxi vám chybí smysl a i ten elementární pro humor a slušnosti se vám taky moc nedostává, obvzláště k dámám je to dost u vás špatné. Já je moc mám rád a tak nějak by mě nenapadlo je hned několikrát po sobě urážet či se vůči nim hrubě vymezovat. Jednou se to může stát, což se mi také zde stalo, ale když je to vícekrát, tak to o něčem špatném svědčí.

      S tím Bakalou je to těžké, někde mám uloženo o něm více informací a velmi zajímavých, je možná jedno jestli je Chazar či nikoliv, záleží jaký je! Když navíc "oni" to rádi často tají, stejně jako mocný Davídek Rockefellerů, ale toho třeba usvědčuje, že se ještě v Německu odkud jeho rod přišel, jmenoval jinak. To je pro "ně" příznačné, přejmenovávat se a různě komolit jména třeba jako Ko-píček....Lstibůrek, Kalousek, Kokůtek atd. Mám mezi normálními Chazary pár dobrých známých a docela je dobře znám a nemám s nimi a oni se mnou problémy. Jenže vždycky vyprsknu smíchy když někoho nového od nich vidím a tvář ho usvědčuje, např. když jsem spatřil napapaného socana poslance Stupčuka, co jel ožralý a lže jako starý cikán, tak jsem si vybavil tvář jednoho známého pana Borise, který je mu podobný jako jednovaječné dvojče, a on je bulharský Žid. TZak jsem se musel chechtat, stejně vypadá jeden Chazar bloger na Aktuálně.cz. Ta genetika je sviňa, by řekli Moraváci. Samozřejmě na vizáži ještě moc nezáleží, to je jen forma, obsah je mnohem důležitější, ale ty asociace.... Někdy zaúřaduje i náhoda a pak se člověk mýlí.
      Ale když někdo je hrabivý, lže jako když tiskne a nemá naprosto žádné zábrany a je ještě drzý, tak pak (autocenzura). Např. takový europoslanec Železný, přivandrovalec z Ruska nás účelově před časem v kauze TV Nova pumpnul o 10,5 mld. Kč a ještě se nechal zvolit poslancem EU. Neskutečný prototyp těch, co nemám rád a co nám tady dělají už po léta bordel. A pak se diví, že přijde nějaký magor s knírkem, který se snaží po svém dělat ordnung! A tenhle Z.B. se chová naprosto stejně, vyčůraný, zištný a bez elementární slusnosti k ostatním občanům goímům.
      Hezký den.

      Vymazat
    4. Mně je jedno, jestli je ZB chazar, nebo tatar, pro mě je to slizký hnusoun, musím se otřepat, když jej vidím! Myslím to jako žena. Na mě by takový divný týpek šáhnout nesměl, Brr

      Vymazat
    5. Naposledy stručně se vyjadřuji k Vašim osobním kecům: Hadr tepe onuci.
      "Dáma" (nikoliv dámy) zasluhuje ohleduplnější přístup jenom proto, že je jinak zaoblena? Může proto tady trousit nesmysly a oblbovat lidi jenom proto, že je to grafomanka a ne grafoman?
      Vám osobně není ani trochu líto, že kvůli takové ...... opustil Noru Jakelin?
      Co se týče ZB, v lecčem s Vámi souhlasím, nicméně fakta jsou fakta. Ta mnou prezentovaná jsou stoprocentní, toho pána znám od jeho deseti let.
      P.S.: O genetice před biologem raději pomlčte.

      Vymazat
    6. Jakelin opustil noru pre nejaku zensku?

      Dobreeee:-))).

      A nazov tej zenskej je JESITNOST, ze:-).


      Jakelin ma urcite vedomosti, to ano, ale mysli si, (ma nejaku blizsie nespecifikovanu potrebu novinara), ze su to vedomosti vycerpavajuce na to, aby mohol poucovat. A to teda nie su.

      A to je vlastne vsetko.

      Keby chcel, napise, co che. kto che to prijme, kto nechce neprijme. Odchadzat akoze kvoli nazoru niekoho, kto s nim nesuhlasi je trapna jesitnost, nic viac, bohuzial. Urcite by sme jeho nazory a poznatky privitali, ale je to jeho rozhodnutie, ktore respektujem, ale nezvalujem vinu na ineho, ako Vy.

      Vymazat
    7. Jaho, pomlouvat nepřítomného je chucpe.
      A ve spojení se mnou si už konečně uvědom, že mám vždy pravdu dotud, dokud ji nevyvrátíš. To platí i v tomto případě.

      Vymazat
  13. Tužka napíše,...je to jasný, uráží, neodpoví,....protože neví.

    Pane Kopíčku,..sonet pro Vás.

    Pátrání.

    Pátrání, tápavými kroky po knihovně.
    Knihy vědy přitisknuté k sobě.
    Slídí, sahá po titulech,
    usnul s knihou, pak ji zaleh.

    Pátrá,....

    Pátrá, regál plný knih je k ďasu,
    texty dnešní i ze starých časů.
    Zlostí soptí, tvář do běla,
    zrak se kalí, mysl není bdělá.

    Pátrá,...

    Dnes stejně jako včera,
    ostrá myšlenka jak střela,
    že už našel a je konec hledání.
    Až se vzbudí, znovu zjistí,
    důkaz není, zůstalo jen pátrání.

    Až přejdou tři slunce-úterý, středa, čtvrtek, - podám důkaz, abych nebyla za někoho, kdo blufuje.

    Ale třeba do té doby najdete odpověď.

    Tímto jsem odškrtala něco z účtu, který máte u mne za ty roky naskládaný.

    Tužka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tedy k té Vaší vlezlé drzosti konkrétně: Není na co odpovídat! Tvrdohlavě tady vznášíte otázku na nějaký neexistující způsob degradace s předpokladem, že já jako odborník budu reagovat na nesmysl, jeden z podobných, kterými tady krmíte ostatní.
      Moje první odpověď byla v zásadě úplná.

      Vymazat
  14. Začne mi být divné, proč archeologové kopou v zemi. Proč vykopávky mají takový název.

    OdpovědětVymazat
  15. BJ -
    k čemu smajlík? Zdá se mi to takové dětinské - vyjadřování emocí předpřipraveným znakem jiného autora, takové "ubohé", vypovídající o nedostatečnosti ve vyjadřování. Jak se předává smajlík při řeči? Rukou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento způsob smajlíku jsem před léty zde začal používat já a JAHA to okopíroval.

      Vymazat
    2. Anonymny anonymny

      Samozrejme, blbost, hlupost, namyslenost, neznalost, jesitnost...ako VZDY-

      Tento sposob pisania smajlika pouzivam, odkedy v tomoto systeme JE MOZNE!!!

      Na rozdiel od Vas nepotrebujem sa ohanat vedomostami z roznych odborov. Ale pre Vas, zadobance, specialne. Mam za sebou skoncenu CHemicko-technologicku fakultu (preto sa dobre bavim na Vasich blbostiach z tej oblasti), dalej pravnicke vzdelanie, archeologiu, egyptologiu, vypoctovu techniku, operacny vyskum, operacnu analyzu, programovanie...(okrem ineho 3 na zelenej luke postavene oddelenia ASR a vypoctove strediska), ekonomicke vzdelanie, prevadzkove zakony...v troch podnikoch veduci odboru ekonomiky a odboru vnutornej spravy...).

      To je len drobny vypocet diapazonu mojich znalosti. A pisem to len preto, aby ste videl, aky ste tajtrlik, ked pisete cosi o svojom vzdelani. Vzdelanie totiz je iba PREDPOKLAD na to, aby niekto bol clovekom, ale cloveka z neho nerobi. A co je najtrapnejsie - pri "argumentacii" uvadzat svoje dosiahnute vzdelanie.

      Takze tak, kusovecko. Poucte ma o smajliku:-)))).

      Vymazat
    3. Jaho, je jenom škoda, že tvoje údajné vzdělání se tady nijak neprojevuje. Asi je to způsobeno tím, že často se zde navážíš do Čechů selektivně zneužívaje neseriózních většinou českých zdrojů.
      Svou odborností se neoháním, pouze jsem ji využil proti jedné tlachající grafomance.
      Namísto tvého bavení se mými blbostmi z chemie, kterých prý se doupouštím, by bylo dobré na ně poukázat. Jde však jen o další z množství tvých hloupých keců se snahou mne dehonestovat, věcné debaty nejsi schopen. Zato kapitálky a uvozovky ti jdou dobře. ☺

      Vymazat
  16. Si myslím, že člověk píše nejvíc informací mezi řádky, jinak by vůbec nepsal. Japonec mezi sloupce.

    OdpovědětVymazat
  17. Pane anonymní (třeba Kopíčku): Sókratés povídal, že v každém člověku je slunce, jenom ho nechat plát. Když se Vám zdá, že svítí blbě, proč ho chcete zhasnout? Abyste svítil sám? Třeba byste potom neviděl stíny, a svůj byste vůbec neměl. Maximus Vám to sdělil už výše. Proč tak dlouho spíte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná vysíláte signál. Jenže tady jste v noře a kolem jsou krtci.

      Vymazat
    2. Platí odpověď Maximovi s dodatkem, že nemám rád tmu.

      Vymazat
    3. Proč máte o sobě takové vysoké mínění? Navenek to vypadá až nezdravě.

      Vymazat
    4. Z čeho jste usoudil na moje vysoké mínění o sobě? Z toho, že důsledně vystupuji proti Vašim nesmyslům?

      Vymazat
  18. V boxu se předávají smajlíci v rukavicích.

    OdpovědětVymazat
  19. 2 bruslařské naděje uprostřed, zrovna jsu v Ostravě:
    https://www.facebook.com/Petr-Kotlarik-1464247240568060/

    OdpovědětVymazat
  20. A je to tady. Muslimové budou mít bezvízový styk s křesťany v Evropě. Mám obavu, že to je proti zájmům mnohých lidí, kteří si nepřejí nadvládu středověkého jha. Proč umírali křesťané u Vídně v 1683? Je dnes vůbec ještě nějaký Sobieski? Nebo Kašpar Kaplíř? Orbán to nebude - tehdy byli huni s osmany.

    OdpovědětVymazat
  21. To: Ládik!!!
    ☺ ☺ ☺ I já se při řeči (třeba pozdravu) usmívám jako pan JAHA, určitě i Vy hnedle při snídání s Natálkou a ostatními - neb s úsměvem jde všechno líp a nenutí nikoho k hašteření.
    V soukromých mailech přidávám smajlík k podpisu. I náš slavný krteček je velmi usměvavé zvířátko. Marně teď dumám, zda byl v některém dílu namalován co kutající pod zemí a proč mu nebyla "přidělena" krtčice. No, možná by ho mezi jiná zvířátka nepouštěla - pokud měl autor podobnou zkušenost. Ale já asi všechny "krtky" neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ☺ ☺ ☺ ☺ ☻ ☻ ☺ ☺ !

      Vymazat
    2. Ano, tak vypadá krásný široký lehce integrovaný úsměv bez účtenek.
      Je rýmovaný? To by ale asi nebyl v jednom řádku.

      Vymazat
    3. A bez poučování a "namáčení". ☼
      Že ty smajlíky také vykládají dost různě, stačí si vybrat - jako všude a všechno.)

      Vymazat
  22. vy se tu dohadujete a přitom se na nás valí tohle!

    Evropská komise podpoří ve středu „podmíněný“ souhlas Evropské unie s bezvízovým stykem s Tureckem. Na svém webu to v úterý uvedla zpravodajská stanice BBC s odvoláním na nejmenované zdroje. Krok je součástí březnové dohody mezi EU a Ankarou, která na jejím základě v minulých týdnech významným způsobem omezila počty migrantů přeplouvajících z Turecka na řecké ostrovy v Egejském moři.

    prý podmíněný, to bych chtěla vidět...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co s tím, liško? Odrefendovali jsme si EU, dobře nám tak.
      Nic jiného mě právě k tomuto všude omílanému tématu nenapadá. No, ještě se můžeme těšit, že do Turecka také nebudeme potřebovat vízum (pokud vůbec nutné je - nevím).

      Vymazat
    2. já byla v těch 25% proti, vízum k Turkům je mi na nic, nechystám se tím směrem.

      Vymazat
  23. Vyskúšajte si.

    http://brightside.me/wonder-quizzes/only-people-with-seriously-sharp-vision-can-pass-this-visual-test-are-you-one-of-them-151205/

    Ja som (na moje prekvapenie) dosiahol tento vysledok :

    You have the vision of an eagle!

    Congratulations! Your accuracy and attention to detail are amazing. You’re one of a kind!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně i já. Jen jestli tam mají i jiné možnosti - zkoušet nebudu.
      Kdo ví, zda si v noře svítí Ládik!!! čelovkou, když nemá rád tmu. I když dle mého sem dopadá denní světlo umným systémem komínů se zrcadly a je zázračně uchováváno i pro v noci bdící.
      Venku mírně popršelo, další přírodní zalití slíbeno na odpoledne. Zatím na psanou, už jsem tu dnes zabrala místa dosti.

      Vymazat
    2. Též mi vyšel orel.
      Čelovku v zimě nosím, ale nesvítím, jenom na neslušného řidiče nebo na sovu či jiného tvora. Tmu mám rád, ale ne absolutní, kdy se nemůžu orientovat (myslím venku).
      Ve čtvrtek jdu k očnímu, zas bude mít pindy, že jsem si nekoupil brýle za 15 litrů.

      Vymazat
    3. To ja som nedávno stratil za 700 € ☻.

      Mohol som ich nechat iba na dvoch miestach, hned som tam siel, ale samozrejme mi tvrdili, ze nic nenasli. Vazili 16 gramov...

      Vymazat
    4. jasně, orel. Všichni jsme orli, my ve Znojmě dokonce dvojnásobní. Na chození po doktorech nemám čas, ani po očních - výsledek byl s mýma starýma brýlema, co je na nich 1,25 a 1,5 dioptrií. Tehdy stály asi 5000

      Vymazat
  24. Prof. Mgr. Petr Kolař - regenschori - nevíte, jak hraje? Mám si ho poslechnout na živo?
    A ještě mám listky na bolta, to se musím podívat, jak to dělá s těma nohama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neznám, ale šla bych na oboje. Už jsem na varhaním koncertu nebyla dlouho a na živém sportu snad ještě déle.
      Koukám, že jste u výběru brýlí stejně "hamižný" jako já - však by mě pánbíček za tak drahou věc, kterou lze snadno ztratit či si na ni sednout (ani jedno se mi zatím nepřihodilo), musel potrestat. Bifokály nemá ani má oční lékařka - já mám jedny mínusky na dálku a druhé na blízkou dálku - třeba na počítač a doma, na tiskoviny brýle sundávám. Samozabarvovací u obou od doby, co k nám héliosky přišly.

      Vymazat
    2. Bifokály mě stály 8, těch 15-20 stojí multifokály .. nevím, jestli se nevyplatí zajít do Lexumu pro nové oči.

      Vymazat
    3. Na živém sportu jsem byl jednou - a zrovna na Zlaté tretře, v době kdy začínal Železný, ještě ho nikdo neznal. V oštěpařském sektoru plno hromotluků, rameno jak stehno, a takový malý klučina v modrých teplákách - myslel jsem, že sběrač oštěpů. Ale když tím mrštil (v teplákové bundě), přehodil všechny...

      Vymazat
    4. Hážu léta kladivem, rekreačně, domácí výroba (dám fotku). 9 kilo, rekord 40 metrů, na louce. Výborně rovná záda, při delším používání ale vyřaduje kožené pracovní rukavice, protože trhá prsty.

      Vymazat
    5. Kladívko zde http://www.imgup.cz/image/2fF

      Vymazat
    6. Tak to pozor, aby dnesni mocipani to nekvalifikovali na zbran proti migrantom☺.

      Vymazat
    7. Petr Kolař - neměla jsem tu čest, ale varhaník bude výborný a renomovaný (je i ve wiki), navíc se věnuje i sborovému zpěvu - to by pro mě bylo příslibem muzikantského nadšení a zážitku.

      Vymazat
  25. Novinky.cz:
    Dánská výstava vykreslí vrahy z Paříže a Bruselu jako mučedníky

    Pobouření vyvolala chystaná výstava „mučedníků“, jejíž autoři hodlají v Kodani přirovnat sebevražedné atentátníky z Paříže a Bruselu k Johance z Arku či k Sokratovi, kteří rovněž položili život za svou pravdu. Připravovanou expozicí, jež je částečně inspirována podobnou výstavou v Teheránu, se už zabývá dánská policie. Autoři se brání tím, že každý je hrdinou svého vlastního příběhu.
    ...................

    Tak tohle je opravdu už zlé a vrchol dekadence. Doufám, že si to pozůstalí po těch obětích nenechají líbit. To už by mohli začít litovat a dělat mučedníka i z Hitlera! V roce 1989 jsme se těšili a radovali z "připojení" ke starému dobrému Západu, ale on se nám zatím za to čtvrtstoletí proměnil v něco neskutečného a pokryteckého.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  26. Nechcete běžence? Zaplaťte. Eurokomise chystá možnost vykoupení z kvót
    3. května 2016 12:17

    Každý členský stát Evropské unie by mohl získat možnost odmítnout běžence, jejichž azylová žádost mu připadne k vyřízení podle závazných kvót. Přišlo by ho to ovšem draho. Evropská komise navrhuje, aby taková země za každého migranta zaplatila v přepočtu téměř 7 milionů korun.

    Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/evropska-komise-navrhne-moznost-vykoupeni-z-kvot-fsw-/zahranicni.aspx?c=A160503_115433_zahranicni_mlb
    .......... Já to už poněkolikáte opakuji, jsou to šmejdi, pryč z EU. Teď přicházejí s odpustkami a co dále vymyslí hajzlíci pokřivení?
    Ještě někdo myslíte, že to není přesně v kontextu plánu New World Order /NWO/? Všechno to přesně do sebe zapadá jako do mazaiky poznání..... Nevěřte ani na chvilku, že je to jen kombinace neschopnosti a amatérství, nikoliv, je to záměr lidí, kteří si osobují právo si říkat elity a kteří vedou programově Západ a obvzláště EU do stoupy! Ovšem ti co to reálně provádí, jsou jenom nastrčené loutky, vč. Merkelové, Obamy, Hollanda, Schulze, Junckera a spol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je to venku. Cena 1ks = 7mega vč. DPH. Předpokládaná životnost v ČR (než uteče do rajchu) jsou 3dny. Tam dostane novou identitu a znova.

      Vymazat
  27. Kvetou jabka, a Bohumil se rozjel. Chystám pytel na ořechy.
    http://www.imgup.cz/image/2fJ
    http://www.imgup.cz/image/2fP

    OdpovědětVymazat
  28. Staré jabloně.
    2 po loňsku uschly, třetí (doupní) to čeká příští rok.
    http://www.imgup.cz/image/2fU
    http://www.imgup.cz/image/2fZ

    OdpovědětVymazat
  29. ten pytel je jistě na místě :-) u nás je po ořeších, zmrzly. Stejně jako meruňky a réva. Ta obrazí z podooček, ale bude menší úroda.

    OdpovědětVymazat
  30. Nechcete běžence? Zaplaťte. Eurokomise chystá možnost vykoupení z kvót

    nebylo by jednodušší vystoupit z EU, než se vykupovat z kvót?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...anebo vrátit eurodotace?.....

      Vymazat
    2. jo. Klidně. Na ty postavené golfové areály, na rozhledny do hnojišť...

      http://zlin.idnes.cz/serial-o-zbytecnych-dotacich-rozhledny-na-uherskobrodsku-p3s-/zlin-zpravy.aspx?c=A160305_2230414_zlin-zpravy_ras

      http://cestovani.idnes.cz/absurdni-rozhledny-bilych-karpat-dqs-/tipy-na-vylet.aspx?c=A120412_110820_igsvet_tom

      Možná ještě tak ty čističky, samozřejmě předražené. Mimochodem, náš pobyt v únii je jistě zadarmo, že

      Vymazat
    3. to je nepochopení situace , jde o investice do budoucnosti ...
      stavby s krycím názvem - rozhledna , jsou koncipovány jako budoucí minarety kolem nichž vzniknou dřív nebo později modlitebny lufťáků ...

      Vymazat
    4. Tomu se říká obchod s lidmi na nejvyšší úrovni...
      By mě zajímalo, jak k té hodnotě jednoho odmítnutého migranta slovutná komise přišla. A jestli je cena fixní, nebo bude zaveden nějaký pohyblivý kurs.

      Vymazat
    5. klid , eutour kromě voucheru zavede co nevidět skupinovou slevu ...

      Vymazat
  31. Ta debata s panem Kopíčkem - nyní anonymem je fakt zajímavá.
    Samozřejmě děkuji Maximovi, že pana Kopíčka upozornil, že by se tu měl chovat slušně a neurážet. Takovým způsobem, když se někdo snaží někomu něco vysvětlit a ten to ne a ne pochopit, kdy zůstane ten kdo vysvětluje klidný, se dá jednak dosáhnout toho, že někdo pochopí a když ne, tak se krásně procvičí pevná vůle.

    Pane Kopíčku, tak vy říkáte, že neplatí Biblické "prach jsi a v prach se obrátíš"? To je docela odvážné. A že se vypařujeme? To by zas odpovídalo rčení že se někdo vypařil jako pára nad hrncem. Ale na druhé straně to zas tak nějak potvrzuje moje tušení, že jako lidé civilizovaní jsme tu byli i před stovkami tisíc let, jen už je to tak dlouho, tak se nic z toho nedá najít, jen pyramidy ční do vzduchu a různé megalitické stavby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Violo, sice nechápu, proč se montujete do diskuze s Vámi nesouvisející, no ale když už celou tu nechutnost zbytečně natahujete, odpovím i Vám: už Maximovi jsem sdělil, že neočekávám pochopení a tedy se nesnažím někomu něco vysvětlit, obvykle to nejde, ale pouze popisuji fakta. A na arogantní omezenost si nějaké nesmyslně slušné servítky neberu, ostatně to ani Maximus, který se snaží číst levity s nohami v hnoji.
      Neřekl jsem nic o prachu, celý spor byl o tom, že prý rostliny pocházejí ze země a do země se vracejí. Skutečnost je však jiná, rostliny stavějí své tělo ze vzduchu (CO2) a do vzduchu je také vracejí, těch několik procent minerálů nestojí za řeč. Rostliny jsou v zemi pouze uchyceny.
      Doufám, že v té většinou přiblblé debatě už nebudu nucen pokračovat.

      Vymazat
    2. montuju se, protože mě to zajímá, zajímá mě to i z hlediska zahrádkářky, to možná zas trochu nepochopíte vy :-)

      Vymazat
    3. A také mě zajímá vztah rostlin v bytě a člověka, který s nimi tráví skoro všechen čas.

      Vymazat
    4. Dobře, pokud nebudete obhajovat Maximovy směšné morality, věcně jsem ochoten diskutovat, i když od určité doby mne to tady nebaví.
      Zahrádkářství chápu, sám jednu zahradu trochu obhospodařuji a k tomu skleník s citrusy. Zrovna dnes jsem pozoroval nádherně vybarvenou zelenou ještěrku, bohužel jsem neměl u sebe foťák.

      Vymazat
    5. Rostliny potřebují jak CO2, tak vodu, tak slunce - světlo, tak zeminu, nebo pevné uchycení třeba ve vodě. Proč bychom se měli přít o to, zda rostliny rostou ze země a do země se vrací, nebo ze vzduchu a do vzduchu se vypařují?
      Je to zásadní, co převažuje? Je to základ té teorie o anorganickém vzniku uhlí a ropy?

      Vymazat
    6. Rostliny v zásadě potřebují CO2, vodu a světlo (nemusí být sluneční) a hořčík, vše kromě posledního původem z ovzduší.
      Myslím, že to zde bylo natolik podrobně probráno, že je zbytečné to opakovat.

      Vymazat
    7. No, vzhledem k tomu, jak jste napsal že převažují teorie o anorganickém vzniku uhlí a ropy, tak si odpovím sama, že je to docela zásadní, ale zas není chyba, když někdo řekne, že rostliny rostou za země a do země se vrací, protože z menšího procenta to tak je. Takže by stačilo napsat třeba Ládíkovi, že má tak ze 30% pravdu.

      Vymazat
    8. Nenapsal jsem nic takového o uhlí, doporučuji se soustředit při čtení.

      Vymazat
    9. Vy jste to nenapsal o tom anorganickém vzniku uhlí, ale občas o tom píšou jiní.

      Vymazat
  32. Pan Kopíček - anonym napsal:
    " Ty jsou opravdu pozůstatky původních organizmů, avšak v malém množství, většina jich zmizela do vzduchu již v geologicky vzdálené minulosti."

    Je to možná součást nejnovějších výzkumů, které tvrdí, že ropa ani uhlí nejsou výsledkem rozkladu rostlinných a živočišných těl a že voda se vytlačuje zevnitř země, kam se dostala z komet, které byly před mnoha miliony let stavebními prvky naší země.

    OdpovědětVymazat
  33. ¨
    V průběhu posledních deseti let vládní instituce, německý kancléřský úřad, Mezinárodní energetická agentura, americké ministerstvo energetiky,... operují s argumentem, že vrcholu světově vytěžitelného množství ropy a zemního plynu již bylo dosaženo, nebo že již tato hranice byla překročena. Vžil se pro to termín „Peak Oil“ – ropný zlom. Následovat má už jen hrozivý růst cen a nedostatek energie.

    V roce 1956 geolog M. King Hubbert, který pracoval pro Royal Dutch Shell v Texasu předal American Petroleum Institute pojednání, v kterém předpověděl, že v roce 1970 bude v USA dosaženo vrcholu těžby ropy. Vycházel přitom z předpokladu, že ropa je fosilní palivo, pocházející ze zbytků dinosaurů, řas, stromů a jiných forem života z doby před 500 miliony lety.


    Zvětšit obrázek
    Kapacitou naftových polí a ložisek plynu, jak ji v roce 1956 „od oka “ stanovil M. King Hubbert, se operuje dodnes. (Kredit: Wikipedia)

    Hubbert převzal teorii o fosilním původu ropy, aniž by si kladl nějaké otázky a podle všeho se zřejmě ani nepokusil tuto důležitou část své argumentace vědecky doložit. Hypotézu o fosilním původu ropy chápal jako evangelium a začal kolem něho vytvářet nové neomalthusiánské náboženství očekávaného nedostatku surovin.

    Hubbert použil při výpočtu celkově vytěžitelných ropných reserv v USA vědecky problematicky uznatelnou metodu. Sám krátce před svou smrtí v roce 1989 přiznal „...Musel jsem přitom ono vytěžitelné množství znát, nebo přinejmenším jej odhadnout. ...Nakreslit křivku. Když byl výsledek od tehdejších představ příliš vysoký, tak se zmenšil – a když byl nízký, tak se trochu přidalo...„

    Zemní plyn i uhlí zahrnul pod jednu položku - uhlovodíky či fosilní paliva. Rozdíly mezi nimi Hubert nebral v úvahu. V průběhu invaze do Iráku v roce 2003 byly jeho staré teorie opět oprášeny a šířeny internetem a vládní instituce – jedna po druhé – je houfně přebíraly.

    viz dál osel http://www.osel.cz/6903-tichy-pohreb-pohadky-o-ropnem-zlomu.html

    OdpovědětVymazat
  34. Existují ale i jiné teorie. Od 19. století je tu myšlenka, že ropa a zemní plyn mohou vznikat hlouběji pod povrchem (spíše ve svrchním zemském plášti než v samotné kůře) i prostými chemickými reakcemi, hlavně oxidu uhličitého a vodíku. K tomuto názoru se přikláněl i slavný ruský chemik Dimitrij Mendělejev, tvůrce periodické tabulky prvků.

    Nyní tuto teorii oprášil Anurag Sharma a jeho kolegové v článku v časopisu Energy & Fuels, který vydává Americká chemická společnost. Vědci provedli simulaci vysokých tlaků a teplot v diamantových „kapslích“, přičemž jim vyšlo, že metan může vznikat hned několika cestami, tj. z různých výchozích ingrediencí. Alexander Goncharov z Carnegie Institution ve Washingtonu zase ukázal, jak při tlaku přes 2 GPa a teplotě kolem 1 000 °C vznikne z metanu směs vyšších uhlovodíků. Ropa by podle nich tedy mohla vznikat v zemském plášti a do vyšších vrstev „probublávat“.

    viz. http://businessworld.cz/ostatni/ropy-muze-byt-mnohem-vic-5716

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Názor o minerálním původu ropy dnes převažuje.

      Vymazat
  35. Autor hovoří o tom, že Němci byli průkopníky ve výrobě syntetických paliv, kteří nikdy neměli vlastní ropu, ale přesto během II. světové války dokázali vyrobit astronomické množství paliva v laboratorních podmínkách, aniž by museli tuto komoditu těžit hluboko v zemi. Samozřejme pro dosažení takového druhu paliva je zapotřebí jiné suroviny - v tomto případě uhlí. V tehdejší "Třetí Říši" však bylo uhlí více jak dost. Avízovaná technologie vznikla a poprvé byla vyzkoušena v době, kdy Německo bylo známé jako tzv. "Výmarská republika". V současné době se jmenovaný technologický postup nazývá "Fischer-Tropschova syntéza". Má se za to, že tehdejší němečtí chemici objevili tajemství, jak se ropa tvoří v nitru naší planety. Tento objev prakticky využili ve jmenované metodě pro průmyslovou výrobu pohonných hmot. Říká se, že uprostřed světové války se celých 60% benzínu, který používali Němci, vyrábělo syntetickým způsobem. Ovšem zásadním problémem byly poměrně vysoké náklady na získání takového paliva. Syntetický benzín vycházel asi 5x dráž než ten, který vznikal v rafinériích, kde se ropa získaná v nitru země zpracovává.

    viz. dál http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/6324-ropa-ale-jaka-je-pravda-vodi-nas-nadnarodni-ropne-koncerny-za-nos/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ,, vrcholu světově vytěžitelného množství ropy a zemního plynu již bylo dosaženo, nebo že již tato hranice byla překročena. Vžil se pro to termín „Peak Oil“ – ropný zlom. Následovat má už jen hrozivý růst cen a nedostatek energie. ,,

      asi jste dlouho neviděla ceny energií na světových trzích ... pokud jste členkou chrámu modrého světla ani se nedivím , že máte na realitu vychýlenou decimálku ...

      Vymazat
    2. xeroxi, je hrozivý růst cen a nedostatek energie?
      Pořád slyším, že cena ropy klesá a v důsledku toho padá HDP Ruska i Saudské arábie, kde se nechali slyšet, že se budou muset orientovat i na něco jiného, než je ropa. A energii musíme vyvážet.

      Vymazat
    3. píšete to samí co já , vaši nesoustřednost omlouvá souběžný boj se seňorem kopíčkem a radost s přeživší bábrdle jenž se zřejmě vyhla všem pastím , včetně hořícího gumového náhrdelníku ...

      Vymazat
    4. xeroxi :-)já s panem Kopíčkem nebojuju, ale snažím se pochopit různé věci.

      Vymazat
  36. Poslanci kývli na to, že chtějí jednat o referendu o vystoupení z EU
    Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/poslanci-kyvli-na-to-ze-chteji-jednat-o-referendu-o-vystoupeni-z-eu-1dn-/domaci.aspx?c=A160503_151811_domaci_kop

    cha, prý a co eurodotace :-)
    kdysi nějaká kartářka předpověděla, že letos v květnu, tak to jí jistě nevyjde, ale...

    OdpovědětVymazat
  37. Druhé referendum o EU? Konečně - proč ne, když si v USA vybrali na dvě volební období pro mne zcela nečekaně nebílého presidenta.

    To: Viola
    Vztah rostlin v bytě a člověka? Tráví s nimi skoro všechen čas - více než s jinými lidmi? No, někteří s rostlinami i mluví, prý pak lépe prospívají. Osobně ověřeno nemám - u nás kytky buď rostou a kvetou nebo ne, hlavně je třeba je zalévat.

    To: Ládik!!!
    Korekce očních vad se u všech lidí, které znám a podstoupili je, plně zdařily. Já bych ji asi zvolila v případě šedého zákalu či silně zhoršeného vidění, brýle mě ničím neomezují. A co kdyby, že. Nevím, zda už někde najednou odstraňují krátkozrakost i dalekozrakost. I když Vy asi píšete o velmi specializované klinice, nikoliv o okresní nemocnici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtvrtce dělali oči v Lexumu OVA u Stodolní; obě, s odstupem cca 2 měsíce, zákal + ostrost. Hodně platila pojišťovna, ale ne všechno, doplatek byl cca 15t na obě oči. Před 2 lety. Vidí jako rys, jenom za šera musí na malá písmenka vzít brýle (jedničky - dvojky). V noci vidí dobře - před operací přehlídla (coby šoférka) policajty u cesty..

      Vymazat
  38. na kanálu právě kuňká mára wollnerů s brodem cosi o propagandě , nepochybně se to týká ruský ... prý jak jednou taková propaganda uhnízdí v hlavě dotyčného jedince už se jí nepodaří uvést na správnou míru nebo co , říká tomu - obnova důvěry v demo ...

    OdpovědětVymazat
  39. Babuško, rostliny využívají CO2 z vydechovaného vzduchu člověka a vytváří kyslík, který ten člověk dýchá. Dochází mezi nimi k úzké vzájemnosti, zvlášť, když je ta rostlina dost stará a velká, tak to je takové mystické. Jakoby jeden duch přecházel do druhého - výměna duší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nevím - si naše domácí "duše" lépe prohlídnu a hodím s nimi cvičně řeč, Violko.
      Koukněte na ekologický Sluňákov, uvnitř jim kytky moc nerostou - alespoň když jsme tam byli na čumendě: http://www.slunakov.cz/virtualni-prohlidka-domu/
      Kdo ví, jak je to v těch utěsněných domech - i když tam jejich obyvatelé možná ani nemají o zvyšování vnitřní vlhkosti zaléváním zájem. Uvnitř takové soukromé stavby jsem nikdy nebyla.
      "☼ v duši"? - tak to prý říkával jeden předpovídač počasí...

      Vymazat
    2. Předpovídač bal Zákopčaník ze Svrčinovce (hned za hranicí u Mostů u Jablunkova).
      Kytky v domě (živé) musíte zalévat, voda se rozpustí ve vzduchu. Ve Sluňákově to mají tak, že aby voda v topném období nedifundovala do stavební konstrukce a nezpůsobila její destrukci (zabráněno lepeným igelitem ze strany interiéru), musí se elektricky odvést do venkovního prostředí. Okna nejsou otevíravá. Vlhký znečištěný vzduch jde vzduchovody do rekuperáku, kde předá část tepelné energie větracímu vzduchu. Poměr čerstvého a cirkulačního vzduchu jde měnit. Vzduchovody jsou ve stavebních konstrukcích, po 10 letech je v nich nános 2mm humusu s roztoči. Proto se musí čistit a desinfikovat. V baráku je použit systém Atrea i pro vytápění, průtoky vzduchu nejsou malé ... vzduchovody jsou placaté (aby vyšly třeba do podlah) - průřez třeba 200x50mm - to nikdo nevyčistí, ani když tam nechá lanko a protahuje desinfekční hadr. To nikde nepíší. Atrea to okopčila od německé firmy Stiebel Eltron, která již přes 20 let toto zařízení nenabízí (asi ví, proč). Já bych se pod takové dílo nikdy nepodepsal, nikdy jsem takovou zakázku nevzal a případné investory jsem se od tohoto systému snažil vždy odradit... Měl jsem jednou zákazníka, VŠ - navrhoval vzduchotechnické jednotky - který se vrátil z USA po 10 letech práce a začal stavět svůj barák u Frýdku. V USA čistil vzduchovody a rekuperační jednotky v domcích, takže byl odborník i praktik. Říkal, že domů to v žádném případě nechce.
      V domku, kde bydlí 4 lidi (normální, ne nějaká nestandardní individua) se do vzduchu za 24 hodin dostane průměrně 14 kg vody (odpar z lidí, dýchání, vaření, rostliny, pes... atd.), která musí (přes stavební konstrukce nebo jinak) ven..

      Vymazat
    3. Ale v tom Sluňákově mají otevíravá okna na dlouhou terasu. Možná z té kuchyňky nemají okno.

      Vymazat
    4. Možná jo. Ale v zimě musí pořádně těsnit - na průvzdušnost by měli mít protokol o zkoušce. Aby ta rekuperace měla smysl... Pro jistotu tam mají kotel 50kW a hned vedle druhý (taky 50kW), to mluví za všechno.

      Vymazat
    5. My tam v zimě byli, mrzlo a bylo tehdy plno sněhu. Uvnitř dýchatelno, ale zvláštně. Lidský organismus jistě zvykne na všechno, když musí, kytky jsou asi přizpůsobivé méně.

      Kdo ví, na jak dlouho máme opět o EU odrefendováno.

      Vymazat
  40. Kontroverzní návrh EU: Za nepřijetí imigranta pokuta 250.000€

    Ve středu má podle italského deníku La Stampa Evropská komise přijít s kontroverzním návrhem reformy imigrační politiky s tím, že země, které přidělené imigranty nepřijmou, zaplatí pokutu 250 tis.€ za každého nepřijatého imigranta. Vše směřuje stále k tomu, že přidělování imigrantů bude direktivní, každá země vyfasuje kontingent imigrantů podle své velikosti, HDP a množství již přijatých imigrantů.
    .........

    Tak jo, ale zajímalo by mě, jestli můžeme platit stravenkami....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by víc zajímalo, kdo takovou pokutu vybere a co s ní pak udělá.
      Třeba to zítra nějaká eurohlava vysvětlí...

      Vymazat
    2. Transparentní účet na pomoc Turecku.

      Vymazat
  41. Pre istotu zopakujem, aby anonymny anonymny to zaregistroval. Viackrat sa uz vyjadrovat nebudem k tejto veci

    Anonymní03 května, 2016 09:08
    Tento způsob smajlíku jsem před léty zde začal používat já a JAHA to okopíroval.


    JAHA03 května, 2016 22:07
    Anonymny anonymny

    Samozrejme, blbost, hlupost, namyslenost, neznalost, jesitnost...ako VZDY-

    Tento sposob pisania smajlika pouzivam, odkedy v tomoto systeme JE MOZNE!!!

    Na rozdiel od Vas nepotrebujem sa ohanat vedomostami z roznych odborov. Ale pre Vas, zadobance, specialne. Mam za sebou skoncenu CHemicko-technologicku fakultu (preto sa dobre bavim na Vasich blbostiach z tej oblasti), dalej pravnicke vzdelanie, archeologiu, egyptologiu, vypoctovu techniku, operacny vyskum, operacnu analyzu, programovanie...(okrem ineho 3 na zelenej luke postavene oddelenia ASR a vypoctove strediska), ekonomicke vzdelanie, prevadzkove zakony...v troch podnikoch veduci odboru ekonomiky a odboru vnutornej spravy...).

    To je len drobny vypocet diapazonu mojich znalosti. A pisem to len preto, aby ste videl, aky ste tajtrlik, ked pisete cosi o svojom vzdelani. Vzdelanie totiz je iba PREDPOKLAD na to, aby niekto bol clovekom, ale cloveka z neho nerobi. A co je najtrapnejsie - pri "argumentacii" uvadzat svoje dosiahnute vzdelanie.

    Takze tak, kusovecko. Poucte ma o smajliku:-)))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaho, je jenom škoda, že tvoje údajné vzdělání se tady nijak neprojevuje. Asi je to způsobeno tím, že namísto fundovaných vstupů často jenom se zde navážíš do Čechů selektivně zneužívaje neseriózních většinou českých zdrojů.
      Svou odborností se neoháním, pouze jsem ji využil proti jedné tlachající grafomance.
      Namísto tvého bavení se mými blbostmi z chemie, kterých prý se dupouštím, by bylo dobré na ně poukázat. Jde však jen o další z množství tvých hloupých keců se snahou mne dehonestovat, věcné debaty nejsi schopen. Zato kapitálky ti jdou dobře. ☺
      A konečně už přestaň otravovat, tvoje duševní výlevy nejsou zajímavé.

      Vymazat
  42. ,, POZITIVNÍ DISKRIMINACE: Pro uprchlíky musí platit měkčí zákony a pravidla, jinak se jim v Česku líbit nebude
    Před českou vládou tak stojí nelehký úkol. Jak našim hostům, kteří přišli obohatit naši kulturu, zajistíme co nejlepší podmínky k životu? Smutný příklad z nedávné minulosti ukazuje, že některým se v Česku prostě nelíbí a raději se vrací do Iráku.
    Musíme si uvědomit, že uprchlíci pochází z jiné kultury a studená Evropa jim jen pomalu otevírá svou náruč. Evropa a Česko musí uprchlíkům vyjít vstříc, aby se tu cítili jako doma a mohli sem vzít své rodiny, které strádají někde v uprchlických táborech. ,,

    http://goo.gl/0JUBCv

    zde vidím prostor pro zdejší bikiny team který má ač se to nezdá ještě skryté rezervy ... např. stužka chodící s škrundajícím dózimetrem je musí neobyčejně děsit , nemluvě o pohybujícím se světle nočního chodce ... to zkrátka musí přestat ...

    OdpovědětVymazat
  43. ,, Ondřej Kundra o propagandě a anonymních webech: Nejde se schovávat za svobodu slova. Policie může být aktivnější
    Kdo tu píše pro Putina? klade si otázku reportér týdeníku Respekt Ondřej Kundra, autor knihy Putinovi agenti ,,

    lze pustit záznam na radiožurnálu

    http://goo.gl/QiqXcy

    aneb pokus udělat z prdu kuličku ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A uživí se, kokot :-)

      Vymazat
    2. ,,,anebo si přečíst Respektč.18/poslední/ "Kdo tu píše pro Putina"
      zajímavé téma na šest stran....

      Vymazat
    3. no,pane Vasjo,
      "kokot" to asi nebude,je nositlem ceny Novinářská křepelka
      Uživí se snadno.Je to mladý talentovaný chlapec.proč jej urážíte?

      Vymazat
    4. Z principu nějak nechápu, co je propaganda, proč někomu vadí jiný názor a označí ho za propagandu. A co je tedy svoboda slova, když mi ji někdo upírá tím, že mě očerňuje a označuje to, co svobodně říkám jako svůj názor, za propagandu? A dokonce mi vyhrožuje policií, když jen říkám svůj názor, nemusí to ani být urážlivé a štvavé...?
      Stejně jako já to může vidět kdokoli, kdo přispívá do Aeronetu.
      Kde jsou hranice mezi propagandou a svobodným vyjádřením názoru? Kdo to posoudí? Mladý talentovaný novinář?

      Vymazat
    5. nejvíce nositele křepelek a jejich fandů irituje , že nemůžou dokázat napojení nejrůznějších občanských webů typu aeronet na rusko ...

      fakticky se tím akorát znemožňují čím dál více a to že si to vzal iniciativně na starost jakýsi výherce křepelky , údajně nová správná žurnalistická krev jenom podtrhuje současný totální marasmus společnosti ...

      jinak já samozřejmě znám oba protagonisty aeronetu , byli to normální diskutéři které tahle doba lži sere stejně jako každýho druhýho , a tak se prostě domluvili a udělali si svoje stránky jako je třeba krtkovna ...

      Vymazat
    6. Přesně, xeroxi. Člověk neví, zda se smát nebo plakat. Co ti hajzlové typu Kundry z novinařiny udělali, je na zvracení, ale tiskne se to a sluníčkáři si Respekt kupují. Dobře, je to jejich věc, ale oni chtějí, abychom my nečetli informace, které zase konvenují s našimi názory! CHucpe!
      Kdyby mi to někdo řekl v roce 88 nebo 89, tak bych se mu vysmála a řekla bych mu, že si vymýšlí, že to není možné...
      ALena

      Vymazat
    7. mladej, talentovanej, co zapadá přesně do vyjetých kolejí mainstrýmu. Tak to se povedlo.

      Vymazat
  44. Chybí nám 1000 doktorů. Přitom každý druhý migrant je lékař. Nemohl by to nějaký rozumek dát dokupy?

    OdpovědětVymazat
  45. Dneska konečně první.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale jen o chlup. Kdybych nečetla, mohla jsem být já... a pak prý, že lišky dávají dobrou noc!

      Vymazat
    2. Jsem si myslel, že pojedu uklízet a ono je hnusně.
      Zbytečně jsem si přivstal.

      Vymazat
  46. různé zvířecí stopy (ten pes měla být jasně liška)...
    https://pp.vk.me/c633723/v633723712/2a46a/Di7Qyoc8VYY.jpg

    OdpovědětVymazat
  47. V Londýně bude starostou muslim. Jmelí bují, zatím má na čem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se učila angličtinu postaru, českou školou - tedy Státní jazyková - a k tomu patřila taky znalost reálií. Takže Londýn, památky, historie a tak.
      No a protože jsem nebyla extra bohatá, jezdívala jsem do Anglie na poznávací zájezdy autobusem, takový zájezd, ať jste byli kde byli, končil vždy osmi hodinami pobytu v Londýně, kdy řidiči šli spát před cestou do ČR a my se tam museli zabavit.
      Tak jsem si vždy naplánovala něco jiného, jednou v srpnu jsem si prošla Buckinghamský palác (to bylo krásné), a naposledy, v roce cca 2005 jsem si naplánovala návštěvu obchodního domu Harrods a Kensingtonských zahrad. No, jasně že jsem už od 90. let viděla tu směs národů, které v Londýně žily; taky jsem se seznámila s xenofobií vůči nám, lidem z"východní Evropy",no, ale to už je jiná kapitola...
      Takže tradiční anglický obchodní dům Harrods v roce 2005 vlastnil otec zemřelého arabského milence princezny Diany (pár tam měl malé mauzoleum), ale hlavně, byl plný Arabek v těch nejpřísnějších oděvech -nikábu, škvírky pro oči byly zastřeny černou krajkou. To byl klasický anglický obchod plný Angličanů - ale ne těch z anglických reálií!
      Pak jsem šla do Kensingtonských zahrad... ty zase vypadaly jako park v Teplicích u lázní, samé zahalené Arabky, desítky dětí, manželé s vodní dýmnkou, piknikovali nebo se jen tak vyvalovali - byl pracovní den, že. No, byla jsem jako opařená, ztratila jsem poslední kousek iluzí. Od té doby se mi do Londýna už nechce, už mi to neláká... a s tím ruským kolem to nevylepšili, jak někde na pouti. Za Towerem kouká okurka.. takže muslimský starosta to jen završí, vůbec se tomu nedivím, je to logické. God save the Great Britain!
      Alena
      Alena

      Vymazat
    2. Invazi do GB chápu jako odvetu za kolonizaci. Dobře jim tak.

      Vymazat
    3. No, hlavně si to tak zavedli oni sami, dovolili to a ještě nad tím jásali. Každý černoch pro ně byl víc než Čech, který tam chtěl pracovat a v druhém pokolení se plně asimiloval....
      Britská velvyslankyně v ČR se nedávno zmínila, že je to tu u nás málo barevné, ale to že se napraví .. asi dost brzy... :-(
      Alena

      Vymazat
  48. Musím přiznat, že jsem už kdysi přemýšlel o tom, kde se bere ornice, v kulturní krajině. Pořád obdělávaná, pořád hnojená, staletí se do ní něco dává a pořád je jí stejná vrstva. Říkal jsem si, nechám to koňovi, má větší hlavu. Nebo hrabanka v lese. Staletí je na stráni bukový les, každý rok spadne tolik listí, občas spadne strom a nastartuje nový. Když vezmu rýč a rýpnu do země, je pod tenoučkou vrstvou hrabanky jíl (nebo skála či jiná "hlína k ničemu"). Totéž v jehličnatém lese - jen tenká vrstva, žádná peřina.
    Zato vykopávky jsou pořád hlouběji, čím starší, tím níž. Rozmím tomu, že kámen se zanoří a sklo teče. Ale petrifikované stromy z dávných dob leží na mnoha místech světa na povrchu. Nemůžu toho Kopíčka až tak hodit do kanálu, musím ho nechat nějakou část vyčnívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Typický technik nechápající komplexnost. Kdybyste si aspoň uvědomil své laictví v jiných zejména netechnických oborech, uměl byste se zařadit tam, kam patříte. Já Vám také nefušuji do rozvodů kapalin.
      Opravdu nejste schopný přijmout fakt, že organickou hmotu mikrobi rozloží a její prvky nakonec uniknou do vzduchu anebo za nepřístupu vzduchu tato hmota zkarbonizuje? Zkameněliny jsou nacházeny pod dlouhodobě ukládanými sedimenty v bývalých mořích anebo pod mocnými nánosy spraše anebo je na povrch vynesou následující horotvorné procesy. Jejich organická hmota je nahrazena minerály z okolí, takže zkamenělé stromy anebo trilobiti jsou pouze otisky původních organizmů.
      Ostatně např. egyptská sfinga byla po staletí zaváta pískem, ze kterého jí trčela jenom hlava. A na to stačilo jenom něco přes deset tisíc let.

      Vymazat
    2. Pochopit umím ledacos, i hodně abstraktního, třeba z matematiky. Ale neumím pochopit, proč bych se měl podle Vás někam zařadit, např. mezi blbce nebo diletanty nebo kamkoliv. Ani já Vás nikam neřadím. Do řady stavěli lidi komunisti.

      Vymazat
    3. V tom případě nechápu Váš výsměch mému nesouhlasu s výrokem, že rostliny pocházejí ze země a do země se vracejí.

      Vymazat
    4. Výsměch to snad nebyl. Nakousla to Viola - běžný úzus je, že prach jsi a v prach se obrátíš. Ale přitažlivost všechnu hmotu směřuje jedním směrem, k zemi. I to seno vidím pořád na zemi - až nedávno ho soused podpálil, protože chce louku letos posekat sám a seno vzít pro ovce.

      Vymazat
    5. Byl to výsměch, ke kterému se nadšeně přidali Tužka a Jaha. Lze se přesvědčit.
      Vidíte seno na zemi - typický důraz na jevovou stránku procesu. Kdyby ho soused nespálil, zmizelo by po čase samo.
      Tady před chvílí jste konečně dospěl k otázce, proč ornice během času nepřibývá. Zbývá Vám jenom akceptovat fakt, který uvádím od začátku sporu.

      Vymazat
    6. To se těžko dělá. Hlavně u přesličky, která nejvíc tupí ostří kosy, protože obsahuje nejvíc křemíku.
      Těžko se bourají vžité představy a přijímají nové ... protože když ta původní vžitá byla blbá, není žádná záruka, že ta nová nebude za čas taky. Jako ten původ ropy.

      Vymazat
    7. Jenomže oběh uhlíku v přírodě je v zásadě vcelku zdokumentovaný, možná se budou měnit jenom detaily. Jedním z nich je původ ropy.

      Vymazat
    8. Ježiš, člověče, vy jste otrava!
      Alena

      Vymazat
    9. Ládíku!!! Jeden by si myslel, že navozí humus a bude boháč, protože bude mít za čas velmi úrodnou půdu, že? Ale není to tak jednoduché, musí se s tím umět pracovat, tak asi jako se vším. Humus, nebo hnůj se do půdy musí zapracovat - lehce zarýt, od toho jsou dnes ty mulčovače, aby v té půdě ty zbytky rostlin pracovaly a rozpadaly se tak, aby dusík a jiné plyny, které z tohoto rozkladu unikají byly kořínky rostlin využity a také trocha těch minerálů, které se vodou musí rozpustit, aby je rostliny mohly přijmout.
      Ornice někde ubývá, ale někde může přibýt a to v oblastech pod sopkama, nebo v oblastech, kde jsou záplavy. V oblastech, kde přirozeně ornice nemůže přibýt by se měla chránit. Možná, že by nebylo od věci vybudovat nové přehrady a ty staré vypustit, ale to je jen takový šílený nápad.

      Vymazat
    10. Violo -
      jednou jsem se inspiroval pindama o Nilu, jak je naplavenina úrodná. Natěžil jsem z meandrující řeky (z jesepního břenu) naplaveninu (asi 2 metráky do 2 kalfasů v kufru auta) do záhonu a myslel si, co mám za poklad. Rostlo v tom PRD.

      Vymazat
    11. Promíchal jste to trochu? Ale rýže by v tom rostla snad dobře, jenže na rýži tu máme chladněji. Já jsem si zas myslela, že v jílovité zemině, co jsme vybagrovali pro základy domečku nic neporoste, ale jahody se tam urodily obrovské.

      Vymazat
    12. Rýži zkoušel soused na svém rybníčku, ale pomrzla mu.

      Vymazat
    13. Nesadila jste ty jahody chvíli po Černobylu?

      Vymazat
    14. Ta chvíle se může zdát dlouhá, bylo to kolem pěti let.

      Vymazat
  49. Vede mě to k myšlenkám na ostatky lenina. Proč ho nehodili ve Varech do vřídla? Třeba by tak nehnil a déle by vydržel.

    OdpovědětVymazat
  50. Dnes safari. Na zahradě 4 zajíci + 3 srny.

    OdpovědětVymazat
  51. k horníkům OKD:
    Energie je levná (ropa, plyn ... uhlí), je jí asi nadbytek. Uhlí téměř nikdo nechce, horníci ho nemusí kopat - o jejich výrobek není zájem. S tím nikdo nic neudělá - kopat nebudou, musí dostat solidární prachy na život na období, než začnou dělat něco jiného, čím se uživí. Od toho je tady stát a solidární daně produktivních lidí.
    Někde k jižnímu pobřeží Baltu připlula americká loď se stlačeným (břidlicovým?) plynem, už k připravené trubce. Docela drahé, ne? A tohle prý stojí za nadbytkem energie. Já se picnu. A přitom někdo v Iráku a Sýrii krade ropu.

    OdpovědětVymazat
  52. TUREK - SOUSED NEJVĚRNĚJŠÍ

    " ...s tím počítá i sám turecký prezident
    – představa, že by se mu podařilo do Evropy „exportovat“ alespoň „kurdský problém“, musí být hodně lákavá.
    V současném Turecku žije asi 16 milionů občanů kurdského původu, kteří jsou terčem otevřené války, diskriminace, represí, mučení či násilného přesídlování, což z až osmi milionů z nich za současných německých zákonů činí do budoucna vesměs úspěšné žadatele o azyl,

    shrnuje německý analytik Andrew Hammel. Mimochodem, možná s podobným vývojem počítají i sami Kurdové, kteří v poslední době posilují svá „diplomatická zastoupení“ v Evropě, a to včetně České republiky.

    Nelze přitom vyloučit, že s bezvízovým režimem do Evropy zamíří vedle různých mafiánských sítí i džihádisté z Daeše a dalších teroristických skupin, které dnes na tureckém území operují. "

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejenže nelze vyloučit. To je jistota, že to tak bude.

      Vymazat
  53. už to zase vypuklo - zkouška sirén , nesmyslný řev připomínající namontované houkačky na německých humanitárních letadlech za druhé světové sloužící k zastrašení civilů ... správně by se mělo ještě ozývat ječení že - putin nás bombarduje ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím je to jen 1x měsíčně, 1. středu. Horší to bude 5x každý den.

      Vymazat
    2. běžte se podívat na iDěs pod článek o Haškovi, jak kladl věnec s vlkama. To je síla, kam se hrabe siréna!

      Vymazat
    3. A teď si hlavně musíme několik dní připomínat, že nás v květnu 1945 neosvobodili SPojenci s Rudou armádou, ale jen US Army, a že druhou světovou vedli nacisti, ne Němci.
      A v druhé řadě se musíme pořádně zastydět za odsun hodných Němců ze Sudet - tím bude politická agitka médií pro letošní květen splněna.
      A nějaké miliony nelegálních přistěhovalců bez dokladů + bezvízový styk s Ukrajinou a Tureckem - to není tak důležité jako průjezd strašlivých třiceti Nočních vlků na motorkách! To je opravdová hrozba! :-)
      Alena

      Vymazat
    4. Nějak to dnes na mne dolehlo... je to beznaděj.
      Alena

      Vymazat
    5. v japonsku takhle do blba taky zkoušeli sirény , mělo to ten efekt že když přišla skutečná hrozba v podobě tsunami v r. 2011 tak na to nikdo nereagoval ... několik desítek tisíc lidí to prostě pak odneslo , defakto se zachránili naprosto náhodně jenom ti , kdo měli tu kliku , že byli zrovna mimo oblast tragédie ...

      https://goo.gl/niE94m

      Vymazat
    6. A kvetou šeříky, předčasně, jako tenkrát v čtyřicátém pátém...
      A na just, my staří budeme vnoučatům vyprávět, jak to opravdu bylo. Však je dost dobových fotografií... a pamětníci si ještě i pamatují.

      Vymazat
    7. však ano,vezměte je do Plzně

      Vymazat
    8. Však ano.

      Americké bombardování Plzně
      Americkému velkokapitálu šlo hlavně o zničení významného centra naší ekonomiky - Škodových závodů v Plzni a v dané oblasti. Fašistické Německo v březnu 1939 tyto závody zabralo a využívalo je pro svůj válečný zbrojní program, a to až do konce války v roce 1945.

      17. - 18. 4. 1945, čtrnáct dnů po přijetí Košického vládního programu, americký velkokapitál, vojáci a zbrojaři vedení vztekem a nervozitou z toho, že uvedené centrum naší ekonomiky nebudou ovládat, přistoupili ke zničení závodů v Plzni. 25. 4. 1945 se uskutečnilo poslední masové bombardování Škodovky. Bylo to současně poslední bombardování v Evropě. 500 bombardérů USA svrhlo na uvedený závod 5000 tříštivých, fosforových a zápalných bomb. 29 objektů Škodovky bylo totálně zničeno, 21 těžce poškozeno… nebyl elektrický proud, komunikační a celková infrastruktura byla zničena. Americký zločin - bombardování Plzně - neměl žádný strategický význam z hlediska dokončování válečné porážky fašistického Německa. Byl to cílený nepřátelský záměr proti nové osvobozené Československé republice, proti její vládě a proti strategické orientaci na SSSR v poválečném období.

      Američanům šlo o rozbití průmyslové a ekonomické základny ČSR. USA bombardovaly ještě Nové Zámky, Nitru, Pardubice, Zlín, ČKD-Praha 25. 3. 1945 a další místa. 17. 4. 1945 bombardovaly dělnické čtvrti Škvrňany a Karlov. Bylo zabito 624 Čechů, 453 jich bylo zraněno. Američané zničili 505 budov, seřaďovací nádraží a další objekty. Americký generál Patton, když si prohlížel ruiny Škodovky, prohlásil: »Dobrá práce, jsem spokojený!«

      Vloni bylo po Plzni postaveno množství pomníčků civilním obětem amerického bombardování Plzně. Ve čtvrtích, kde není žádný průmysl, neřkuli Škodovka. Jmen těch zabitých lidí jsou stovky, můžu vám jejich jména opsat.

      Vymazat
    9. ...upřesněte,prosím,jména a lokalizaci nových pomníčků v Plzni.Pošleme tam plzenské skauty položit kytičku
      Děkuji
      bývalý plzeňák

      Vymazat
    10. zdravím krajana, i když já sama jsem pouhá náplava...
      Skauty nemusíte směrovat, starají se o jeden, právě poblíž jejich klubovny. Jistě vědí i o ostatních.

      Vymazat
  54. Tužka napíše pro Alenu,...když na mne padá beznaděj,....vzpomenu si na své pěstouny,...prožili obě světový války,...bolševik jim sužoval život,...měli pořádný grunt,...ten se jim líbil,....ale nic nevzdávali,....moje nevlastní babička občas plakávala,...ale dědeček, taky nevlastní, vždycky říkal, jen ať příjdou, uvítám je rozžhaveným železem,/měli jsme i kovárnu/,...v nejhorším to tady všechno v noci podpálím,...no začneš zas hospodařit od lžičky, kterou nosíš v kapse.

    Moje babička nosila po kapsách lžičky a malé lékovky s cukrem,...hodně sladila, cukr si nasypala na lžičku, šups, a pokračovala v práci,...sladím taky hodně, a dělám to podobně.

    Nic nevzdávat,...dokud vás nepokládají do rakve,....je třeba hledat řešení,....

    Špatnou náladu jdu vždycky ven....rozchodit,...rozchodit zahojenou zlomenou nohu i zlomené srdce,...tím se řídím. Obyčejně mě při tom napadne i nějaké to řešení,...endorfíny uvolňující se při pohybu dělají divy,...A neboóó, se obložit teplem, milujícím živočišným tělem. To taky dělá divy.

    Budu poctěna titulem, opět, grafomanky,...neva,...

    Tužka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, potěšila jste mě. Ráda vaše příspěvky čtu.
      Já si také říkám, že bych to měla rozchodit, ale... nějak jsem zpohodlněla... :-)
      Alena

      Vymazat
  55. Zrádce Kulatá hlava
    zradí zleva, zprava
    v kruhu nočních vlků
    vrká vrků vrků
    klidně vypije i Gangu
    je s chirurgem v gangu.
    Zato bohuš přivez kvóty
    brzo půjde stříhat ploty
    schyluje se k rošádě
    kuje se to na hradě
    příliš měkký posera
    nepřemůže gaunera.

    OdpovědětVymazat
  56. Osman bude bez víza
    tak to bude repríza.
    Turci spolu s tatary
    s berbery ze sahary
    skončí opět u Vídně
    jako vždycky prachbídně.
    Polská jízda z Haliče
    pošle je zpět do ....
    někam dolů za Drávu
    tam ať hledaj potravu.

    OdpovědětVymazat
  57. Dost mě mrzí švédi
    kamarádi bledí
    kde je Thora kladivo
    též odešlo na pivo?
    Ti by měli turky řezat
    mustafovi nepodlézat
    moji plaví junáci
    kde se sakra potácí?

    OdpovědětVymazat
  58. Tužka napíše,...uprchlíci, kvóty, víza,...nic není pevně odhlasováno, jsou to návrhy,...

    Hlasovat o tom můžou, buď pan Sobotka, nebo pan Chovanec.
    To je v regulích EU.
    Že by presidenti, to je méně pravděpodobné,...

    Co takhle zahrnout přízní oba výše jmenované pány a posílat jim ob den pohled města, kde žijeme,...s protestním textem.

    Už jsem panu Sobotkovi pár lístku poslala. Vždycky napíšu,....byla jsem proti vstupu do EU,..jsem proti návrhu o kterém budete hlasovat.

    Vím, že nejsem sama, kdo takhle píše,...co vím, co se známe, ja nás asi 150,...určitě jsou i další. Gaussova rovnice platí i zde.

    Kdyby jim každý druhý den poslalo pět milionů lidí lístek s protestem,...hlasovat se bude tak za měsíc,...budou si pro to na poštu posílat skříňák,...

    Byl by to báječný BOJKOT, na bojkoty jsem specialistka.
    Už jsem jich pár úspěšně vymyslela,...a vyhráli jsme.

    Pořád máme šanci,.....

    Tužka.

    OdpovědětVymazat
  59. V době Jaltské konference (únor)stály ruské tanky 70km od Berlína, americké 600km... a amíci ještě nevěděli, jestli bude fungovat atomovka. Růzvelt žádal stalina o vypovězení války japonsku, výměnou za kurily a jižní sachalin, vladivostok.
    Theoderichshafen nevyšel.. A teďka zase ne. To by obamu urvalo.

    OdpovědětVymazat
  60. Na Acz mají k dispozici jenom jednu fotku plaváčka. Už zase je ta samá na titulní stránce. To si nemůžou naaranžovat jinou? (Asi ne, protože cigán do vody nepůjde.)

    OdpovědětVymazat
  61. PAKŽE JE RADA JENOM NAHOVNO !
    "Kouzlo nechtěného, zvláště ta poslední věta:

    Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (dále jen Rada) v rámci své působnosti dané ustanovením § 5 písm. a) a f) a § 59 odst. 1 – 3 zákona č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů (dále jen zákon č. 231/2001 Sb.), v platném znění, upozorňuje provozovatele ČESKÁ TELEVIZE, IČ 00027383, sídlem Kavčí hory, Praha 4, PSČ 14070, na porušení ustanovení § 32 odst. 1 písm. j) zákona č. 23½ 001 Sb., kterého se dopustil tím, že dne 12. března 2016 odvysílal od 20:00 hodin na programu ČT1 pořad Kobry a užovky, který obsahoval vulgarismy a nadávky „kretén“ (00:05:31), „prcám“ (00:05:36), „do prdele“ (00:06:08), „píčo“ (00:06:41), „debil“ (00:07:04), „kurva“ (00:07:37), „do píči“ (00:07:39), „debil“ (00:09:39), „kreténe“ (00:09:45), „kurva“ (00:09:49), „sereš“ (00:11:50), „nasraný“ (00:12:06), „vyser“ (00:12:25), „fetka posraná“ (00:13:00), „debil“ (00:18:06), „sralo“ (00:20:11), „pičus“ (00:22:55), „pojebaný“ (00:27:42), „seru“ (00:30:05), „kretén“ (00:31:00), „kurva“ (00:31:16), „posral“ (00:36:25), „kretén“ (00:51:45), „seru“ (00:52:07), „kreténa“ (00:54:14), „kráva“ (01:00:21), „kurva“ (01:03:30), „kurva“ (01:04:46), „zkurveným“ (01:05:21), „kreténe“ (01:05:46), „sraček“ (01:08:39), „na píču“ (01:09:56), „kretén“ (01:10:00), „vysral“ (01:19:31), „zasraná“ (01:23:52), „čuráku“ (01:29:44), „kreténe“ (01:29:53), „do píči“ (01:30:02), „kurva“ (01:30:06), „v prdeli“ (01:34:52), „kretén“ (01:"35:07), na píču“ (01:36:45), „zmrd“ (01:39:20) a „pičus“ (01:42:39 od začátku pořadu). Rada stanovuje lhůtu k nápravě 7 dnů od doručení upozornění."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň paní Jaga vidí, že jsem ve své minirecenzi nekecal... :o).

      Vymazat
    2. No jo, že si někdo se stížností dal řádnou práci. Kdo ví, jak radou bude vyhodnocena ona "náprava" - kontrolovat to snad budou muset.

      To já se před půl osmou přesvědčovala, že ve středu opravdu v televizi nic není a viděla při té příležitosti na dvojce závěr 1,5 hodinové mše za hasiče u sv. Víta - zrovna se zpěvem české hymny. Pan Duka i ostatní klér na svátek sv. Floriána většinou v červeném, moc jim to při liturgickém "odchodu" (asi bylo nazváno jinak) slušelo.
      Jak asi pomáhá požehnání našeho "nejvyššího" státním zaměstnancům v jejich záslužné práci?

      Vymazat
  62. Tak nikým nevolení blbci z EK při EU mají jasno:
    Evropská komise kývla na zrušení víz pro Turky a odpustky za uprchlíky...
    ..........

    Oni likvidují Ataturkovy záměry, aby Turecko bylo sekulárním státem, likvidují opozici nejen zavíráním do lochu, ale dokonce i fyzicky, vraždí Kurdy a nejen na tureckém území, kradou ropu ze Sýrie a Iráku, zabrali půlku Kypru a jsou de facto ve válečném stavu s členem EU Řeckem,
    podporují logisticky a finančně zločinecký IS (pemíze od Saudů a Kataru jdou přes turecké banky), nevšímají si uprchlického byznysu a dosud nechávali bez povšimnutí "odcestovávat" uprchlíky z jejich území směrem Řecko a našla by se spousta dalších věcí, které neodpovídají evropským
    zavedeným hodnotám jak po právní stránce, tak v diplomacii a dalších sférách spolupráce "normálních" civilizavaných zemích. Pryč z EU a potažmo z agresívního útočného vojenského paktu! Nezapomeňme, že i Charles de Gaulle vyběhnul v r. 1964 s Ameeričany a prakticky vystoupil ze struktur NATO. A to v žádném případě nebyl komunista, a to ani náhodou. To jen abyste měli pohotovou odpověď těm, co se do vás budou navážet a budou vám tvrdit, že jste komunisté, když jste pro odchod ze struktur EU a NATO.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omluva za překlepy.

      Vymazat
    2. Atatürk je passé ...
      budou žrát i prase
      podkopou i Rodopy
      na cestě do evropy
      by dobyli vindobonu;
      letos půjdou bez kanónu
      zavést právo šaría
      v burce bude Maria
      a v turbanu Ježíš..
      Než se z toho zježíš
      nebudeš mít kebuli
      nebo ti ji rozpůlí.

      Vymazat
  63. destabilizace evropy nebrala nové obrátky , gp se rozhodl zřejmě vše urychlit ... navrhovaný bezvízový styk pro - ukrajinu , turecko a teď i pro kosovo ...
    povinný voucher na ebolisty s lufťákama s možností stornopoplatků už je jen třešnička na dortu ...

    OdpovědětVymazat
  64. Člověk se bál kdysi východních hord, a teď hordy lezou od jihu.

    OdpovědětVymazat
  65. Mladá Fronta píše, že měšťáci v praze vysoutěžili taktické boty za 24 milionů Kč. Měšťáků je cca 2,5tisíce. To je 10 000 Kč (!!!!) na 1 pár taktických bot, na chození od pokuty k pokutě. To bych měl 3 páry Salomonů do terénu, aspoň na 6000km!
    Kolik stojí strategické boty měšťáků? 50 000? 100 000?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se tak opravdu jmenuje - "taktické boty"?
      Tak to budou za ně asi i myslet.

      Vymazat
    2. Dělí je na taktické nízké (nad kotníky) a vysoké (+5cm), nedokázal jsem to pochopit, možná pan Kopíček by mi poradil.

      Vymazat
    3. Když bude strážník ve výkonu služby tápat, sundá boty a poradí se.
      Ty vysoké budou asi chytřejší.

      Vymazat
    4. Třeba se mýlím a nestojí 10000, ale jenom 2 tisíce a každý strážník dostane patery. Každé budou mít jinou podrážku, aby takticky zmátly případné pronásledovatele. Možná leváci dostanou dvě levé, čert ví, jak to ten šuster zadal. (Mimochodem, budu mít zprávy z první ruky, ne z druhé... nebo dokonce z novin).

      Vymazat
  66. http://zpravy.idnes.cz/boty-pro-strazniky-praha-0hk-/domaci.aspx?c=A160504_103146_domaci_pku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zde jiné např. "taktické" boty, význam taktiky zkoumat nebudu:
      http://www.armyprodej.cz/takticka/takticke-boty-adidasr-gsg-93-desert?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=Armyprodej.cz+N%c3%81KUPY&utm_content=Taktick%c3%a9+boty+adidas%c2%ae+GSG+9.3+-+desert%e2%80%a6
      Jak Vy na tyhle zprávy náhodou narážíte, toť obdivuhodné, pane Ládiku!!!. Já zvědavá jsem po Vašem upozornění musela na "frlágu" idnes pátrat déle, než jsem našla.
      Kdo ví, v čem strážníci chodí k parádní uniformě - až třeba bude sloužena mše za ně. Pokud si ty společenské nekupují náhodou za své.

      Vymazat
  67. Když jste u těch bot, taktických, strategických i politických,
    přečtěte si tohle, je to od opravdového vojáka...

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Katastrofa-kdybyste-to-videli-Cesky-bojovnik-o-soucasnosti-nasi-armady-A-take-o-Kosovu-a-Jugoslavii-ale-to-je-uz-vazne-silne-432458

    Je to síla.
    JÁCHYM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď nemůžu, návštěva. Pouštím Pacifik.

      Vymazat
    2. Pacifik je nejspíš pes trhan. Ještě husu do trouby a buchty pod peřinu.

      Vymazat
    3. Něco od Pacifiku (co znám i já), pro Vás, Maruško i pro Ládika a jeho nejspíše domácí návštěvu na dobrou noc:
      https://www.youtube.com/watch?v=yE0E3Ugenjo
      Zítra na psanou v 96.

      Vymazat
    4. Jagušce
      díky za pěkný tip na písničku, ve školství je velmi oblíbená. Spolu s p. Třeštíkovou (zde, videa) říkám - stále je co objevovat. Tuhletu vůbec neznám, ani nevím, proč mi připomíná starosti obyvatele malé zemičky uprostřed Evropy... Možná taková malá velká země.
      Dobrou všem.

      https://www.youtube.com/watch?v=Cf6oSFtzWLU

      Vymazat
  68. Jsem z evropské komise tupec,
    vymýšlím kokotin plný hrnec!
    Tak by se mohl představovat trotl,
    co si navlíknul na sebe eurosvetr.
    Nejdříve k vám napereme imigranty,
    sem rozstrkáme tyhle a tam tamty,
    uděláme to podle Makrely kvótami,
    saluto a srazíme po vojensku patami,
    kdo nekvokne zaplatí za kus pašalík,
    jen 250 tisíc a ani o ojro víc!
    Smutno je mi smutno milý evropane,
    tohle přece asi dobře nedopadne,
    Evropa se rozdělí na kousky nyní,
    zabijte někdo tu šílenou eurosvini!
    Ta vize byla opravdu s EU nádherná,
    společný stůl a příležitost společná,
    ovšem výhody si poněchali jen ti silní,
    chudí a malí zůstali u hostiny v předsíni,
    takhle si to ovšem představovali tehdy ti,
    co potají chtěli poslat Evropu do řiti,
    zjistěte si kdo vymyslel projekt unie,
    pak pochopíte, že to byla betlová partie,
    navedení politici Ameriky nyní tlačí na pilu,
    EU poslat down přes jejich idiotskou doktrínu,
    byl to záměr EU islamizovat a oddělit od Rusa,
    je to pravda smutná a celá a nikoliv kusá,
    blbci a naivové politici horovali pro EU spolu,
    nyní čumí, jak začínají sedět u prázdného stolu,
    tohle je jen ovšem začátek mnohem horší doby,
    na konci bude zase spálená země a samé hroby.....

    OdpovědětVymazat